Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991470 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Контактна особа: |
Дякевич Ангеліна Йосипівна 380412550106 posveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 921 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 607,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги Виконавцем за цим Договором здійснюються Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 20 (двадцяти) банківських днів після підписання обома сторонами акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 16:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx | |
23 листопада 2023 16:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 2 ТД_МОЛЕКУЛЯРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 24.docx | |
23 листопада 2023 13:59 |
Перелік змін.docx |
23 листопада 2023 16:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 листопада 2023 16:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.docx
|
||||||
23 листопада 2023 16:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ 2 ТД_МОЛЕКУЛЯРНІ ДОСЛІДЖЕННЯ 24.docx
|
||||||
23 листопада 2023 13:59 |
Перелік змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-21-000012 ● 8099135387e6475387dd01e96d35e501
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2024 12:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.03.2024 №63
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.03.2024 №63.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2023-11-20-014118-a, 20.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-22 15:48:26
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD - UA-2023-11-20-014118-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-27 09:02:19
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі листа від медичного директора Олександра Аврамця, №1245 від 09 листопада 2023 року було зазначено потребу в закупівлі послуг молекулярної діагностики для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається). Також, дана потреба була досліджена комісією по удосконаленню системи планування, закупівлі, обліку та контролю за використанням лікарських засобів, медичних виробів, послуг, господарського та медичного обладнання в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 08.11.2023 року (протокол засідання даної комісії додається), по тексту протоколу також зазначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення,.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Додатки:
1. Копія листа Медичного директора від 09 листопада 2023 року №1245;
2. Протокол № 26 від 08.11.2023 р.
3. Копія листа медичного директора з поліклінічної роботи.
4. Комерційні пропозиції
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 квітня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" |
2 835 600,00
UAH з ПДВ
|
2 835 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" #42519264 |
Переможець |
2 835 600,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2025 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 13:30
|
Договір молекулярне дослідження 2024.pdf | укладений |
07 грудня 2023 13:30
|