Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 05457253 |
Місцезнаходження: | 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27 |
Контактна особа: |
Андрій Гноєвий +0665547285 tender.stru@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Тендерна документація
20 листопада 2023 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 16:25 |
Обгрунтування від 20.11.2023 року.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-30-000053 ● b5547e0de4a04c16ac453a20fb7c218d
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-11-20-015348-a від 20.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 12:12:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажівка спеціалізована бортова тентована (Код за ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-015348-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс-листи від потенційних учасників посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. В обґрунтуванні підстави для здійснення закупівлі Вами вказані документи щодо підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, а саме:
- клопотання військових частин ХХХХ Міністерства оборони України від 14.10.2023 №№2332, 17/104/170, 327/7678, 329,3808;
- програму шефської допомоги військовим частинам на 2023 рік (в новій редакції) затверджена Розпорядженням начальника Сєвєродонецької військової адміністрації від 28.04.2023 № 91 ВА;
- лист Сєвєродонецької міської ВА від 30.10.2023 №1617 ВА;
- розпорядження Сєвєродонецької міської військової адміністрації «Про збільшення статутного капіталу та затвердження Статуту КУ «СТрУ» в новій редакції» від 27.10.2023 № 698 ВА. Надайте будь ласка вказані вище документи, крім інформації, визначеної у Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії ЗСУ, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженого наказом Головнокомандувача ЗСУ від 03.03.2022 №73 (можна приховати за допомогою маркера, коректора або в інший аналогічний спосіб).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоскладальне підприємство «Кобальт»» (код ЄДРПОУ 30655306), з яким укладений договір від 20.11.2023 № 20/11/23-1 без використання електронної системи закупівель?
4. Чи виконано Договір від 20.11.2023 № 20/11/23-1, укладений із ТзОВ «Автоскладальне підприємство «Кобальт»», у повному обсязі? Якщо так, то надайте, будь ласка, підтверджуючі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-06 14:53:32
Відповідь на звернення (закупівлі "Вантажівка спеціалізована бортова тентована")
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» (далі – КП «СТрУ»/Підприємство/Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі: ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Вантажівка спеціалізована бортова тентована) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-015348-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель: UA-M-2024-01-30-000053).
Обґрунтування виду закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та відповідне підтвердження полягає у наступному.
Так, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), в Україні з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року введено воєнний стан, строк дії якого черговий раз продовжено Указом Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 на 90 діб (станом на дату проведення закупівлі).
Статтею 4 зазначеного Указу передбачено Кабінету Міністрів України невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закон України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На підставі зазначених положень Закону України «Про публічні закупівлі», Кабінет Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування встановлюють Особливості.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, на адресу Підприємства через Сєвєродонецьку міську військову адміністрацію Сєвєродонецького району Луганської області надійшли клопотання військових частин ХХХХ Міністерства оборони України від 14.10.2023 року № 2332, від 14.10.2023 року № 17/104/170, від 14.10.2023 року № 327/7678, від 14.10.2023 року № 329 та від 14.10.2023 року № 3808, з проханнями термінового забезпечення військових частин вантажними спеціалізованими автомобілями підвищеної прохідності 4х4 у кількості 5 (п’ять) штук, для технічного укомплектування та виконання завдань за призначенням, враховуючи нагальність потреби забезпечення національної безпеки.
Оскільки КП «СТрУ» є учасником Програми шефської допомоги військовим частинам на 2023 рік (в новій редакції), затвердженої Розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації № 91 ВА від 28.04.2023 року (зі змінами та доповненнями), листом Сєвєродонецької міської ВА від 30.10.2023 року № 1617ВА Підприємству запропоновано у найкоротший термін здійснити процедуру закупівлі технічних засобів, з клопотаннями про придбання яких звернулись військові частини.
З метою швидкого та оперативного реагування на невідкладні потреби військових частин, та здійснення закупівлі запитуваних товарів Розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 27.10.2023 року № 698ВА «Про збільшення статутного капіталу та затвердження Статуту комунального підприємства «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» в новій редакції», статутний капітал Підприємства збільшено на суму, необхідну для реалізації Програми шефської допомоги військовим частинам на 2023 рік.
Враховуючи нагальність потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, Підприємством була проведена зазначена закупівля – «ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Вантажівка спеціалізована бортова тентована)», з обов’язковим дотриманням принципів, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також необхідно зазначити, що процедура закупівлі шляхом проведення відкритих торгів, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і положень Особливостей, триває певний часовий період, а закупівля у визначені законодавством строки товару, в якому є нагальна потреба, може негативно впливати на оперативну обстановку в зоні відповідальності підрозділів військових частин, від яких надійшли клопотання на придбання зазначених товарів, що документально підтверджується клопотаннями військових частин ХХХХ Міністерства оборони України від 14.10.2023 року № 2332, від 14.10.2023 року № 17/104/170, від 14.10.2023 року № 327/7678, від 14.10.2023 року № 329 та від 14.10.2023 року № 3808, листом Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 30.10.2023 року № 1617ВА, Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами) і окремо аналітичним дослідженням щодобових офіційних зведень Генерального штабу Збройних Сил України.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо, що вони визначені на підставі клопотань від військових частин XXХX Міністерства оборони України та відповідно було сформовано потребу замовника з урахуванням вимог законодавства.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то з цього приводу зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, було затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Примірна методика).
Відповідно до абз. 7 п. 2 Примірної методики очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Вартість закупівлі розраховано на підставі комерційних пропозицій постачальників та наявності запитуваних товарів на ринку.
Щодо виконання договору № 20/11/23-1 від 20.11.2023 року (далі – Договір), повідомляємо наступне.
Відповідно до предмету Договору, Постачальник зобов’язувався поставити Замовникові товар Код за ДК 021:2015 - 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Вантажівка спеціалізована бортова тентована) (далі – Товар), а Замовник – прийняти і оплатити загальну вартість Товару в порядку й на умовах цього договору.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 29 лютого 2024 року, але не пізніше 20 днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної одиниці Товару (п. 1.4. Договору).
Пунктом 3.1. Договору передбачено, що оплата здійснюється в наступному порядку: Авансовий платіж, що становить 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару, повинен бути здійснений Замовником протягом 3 (трьох) робочих днів з дати укладання даного Договору. Остаточний платіж, що становить 50% (п’ятдесят відсотків) вартості кожної одиниці Товару, повинен бути здійснений Замовником протягом 7 (семи) робочих днів з дати поставки кожної одиниці Товару.
На підставі рахунків на оплату по замовленню від 21.11.2023 року, відповідно до умов Договору, Замовником 21.11.2023 року здійснено авансовий платіж, що становить 50% (п’ятдесят відсотків) вартості Товару.
Відповідно до п. 4.1. Договору Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару до 29 лютого 2024 року, але не пізніше 20 днів з моменту отримання від Замовника офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної одиниці Товару. Допускається часткова поставка Товару.
Станом на тепер між Замовником та Постачальником узгоджується процедура приймання спеціалізованої техніки, у зв’язку з чим Замовником вживаються заходи щодо вирішення питання тимчасового зберігання придбаної спеціалізованої техніки (з урахуванням чинника безпеки) до її передачі військовим частинам.
Також, до даної відповіді додаються документи, що підтверджують нагальність потреби у здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівель (в зазначених документах інформацію про військові частини, які є кінцевими отримувачами вантажівок спеціалізованих бортових тентованих було знеособлено, як того вимагає Наказ Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 року № 73 «Про організацію взаємодії між Збройними Силами України, іншими складовими сил оборони та представниками засобів масової інформації на час дії правового режиму воєнного стану», який прийнято відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», «Про інформацію», яким затверджено Перелік інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану.).
Додатки:
1. Клопотання військових частин ХХХХ Міністерства оборони України від 14.10.2023 року № 2332, від 14.10.2023 року № 17/104/170, від 14.10.2023 року № 327/7678, від 14.10.2023 року № 329 та від 14.10.2023 року № 3808.
2. Супровідний лист Сєвєродонецької міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 30.10.2023 року № 1617ВА.
3. Запит інформації від 10.11.2023 року № 10/11/23-1.
4. Запит інформації від 10.11.2023 року № 10/11/23-2.
5. Запит інформації від 10.11.2023 року № 10/11/23-3.
6. Комерційна пропозиція ТОВ «АП «КОБАЛЬТ».
7. Комерційна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ВЛАДАР».
8. Комерційна пропозиція ТОВ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ»
9. Копія Програми шефської допомоги військовим частинам та правоохоронним органам на 2023 рік (нова редакція) (зі змінами та доповненнями).
10. Обґрунтування уповноваженої особи КП «СТрУ» від 20.11.2023 року.
11. Копія розпорядження начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 27.10.2023 року № 698ВА «Про збільшення статутного капіталу та затвердження Статуту комунального підприємства «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» в новій редакції».
12. Рахунки на оплату по замовленню від 21.11.2023 року.
13. Платіжні інструкції від 21.11.2023 року.
- Відповідь на запит Держаудитслужби.docx
- Запит від 10.11.2023 року № 10_11_23-1.pdf
- Запит від 10.11.2023 року № 10_11_23-2.pdf
- Запит від 10.11.2023 року № 10_11_23-3.pdf
- Комерційна пропозиція Владар авто.pdf
- Комерційна пропозиція Київспецтех.pdf
- Комерційна пропозиція КОБАЛЬТ.pdf
- Лист Сєвєродонецької МВА від 30.10.2023 року № 1617ВА.pdf
- Листи-запити ВЧ.pdf
- Обгрунтування від 20.11.2023 року.pdf
- Платіжка 50% № 11305 від 21.11.2023 по UA-2023-11-20-015348-a.pdf
- Платіжка 50% № 11306 від 21.11.2023 по UA-2023-11-20-015348-a.pdf
- Платіжка 50% № 11307 від 21.11.2023 по UA-2023-11-20-015348-a.pdf
- Платіжка 50% № 11308 від 21.11.2023 по UA-2023-11-20-015348-a.pdf
- Платіжка 50% № 11309 від 21.11.2023 по UA-2023-11-20-015348-a.pdf
- Програма надання допомоги ВЧ та правоохоронцям 23 МВА.pdf
- Рахунки №121-125 від 21.11.2023 FKB-10.pdf
- Розпорядження про збільшення статутного від 27.10.2023 року.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСКЛАДАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОБАЛЬТ" #30655306 |
Переможець |
22 500 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 13:15
|
Додаткова угода № 1 від 22.02.2024 року.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 13:04
|
Договір № 20_11_23-1 від 20.11.2023 року.pdf | укладений |
20 листопада 2023 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань, у зв'язку з ускладненням руху вантажного транспорту через страйки польських перевізників як на в'їзд до Польщі так і на виїзд, а також через блокування перевезень через українсько-словацький кордон. |
Номер договору про закупівлю: | 20/11/23-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |