Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42887958 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Світлана Кушнір +380668405979 svit_lana2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 558 052,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 790,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Умови оплати (відстрочення платежу) за виконані роботи : | 30% |
на строк від 241 по 360 календарних днів: | 30% |
на строк від 181 по 240 календарних днів: | 15% |
на строк від 121 по 180 календарних днів: | 10% |
на строк від 91 по 120 календарних днів: | 5% |
на строк, що складає 90 календарних днів: | 0% |
24 листопада 2023 19:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2023 19:24 |
ТД укриття Світлячок (нова редакція).docx | |
24 листопада 2023 19:24 |
Перелік змін.docx | |
17 листопада 2023 12:49 |
ТД укриття Світлячок.docx |
24 листопада 2023 19:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2023 19:24 |
ТД укриття Світлячок (нова редакція).docx
|
|||
24 листопада 2023 19:24 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 листопада 2023 12:49 |
ТД укриття Світлячок.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000023 ● d5dcc3013d574f48b9cb793170b51c68
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2023-11-17-007673-a 17.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 15:01:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) на території КЗ дошкільної освіти дитячий садок «Світлячок» Опішнянської селищної ради Полтавської області за адресою вул.Центральна, буд.51, село Малі Будища (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-007673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації щодо надання гарантійного листа про згоду з дотриманням та виконанням умов обраного ним нецільового критерію (пункт 1 розділу V тендерної документації)?
3. Надайте пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» з огляду на те, що у пункті 3.1 розділу 3 проекту договору, який є додатком 4 до тендерної документації зазначено: договірна ціна - «динамічна», при розрахунку договірної ціни учасник керується Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі –Настанова) та іншими діючими нормативними актами. При цьому, учасником ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, що не відповідає пункту 5.33 Настанови?
4. З яких підстав додатковою угодою від 28 грудня 2023 року №1/2552 до договору про закупівлю робіт від 08 грудня 2023 року №2151 внесені зміни щодо продовження строку виконання робіт до 30 червня 2024 року та строку дії договору до 31 грудня 2024 року, виникнення яких документально підтверджених об’єктивних обставин спричинили таке продовження (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 12:22:47
Відповідь надана у файлі пояснення.
Відповідь надана у файлі пояснення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:12:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу (найпростіше укриття) на території КЗ дошкільної освіти дитячий садок «Світлячок» Опішнянської селищної ради Полтавської області за адресою вул.Центральна, буд.51, село Малі Будища (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-17-007673-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Чому виконання робіт згідно з календарним графіком, який є додатком №2 до додаткової угоди від 28 грудня 2023 року №1/2552, передбачено у грудні 8-14, 15-20 та 20-31, тоді як право користування земельною ділянкою для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти за адресою: с.Малі Будища, вул.Центральна, 51 Соціально-гуманітарний відділ Опішнянської селищної ради отримано на підставі рішення сорок третьої сесії восьмого скликання Опішнянської селищної ради Полтавського району Полтавської області «Про передачу в постійне користування земельних ділянок» від 22 грудня 2023 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 17:12:34
Відповідь на запит
На виконання Вашого запиту від 16.02.2024 повідомляємо наступне.
Ситуація, описана Вами в запиті склалася, враховуючи значну завантаженість працівників Замовника в період закінчення бюджетного періоду 2023 року.
Під час укладення Додаткової угоди № 2 від 28.12.2023 р. було допущено технічну помилку.
Оскільки Ви звернули нашу увагу на дану ситуацію, тому ми її усунули шляхом укладення Додаткової угоди № 3/285 від 20.02.2024 р.
Цією Додатковою угодою нами внесено зміни до Графіку виконання робіт.
Вище зазначена Додаткова угода опублікована в системі 20.02.2024 року.
Дякуємо Вам, що звернули увагу на дану ситуацію!
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок.
2024-03-08 12:35:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Номер відкриття провадження: | № 440/3168/24 |
Дата відкриття провадження: | 18 березня 2024 |
Документи:
19 березня 2024 14:55
|
Електронний підпис |
18 березня 2024 18:00
|
Електронний підпис |
18 березня 2024 17:52
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " |
2 557 983,00
UAH з ПДВ
|
2 557 983,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 790 588.10 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД
" #41719513 |
Переможець |
2 557 983,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 17:00
|
ДУ 637.PDF | зміни до договору |
25 квітня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2024 14:47
|
ДУ.PDF | зміни до договору |
20 лютого 2024 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 11:05
|
2024-01-02-0005.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:00
|
2023-12-29-0011.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 16:05
|
Договір Світлячок.pdf | укладений |
11 грудня 2023 16:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до п.1.1.Розділу 1, п3.1. Розділу 3, п.5.1. Розділу 5,п 10.1 Розділу 10 Договору, Додатку 2"Календарний графік виконання робіт та викласти їх у наступній редакції. Доповнити Додаток №3 " План фінансування" Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 2154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1/2552 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | -5.3. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об'єкту після ремонту протягом 10 років. Відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України, сторони домовились, що зазначені вище умови застосовуються до відносин між ними, які виникли з 08.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 2154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2/2565 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | № 2154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3/285 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 9 922,58 грн., внести зміни до п.3.1. Розділу 3 Договору та викласти його у наступній редакції: -3.1. Ціна цього Договору становить: 2 548060,42 грн.(два мільйони п'ятсот сорок вісім тисяч шістдесят гривень 42 копійки) у т.ч. ПДВ-20%- 424676,74грн..Джерело фінансування - місцевий бюджет. Договірна ціна - динамічна. |
Номер договору про закупівлю: | № 2154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4/637 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |