Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом
Очікувана вартість
114 053,00 UAH
UA-2023-11-20-005151-a 0e5a51158fdc4acdac9ceca1c087bf73
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дудник

+380501923661 tender.otdel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43326090
Вебсайт: http://kucozo-pav.klasna.com
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А
Контактна особа: Тетяна Дудник
+380501923661
tender.otdel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 одиниця
Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, згідно Додатку № 2 до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

20 листопада 2023 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лупир Роман Валерійович
#2845415118
Переможець 114 053,00
UAH
20 листопада 2023 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2024 14:39
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 14:03
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 14:01
Договір № 403.pdf укладений
20 листопада 2023 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 403
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 114 053,00
UAH