Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42887958 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Світлана Кушнір +380668405979 svit_lana2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 665 298,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 326,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи : | 30% |
на строк від 241 по 360 календарних днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 календарних днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 календарних днів: | 10% |
на строк від 91 по 120 календарних днів: | 5% |
на строк, що складає 90 календарних днів: | 0% |
24 листопада 2023 19:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 19:17 |
ТД укриття Яблунька (нова редакція).docx | |
24 листопада 2023 19:17 |
Перелік змін.docx | |
17 листопада 2023 13:44 |
ТД укриття Яблунька.docx |
24 листопада 2023 19:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 19:17 |
ТД укриття Яблунька (нова редакція).docx
|
|||
24 листопада 2023 19:17 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 листопада 2023 13:44 |
ТД укриття Яблунька.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-18-000010 ● 7e727c74945b4fc5b6cbeee3f932d76f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-17-009053-a 17.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-19 13:45:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель (Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) на території КЗ дошкільний навчальний заклад «Яблунька» Опішнянської селищної ради Полтавської області за адресою вул. Центральна, буд.1, село Човно-Федорівка, Полтавський район, Полтавська область)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-17-009053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-23 16:25:55
Відповідь
Соціально-гуманітарний відділ Опішнянської селищної ради отримав та розглянув ваш запит про отримання пояснень (інформації та документів) щодо закупівлі робіт по об`єкту: «Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) на території КЗ дошкільний навчальний заклад «Яблунька» Опішнянської селищної ради Полтавської області за адресою вул. Центральна, буд.1, село Човно-Федорівка, Полтавський район, Полтавська область» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель).
За результатами розгляду запиту надаємо інформацію та документи, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Додатково надаємо посилання на сторінку нашого вебсайту, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі –
https://gromada.org.ua/gromada/opishnya/ob%D2%90runtuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zak-15-44-23-23-01-2024/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " |
2 665 020,00
UAH з ПДВ
|
2 665 020,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 865 514 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД
" #41719513 |
Переможець |
2 665 020,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 15:54
|
ДУ 636.PDF | зміни до договору |
25 квітня 2024 13:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 10:42
|
2024-01-02-0004.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:31
|
2023-12-29-0013.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 15:51
|
Договір Яблунька.pdf | укладений |
11 грудня 2023 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п.1.1.Розділу 1, п3.1. Розділу 3, п 5.1 Розділу 5, п 10.1 Розділу 10 Додатку 2 "Календарний графік виконання робіт " та викласти у наступній редакції : Доповнити договір Додатком №3 "План фінансування". Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | № 2150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1/2553 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -5.3. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об'єкту після ремонту протягом 10 років. Відповідно до ч.3 ст. 631 Цивільного кодексу України, Сторони домовилися, що зазначені вище умови застосовуються до відносин між ними,які виникли з 08.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 2150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2/2564 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 10040,12 грн., внести зміни до п 3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: - 31. Ціна договору становить : 2654979,88 грн.(два мільйони шістсот п'ятдесят чотири тисячі дев'ятсот сімдесят дев'ять гривень 88 копійок) у т.ч. ПДВ -20%- 442496,65 грн. Джерело фінансування - місцевий бюджет .Договірна ціна - динамічна. |
Номер договору про закупівлю: | № 2150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3/636 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |