Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
45 959 623,20 UAH
UA-2023-11-20-007179-a ● 9c65be5151154f418caee94bfc6a5518
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 12:22 |
Очікувана вартість: | 45 959 623,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, Перемоги, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 14:59 |
ТД (зі змінами).docx | |
23 листопада 2023 14:59 |
ПЕРЕЛІК.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
ТД.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf |
23 листопада 2023 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2023 14:59 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
23 листопада 2023 14:59 |
ПЕРЕЛІК.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
ТД.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 4 Проект Договору.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Залучення субпідрядника
Дата подання: 21 листопада 2023 18:28
Дата відповіді: 22 листопада 2023 14:31
Доброго дня. Шановний замовнику, у додатку 3 до тендерної документації п. 8 встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми або значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком за кодами: 1.01.00; 1.05.00; 1.06.00; 1.12.00; 2.01.01; 2.01.02; 2.01.03; 2.01.06; 2.02.01; 2.02.05), видану на учасника процедури закупівлі.
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, маємо ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV I V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану у 2016 році, та яка є безстроковою відповідно до ч.12 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови КМУ від 10.03.2017 № 238. Проте, у додатку до ліцензії у переліку видів робіт відсутні такі види робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05, відповідно до вимог тендерної документації.
Однак, 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурного-будівельного контролю та нагляду». Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 року № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками»;
та ще низька Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
З цього випливає, що з 18 березня 2020 року видача нових ліцензій або внесення змін до ліцензії у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
У зв’язку з чим на даний момент у підприємства — учасника даної процедури закупівлі немає можливості внести зміни до додатку до ліцензії «Перелік видів робіт». Таким чином, обмежуються наше право в участі в даній закупівлі.
Разом з тим, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) та відповідно до п. 8 р. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«8.1. учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформація надається у вигляді листа у довільній формі відповідно до п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації.
Або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
8.2. Порядок залучення субпідрядників визначено у договорі про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації)».
Тобто, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі у разі закупівлі робіт або послуг має право залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця.
Крім того, у технічному завданні (додаток 5 до тендерної документації) наведені роботи з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень. Відповідно п. 9 додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, видану на учасника процедури закупівлі або на субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити для виконання таких робіт та довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про субпідрядника/співвиконавця, а саме: повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПО, види робіт, виконання яких учасник має намір доручити субпідряднику. Таким чином, замовник дає право учасникам процедури закупівлі залучати субпідрядникам/співвиконавців на виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень.
З огляду на вищенаведене та з неможливістю внесення змін до додатку до ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, а також з метою права участі у даній закупівлі та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначених ст. 5 Закону, просимо замовника внести зміни до тендерної документації, а саме надати учаснику можливість залучити субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05 відповідно до вимог тендерної документації з наданням всіх підтверджуючих документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-20-007179-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43906405
Дата подання: 22 листопада 2023 20:27
невідповідність тд законодавству
До захисних споруд цивільного захисту (ЗСЦЗ) входять сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП).
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Розгорнути
Згорнути
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2023 16:19
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо таке.
1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, та наведені у технічному завданні з обсягом робіт, що закуповується, (додаток 5 до тендерної документації).
Крім того, для забезпечення укриття зв’язком за допомогою провідного інтернету проектом передбачено його підключення від провідного інтернету будівля ліцею з встановленням усього необхідного обладнання. Для забезпечення укриття міською радіотрансляційною мережею проектом передбачена система FM радіомовлення, також передбачено устаткування для формування спеціальних повідомлень типу «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної вимоги», яке може працювати як в ручному так і в автоматичному режимі і має зв'язок з центральним пунктом оповіщення. Для забезпечення укриття телебачення проектом передбачається організація телебачення приміщень укриття шляхом встановлення телевізорів типу Смарт ТВ та підключення за допомогою технологій Wi-Fi. Для забезпечення укриття дротовим телефонним зв’язком проектом передбачається встановлення дротового телефонного апарата, що підключається до точки доступу телефонного зв’язку об’єкту проектування (ліцею) з закріпленням окремого номеру для телефонного апарата.
Таким чином, проектна документація розроблена відповідно до вимог ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту».
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) в замовника не має обов’язку завантажувати експертний звіт через електронну систему закупівель.
Крім того, в тендерній документації встановлено, що з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
Будь ласка, приходьте та ознайомлюйтесь з проектною документацією та експертним звітом.
2. В тексті вимоги зазначено, що відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до пп. 11.7.3. п. 11.7. «Електронні комунікації та оповіщення» ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» встановлено, що сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення (далі – АСЦО), а не повинні бути улаштовані АСЦО, як вбачається з тексту вимоги. Улаштування та з’єднання це різні технічні поняття, оскільки улаштування – це організовувати, здійснювати який небудь захід, а у телекомунікаціях з’єднання – це процес установлення каналу зв’язку двох і більше абонентів для передавання між ними інформації. Крім того, ні в п. 11.7 ні по тексту ДБН В.2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» не встановлено такого поняття як улаштування АСЦО. В цій частині вимога є необґрунтованою та безпідставною.
У зв’язку з чим у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації.
3. З тексту вимоги вбачається: Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Звертаємо Вашу увагу на те, що ДБН А.3.1-9-2000 втратив чинність. На заміну ДБН А.3.1-9-2000 Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2015р. № 338 затверджені ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів», які чинні з 2017-02-01. Відповідно до розділу 4 Загальні положення ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів» закінчені будівництвом захисні споруди цивільного захисту вводяться в експлуатацію з дотриманням вимог цих будівельних норм та постанови КМУ від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
4. З тексту вимоги вбачається: Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
Наказом МВСУ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (далі – Наказ МВСУ від 09.07.2018 № 579) затверджені вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку можливість.
В тексті наказу МВСУ від 09.07.2018 № 579 відсутнє жодне посилання до експлуатації та утримання саме АСЦО.
5. Тендерна документація складена у відповідності до Закону з урахуванням положень Особливостей. Передбачення в тендерній документації улаштування АСЦО не має можливим, оскільки це безпідставна та необґрунтована належним чином вимога. Крім того, в очікувану вартість предмета закупівлі включені кошти на покриття ризиків, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої проектної документації (додаток 5 до тендерної документації). Відповідно до п. 4.40 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат. Відповідно, учасники процедури закупівлі при складанні ціні пропозиції повинні врахувати кошти на покриття ризиків відповідно до п. 5.31 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
З огляду на вищенаведене у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації, та задовільнити Вашу вимогу.
1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, та наведені у технічному завданні з обсягом робіт, що закуповується, (додаток 5 до тендерної документації).
Крім того, для забезпечення укриття зв’язком за допомогою провідного інтернету проектом передбачено його підключення від провідного інтернету будівля ліцею з встановленням усього необхідного обладнання. Для забезпечення укриття міською радіотрансляційною мережею проектом передбачена система FM радіомовлення, також передбачено устаткування для формування спеціальних повідомлень типу «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної вимоги», яке може працювати як в ручному так і в автоматичному режимі і має зв'язок з центральним пунктом оповіщення. Для забезпечення укриття телебачення проектом передбачається організація телебачення приміщень укриття шляхом встановлення телевізорів типу Смарт ТВ та підключення за допомогою технологій Wi-Fi. Для забезпечення укриття дротовим телефонним зв’язком проектом передбачається встановлення дротового телефонного апарата, що підключається до точки доступу телефонного зв’язку об’єкту проектування (ліцею) з закріпленням окремого номеру для телефонного апарата.
Таким чином, проектна документація розроблена відповідно до вимог ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту».
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) в замовника не має обов’язку завантажувати експертний звіт через електронну систему закупівель.
Крім того, в тендерній документації встановлено, що з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
Будь ласка, приходьте та ознайомлюйтесь з проектною документацією та експертним звітом.
2. В тексті вимоги зазначено, що відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до пп. 11.7.3. п. 11.7. «Електронні комунікації та оповіщення» ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» встановлено, що сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення (далі – АСЦО), а не повинні бути улаштовані АСЦО, як вбачається з тексту вимоги. Улаштування та з’єднання це різні технічні поняття, оскільки улаштування – це організовувати, здійснювати який небудь захід, а у телекомунікаціях з’єднання – це процес установлення каналу зв’язку двох і більше абонентів для передавання між ними інформації. Крім того, ні в п. 11.7 ні по тексту ДБН В.2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» не встановлено такого поняття як улаштування АСЦО. В цій частині вимога є необґрунтованою та безпідставною.
У зв’язку з чим у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації.
3. З тексту вимоги вбачається: Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Звертаємо Вашу увагу на те, що ДБН А.3.1-9-2000 втратив чинність. На заміну ДБН А.3.1-9-2000 Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2015р. № 338 затверджені ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів», які чинні з 2017-02-01. Відповідно до розділу 4 Загальні положення ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів» закінчені будівництвом захисні споруди цивільного захисту вводяться в експлуатацію з дотриманням вимог цих будівельних норм та постанови КМУ від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
4. З тексту вимоги вбачається: Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
Наказом МВСУ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (далі – Наказ МВСУ від 09.07.2018 № 579) затверджені вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку можливість.
В тексті наказу МВСУ від 09.07.2018 № 579 відсутнє жодне посилання до експлуатації та утримання саме АСЦО.
5. Тендерна документація складена у відповідності до Закону з урахуванням положень Особливостей. Передбачення в тендерній документації улаштування АСЦО не має можливим, оскільки це безпідставна та необґрунтована належним чином вимога. Крім того, в очікувану вартість предмета закупівлі включені кошти на покриття ризиків, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої проектної документації (додаток 5 до тендерної документації). Відповідно до п. 4.40 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат. Відповідно, учасники процедури закупівлі при складанні ціні пропозиції повинні врахувати кошти на покриття ризиків відповідно до п. 5.31 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
З огляду на вищенаведене у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації, та задовільнити Вашу вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" |
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" #32198280 |
Переможець |
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 13:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 12:28
|