Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво артезіанської свердловини на території комунального підприємства «Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» за адресою: 53800, м. Апостолове, Дніпропетровська обл.. Криворізький район, вул. Медична 63»
Очікувана вартість
1 036 731,60 UAH
UA-2023-11-20-010444-a c8d633137412471eb5508485e84f7574
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Сергійчук

+380985092011 380985092011d@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПОСТОЛІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" АПОСТОЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987631
Місцезнаходження: 53800, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, м. Апостолове, вул. Медична, 63
Контактна особа: Дар'я Сергійчук
+380985092011
380985092011d@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво артезіанської свердловини на території комунального підприємства
«Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» за адресою: 53800, м.
Апостолове, Дніпропетровська обл.. Криворізький район, вул. Медична 63»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53800, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький р-н, м.Апостолове, вул.Медична, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

20 листопада 2023 14:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 14:22
протокол 58.pdf
20 листопада 2023 14:22
Наказ 212.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-28-000072 ● 0e8351edd0164d79bcf7cd9d772fa92a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2024 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

28.02.2024 №43

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 №43


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 26. UA-2023-11-20-010444-a, 20.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-01 16:37:37

Про надання пояснення

Дата: 01.03.2024

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-11-20-010444-a, яка проведена Комунальним підприємством «Апостолівcька міська лікарня» Апостолівської міської ради (далі – Замовник) виникла необхідність в наданні пояснення.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Приватне підприємством «Спецбудмонтаж-21» (далі – ПП «Спецбудмонтаж-21»)?

Під час моніторингу встановлено, що відповідно до додаткової угоди №1 договору підряду від 20.11.2023 №221 строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року. Виконання робіт може бути закінчено достроково за згодою Замовника.
Крім того, відповідно до пункту 6.3 договору підряду №221 від 20.11.2023 (далі – Договір №221) у разі порушення терміну виконання робіт Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 0,5% від вартості невиконаних робіт за кожний день прострочення.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Чи виконані роботи згідно Договору №221 у вищезгаданий строк?
4. У разі несвоєчасності виконання робіт - чи нараховувалися Замовником штрафні санкції підряднику, передбачені договором?

За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до локальних кошторисів до Договору №221 при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі включено у вартість робіт, зокрема, монтаж насоса із заглибленим електродвигуном (насос свердловинний SQ 2-115).

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
5. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого підрядником устаткування (насос свердловинний SQ 2-115), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).

Відповідно до вимог пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
6. Надати до моніторингу калькуляцію собівартості насосу свердловинний SQ 2-115.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 15:41:21

відповідь на запит

Комунальне підприємство «Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» надає відповідь на запит від Західного офісу Держаудитслужби (обл..) від 01.03.2024 року. По суті заданих Вами питань у вашому запиті, надаємо по кожному окремо питанню в порядку поставлених питань.
По першому питанню, замовником було здійснено закупівлю робіт відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації (надалі – ПКД), із проведеним експертним звітом. Тому обґрунтування технічних та якісних предметів закупівлі з очікуваною вартістю замовником було здійснено з затвердженого ПКД.
По другому питанню, відповідно до протоколу робочої наради Дніпропетровської обласної державної адміністрації, щодо буріння свердловин для медичних закладів Нікопольського та Криворізького районів в Дніпропетровській області від 13.07.2023 року, невідкладно, було зобов’язано забезпечити отримання всіх супроводжуючих документів на будівництво водної свердловини необхідних відповідно до норм чинного законодавства України. Враховуючи стислий термін виконання даного протоколу, замовником були проведені заходи щодо нагального виконання даного протоколу в коротший термін для належного забезпечення медичного закладу якісною водою. Враховуючи стислий термін виконання робіт, після затвердженого ПКД, лише оди із підрядників погодився виконати дані роботи в тих умовах, що було визначено замовником. Оскільки буріння свердловин, проводилося не лише в нашому закладі, та інших закладів , які потрапили в дану ситуацію, підприємством було обрано із виконавців робіт, один з яких погодився надати послугу в коротші терміни.
По третьому питанню, роботи, згідно договору №221 від 20.11.2023 року, були виконані підрядником у зазначений договором строк.
По четвертому питанню, в зв’язку з вчасним виконанням робіт, до підрядника не були застосовані штрафні санкції.
По п’ятому та шостому питанню, замовник не може надати документальне підтвердження, що до відповідності пропонованого підрядником устаткування, а саме насосу свердловинний SQ 2-115, який не занесений в перелік локалізованих товарів. Що також замовнику не має можливості надати документальне підтвердження калькуляцію собівартості насосу.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На вимогу (висновок) «про усунення порушень в публічній закупівлі» Державної аудиторської служби України західного офісу держаудитслужби, комунальне підприємство «Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» відмовляє у задоволенні висновку з наступних підстав. Зміна умов договору неможлива після припинення дії основного договору. Зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом (ч. 1 ст. 598 ЦК України). Зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином (ст. 599 ЦК України). Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору (ч. 1 ст. 631 ЦК України). Відтак, внесення змін до погодженого сторонами порядку виконання зобов'язання допускається за умови, що зобов'язання не припинилось. Припинення зобов'язання є останньою стадією його існування. Під припиненням зобов'язання розуміють припинення правового зв'язку між його сторонами, звільнення їх від прав та обов'язків, що становлять зміст зобов'язання. Тобто кредитор втрачає право вимагати від боржника виконання передбачених у зобов'язанні дій, а боржник звільняється від обов'язку виконувати такі дії під загрозою застосування до нього мір відповідальності. Припинення зобов'язання має остаточний характер, а цивільне законодавство не передбачає можливості відновлення вже припиненого зобов'язання. За загальними нормами цивільного законодавства зміна договору допускається тільки за існуючим правовідношенням. Такий висновок викладено у п. 9.38 постанови ВС від 08.06.2021, №916/1428/19, постановах ВГСУ від 10.10.2017, №910/24025/16; 13.01.2016, №910/11920/15; 23.06.2014, №910/22121/13; 04.09.2013, №922/1027/13; 17.02.2009, №19/72пн та ухвалі ВСУ від 14.07.2010, №6-19076ск10. Внесення змін до договору, зобов'язання за яким вже припинилися, вочевидь не може бути спрямоване на реальне настання правових наслідків, адже припинення зобов'язання має остаточний характер, і чинне цивільне законодавство не передбачає можливості відновлення вже припиненого зобов'язання (постанови ВГСУ від 10.10.2017, №910/22780/16; 03.10.2017, №910/24274/16; 12.09.2017, №910/24032/16; 14.08.2017, №910/115/17).

2024-03-28 13:12:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 05 квітня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Аналізом питання укладення договору встановлено, що умови договору від 20.11.2023 №221 не відповідають нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668 та чим порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.)
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0070/2024пр
Дата публікації: 24 квітня 2024
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 1 статті 164-14 КУпАП
Номер відкриття провадження: 13/0070/2024пн
Дата відкриття провадження: 09 травня 2024

Документи:

10 травня 2024 11:58
Електронний підпис
24 квітня 2024 16:24
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21"
#32417358
Переможець 1 036 731,60
UAH з ПДВ
20 листопада 2023 14:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2023 20:19
ДУ 1 до Д 221_.pdf зміни до договору
26 листопада 2023 20:11
Д 221.pdf укладений
20 листопада 2023 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 " ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ЗДАЧІ - ПРИЙМАННЯ РОБІТ " та викласти в новій редакції: "4.1 Строк виконання робіт Підрядником - до 31 грудня 2023 року, відповідно до Додатку "Календарного графіку будівельно - монтажних робіт по об'єкту: Будівництво артезіанської свердловини на території комунального підприємства «Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» за адресою: 53800, м. Апостолове, Дніпропетровська обл.. Криворізький район, вул. Медична 63 ". Виконання робіт може бути закінчено достроково за згодою Замовника. 2. Доповнити договір Додатком "Календарний графік будівельно - монтажних робіт по об'єкту: Будівництво артезіанської свердловини на території комунального підприємства «Апостолівська міська лікарня» Апостолівської міської ради» за адресою: 53800, м. Апостолове, Дніпропетровська обл.. Криворізький район, вул. Медична 63"
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML