Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І.ШАПОВАЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 31437719 |
Вебсайт: | http://www.uro-nefro-center.com.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Героїв Харкова, 195 |
Контактна особа: |
Конотопська Тетяна Сергіївна 380577387155 tender_urology@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 788 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 940,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2023 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2023 13:55 |
ТД відкриті торги з особливостями НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
28 листопада 2023 13:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
28 листопада 2023 13:55 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 4.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 1.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 3.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 5.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 6.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 2.docx | |
20 листопада 2023 14:29 |
ТД відкриті торги з особливостями.docx |
28 листопада 2023 13:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2023 13:55 |
ТД відкриті торги з особливостями НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
28 листопада 2023 13:55 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
28 листопада 2023 13:55 |
Додаток 4 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 4.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 1.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 3.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 5.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 6.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
Додаток 2.docx
|
|||
20 листопада 2023 14:29 |
ТД відкриті торги з особливостями.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-01-000005 ● 826e7c1f26764c6b9a71a94145759399
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2024 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.01.2024 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 31.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-11-20-010713-a 20.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-01 13:02:39
Надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури 33600000-6 Фармацевтична продукція (33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Севеламер (Sevelamer), 33640000-8 Лікарські засоби для лікування захворювань сечостатевої системи та гормони - Цинакальцет (Cinacalcet), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-11-20-010713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 12:36:41
Відповідь на запит Держаудитслужби України щодо закупівлі фармацевтичної продукції за Кодом ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (33652200-7 Лікарські засоби для лікування ендокринних захворювань - Севеламер (Sevelamer), 33640000-8 Лікарські засоби для лікування захворювань сечостатевої системи та гормони - Цинакальцет (Cinacalcet)
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. При організації Закупівлі обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, розрахованої відповідальною особою замовника на основі фактичного використання засобів у закладі у попередньому році та обсягу фінансування. Якісні характеристики визначено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі міститися в тендерній документації, а саме Додатку 3 до Тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Підготовка технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється протягом бюджетного року відповідно до річного плану закупівель. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), один із яких — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Лікарські засоби відносять до такої групи товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі сформоване відповідно до Наказу Мінекономики № 275 від 18.02.2020 р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", шляхом аналізу ринку, та шляхом визначення вартості в розрізі кожної позиції закупівлі, використовуючи ціни, що оприлюднені на сайтах Міністерства охорони здоров’я. Тому, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі, замовник керується основними нормативно-правовими документами, які регулюють ціноутворення на лікарські засоби, а саме:
-Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби, дійсним станом на формування очікуваної вартості 20.11.2023, що відображений за посиланням https://moz.gov.ua/reestr-optovo-vidpusknih-cin-na-likarski-zasobi. Постанова КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами, поширюється на лікарські засоби, включені до Національного переліку основних лікарських засобів (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів). Зареєстровані лікарські засоби з МНН Севеламер (Sevelamer) та Цинакальцет (Cinacalcet) різних торгових назв та різних виробників внесені в Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби, та мають задекларовані ціни. Аналізуючи реєстр, за основу взяті найнижчі ціни, та до прорахунку включені граничні постачальницько-збутові надбавки та податок на додану вартість. При формуванні остаточної очікуваної вартості сума була округлена.
Також для розрахунку середньої ціни за одиницю товару використовувалась інформація по договорам минулих періодів з аналогічним предметом договору та інформація із системи Prozorro (за укладеними договоромами по успішним закупівлям з аналогічним предметом договору).
2.Повідомляємо, що веб-сайт Замовника знаходиться в процесі розробки (на технічному обслуговуванні), тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником оприлюднено обґрунтування на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани», шляхом підкріплення його в план закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-11-20-005476-b.
До пояснення надаємо: скан-копію рапортів в.о. завідувача відділенням амбулаторного гемодіалізу №10 на основі яких було створено потребу, скан-копію Наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020.
З повагою, уповноважена особа КНП ХОР «ОМКЦУН ІМ.В.І. ШАПОВАЛА»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
1 771 920,00
UAH з ПДВ
|
1 771 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
1 771 920,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 11:17
|
Дод.угода №2 від 29.03.24 до дог.№4-АТ від 12.12.23 ТОВ АТ-ФАРМА.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:21
|
Дод.угода №1 від 27.12.2023 до дог.№4-АТ від 12.12.23 ТОВ АТ-ФАРМА.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 11:32
|
Договір №4-АТ від 12.12.2023 ТОВ АТ-ФАРМА.pdf | укладений |
12 грудня 2023 11:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
СЕВЕЛАМЕР-ВІСТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою по 800 мг №180 | 400 | паковання |
3 514,95
UAH з ПДВ
|
ЦИНАКАЛЬЦЕТ-ВІСТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 30 мг №28 | 150 | паковання |
2 439,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору по 31.03.2024, на підставі п.п.4 п.19 Особливостей, п.п. 10.2 та 11.1. Договору, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження ( зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю). |
Номер договору про закупівлю: | 4-АТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.4 п.19 Особливостей, п.п. 10.2 та 11.1. Договору, - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару по 30.06.2024, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, ( зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) |
Номер договору про закупівлю: | 4-АТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
СЕВЕЛАМЕР-ВІСТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою по 800 мг №180 | 400 | пачка |
3 514,95
UAH з ПДВ
|
ЦИНАКАЛЬЦЕТ-ВІСТА таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 30 мг №28 | 150 | пачка |
2 439,60
UAH з ПДВ
|