Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2023 12:22 |
Очікувана вартість: | 45 959 623,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 229 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 15:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 14:59 |
ТД (зі змінами).docx | |
23 листопада 2023 14:59 |
ПЕРЕЛІК.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
ТД.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 4 Проект Договору.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx | |
20 листопада 2023 12:27 |
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf |
23 листопада 2023 15:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2023 14:59 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
23 листопада 2023 14:59 |
ПЕРЕЛІК.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
ТД.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Календарний_графік_Додаток 2.xlsx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 4 Проект Договору.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Додаток 5 Технічне завдання.docx
|
|||
20 листопада 2023 12:27 |
Відомість ресурсів Ліцей 7 Укриття.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
В п. 8.24, 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло».
Відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Вимагаємо доповнити проект, якщо такий є і в проекті передбачити улаштування АСЦО, якщо цього не було зроблено.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 (п. 8.24, п. 8.26) та враховувати ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7).
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати.
Звертаємо увагу, що якщо в проекті який пройшов експертизу, не передбачено АСЦО, то такий проект повинен бути доопрацьований, тому що він розроблений з порушенням вищезазначених ДБН.
На наш погляд експертизу, яку проходить проект, також здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
В разі неулаштування АСЦО, укриття не буде прийняте в експлуатацію, не будуть підписані акти і Державна казначейська служба України не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу, що на це виділяються бюджетні кошти.
При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства, а саме передбачити в тендерній документації улаштування АСЦО.
1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об’єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, державних стандартів, норм і правил у порядку, визначеному Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, та наведені у технічному завданні з обсягом робіт, що закуповується, (додаток 5 до тендерної документації).
Крім того, для забезпечення укриття зв’язком за допомогою провідного інтернету проектом передбачено його підключення від провідного інтернету будівля ліцею з встановленням усього необхідного обладнання. Для забезпечення укриття міською радіотрансляційною мережею проектом передбачена система FM радіомовлення, також передбачено устаткування для формування спеціальних повідомлень типу «Повітряна тривога» та «Відбій повітряної вимоги», яке може працювати як в ручному так і в автоматичному режимі і має зв'язок з центральним пунктом оповіщення. Для забезпечення укриття телебачення проектом передбачається організація телебачення приміщень укриття шляхом встановлення телевізорів типу Смарт ТВ та підключення за допомогою технологій Wi-Fi. Для забезпечення укриття дротовим телефонним зв’язком проектом передбачається встановлення дротового телефонного апарата, що підключається до точки доступу телефонного зв’язку об’єкту проектування (ліцею) з закріпленням окремого номеру для телефонного апарата.
Таким чином, проектна документація розроблена відповідно до вимог ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту».
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) в замовника не має обов’язку завантажувати експертний звіт через електронну систему закупівель.
Крім того, в тендерній документації встановлено, що з метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, а також вивчення можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
Будь ласка, приходьте та ознайомлюйтесь з проектною документацією та експертним звітом.
2. В тексті вимоги зазначено, що відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7) повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
Звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до пп. 11.7.3. п. 11.7. «Електронні комунікації та оповіщення» ДБН В2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» встановлено, що сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло мають з’єднуватися з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення (далі – АСЦО), а не повинні бути улаштовані АСЦО, як вбачається з тексту вимоги. Улаштування та з’єднання це різні технічні поняття, оскільки улаштування – це організовувати, здійснювати який небудь захід, а у телекомунікаціях з’єднання – це процес установлення каналу зв’язку двох і більше абонентів для передавання між ними інформації. Крім того, ні в п. 11.7 ні по тексту ДБН В.2.2-5:2023 «Захисті споруди цивільного захисту» не встановлено такого поняття як улаштування АСЦО. В цій частині вимога є необґрунтованою та безпідставною.
У зв’язку з чим у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації.
3. З тексту вимоги вбачається: Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1-9-2000. При цьому закінчені будівництвом і підготовлені до експлуатації ЗСЦЗ, як об'єкти державної власності підлягають прийняттю державними приймальними комісіями (п. 2 ДБН А.3.1-9-2000).
Звертаємо Вашу увагу на те, що ДБН А.3.1-9-2000 втратив чинність. На заміну ДБН А.3.1-9-2000 Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.12.2015р. № 338 затверджені ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів», які чинні з 2017-02-01. Відповідно до розділу 4 Загальні положення ДБН А.3.1-9-2015 «Експлуатаційна придатність закінчених будівництвом об’єктів» закінчені будівництвом захисні споруди цивільного захисту вводяться в експлуатацію з дотриманням вимог цих будівельних норм та постанови КМУ від 13.04.2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
4. З тексту вимоги вбачається: Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в Мінюсті 30.07.2018 № 879/3233.
Наказом МВСУ від 09.07.2018 № 579 «Про затвердження вимог з питань використання та обліку фонду захисних споруд цивільного захисту» (далі – Наказ МВСУ від 09.07.2018 № 579) затверджені вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо забезпечення нумерації та здійснення обліку фонду захисних споруд цивільного захисту; вимоги щодо визначення критеріїв неможливості подальшого утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, оформлення документів, що підтверджують таку можливість.
В тексті наказу МВСУ від 09.07.2018 № 579 відсутнє жодне посилання до експлуатації та утримання саме АСЦО.
5. Тендерна документація складена у відповідності до Закону з урахуванням положень Особливостей. Передбачення в тендерній документації улаштування АСЦО не має можливим, оскільки це безпідставна та необґрунтована належним чином вимога. Крім того, в очікувану вартість предмета закупівлі включені кошти на покриття ризиків, оскільки такі кошти враховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва затвердженої проектної документації (додаток 5 до тендерної документації). Відповідно до п. 4.40 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат. Відповідно, учасники процедури закупівлі при складанні ціні пропозиції повинні врахувати кошти на покриття ризиків відповідно до п. 5.31 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
З огляду на вищенаведене у замовника не має обов’язку вносити зміни до проектної документації, тендерної документації, та задовільнити Вашу вимогу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000068 ● 6d20132f7a0e42b982d4f6f9601e890e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 18:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-11-20-007179-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-07 10:32:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-12 11:52:18
Відповідь на запит на пояснення
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» затверджена наказом УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:5309-5645-8918-0902,
- проектна документація: PD01:6756-8442-5302-2082,
- експертний звіт: EX01:5338-9950-8082-4004.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) було оприлюднено 21.11.2023 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=18031).
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79»;
- експертний звіт № № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- наказ УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" |
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Будівельна компанія "Гарант-С" #32198280 |
Переможець |
45 956 619,88
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 13:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 11:40
|
Дод_угода_6_від_30.10.2024.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:25
|
Дод_угода_5_від_26_09_2024.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 09:39
|
Дод_угода_4_від_27_02_2024.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 15:28
|
Дод_угода_3_від_05_02_2024.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:43
|
Дод_угода_2_від_27_12_2023.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 16:02
|
Дод_угода_1_від_15_12_2023.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 15:39
|
Договір_171_від_15_12_2023.pdf | укладений |
15 грудня 2023 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1., додатків № 1, 2, 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1. та додатку № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1. та Додатку № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції реквізитів Підрядника у зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 2.1., п. 10.1. та додатку № 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п.1.2. Договору та додатку № 2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |