Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баранівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344386 |
Місцезнаходження: | 12701, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20 |
Контактна особа: |
ГУБАРЕЦЬ Катерина ВІталіївна +380686058283 juristrada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 21:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 965 942,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 829,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та "Про електронні довірчі послуги". Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається сканкопія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 94 829,71 гривень (дев'яносто чотири тисячі вісімсот двадцять дев'ять гривень 71 копійка). 2.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.4. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 2.5. Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, нормам статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 8 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) . 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії, яким підписана банківська гарантія. В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису повинні відображатися прізвище та ініціали (або ім’я, по батькові) уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, посаду уповноваженої особи банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії. При цьому зазначена у тексті банківської гарантії уповноважена особа банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії має спiвпадати з пiдписантом, який наклав кваліфікований електронний підпис на банківську гарантію. Разом з банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи банку-гаранта на підпис банківської гарантії. Реквізити Замовника: Найменування замовника: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА Код з ЄДРПОУ замовника 04344386, Місцезнаходження замовника: вул.Соборна,20, м. Баранівка, Житомирська область, 12701 р/р UA478201720344201005100041179 ДКСУ м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 94829.71 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 21:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 21:33 |
ТД Барановка 2 17.11.2023р.pdf | |
17 листопада 2023 21:33 |
ТД Барановка 2 17.11.2023р.pdf |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000021 ● c4961c1741f442d6b21e13cba55aedcc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 3-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.01.2024 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-11-17-016148-a від 17.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 08:37:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-016148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 16:06:48
пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до проєктно-кошторисної документації.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено відповідно до розробленої та завтердженої проектно-кошторисної документації, зведеного кошторисного розрахунку та позитивного Експертного звіту № 06-0340/01-23 від 06.10.2023 року. Розмір бюджетного призначення: 18`965`942.40 грн. з ПДВ, згідно з Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://otg.mrada-baranivka.gov.ua/images/documents/2023/2023-11-21z.pdf
(https://otg.mrada-baranivka.gov.ua/index.php/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-ioho-ochikuvanoi-vartosti-ta-abo-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia/4536-13-bereznia-2023-roku-vidbudetsia-44-pozacherhova-sesiia-8-sklykannia-baranivskoi-miskoi-rady)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 15:23:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-016148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
В додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження кваліфікаційному критерію « Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку за формою 1.
Для підтвердження підстави володіння та/або користування до довідки обов’язково додаються:
Оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення* кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці, що надана на виконання вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт приймання-передачі, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). (у випадку, якщо обладнання, будівельні машини і механізми та інша матеріально технічна база є власністю субпідрядної організації або залученими субпідрядною організацією, яка залучається до виконання робіт, підтверджуючі документи, перелічені в цьому підпункті надаються від субпідрядної організації) та протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів/машин вказані в довідці дійсні до кінця строку надання послуг за предметом даної закупівлі».
В складі пропозиції Виробничо-комерційна фірма «Урарту» надала довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.11.2023 за № 21/11/01 (далі-Довідка) в якій зазначена інформація про наявність машин та механізмів (документ «Довідка про наявність мтб.pdf» файлу 2 Підтвердження наявності МТБ), однак протоколи перевірки технічного стану машин та механізмів надано не на всі транспортні засоби зазначені у довідці (документ «ВЛ ПП ВЦТД.pdf» файлу 2 Підтвердження наявності МТБ), а саме на :
- власний автомобіль вантажний-загальний бортовий МАЗ-53360 (п.1 Довідки) ;
- власний автомобіль-самоскид МАЗ-642208 (п.2 Довідки);
- власний автогудронатор BS-6000H на базі автомобіля МАЗ 533603 (п.6 Довідки);
- власну установку Strassmayr BF-290 / Розподільники щебеню та гравію (п.10 Довідки);
- власну машину для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 500 мм (Merloe Planer) (п.11 Довідки);
- власної гідрощітки JСB (навісна на базі автонавантажувача фронтального Shantui SL 50W-2) (п.13 Довідки);
- власного механізму киркувальника (п.21 Довідки);
- орендований в ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ» автогрейдер ДЗ-143 (п22 Довідки);
- орендованого в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» гідробура DIGGA PD 7-5.75 (п.24 Довідки);
- орендовані в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» автомобілі-самоскиди КАМАЗ-2211 , номерні знаки АМ6113ВК,АМ6114 ВК, АМ7891СТ (п.25 Довідки);
- орендованої в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» поливально-мийної машини на базі автомобіля КРАЗ 651001 з навісним обладнанням (п.26 Довідки).
У зв’язку із вищевикладеним, прошу надати інформацію, чи наявні в пропозиції Виробничо-комерційна фірма «Урарту» документи, які свідчать про перевірку технічного стану вказаних вище машин та механізмів якщо так, вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину нерозміщення вимоги до учасника про усунення невідповідностей та/або невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-19 12:37:06
пояснення на запит
Повідомляємо наступне:
1. Статтею 35 Закону України «Про дорожній рух» визначено, що транспортні засоби, які беруть участь у дорожньому русі та зареєстровані територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, підлягають обов'язковому технічному контролю відповідно до цієї статті.
Обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України";
Обов'язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування, зовнішніх світлових приладів, пневматичних шин та коліс, світлопропускання скла, газобалонного обладнання (за наявності), інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища.
Порядок проведення обов'язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає Кабінет Міністрів України.
Обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування та зареєстрованих територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України, здійснюють суб'єкти проведення обов'язкового технічного контролю, які мають на правах власності або користування обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Перелік обладнання, необхідного для одержання права на здійснення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів, а також документів, що подаються суб'єктами проведення обов'язкового технічного контролю для одержання такого права, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Періодичність проходження обов'язкового технічного контролю становить:
для легкових автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажних автомобілів (незалежно від форми власності) вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них із строком експлуатації більше двох років - кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та таксі незалежно від строку експлуатації - щороку;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації - двічі на рік.
На кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, суб'єкт проведення обов'язкового технічного контролю складає протокол перевірки його технічного стану, який видається водію транспортного засобу. У протоколі зазначається строк чергового проходження обов'язкового технічного контролю транспортного засобу відповідно до періодичності проходження, встановленої частиною восьмою цієї статті.
В свою чергу, також звертаємо вашу увагу, що у відповідності до п. 1 Постанови КМУ від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» передбачено порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
Таким чином, замовником вимагалось надання у складі тендерної пропозиції Протоколів перевірки стану транспортного засобу на техніку, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137, що зареєстрована в органах МВС та згідно чинного законодавства підлягає проходженню такої перевірки.
Відповідно до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.11.2023 за № 21/11/01 (далі-Довідка) в якій зазначена інформація про наявність машин та механізмів (документ «Довідка про наявність мтб.pdf» файлу 2 Підтвердження наявності МТБ) на наступні пункти:
- власний автомобіль вантажний-загальний бортовий МАЗ-53360 (п.1 Довідки) ;
- власний автомобіль-самоскид МАЗ-642208 (п.2 Довідки);
- власний автогудронатор BS-6000H на базі автомобіля МАЗ 533603 (п.6 Довідки);
- власну установку Strassmayr BF-290 / Розподільники щебеню та гравію (п.10 Довідки);
- власну машину для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 500 мм (Merloe Planer) (п.11 Довідки);
- власної гідрощітки JСB (навісна на базі автонавантажувача фронтального Shantui SL 50W-2) (п.13 Довідки);
- власного механізму киркувальника (п.21 Довідки);
- орендований в ТОВ «ШЛЯХОБУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ» автогрейдер ДЗ-143 (п22 Довідки);
- орендованого в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» гідробура DIGGA PD 7-5.75 (п.24 Довідки);
- орендовані в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» автомобілі-самоскиди КАМАЗ-2211 , номерні знаки АМ6113ВК,АМ6114 ВК, АМ7891СТ (п.25 Довідки);
- орендованої в ТОВ «БК»САРАГАС КЛАН» поливально-мийної машини на базі автомобіля КРАЗ 651001 з навісним обладнанням (п.26 Довідки), відсутній обов’язок проходження технічного контролю та як наслідок протокол перевірки стану транспортного засобу не видається й відповідно до частини четвертої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, учасником виконано вимоги тендерної документації та надано відповідні документи, що надають право експлуатації учасником вказаної вами у запитанні техніки.
Окремо звертаємо вашу увагу, на ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1. Розділу 1 тендерної документації згідно яких, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 09:52:53
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-016148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. В пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимоги «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції».
У відповіді від 19.01.2024 на запит Управління, щодо нерозміщення вимоги до учасника про усунення невідповідностей та/або невідхилення пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» через не надання документів, які свідчать про перевірку технічного стану зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.11.2023 за № 21/11/01 всіх машин і механізмів, Замовник зазначив (з посиланням на нормативні документи) про необов’язковість проходження технічного контролю.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію, чи у складі пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» подано довідку з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності) про причини не надання документів, які свідчать про перевірку технічного стану зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 21.11.2023 за № 21/11/01 машин і механізмів (п.1,2,6,10,11,13,21,22,24,26), якщо так вказати назву файлу, поданого у складі пропозиції, якщо ні, пояснити причину нерозміщення вимоги до учасника про усунення невідповідностей та/або невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
2. В пункті 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу «Виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281».
В складі тендерної пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» подано договірну ціну, розрахунки до неї та пояснювальну записку.
В договірній ціні та розрахунках до неї вказано кошти на покриття ризику 308 263,00 гривень. В пояснювальній записці відсутні дані, щодо коштів на покриття ризику.
Виходячи з вищенаведеного при розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, в пропозиції Виробничо-комерційної фірми «Урарту» застосовано 2 % (308 263,00 /15 413 179,00 х100), в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року за № 281 зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5% (15 413 179,00 х1,5%=231 197,69.)
Виходячи з вищенаведеного поясніть причину невідхилення пропозиції вказаного учасника, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 20:12:24
пояснення на запит
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-016148-a) надаємо наступне пояснення:
Ще раз звертаємо вашу увагу, на ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 1. Розділу 1 тендерної документації згідно яких, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідна позиція підтверджується постановою Шостого апеляційного адміністративного суду по справі № 826/15639/17 за категорією справ з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель. Так, колегією судій зроблено висновок, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерних пропозицій з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим, не може мати наслідком відхилення її замовником.
2. Наданий Учасником розрахунок договірної ціни відповідає проєктно - кошторисній документації, яка пройшла перевірку та отримала позитивний Експертний звіт № 06-0340/01-23 від 06.10.2023 року, та підтверджується листом ФОП Мергета І.В., який здійснив перевірку кошторисної частини договірної ціни поданої Учасником
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник повідомляє, що не погоджується з Висновком за результатами моніторингу UA - М-2023-09-08-000012 та скористається правом на його оскарження згідно ч. 10 ст. 8 Закону.
2024-02-07 07:14:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Замовник повідомляє, що не погоджується з Висновком за результатами моніторингу UA - М-2023-09-08-000012 та скористається правом на його оскарження згідно ч. 10 ст. 8 Закону. |
Дата публікації: | 13 лютого 2024 |
Документи:
13 лютого 2024 08:43
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
18 935 202,00
UAH з ПДВ
|
18 935 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Переможець |
18 935 202,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 23:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 22:35
|
Додаткова угода | зміни до договору |
28 грудня 2023 22:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 21:01
|
договір.PDF | укладений |
06 грудня 2023 20:50
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» | 1 | роботи |
18 935 202,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | фінансування за роками |
Номер договору про закупівлю: | 411 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка м.Баранівка Житомирської області» | 1 |
18 935 202,00
UAH з ПДВ
|