Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ |
Код ЄДРПОУ: | 02224643 |
Вебсайт: | http://operahouse.od.ua/ |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, ПРОВУЛОК ЧАЙКОВСЬКОГО, будинок 1 |
Контактна особа: |
Ткаченко Дмитро Володимирович 380634101308 OPERASNAB@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2023 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 13:13 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 13:13 |
Очікувана вартість: | 1 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється щомісячно, впродовж наступного місяця у якому вони надавались, на підставі двостороннього акту приймання-передачі послуг, складеного "Виконавцем" та підписаного уповноваженими представниками Сторін: з боку "Замовника" та з боку "Виконавця" | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2023 14:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2023 14:10 |
Протоколу про затвердження ТД (за Особливостями) (2) (1) (1).docx | |
18 листопада 2023 14:10 |
Протоколу про затвердження ТД (за Особливостями) (2) (1)_Validation_Report.pdf | |
18 листопада 2023 14:10 |
Протоколу про затвердження ТД (за Особливостями) (2) (1).docx.asice | |
18 листопада 2023 14:10 |
79710000-4 – Охоронні послуги ТД на 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000040 ● c639589da03c40adb0bbd7758758796f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 №3-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 17.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-11-18-000446-a 18.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 11:18:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з охорони об’єктів (Охоронні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000446-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-20 12:05:44
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) у електронній системі закупівель від 2024-01-18 11:18:33 згідно до інформації про початок моніторингу за номером UA-M-2024-01-17-000040, із закупівлі: код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a)
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) у електронній системі закупівель від 2024-01-18 11:18:33 згідно до інформації про початок моніторингу за номером UA-M-2024-01-17-000040, із закупівлі: код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на запит ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18.01.2024 року про надання пояснень, щодо наступних питань:
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Повідомляємо наступне:
Щодо питання першого.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та з урахуванням особливостей, призначення об’єктів/будівель Одеського національного академічного театру опери та балету, згідно умов охоронного договору на пам’ятку культурної спадшини №16-04/В-1 від 16.04.2008року (Додаток 1). Враховуючи наведене, на підстіві даних закупівельних цін попередніх закупівель, ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та прайс-листів на момент вивчення ринку, було отримано інформацію та три цінові пропозиції (Додаток №2):
- Комерційна пропозиція від ТОВ «Вікталл» (код ЄДРПОУ 35431202) загальною вартістю 1 440 000,00 гривень;
- Комерційна пропозиція від ПП «Альфа-Україна Плюс» (код ЄДРПОУ 36553941) загальною вартістю 1 296 000,00 гривень;
- Комерційна пропозиція від ПП «СОБ» (код ЄДРПОУ 31790846) загальною вартістю 1 728 000,00 гривень
Після опрацювання отриманої інформації встановлено середню вартість отриманих пропозицій у сумі 1 488 000,00гривень. Враховуючи фінансову спроможність Одеського національного академічного театру опери та балету прийнято рішення щодо визначення очікуваної вартості за найменьшою комерційною пропозицією, на підстіві даних закупівельних цін попередніх закупівель, загальнодоступної відкритої інформації про ціни у сумі 1 296 000,00 гривень, що на 192 000,00гривень менше від середньої вартості отриманих пропозицій.
Щодо питання другого.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Частиною 4 Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» рекомендується суб’єктам господарювання державного сектора економіки оприлюднювати інформацію про закупівлю на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника державних коштів. Таким чином, вищезазначені нормативно-правові акти носять рекомендаційний характер та законодавець надав право, а не обов’язок Замовнику самому вирішувати чи розмішувати інформацію про закупівлю у засобах масової інформації, на веб-сайті Замовника або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування чи не розміщувати.
У пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній вебсторінці Державної казначейської служби України в розділі «Казначейство інформує» https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search , де зазначивши код ЄДРПОУ 02224643 Одеського національного академічного театру опери та балету бачимо, що театр – є одержувачем. Виходячи зі змісту пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, вимога щодо оприлюднення обгрунтування не стосується одержувачів бюджетних коштів.
Однак, не зважаючи на вищенаведене інформацію про закупівлю UA-2023-11-18-000446-a код ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги було оприлюднено на вебсайті Одеського національного академічного театру опери та балету https://operahouse.od.ua у розділі «Документи» (https://operahouse.od.ua/documents/) де зазначено інформацію про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, найменування замовника, категорія замовника, ідентифікаційний код замовника, місцезнаходження замовника, контактна особа замовника, вид предмета закупівлі, назва предмета закупівлі, код за єдиним закупівельним словником, назва номенклатурної позиції предмета закупівлі, кількість послуг, місце надання послуг, строк надання послуг, умови оплати, очікувана вартість, кінцевий строк подання тендерних пропозицій, розмір і вид тендерних забезпечень, дата і час розкриття тендерних пропозицій, час проведення електронного аукціону та інше).
Додатки:
Додаток №1 «Охоронний договір на пам'ятку культурної спадщини» - 6 арк.;
Додаток №2 «Комерційні пропозиції» - 3 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:00:38
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з охорони об’єктів (Охоронні послуги)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000446-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» з огляду на те, що ним на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в складі тендерної пропозиції надано договір від 01.10.2018 № 01/10/2018 не у повному обсязі, а саме без додатку № 2, який відповідно до пункту 7.4. цього договору є обов’язковим додатком до договору та відповідно до пункту 7.5. договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-27 12:14:04
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) у електронній системі закупівель від 2024-01-25 11:18:33 згідно до інформації про початок моніторингу за номером UA-M-2024-01-17-000040, із закупівлі: код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a)
Пояснення на Запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) у електронній системі закупівель від 2024-01-25 11:18:33 згідно до інформації про початок моніторингу за номером UA-M-2024-01-17-000040, із закупівлі: код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, на запит ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18.01.2024 року про надання пояснень, щодо наступних питань:
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» з огляду на те, що ним на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в складі тендерної пропозиції надано договір від 01.10.2018 № 01/10/2018 не у повному обсязі, а саме без додатку № 2, який відповідно до пункту 7.4. цього договору є обов’язковим додатком до договору та відповідно до пункту 7.5. договору є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Повідомляємо наступне:
Розглядаючи завантажені документи учасника торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» (у тому числі питання відсутності додатку №2 аналогічного договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року) та приймаючі рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» виходили з наступного:
1. Відповідно вимогам тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначений переможцем торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції завантажив наступні документи:
- Завантажений файл «Довідка про аналогічний досвід.pdf», в якому зазначено наявність досвіду виконання аналогічного договору, номер та дату укладання аналогічного договору, найменування замовника, предмет договору, місце надання послуг, термін надання послуг, інша інформація.
- Завантажений файл «Скан договору АРУ pdf.pdf», в якому знаходиться сканований аналогічний договір №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року з додатками до нього.
- Завантажений файл «Лист Відгук АРУ .pdf», в якому директор ТОВ «ФОНД АГРОПРОМИСЛОВОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ»-Замовник, відповідно умов договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року, підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору переможцем торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ».
Слід зазначити, що наявність чи відсутність додатку №2 «документи, що підтверджують право Замовника на володіння, користування чи розпорядження об’єктом» до договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року жодним чином не впливають на зміст, умови, терміни, якість, предмет та інші істотні умови договору, завантаженого переможцем торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції.
2. Згідно п. 7.4 договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року у додатку №2 мають бути «документи, що підтверджують право Замовника на володіння, користування чи розпорядження об’єктом». У абз. 2 п. 7.4 договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року зазначається: «документи, що підтверджують право Замовника на володіння, користування чи розпорядження об’єктом» надаються самим Замовником. Згідно п. 7.5 договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року передбачено, що додатки та зміни вважаються дійсними, якщо вони належним чином оформленні та підписані сторонами.
Таким чином, щоб додаток №2 став невід’ємною частиною договору він має відповідати трьом критеріям:
- документи мають надатися замовником;
- документи мають бути належним чином оформлені;
- документи мають бути підписані сторонами.
Відсутність додатку №2 вказує на те, що Сторони його не оформили належним чином та не підписали. Тобто додатку №2 не існує.
Враховуючи вищенаведене, можна зробити висновок, що додаток №2 до договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року не оформлювався, сторонами не підписувався і не є частиною договору, а завантажений переможцем торгів файл «Скан договору АРУ pdf.pdf» - відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (крім того для з’ясування обставин, щодо відсутності додатку №2, під час проведення моніторингу №UA-M-2024-01-17-000040 Одеський національний академічний театр опери та балету звернувся до ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» щодо відсутності додатку №2 та отримали відповідь від 26.01.24р. №20011-1 де зазначено, що додаток №2 не підписувався та ніколи не існував(лист додається) – це підтверджує наші доводи та висновки зазначені вище).
Приймаючи рішення, щодо переможця у закупівлі код ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a) Одеський національний академічний театр опери та балету керувався принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням), чинним законодавством України та приписів п. 7.4; 7.5 договору №01/10/2018 від 01 жовтня 2018року.
Додатки:
Додаток №1 « Лист від ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ДОТ» » - 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – «Закону»), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 07.02.2024року зобов’язав здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 43 Особливостей. Для виконання зобов’язань уповноваженою особою з публічних закупівель театру, відповідальною за здійснення закупівлі UA-2023-11-18-000446-a, було написано пояснення з зобов’язанням у подальшому не допускати порушень. Одеським національним академічним театром опери та балету зроблено відповідний наказ №03 від 08.02.2024р. «Про оголошення догани Дмитру ТКАЧЕНКУ», проведено роз’яснювальну роботу. Для недопущення встановлених порушень у подальшому уповноважених осіб з публічних закупівель театру направлено на навчання з питань здійснення публічних закупівель. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-18-000446-a ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ) від 07.02.2024року оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме: 1. Пояснювальна уповноваженої особи з публічних закупівель театру; 2. Наказ №03 від 08.12.2022р.;
2024-02-10 11:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ДОТ" |
828 000,00
UAH з ПДВ
|
736 884,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" |
874 800,00
UAH з ПДВ
|
737 038,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП КІРАСА |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
737 039,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Служба Безпеки "Контакт" |
862 665,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРМ ОХОРОНА" |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Альфа-Україна Плюс |
846 000,00
UAH з ПДВ
|
768 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРРОССЕРВІС-1" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
777 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" |
947 499,90
UAH з ПДВ
|
827 999,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" |
922 056,48
UAH з ПДВ
|
856 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"СББ" (ТОВ) |
907 200,00
UAH з ПДВ
|
907 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІЗЛІ-ГВАРДІЯ" |
1 138 406,40
UAH з ПДВ
|
1 054 080,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
1 295 078,40
UAH з ПДВ
|
1 295 078,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ДОТ" #39546078 |
Переможець |
736 884,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2023 13:11
|
Договір №61 від 09.12.2023р..pdf | укладений |
09 грудня 2023 13:10
|