Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2023 11:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 13:47 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 13:47 |
Очікувана вартість: | 18 198 075,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 990,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2023 13:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2023 12:55 |
Перелік змін.docx | |
22 листопада 2023 12:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
18 листопада 2023 11:47 |
Додаток 2. Проект договору.docx | |
18 листопада 2023 11:47 |
Відомість ресурсів.xls | |
18 листопада 2023 11:47 |
Відомість обсягів робіт.xls |
22 листопада 2023 13:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2023 12:55 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 листопада 2023 12:54 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
18 листопада 2023 11:47 |
Додаток 2. Проект договору.docx
|
|||
18 листопада 2023 11:47 |
Відомість ресурсів.xls
|
|||
18 листопада 2023 11:47 |
Відомість обсягів робіт.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000159 ● 3b6d9866c12e4c74af303758cbdf5ac7
- Статус: завершено ● Дата: 07 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 10:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2023-11-18-000276-a 18.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 16:58:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м. Буча, Бучанського району, Київської області - заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-18-000276-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 17:16:03
Пояснення на запит
На запит про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне: Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді» та Експертний звіт. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та становить 18 198 075,60 грн. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі відомості робіт та зведеної відомості ресурсів до проектно-кошторисної документації на об’єкт.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
2. Експертний звіт (позитивний) № 0258-23/ПРОЕКСП від 15.11.2023р. щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочий проєкт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
3. Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді»;
4. Підсумкова відомість ресурсів «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Склозаводська, 6 м.Буча, Бучанського району, Київської області – заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Бучанської міської ради за посиланням: https://bucha-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-ua-2023-11-18-000276
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ |
15 504 311,82
UAH з ПДВ
|
14 864 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
16 226 148,00
UAH з ПДВ
|
14 865 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ЦИБУЛЬСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ #2604401815 |
Переможець |
14 864 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:49
|
додугода 1 до дог 464 Цибульський.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 13:35
|
дог 464.pdf | укладений |
19 грудня 2023 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Фінансування робіт проводиться по роках: 2023 рік - 2 392 303,43 грн.: 2024 рік - 12 471 696,57 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 464 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |