Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2023-11-20-002446-a d9b6e54a513747dfb629c2c28d1bb00f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Слабчук

+380993083284 slabchuk.vika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20001645
Місцезнаходження: 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43
Контактна особа: Вікторія Слабчук
+380993083284
slabchuk.vika@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2023 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2023 12:00
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2693 штуки
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 3 робочих днів після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2023 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2023 10:16
ОГОЛОШЕННЯ.rtf
20 листопада 2023 10:16
Проєкт договору Додаток №5 +.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій