Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення технічної експертизи пасажирських ліфтів в багатоквартирних будинках та їх позачергового технічного огляду
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2023-11-20-010142-a ● 72adb0aa1950462b8e23576d92077003
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комсервіс" Дружківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37937252 |
Місцезнаходження: | 84200, Україна , Донецька обл., Дружківка, вулиця Козацька, будинок 73 |
Контактна особа: |
Афанасьєва Вікторія 380671626373 0671626373@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Послуги з проведення технічної експертизи пасажирських ліфтів в багатоквартирних будинках та їх позачергового технічного огляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення технічної експертизи пасажирських ліфтів в багатоквартирних будинках та їх позачергового технічного огляду.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вулиця Козацька, будинок 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних послуг у розмірі ста відсотків здійснюється Замовником при наявності фактичного фінансування, у національній валюті України, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно акту виконаних послуг протягом десяти календарних днів з моменту його підписання . | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 16:13 |
Перелік змін до ТД послуги з експертизи ліфтів.docx | |
23 листопада 2023 16:13 |
ТД ліфти экспертиза зі змінами.docx |
23 листопада 2023 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2023 16:13 |
Перелік змін до ТД послуги з експертизи ліфтів.docx
|
|||
23 листопада 2023 16:13 |
ТД ліфти экспертиза зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-20-010142-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД, Код ЄДРПОУ:39527034
Дата подання: 04 грудня 2023 12:33
Вимога до неправомірного рішення замовника
Шановний замовник, Ваше рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «Центрсервісбуд» є необґрунтованим та суперечить вимогам чинного законодавства!
По-перше: Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованогоучасникомпроцедуризакупівлі у складійоготендерноїпропозиції, найменування товару, марки, моделітощо.
Так, законодавець чітко визначив які саме невідповідності в тендерній пропозиції усунути не можна – це відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
В свою чергу в протоколі уповноваженої особи зазначено, що підставою відхилення тендерної пропозиції є наступне:«Пiдприємство ТОВ «Центрсервісбуд» вiдповiдно до п. 5 додатку 2 Порядку видачiдозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабiнету Мiністрiв України від 26 жовтня 2011 р.№ 1107 не отримало дозвiл на виконання робiт пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів».
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної документації оприлюднено Додаток 1 (Перелiк квалiфiкацiйнихкритерiїв), який визначає які саме документинадає Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Серед вимог цього додатку є вимога надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Виходячи з зазначеного надання дозвільного документу є вимогою, що підтверджує кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі і не має жодного відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Зазначене також підтверджується і протоколом уповноваженої особи де жирним шрифтом зазначено «враховуючи вищезазначене Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, які зазначені у Додатку № 1 (Перелік кваліфікаційних критеріїв».
Виходячи з вищевикладеного у разі наявності будь яких сумнівів щодо наданого нами у складі тендерної пропозиції дозвільного документу уповноважена особа зобов’язана була оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення виявлених невідповідностей та надати Учаснику на це 24 години.
З невідомих причин Уповноважена особа вирішила, що виявлену нею «помилку» не можна усунути в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей, чим порушила норму закону та позбавила учасника права надати відповідні пояснення з метою заповнення прогалин у знаннях уповноваженої особи.
По-друге: Наголошуємо, що в складі нашої тендерної пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці в Донецькій області 17.11.2020 року за № 1095.
Звертаємо увагу Замовника, що зазначена декларація видавалася відповідно до вимог законодавства, що діяло на момент її видачі. В свою чергу виконання робіт пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів на підставі дозволу було внесено до зазначеної постанови лише 03.02.2021 року та введено в дію з 10.03.2021 року.
В свою чергу відповідно до роз’яснення Держпраці декларації, видані до 10.03.2021 року вважаються чинними до моменту внесення до них змін.
Після отримання нами поданої у складі пропозиції Декларації до неї жодних змін не вносилося, а отже вона є чинною та дозволяє виконувати роботи пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів, що є предметом закупівлі.
Виходячи з зазначеного, відхилення пропозиції ТОВ «Центрсервісбуд» на підставі відсутності дозволу на виконання робітпiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів є необґрунтованим та незаконним.
По-третє, звертаємо увагу Замовника, що виключно орган Держпраці може встановити чи було необхідно внести зміни до наявної декларації. В свою чергу КП «Комсервіс» Дружківської міської ради не є структурним підрозділом органу Держпраці, а тому не зрозуміло керуючись якою саме нормою законодавства уповноважена особа Замовника вирішила, що має такі повноваження. Звертаємо увагу замовника на перевищення його уповноваженою особою наданих їй законом повноважень, що є неприпустимим у правовому суспільстві.
В свою чергу з метою усунення будь-яких запитань з приводу дійсності наданої нами у складі тендерної пропозиції декларації зазначаємо, що відповідно до абз. 6 п. 21 Порядку видачiдозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабiнету Мiністрiв України від 26 жовтня 2011 р.№ 1107 у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом 7 днів з дня настання таких змін.
В свою чергу законодавство не містить чітко визначеного переліку змін, через які потрібно подавати оновлену декларацію.
Так, станом на момент участі нашої організації в закупівлі не змінювалася її назва, місце знаходження, код ЄДРПОУ, директор, зазначені в декларації працівники продовжують виконувати свої обов’язки. В свою чергу відповідно до роз’яснення Держпраці збільшення кількості працівників, підвищення ними кваліфікації чи проходження навчань з питань охорони праці не є підставою для внесення змін до раніше отриманої декларації.
Виходячи з зазначеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Центрсервісбуд» як незаконного, прийнятого з порушенням норм права та з перевищенням уповноваженою особою покладених на нею повноважень.
Наголошуємо, що у разі відсутності позитивного вирішення питання до 16 години 04.12.2023 року з метою захисту своїх прав ми будемо вимушені направити скаргу на дії уповноваженої особи замовника до антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
По-перше: Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованогоучасникомпроцедуризакупівлі у складійоготендерноїпропозиції, найменування товару, марки, моделітощо.
Так, законодавець чітко визначив які саме невідповідності в тендерній пропозиції усунути не можна – це відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
В свою чергу в протоколі уповноваженої особи зазначено, що підставою відхилення тендерної пропозиції є наступне:«Пiдприємство ТОВ «Центрсервісбуд» вiдповiдно до п. 5 додатку 2 Порядку видачiдозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабiнету Мiністрiв України від 26 жовтня 2011 р.№ 1107 не отримало дозвiл на виконання робiт пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів».
Звертаємо увагу Замовника, що у складі тендерної документації оприлюднено Додаток 1 (Перелiк квалiфiкацiйнихкритерiїв), який визначає які саме документинадає Учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Серед вимог цього додатку є вимога надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Виходячи з зазначеного надання дозвільного документу є вимогою, що підтверджує кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі і не має жодного відношення до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Зазначене також підтверджується і протоколом уповноваженої особи де жирним шрифтом зазначено «враховуючи вищезазначене Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, які зазначені у Додатку № 1 (Перелік кваліфікаційних критеріїв».
Виходячи з вищевикладеного у разі наявності будь яких сумнівів щодо наданого нами у складі тендерної пропозиції дозвільного документу уповноважена особа зобов’язана була оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення виявлених невідповідностей та надати Учаснику на це 24 години.
З невідомих причин Уповноважена особа вирішила, що виявлену нею «помилку» не можна усунути в порядку, передбаченому п. 43 Особливостей, чим порушила норму закону та позбавила учасника права надати відповідні пояснення з метою заповнення прогалин у знаннях уповноваженої особи.
По-друге: Наголошуємо, що в складі нашої тендерної пропозиції надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці в Донецькій області 17.11.2020 року за № 1095.
Звертаємо увагу Замовника, що зазначена декларація видавалася відповідно до вимог законодавства, що діяло на момент її видачі. В свою чергу виконання робіт пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів на підставі дозволу було внесено до зазначеної постанови лише 03.02.2021 року та введено в дію з 10.03.2021 року.
В свою чергу відповідно до роз’яснення Держпраці декларації, видані до 10.03.2021 року вважаються чинними до моменту внесення до них змін.
Після отримання нами поданої у складі пропозиції Декларації до неї жодних змін не вносилося, а отже вона є чинною та дозволяє виконувати роботи пiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів, що є предметом закупівлі.
Виходячи з зазначеного, відхилення пропозиції ТОВ «Центрсервісбуд» на підставі відсутності дозволу на виконання робітпiдвищеної небезпеки на технiчний огляд, випробування, експертне обстеження (технiчне дiагностування) ліфтів є необґрунтованим та незаконним.
По-третє, звертаємо увагу Замовника, що виключно орган Держпраці може встановити чи було необхідно внести зміни до наявної декларації. В свою чергу КП «Комсервіс» Дружківської міської ради не є структурним підрозділом органу Держпраці, а тому не зрозуміло керуючись якою саме нормою законодавства уповноважена особа Замовника вирішила, що має такі повноваження. Звертаємо увагу замовника на перевищення його уповноваженою особою наданих їй законом повноважень, що є неприпустимим у правовому суспільстві.
В свою чергу з метою усунення будь-яких запитань з приводу дійсності наданої нами у складі тендерної пропозиції декларації зазначаємо, що відповідно до абз. 6 п. 21 Порядку видачiдозволiв на виконання робiт пiдвищеноi небезпеки та на експлуатацiю (застосування) машин, механiзмiв, устатковання пiдвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабiнету Мiністрiв України від 26 жовтня 2011 р.№ 1107 у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом 7 днів з дня настання таких змін.
В свою чергу законодавство не містить чітко визначеного переліку змін, через які потрібно подавати оновлену декларацію.
Так, станом на момент участі нашої організації в закупівлі не змінювалася її назва, місце знаходження, код ЄДРПОУ, директор, зазначені в декларації працівники продовжують виконувати свої обов’язки. В свою чергу відповідно до роз’яснення Держпраці збільшення кількості працівників, підвищення ними кваліфікації чи проходження навчань з питань охорони праці не є підставою для внесення змін до раніше отриманої декларації.
Виходячи з зазначеного вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Центрсервісбуд» як незаконного, прийнятого з порушенням норм права та з перевищенням уповноваженою особою покладених на нею повноважень.
Наголошуємо, що у разі відсутності позитивного вирішення питання до 16 години 04.12.2023 року з метою захисту своїх прав ми будемо вимушені направити скаргу на дії уповноваженої особи замовника до антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 грудня 2023 09:17
Шановний Учасник! Питання розлядається відповідними фахівцями.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-20-010142-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД, Код ЄДРПОУ:39527034
Дата подання: 05 грудня 2023 15:07
Дата подання: 05 грудня 2023 15:07
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2023 16:12
рішення від 07.12.2023 № 19705.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2023 16:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.12.2023 № 20221.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2023 14:05
рішення від 14.12.2023 № 20221.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2023 13:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами рішення № 20221-р/пк-пз від 14.12.2023, скасувати рішення про відхилення Учасника № 2/4 від 01.12.2023 та повернути Учасника на кваліфікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД |
314 070,00
UAH з ПДВ
|
299 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМЕКСПЕРТИЗА» |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
375 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД #39527034 |
Рішення скасоване |
299 900,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕЗАЛЕЖНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ "СТАНДАРТ" #41617268 |
Рішення скасоване |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 17:24
|
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРПРОМЕКСПЕРТИЗА» #37216905 |
Рішення скасоване |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 12:54
|
ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД #39527034 |
Очікує рішення |
299 900,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 10:36
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2023 18:45 |
Кінець періоду оскарження: | 02 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 січня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У замовника наразі відсутня потреба у Послугах з проведення технічної експертизи пасажирських ліфтів в багатоквартирних будинках та їх позачергового технічного огляду (Код Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 – 50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів) у 2023 році у зв’язку з тим що виконати послуги у повному обсязі та провести оплату до кінця 2023 року неможливо. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-20-010142-a у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
22 грудня 2023 18:44
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 18:43
|
Протокол про відміну відкритих торгів.pdf |