Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нижньовербізька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04354083 |
Місцезнаходження: | 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, вулиця Довбуша будинок 1 |
Контактна особа: |
Мокринчук Ольга Ігорівна 380976637587 mokrynchuk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:01 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 11:01 |
Очікувана вартість: | 27 680 269,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 276 802,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 138 400,00 грн. (сто тридцять вісім тисяч чотириста грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія на паперовому носії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Нижньовербізька сільська рада Місцезнаходження Замовника: 78218, вул. Довбуша, 1, с. Нижній Вербіж, Коломийський район, Івано-Франківська область, Україна. Код ЄДРПОУ: 04354083 IBAN № 2582 0172 0355 1890 0102 2025 977 в ДКСУ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 138400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Замовник може надавати Підряднику попередню оплату в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від бюджетного призначення, на виконання робіт, придбання і постачання необхідних для виконання: матеріалів, устаткування, конструкцій, виробів, надавання послуг з перевезення та оренди, сплати податків та обов’язкових платежів відповідно до договору на строк не більше 90 календарних днів. За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2023 19:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2023 19:51 |
Перелік змін 18 11.docx | |
18 листопада 2023 19:51 |
Д1 дамби 18 11.docx | |
18 листопада 2023 19:51 |
Перелік змін 18 11.docx.p7s | |
18 листопада 2023 19:51 |
Д1 дамби 18 11.docx.p7s | |
18 листопада 2023 19:51 |
ТД дамба 18 11.docx.p7s | |
18 листопада 2023 19:51 |
ТД дамба 18 11.docx | |
18 листопада 2023 19:51 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби 18 11.docx | |
18 листопада 2023 19:51 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби 18 11.docx.p7s | |
18 листопада 2023 19:51 |
Д2 дамба 18 11.docx.p7s | |
18 листопада 2023 19:51 |
Д2 дамба 18 11.docx | |
17 листопада 2023 14:15 |
Д1 дамби 17 11.docx | |
17 листопада 2023 14:15 |
Д1 дамби 17 11.docx.p7s | |
17 листопада 2023 14:15 |
ТД дамба 17 11.docx.p7s | |
17 листопада 2023 14:15 |
ТД дамба 17 11.docx | |
17 листопада 2023 14:15 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби.docx | |
17 листопада 2023 14:15 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби.docx.p7s | |
17 листопада 2023 14:15 |
Д2 дамба 17 11.docx | |
17 листопада 2023 14:15 |
Д2 дамба 17 11.docx.p7s |
18 листопада 2023 19:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Перелік змін 18 11.docx
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Д1 дамби 18 11.docx
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Перелік змін 18 11.docx.p7s
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Д1 дамби 18 11.docx.p7s
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
ТД дамба 18 11.docx.p7s
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
ТД дамба 18 11.docx
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби 18 11.docx
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби 18 11.docx.p7s
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Д2 дамба 18 11.docx.p7s
|
|||
18 листопада 2023 19:51 |
Д2 дамба 18 11.docx
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Д1 дамби 17 11.docx
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Д1 дамби 17 11.docx.p7s
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
ТД дамба 17 11.docx.p7s
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
ТД дамба 17 11.docx
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби.docx
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Додаток 3 Проєкт договору дамби.docx.p7s
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Д2 дамба 17 11.docx
|
|||
17 листопада 2023 14:15 |
Д2 дамба 17 11.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для виконання комплексу робіт необхідно мати СС2. Просимо відредагувати дану вимогу
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000021 ● 68aaaa076b1f4c4faa54541365671176
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2023-11-17-009141-a 17.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 11:31:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (коригування проекту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-009141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «ПМК-77», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- надання не менше 2 копій договору, зазначених в довідці в повному обсязі (з додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) (пункти 3.1.2., 3.1.3. додатку 1 тендерної документації);
- надання підтвердження надавача послуг стосовно продовження строку необхідного для закінчення робіт по предмету закупівлі згідно з договором надання послуг ТОВ «Новітні енергетичні програми» від 12 серпня 2022 року №2380/01 (пункт 1.3. додатку 1 тендерної документації);
- надання сканованих копій документів, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці, є працівниками учасника на законних підставах, оскільки у складі тендерної пропозиції надано накази від 21 грудня 2022 року №022/К/41-0000000821 та від 08 грудня 2023 року №2023/К/8-0000000830 про прийняття на роботу вказаних працівників, а саме: Гавриліва Михайла Степановича - виконавцем робіт та Тарана Олександра Васильовича – майстром будівельних та монтажних робіт (пункт 2.2. додатку 1 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 14:35:15
Відповідь замовника на запит від 2024-02-20 11:31:16
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (коригування проекту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-009141-a) та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
I. Щодо «Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Повідомляю, що обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі:
1. Експертний звіт (позитивний) № 09-0212/01-23 від 13 листопада 2023; Реєстраційний номер EX01:2912-4888-9482-5498 Редакція № 2 на робочий проект за об’єктом будівництва «Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с.Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту) №296/21-к від 01.09.2023. Розробник ТОВ "УКРТЕХ ІНЖИНІРИНГ"(42032252);
2. Завдання на коригування по об’єкту;
3. Розпорядження сільського голови «Про затвердження проектної документації» від 16.11.2023 року №177». PD01:2360-1576-4406-4480 Редакція №2 від 12.12.2023. Реєстраційний номер документу: ZA01:6192-1545-5223-9115;
4. Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
5. Локальний кошторис на будівельні роботи №296/к-02-2-1 Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинська для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (Коригування проекту);
6. Локальний кошторис на будівельні роботи №296/к-01-1-1 Виніс опори 0.4 кВ із зони забудови;
7. Відомість обсягів робіт на кошторис Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинська для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (Коригування проекту);
8. Відомість обсягів робіт на кошторис Виніс опори 0.4 кВ із зони забудови;
Вказані документи додаються.
Крім того, дефектний акт — це документ, який підтверджує необхідність ремонту матеріального об’єкта, фіксує наявні пошкодження та містить перелік та види робіт, які необхідно для цього виконати. Таким чином, оскільки на об’єкті проводиться нове будівництво, то дефектні акти не складалися.
II. Щодо «Яким чином учасником ТОВ «ПМК-77», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання не менше 2 копій договору, зазначених в довідці в повному обсязі (з додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки) (пункти 3.1.2., 3.1.3. додатку 1 тендерної документації);
На виконання пункти 3.1.2., 3.1.3. додатку 1 тендерної документації, учасником ТОВ «ПМК-77» надано 2 (дві) копії договору, зазначених у довідці в повному обсязі, (з додатками, які є невід’ємною частиною договору, а саме:
1. Договір № 194 від 07.12.2021 року (далі ¬ Договір №194) Відновлення дамби на р. Дністер в с. Дубівці Галицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт; Згідно Розділу XII Договору №194 невід’ємною частиною цього Договору є Розрахунок договірної ціни. Договірна ціна додана та відображена у сканованому документі Договору №194. (Документ «Договір_194 з Дністровським басейновим управлінням.pdf»). (Додається).
На підтвердження виконання Договору №194 подано документ «Довідки та акти виконаних робіт по договору_194.pdf» (Додається). Інформацію про виконані роботи з будівництва та/або капітального ремонту берегозакріплювальних споруд та дамб відображено безпосередньо у найменуванні об’єкта, та крім того, зокрема, але не виключно у документі Акт приймання-виконання будівельних робіт за грудень 2021 року, вказаної сканкопії є такі роботи як: «Укріплення схилів скельною породою або каменем при уклоні схилу 1:3 і пологіше, товщина шару до 2м.», «Улаштування гравійної підготовки під споруди», «Установлення габіонів 3*1*0,5» і т.д.. Тобто у складі виконаних робіт вказаного аналогічного договору є роботи з будівництва та/або капітального ремонту берегозакріплювальних споруд та дамб.
Успішність всього обсягу виконання робіт за Договором №194 підтверджує відгук Замовника Дністровське БУВР від 17.10.2023 (Документ «Відгук _ПМК77.pdf») (Додається).
2. Договір №192 від 07.12.2021 року (далі – Договір №192) Відновлення дамби на р. Вовчинець (р. Дністер) с. Побережжя-Ганусівка Тисменицького району Івано-Франківської області, пошкодженої стихією 12-24 червня 2020 року. Капітальний ремонт. Згідно Розділу XII Договору №192 невід’ємною частиною цього Договору є Розрахунок договірної ціни. Договірна ціна додана та відображена у сканованому документі Договору №192. (Документ «Договір _192 з Дністровським басейновим управлінням.pdf». Додається.).
На підтвердження виконання Договору №192 подано документ «Довідки та акти виконаних робіт по договору_192.pdf» (Додається). Інформацію про виконані роботи з будівництва та/або капітального ремонту берегозакріплювальних споруд та дамб відображено безпосередньо у найменуванні об’єкта, та крім того, зокрема, але не виключно у документі Акт приймання-виконання будівельних робіт за грудень 2021 року вищевказаної сканкопії по Договору №192, де серед найменувань виконаних робіт є «Укріплення схилів скельною породою або каменем при уклоні схилу 1:3 і пологіше, товщина шару до 2м.», , «Установлення габіонів 3*1*0,5», «Укріплення дна і схилів збірними залізобетонними плитами масою до 1т.» і тд.. Тобто у складі виконаних робіт вказаного аналогічного договору є роботи з будівництва та/або капітального ремонту берегозакріплювальних споруд та дамб.
Успішність всього обсягу виконання робіт за Договором №194 підтверджує відгук Замовника Дністровське БУВР від 17.10.2023 (Документ «Відгук _ПМК77.pdf») (Додається).
III. Щодо «Яким чином учасником ТОВ «ПМК-77», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- надання підтвердження надавача послуг стосовно продовження строку необхідного для закінчення робіт по предмету закупівлі згідно з договором надання послуг ТОВ «Новітні енергетичні програми» від 12 серпня 2022 року №2380/01 (пункт 1.3. додатку 1 тендерної документації);»
1. Учасником ТОВ «ПМК-77» надано Договір №2380/01 від 12 серпня 2022 року на послуги спецтехнікою ЗІЛ 131 (Документ «Договір автопідйомник.pdf»). Також Учасником ТОВ «ПМК-77» надано лист №287 від 21.11.2023 про те, що ТОВ «Новітні Енергетичні Програми» надає згоду ТОВ «ПМК-77» на залучення та використання техніки згідно Договору оренди транспортних засобів, машин і механізмів №2380/01 від 12.08.2023 на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі «Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. Коригування проекту». (Документ «Листи-підтвердження щодо оренди техніки.pdf» стор.7 (додається).
IV. Щодо «Яким чином учасником ТОВ «ПМК-77», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- надання сканованих копій документів, що підтверджують факт того, що працівники, зазначені в довідці, є працівниками учасника на законних підставах, оскільки у складі тендерної пропозиції надано накази від 21 грудня 2022 року №022/К/41-0000000821 та від 08 грудня 2023 року №2023/К/8-0000000830 про прийняття на роботу вказаних працівників, а саме: Гавриліва Михайла Степановича - виконавцем робіт та Тарана Олександра Васильовича – майстром будівельних та монтажних робіт (пункт 2.2. додатку 1 тендерної документації)?»
1. Учасником ТОВ «ПМК-77» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17.11.2023 № 298, відповідно до якої вказаним учасником для виконання зобов'язань за договором буде залучено майстра будівельних робіт Гавриліва Михайла Степановича та Інженера-будівельника Тарана Олександра Васильовича. При цьому, у складі тендерної пропозиції надано накази від 21.12.2022 № 2022/К/41-0000000821 та від 08.02.2023 № 2023/К/8-0000000830 про прийняття на роботу вказаних працівників, а саме: Гавриліва Михайла Степановича - виконавцем робіт та Тарана Олександра Васильовича - майстром будівельних та монтажних робіт.
Пояснення:
Гаврилів Михайло Степанович, відповідно до диплому спеціаліста виданого Київським національним університетом будівництва і архітектури КВ №027536 від 30.06.1999 року присвоєно кваліфікацію спеціаліста інженера-будівельник (Документ «Довідка про наявність працівників з додатками щодо кваліфікації.pdf» стор.6).
Даний документ підтверджує відповідну кваліфікацію працівника Гавриліва Михайла Степановича, який має необхідні знання та досвід. Наказ про призначення вказаної особи на посаду виконроба, це є внутрішній документ учасника процедури закупівлі, який засвідчує факт перебування даної особи у трудових відносинах.
Проте, безпосереднє коло виконання службових обов'язків Гавриліва Михайла Степановича не визначається та не обмежується, лише наказом про прийняття на роботу, а регламентується також іншими внутрішніми документами учасника процедури закупівлі. Надані у тендерній пропозиції ТОВ «ПМК-77» документи щодо наявності необхідної кваліфікації, знання та досвіду Гавриліва Михайла Степановича, є цілком достатніми для виконання обов'язків майстра будівельних робіт, оскільки здобута ним відповідна освіта дозволяє виконувати дану роботу.
Таран Олександр Васильович відповідно до диплому з відзнакою виданого Криворізьким гірничорудним інститутом ЛВ №417847 від 28.06.1989 року присвоєно кваліфікацію гірничого інженера (Документ «Довідка про наявність працівників з додатками щодо кваліфікації.pdf» стор.33).
Даний документ підтверджує відповідну кваліфікацію працівника Тарана Олександра Васильовича, який має необхідні знання та досвід. Наказ про призначення вказаної особи на посаду майстра будівельних та монтажних робіт, це є внутрішній документ учасника процедури закупівлі, який засвідчує факт перебування даної особи у трудових відносинах.
Про те, безпосереднє коло виконання службових обов'язків Тарана Олександра Васильовича не визначається та не обмежується, лишень наказом про прийняття на роботу, а регламентується також іншими внутрішніми документами учасника процедури закупівлі. Надані у тендерній пропозиції ТОВ «ПМК-77» документи щодо наявності необхідної кваліфікації, знання та досвіду Тарана Олександра Васильовича, є цілком достатніми для виконання обов'язків інженера-будівельника, оскільки здобута ним відповідна освіта дозволяє виконувати дану роботу,
Відповідно, підстави для відхилення даної тендерної пропозиції по даному питанню відсутні.
- 1. Експертний звіт позитивний.pdf
- 8. Відомість обсягів робіт Виніс опори.pdf
- 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва.pdf
- Відгук_ПМК77.pdf
- 3. Витяг про затвердження проектної документації.pdf
- 2. Завдання на коригування.pdf
- 7. Відомість обсягів робіт Нове будівництво.pdf
- 6. Локальний кошторис Виніс опори.pdf
- 5. Локальний кошторис на будівельні роботи Нове будівництво водозахисних дамб.pdf
- довідки та акти виконаних робіт по договору _192.PDF
- договір автопідйомник.PDF
- довідки та акти виконаних робіт по договору _194.PDF
- листи-підтвердження щодо оренди техніки.PDF
- договір _192 з Дністровським басейновим управлінням.PDF
- довідка про наявність працівників з додатками щодо кваліфікації.PDF
- договір _194 з Дністровським басейновим управлінням.PDF
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 17:36:52
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (коригування проекту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-009141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником ТОВ «ПМК-77», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпункту 3.1.3. пункту 3 додатку 1 тендерної документації щодо підтвердження виконання не менше ніж двох договорів в повному обсязі, оскільки суми аналогічних договорів зазначених у довідці від 24 листопада 2023 року №326 не відповідають сумам актів виконаних робіт за наданими договорами?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 11:17:03
Про надання пояснення на запит від 2024-02-22 17:36:52
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області (коригування проекту) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-009141-a) та на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо пояснення (інформацію, документи) на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Підтвердження підстави про успішність виконання договорів «в повному обсязі», відбулося через позитивний відгук Замовника Дністровського БУВР від 17.10.2023 про Договір №192 та Договір №194 (Документ «Відгук _ПМК77.pdf») (додається), шляхом виконання вимоги п. 3.1.4 Додатку 1 ТД Замовника.
Крім того, пункт 3.1.3 Додатку 1 ТД Замовника не містить слів «в повному обсязі».
Також, пояснюємо, що Замовником не встановлювалася вимога, про те що аналогічні договори повинні бути надані з укладеними додатковими угодами, що включають у себе в тому числі угоди «на зменшення», у випадку економії, оскільки прямої норми, яка зобов’язує укладати ДУ на «зменшення» за всіма договорами про закупівлю, немає. А в свою чергу пунктом 2.14 Порядку № 309, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 визначає що «неоплачені в кінці бюджетного періоду бюджетні фінансові зобов’язання розпорядників бюджетних коштів, які були зареєстровані для здійснення попередньої оплати (виплати авансу), інші бюджетні фінансові зобов’язання, які не є кредиторською заборгованістю, бюджетні зобов’язання та бюджетні фінансові зобов’язання одержувачів бюджетних коштів знімаються з обліку органами Казначейства.» Тобто, органи казначейства, мають право «зняти залишки за договором» без ДУ.
Зважаючи на це, включення до ТД вимоги, про те, що сума аналогічного договору повинна відповідати актам виконаних робіт, призвела б до дискримінації учасників, оскільки укладення такої угоди залежить від волі двох сторін договору.
Мета ж отримання актів виконаних робіт полягала в тому, щоб отримати «інформацію про виконані роботи з будівництво та/або капітального ремонту берегозакріплювальних споруд та дамб».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК„ ШЛЯХ“" |
23 106 970,93
UAH з ПДВ
|
23 106 970,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПМК-77 |
27 282 548,40
UAH з ПДВ
|
27 282 548,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СК„ ШЛЯХ“" #44998832 |
Відхилено |
23 106 970,93
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 14:59
|
ТОВ ПМК-77 #36996741 |
Переможець |
27 282 548,40
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 15:32
|
ду 3 призначення на 2024 для казни.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 12:56
|
Ду 2 ПМК.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 12:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 09:31
|
ДУ 1 від 08 12.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 09:30
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 16:35
|
Договір 1 дамби додатки.pdf | укладений |
05 грудня 2023 16:34
|
Договір 1 дамби.pdf | укладений |
05 грудня 2023 16:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту). | 1 | Роботи |
27 282 548,40
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою, перша категорія – орган місцевого самоврядування, місцезнаходження 78218, вул. Довбуша, 1, с. Нижній Вербіж, Коломийський район, Івано-Франківська область та ТОВ «ПМК-77», місцезнаходження – присілок Центр, село Соколівка, Косівський район, Івано-Франківська область, 78650, укладено ДУ №1 від 08.12.2023 до договору №1 від 05.12.2023 у закупівлі Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту). UA-2023-11-17-009141-a на підставі пп.2. п.11.1 Договору, пп.3. п.19 Особливостей та визначено у п. 3.1.1. Договору, що сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 3 900 000, 00 грн., в тому числі ПДВ 650 000, 00 грн. Також викладено у новій редакції Календарний план та Графік фінансування по об’єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою, перша категорія – орган місцевого самоврядування, місцезнаходження 78218, вул. Довбуша, 1, с. Нижній Вербіж, Коломийський район, Івано-Франківська область та ТОВ «ПМК-77», місцезнаходження – присілок Центр, село Соколівка, Косівський район, Івано-Франківська область, 78650, укладено ДУ №2 від 21.02.2024 до договору №1 від 05.12.2023 у закупівлі Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту). UA-2023-11-17-009141-a на підставі пп.2. п.11.1 Договору, пп.3. п.19 Особливостей та визначено у п. 3.1.2. Договору, що сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 10 148 924,04 грн.в т.ч. ПДВ. (десять мільйонів сто сорок вісім тисяч дев’ятсот двадцять чотири грн., 04 коп). Також викладено у новій редакції Календарний план та Графік фінансування по об’єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Між Нижньовербізькою сільською радою, перша категорія – орган місцевого самоврядування, місцезнаходження 78218, вул. Довбуша, 1, с. Нижній Вербіж, Коломийський район, Івано-Франківська область та ТОВ «ПМК-77», місцезнаходження – присілок Центр, село Соколівка, Косівський район, Івано-Франківська область, 78650, укладено ДУ №3 від 22.02.2024 до договору №1 від 05.12.2023 у закупівлі Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту). UA-2023-11-17-009141-a на підставі пп.2. п.11.1 Договору, пп.3. п.19 Особливостей та визначено у п. 3.1.2. Договору, що сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 2 288 074,58 грн.в т.ч. ПДВ. (два мільйони двісті вісімдесят вісім тисяч сімдесят чотири грн., 58 коп). Також викладено у новій редакції Календарний план та Графік фінансування по об’єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво водозахисних дамб та регулювання річок Сопівка, Лючка та Пістинька для захисту від підтоплення та затоплення с. Нижній Вербіж Коломийського району Івано-Франківської області. (Коригування проекту). | 1 | Роботи |
27 282 548,40
UAH з ПДВ
|