Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Надія Шевцова +380617086970 tender_uon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2023 23:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 00:05 |
Очікувана вартість: | 2 731 332,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 657,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За письмовим зверненням Підрядника може надаватися попередня оплата (аванс) відповідно до «Порядку державного фінансування капітального будівництва», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764, у разі попереднього узгодження з Замовником на строк не більше трьох місяців у межах 30% від вартості річного обсягу робіт, яку Підрядник зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити використання попередньої оплати згідно з «Актом приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) та «Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2023 23:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_6_календраний графік.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_5_субпідрядні організації.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
ТД _ Капітальний ремонт.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_3_документи_розрахунок ціни пропозиції.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_4_лист-згода.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_7_Проект договору.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_2_документи.pdf | |
18 листопада 2023 23:32 |
Додаток_1_технічне завдання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-07-000012 ● 4216465bc8244cfd9dec2e8b84fa16b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2024 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2024
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.02.2024 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-11-18-000901-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 12:37:28
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 83 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Барикадна, 2» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000901-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Департамент освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КУЛЬЗРІСТІНВЕСТ» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 16:59:06
Відповідь на звернення
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 83 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Барикадна, 2» Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (ДК 021:2015 - 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) номер ID: UA-2023-11-18-000901-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості здійснено на підставі дефектного акту, проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу проекту та отримала позитивний експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 06 грудня 2022 № 11-2311-22/К, назва об’єкта будівництва «Капітальний ремонт частини приміщення підвалу будівлі закладу Запорізької гімназії № 83 Запорізької міської ради, з метою можливого використання як найпростішого укриття, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Барикадна, 2». На підтвердження інформації надаємо: дефектний акт з обсягами робіт відповідно до проектно-кошторисної документації та експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» від 06 грудня 2022 № 11-2311-22/К.
2. Відповідно до вимог п. 4-1 постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднення за посиланням https://osvita.city/documents/obgruntuvanna-sodo-provedenna-zakupivli3
3. З приводу питання щодо визначення формальних помилок у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі шляхом оформлення відповідного протоколу уповноваженої особи повідомляємо, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону Уповноважений орган розроблює та затверджує такий перелік формальних помилок, який не може бути доповнений чи обмежений Замовником.
Відповідно до ч. 10 ст. 11 Закону уповноважена особа:
1) планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель;
2) здійснює вибір процедури закупівлі;
3) проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
3-1) оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, у випадку здійснення закупівель відповідно до ч. 7 статті 3 Закону;
4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Отже, виходячи з наведеного Замовник не має повноважень встановлювати, в тому числі приймати рішення щодо визначення, що слід вважати формальною помилкою, а що ні у тендерних пропозиціях учасників. В свою чергу Перелік таких формальних помилок встановлений відповідно до рішення Уповноваженого органу затвердженого Наказом № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998). У зв’язку з чим, Замовник на виявленні формальні помилки під час перевірки тендерної пропозиції Учасника не зобов’язаний складати протокол на встановлення формальних помилок, які визначені та затвердженні наказом Уповноваженого органу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-03-06 20:14:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-03-18 11:59:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЬЗРІСТІНВЕСТ" |
2 729 990,00
UAH з ПДВ
|
2 729 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУЛЬЗРІСТІНВЕСТ" #45098287 |
Переможець |
2 729 990,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 20:12
|
ДУ 1.pdf | укладений |
06 березня 2024 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:14
|
452_83.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:12
|