Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ткачук Мирослава Іванівна 380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 12:11 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 12:11 |
Очікувана вартість: | 1 883 660,80 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_6.docx | |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_2.docx | |
17 листопада 2023 12:09 |
1552-23-Т-ВТ-О_ТД.doc | |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_3.doc | |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_1.docx | |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_4.docx | |
17 листопада 2023 12:09 |
Додаток_5.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В Додатку 3 до ТД, а саме у специфікації відсутній «Код товару згідно з УКТ ЗЕД»*. «* Примітка: Коди УКТ ЗЕД, що вказані в Специфікації, є попередніми». В документації Учасника ФОП Михалевич Анатолій Сергійович даний код взагалі відсутній.
Отже, вищевикладена інформація вказує на те, що дана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації відповідно до пункту 43 цих особливостей та підлягає відхиленню.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не містить вимоги щодо заповнення додатку 3 до ТД «Проєкт договору» та подання його учасником у складі пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-09-000025 ● b8a4929ee9c9426caea8b4d5306b680e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 лютого 2024 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 9-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2023-11-17-006569-a 17.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:18:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі», за кодом ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, очікуваною вартістю 1 883 660,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-17-006569-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору поставки від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161, укладеного між Замовником та Фізичною особою-підприємцем Михалевич Анатолій Сергійович (з наданням підтверджуючих документів: видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, платіжних документів, тощо).
3. Також, просимо повідомити, чи були дотримані переможцем, Фізичною особою-підприємцем Михалевич Анатолій Сергійович, під час укладення договору вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:37:11
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 16.02.2024
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється згідно річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 03220000 9 (Овочі) визначена відповідно до наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 10.08.2021 № 01-760-н з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі 03220000-9 (Овочі) було проведено методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023raes.html#november.
Додатки: - Запит комерційних пропозицій від 24.10.2023 № 20170/044.
- Комерційна пропозиція Лорві Н. В. від 30.10.2023.
- Комерційна пропозиція Мазаний В. В. від 25.10.2023 № 176/23.
- Комерційна пропозиція михалевич Ю. А.
- Інформаційна довідка щодо визначення очікуваної вартості закупівлі від 06.11.2023.
2. Щодо стану виконання договору поставки від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161, укладеного між замовником та фізичною особою-підприємцем Михалевичем Анатолієм Сергійовичем повідомляємо, що згідно умов вищезазначеного договору поставка виконується щотижнево протягом строку дії договору. Кількість та асортимент кожної партії та дата поставки товару визначається заявками замовника, які направляються замовником на електронну адресу постачальника не пізніше, ніж за 2 календарні дні до дати поставки. На даний момент замовником не було здійснено оплату за поставлений товар.
Додаток: Видаткові накладні до договору від 19.12.2023 № 53-122-01-23-14161.
3. Щодо дотримання переможцем, фізичною особою-підприємцем Михалевичем Анатолієм Сергійовичем під час укладення договору вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Абзацом 4 пункту 49 Особливостей, за результатом відкритих торгів замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Звертаємо вашу увагу на те, що законодавством не встановлено строку надання переможцем відповідної інформації, про те, виходячи зі змісту наведеної норми, така інформація надається перед укладенням договору про закупівлю. Таким чином, дана інформація повинна бути надана замовнику у встановлений для укладення договору строк. Крім того, конкретно не визначено, які саме документи, що підтверджують право підпису, в обов’язковому порядку надає переможець. Відповідно до частини 2 статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства. Зі змісту абзацу 2 наведеної норми ми бачимо, які документи чи інформація можуть визначати право підпису уповноваженої на це особи. Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема: відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по-батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та /або адреса електронної пошти)), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Тобто інформацію щодо права підпису переможець закупівлі, і зокрема ФОП, може надати у вигляді відомостей з ЄДР. Оскільки законодавством не визначено, яким способом повинна надаватись відповідна інформація та/або документи, замовник та його контрагент можуть обрати зручний для себе спосіб надання такої інформації, наприклад, поштове відправлення службами доставки, електронне відправлення за допомогою електронної пошти чи завантаження інформації та/або документів в електронній системі закупівель відповідної процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, ФОП Михалевич Анатолій Сергійович надав інформацію на виконання вимоги абзацу другого пункту 17 Особливостей шляхом завантаження відповідних документів у складі своєї пропозиції, а саме:
- витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
- копію паспорту та довідки про присвоєння ІПН
- довідку щодо права підпису
- довідку про відсутність печатки.
У свою чергу замовником було здійснено перевірку достовірності наданої учасником інформації, оскільки Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців на момент проведення відповідної закупівлі був та залишається відкритим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Михалевич Анатолій Сергійович |
1 715 500,00
UAH
|
1 541 150,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "МАЗАНИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 743 500,00
UAH
|
1 541 200,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛОРВІ НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
1 859 200,00
UAH
|
1 541 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Михалевич Анатолій Сергійович #2568611533 |
Переможець |
1 541 150,00
UAH
|
07 грудня 2023 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 11:09
|
1552-23-Т-ВТ-О_ДУ_1.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 11:21
|
1552-23-Т-ВТ-О_договір.pdf | укладений |
20 грудня 2023 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни, що внесені до істотних умов: зміни щодо організаційно-правової форми Замовника. Істотні умови – покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: зміна реквізитів при перетворенні державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в акціонерне товариство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» |
Номер договору про закупівлю: | 53-122-01-23-14161 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |