Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення досліджень галузей економіки України
Очікувана вартість
2 358 324,00 UAH
UA-2023-11-17-016275-a ● f19054111d0a42568e5d645740409885
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Офіс з розвитку підприємництва та експорту" |
Код ЄДРПОУ: | 42342923 |
Вебсайт: | https://business.diia.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Бульвар Дружби Народів, будинок 28 |
Контактна особа: |
Дарія Лещенко +380979542751 dleshchenko@epo.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 22:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:56 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 358 324,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 791,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79310000-0: Послуги з проведення ринкових досліджень
Закупівля здійснюється відповідно до умов Грантової Угоди № 81288572 від 23.09.2022 між Німецьким товариством міжнародного співробітництва (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Замовником в рамках Проекту Міжнародної технічної допомоги «Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі/EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» (Реєстраційна картка № 4545-03)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення досліджень галузей економіки України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, провулок Музейний 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 79310000-0 — Послуги з проведення ринкових досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки здійснюються у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця, у наступному порядку: - 40% від загальної вартості Послуг, попередньої оплати, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставленого Виконавцем рахунку-фактури; - 60 % від загальної вартості Послуг, протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Акту уповноваженими представниками Сторін. | Аванс | 10 | Банківські | 40 |
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у національній валюті шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця, у наступному порядку: - 40% від загальної вартості Послуг, попередньої оплати, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставленого Виконавцем рахунку-фактури; - 60 % від загальної вартості Послуг, протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту підписання Акту уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 22:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 22:31 |
2.1. Оголошення.docx | |
17 листопада 2023 22:31 |
2.2. Т Д.docx | |
17 листопада 2023 22:31 |
2.3. Договір аналітичні послуги_v2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо технічного завдання та кваліфікаційних вимог
Дата подання: 22 листопада 2023 11:31
Дата відповіді: 24 листопада 2023 20:55
Доброго дня.
1. Чи є побажання, або перелік експертів для проведення інтерв'ю по кожному з трьох напрямків? Чи ми маємо запропонувати їх самостійно?
2. Якщо ми маємо запропонувати експертів самостійно, чи має замовник якісь кваліфікаційні критерії щодо того, хто відповідає критеріям експерта для інтерв'ю? Чи ми маємо запропонувати такі критерії самостійно?
3. Чи має замовник вимоги до порядку здачі робіт за етапами по кожному з трьох напрямків? Роботи здаються по кожній із галузей по завершенню місяця чи всі три дослідження можуть бути завершені протягом трьох місяців?
4. Чи має замовник референси до обсягу, стилістиці та структурі фінального результату робіт по кожному з трьох напрямків? Який бажаний обсяг розгорнутого та стислого варіантів дослідження?
5. У тендерній документації вказано "перелік конкурентоспроможних компаній із урахуванням рекомендацій від Замовника". Що саме мається на увазі: Замовник надасть перелік компаній для аналізу конкурентоспроможності, чи надасть критерії конкурентоспроможності, чи якийсь інший варіант?
6. Чи передбачає Замовник, що фінальні результати дослідження будуть ву відкритому доступі, адже отримання доступу до результатів дослідження би додатково мотивувало експертів до участі в інтерв'ю?
7. Якщо дані будуть у відкритому доступі, чи є обмеження на висвітлення у фінальних результатах дослідження інформація про ПІБ, посади експертів, які залучалися до інтерв'ю?
8. документи, що підтверджують досвіт виконання аналогічних досліджень: чи може учасник подати копії договорів та актів по одному предмету дослідження (аналіз ринку певної галузі економіки України), а самі дослідження – по іншій галузі (це стосується випадків, наприклад, коли клієнт учасника не бажає бачити своє дослідження у відкритому доступі)? Чи має право учасник закреслити певні складові договору, що підтверджує досвід учасника (наприклад вартість договору)?
9. додаток 4 тендерної документації – чим відрізняються документи, вказані в пп.7 та 8?
10. додаток 3 тендерної документації, Вимоги до дослідження - статистичні аналізи/кабінетні дослідження – наскільки деталізовані повинні бути статистичні дані, та якого характеру (обсяги виробництва, реалізації, імпорту/експорту)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Вітаємо! Дякуємо за зацікавленість у торгах оголошених Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
На Ваше питання повідомляємо наступне.
1. Чи є побажання, або перелік експертів для проведення інтерв'ю по кожному з трьох напрямків? Чи ми маємо запропонувати їх самостійно?
Перелік експертів має включати представників відповідних секторальних асоціацій, представників компаній: малий, середній, великий бізнес, експортерів, не експортерів.
Перелік експертів надається Виконавцем на погодження із Замовником.
2. Якщо ми маємо запропонувати експертів самостійно, чи має замовник якісь кваліфікаційні критерії щодо того, хто відповідає критеріям експерта для інтерв'ю? Чи ми маємо запропонувати такі критерії самостійно?
Має бути збалансований перелік компаній відповідно до розміру та досвіду в експорті: малий, середній, великий бізнес, експортери з досвідом, експортери-початківці, компанії, що не працюють з експортом. Слідкувати за балансом експертів та проводити інтерв'ю мають співробітники Виконавця, які мають досвід у проведенні глибинних інтерв'ю та фокус груп, а також відповідну освіту.
3. Чи має замовник вимоги до порядку здачі робіт за етапами по кожному з трьох напрямків? Роботи здаються по кожній із галузей по завершенню місяця чи всі три дослідження можуть бути завершені протягом трьох місяців?
Послуги виконуються по кожній із галузей протягом одного місяця.
4. Чи має замовник референси до обсягу, стилістиці та структурі фінального результату робіт по кожному з трьох напрямків? Який бажаний обсяг розгорнутого та стислого варіантів дослідження?
Структура кожного дослідження пропонується виконавцем та узгоджується з Замовником. Розгорнутий варіант - до 50 сторінок, стислий варіант - до 3х сторінок. Приклад: https://uafm.com.ua/wp-content/uploads/2018/07/dorozhnya-karta-dlya-rozvytku-meblevogo-sektoru-ukrayiny.pdf
5. У тендерній документації вказано "перелік конкурентоспроможних компаній із урахуванням рекомендацій від Замовника". Що саме мається на увазі: Замовник надасть перелік компаній для аналізу конкурентоспроможності, чи надасть критерії конкурентоспроможності, чи якийсь інший варіант?
Перелік конкурентоспроможних компаній (вже є експортерами) по кожній галузі окремо надає Виконавець .
6. Чи передбачає Замовник, що фінальні результати дослідження будуть ву відкритому доступі, адже отримання доступу до результатів дослідження би додатково мотивувало експертів до участі в інтерв'ю?
Фінальні результати дослідження будуть у відкритому доступі.
7. Якщо дані будуть у відкритому доступі, чи є обмеження на висвітлення у фінальних результатах дослідження інформація про ПІБ, посади експертів, які залучалися до інтерв'ю?
Персональні дані експертів не оприлюднюються.
8. Документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних досліджень: чи може учасник подати копії договорів та актів по одному предмету дослідження (аналіз ринку певної галузі економіки України), а самі дослідження – по іншій галузі (це стосується випадків, наприклад, коли клієнт учасника не бажає бачити своє дослідження у відкритому доступі)? Чи має право учасник закреслити певні складові договору, що підтверджує досвід учасника (наприклад вартість договору)?
Учасник подає копії договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та актів результатом виконання яких є дослідження що додається.
9. Додаток 4 тендерної документації – чим відрізняються документи, вказані в пп.7 та 8?
Відповідно до пп. 37. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Крім того відповідно до п.5 ст.16 Закону: «у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Пункт 2 ст. 22 Закону містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.»
В той же час п. 3.ст 16 Закону визначає: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Відповідно до пп.18 п.2. ст.22 замовник вимагає зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
10. Додаток 3 тендерної документації, Вимоги до дослідження - статистичні аналізи/кабінетні дослідження – наскільки деталізовані повинні бути статистичні дані, та якого характеру (обсяги виробництва, реалізації, імпорту/експорту)?
Структура кожного дослідження пропонується виконавцем та узгоджується із Установою.
Вітаємо! Дякуємо за зацікавленість у торгах оголошених Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
На Ваше питання повідомляємо наступне.
1. Чи є побажання, або перелік експертів для проведення інтерв'ю по кожному з трьох напрямків? Чи ми маємо запропонувати їх самостійно?
Перелік експертів має включати представників відповідних секторальних асоціацій, представників компаній: малий, середній, великий бізнес, експортерів, не експортерів.
Перелік експертів надається Виконавцем на погодження із Замовником.
2. Якщо ми маємо запропонувати експертів самостійно, чи має замовник якісь кваліфікаційні критерії щодо того, хто відповідає критеріям експерта для інтерв'ю? Чи ми маємо запропонувати такі критерії самостійно?
Має бути збалансований перелік компаній відповідно до розміру та досвіду в експорті: малий, середній, великий бізнес, експортери з досвідом, експортери-початківці, компанії, що не працюють з експортом. Слідкувати за балансом експертів та проводити інтерв'ю мають співробітники Виконавця, які мають досвід у проведенні глибинних інтерв'ю та фокус груп, а також відповідну освіту.
3. Чи має замовник вимоги до порядку здачі робіт за етапами по кожному з трьох напрямків? Роботи здаються по кожній із галузей по завершенню місяця чи всі три дослідження можуть бути завершені протягом трьох місяців?
Послуги виконуються по кожній із галузей протягом одного місяця.
4. Чи має замовник референси до обсягу, стилістиці та структурі фінального результату робіт по кожному з трьох напрямків? Який бажаний обсяг розгорнутого та стислого варіантів дослідження?
Структура кожного дослідження пропонується виконавцем та узгоджується з Замовником. Розгорнутий варіант - до 50 сторінок, стислий варіант - до 3х сторінок. Приклад: https://uafm.com.ua/wp-content/uploads/2018/07/dorozhnya-karta-dlya-rozvytku-meblevogo-sektoru-ukrayiny.pdf
5. У тендерній документації вказано "перелік конкурентоспроможних компаній із урахуванням рекомендацій від Замовника". Що саме мається на увазі: Замовник надасть перелік компаній для аналізу конкурентоспроможності, чи надасть критерії конкурентоспроможності, чи якийсь інший варіант?
Перелік конкурентоспроможних компаній (вже є експортерами) по кожній галузі окремо надає Виконавець .
6. Чи передбачає Замовник, що фінальні результати дослідження будуть ву відкритому доступі, адже отримання доступу до результатів дослідження би додатково мотивувало експертів до участі в інтерв'ю?
Фінальні результати дослідження будуть у відкритому доступі.
7. Якщо дані будуть у відкритому доступі, чи є обмеження на висвітлення у фінальних результатах дослідження інформація про ПІБ, посади експертів, які залучалися до інтерв'ю?
Персональні дані експертів не оприлюднюються.
8. Документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних досліджень: чи може учасник подати копії договорів та актів по одному предмету дослідження (аналіз ринку певної галузі економіки України), а самі дослідження – по іншій галузі (це стосується випадків, наприклад, коли клієнт учасника не бажає бачити своє дослідження у відкритому доступі)? Чи має право учасник закреслити певні складові договору, що підтверджує досвід учасника (наприклад вартість договору)?
Учасник подає копії договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та актів результатом виконання яких є дослідження що додається.
9. Додаток 4 тендерної документації – чим відрізняються документи, вказані в пп.7 та 8?
Відповідно до пп. 37. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон):
учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать:
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів;
окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів);
об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи.
Крім того відповідно до п.5 ст.16 Закону: «у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.»
Пункт 2 ст. 22 Закону містить наступну вимогу: «у разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.»
В той же час п. 3.ст 16 Закону визначає: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Відповідно до пп.18 п.2. ст.22 замовник вимагає зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
10. Додаток 3 тендерної документації, Вимоги до дослідження - статистичні аналізи/кабінетні дослідження – наскільки деталізовані повинні бути статистичні дані, та якого характеру (обсяги виробництва, реалізації, імпорту/експорту)?
Структура кожного дослідження пропонується виконавцем та узгоджується із Установою.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 23 листопада 2023 10:35
Дата відповіді: 24 листопада 2023 20:56
Вітаю,
Чи вірно розуміємо, що необхідно підтвердити окремо пункт " Обов’язкові вимоги та спосіб їх підтвердження" - де зазначено, що потрібно надати Досвід виконання досліджень галузей української економіки від 5 років (не менше двох) та Досвід проведення експертних інтерв’ю чи фокус груп від 5 років (не менше двох) та пункт "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" (мінімум одного)? Тобто, сумарно потрібно надати 5 підтверджень різного досвіду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за зацікавленість у торгах оголошених Державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту».
На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту обов’язкові вимоги та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати підтвердження виконання досліджень галузей української економіки від 5 років. Таких досліджень має бути не менше двох. Якщо в таких дослідженнях використовували експертні інтерв'ю чи фокус групи і є договори по цьому дослідженню, тоді одним і тим самим договором та дослідженням підтверджується і досвід виконання досліджень галузей української економіки від 5 років і досвід проведення експертних інтерв’ю чи фокус груп від 5 років;. .Зверніть увагу що на кожну вимогу необхідно не менше двох договорів (на виконання досліджень галузей української економіки та не менше двох на проведення експертних інтерв’ю чи фокус груп).
На Ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту обов’язкові вимоги та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати підтвердження виконання досліджень галузей української економіки від 5 років. Таких досліджень має бути не менше двох. Якщо в таких дослідженнях використовували експертні інтерв'ю чи фокус групи і є договори по цьому дослідженню, тоді одним і тим самим договором та дослідженням підтверджується і досвід виконання досліджень галузей української економіки від 5 років і досвід проведення експертних інтерв’ю чи фокус груп від 5 років;. .Зверніть увагу що на кожну вимогу необхідно не менше двох договорів (на виконання досліджень галузей української економіки та не менше двох на проведення експертних інтерв’ю чи фокус груп).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЦІОЛОГІЧНА АГЕНЦІЯ "ФАМА" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ПРО-КОНСАЛТІНГ" |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ФОП Чумак Яна Борисівна" |
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
1 278 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЦІОЛОГІЧНА АГЕНЦІЯ "ФАМА" #39668161 |
Переможець |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 20:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 грудня 2023 20:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 листопада 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 23:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 21:55
|
дог. №2023-53 від 14.12.2023.pdf | укладений |
14 грудня 2023 21:54
|