Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання
Очікувана вартість
1 339 100,00 UAH
UA-2023-11-17-006513-a ● f59235b30c7b4f798648ca64f6937a53
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 26255795 |
Вебсайт: | http://court.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5 |
Контактна особа: |
Шпильова Тетяна 380442777696 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2023 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 15:59 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2023 15:59 |
Очікувана вартість: | 1 339 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 695,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання та обслуговування приміщень та прилеглої території адмінбудинків Державної судової адміністрації України, відповідний код 90910000-9 послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 12:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 12:07 |
Додаток 2 - Вимоги до предмета закупівлі.doc | |
17 листопада 2023 12:07 |
Додаток 6 - Вiдомостi про учасника.docx | |
17 листопада 2023 12:07 |
Додатку 1 - Перелік документів та інформація для підтвердження відповідності учасника, переможця.docx | |
17 листопада 2023 12:07 |
Тендерна документація.doc | |
17 листопада 2023 12:07 |
Додаток 5 - Інша інформація та документи відповідно до законодавства.docx | |
17 листопада 2023 12:07 |
Додаток 4 - Форма тендерної (цінової) пропозиції.doc | |
17 листопада 2023 12:07 |
Додаток 3 - Проєкт договору про закупівлю.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
корочки
Дата подання: 17 листопада 2023 13:37
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:07
Шановний Замовник !
Згідно Додатку 2 вказано :
"Працівники виконавця, що обслуговують інженерні мережі, зобов’язані пройти навчання і перевірку знань відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують і мати відповідне посвідчення."
Чи повинен Учасник завантажувати з пропозицією свідоцтво про навчання і перевірку знань ?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі! Тендерною документацією визначено, що працівники виконавця, що обслуговують інженерні мережі, повинні мати при собі підтверджуючі документи про проходження навчання, а саме мати посвідчення (свідоцтво) про проходження навчання на допуск до безпечного виконання робіт. При цьому, відповідальність за безпечне здійснення вказаних робіт несе Виконавець.
В свою чергу, завантаження свідоцтва про навчання і перевірку знань працівників, що обслуговують інженерні мережі не вимагається Замовником у тендерній документації.
В свою чергу, завантаження свідоцтва про навчання і перевірку знань працівників, що обслуговують інженерні мережі не вимагається Замовником у тендерній документації.
дозвіл (ліцензію)
Дата подання: 17 листопада 2023 13:52
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:08
Згідно додатку 2 вказано : Особи, які будуть виконувати миття вікон, збивання бурульок з даху, чищення снігу з даху будівель повинні мати дозвіл (ліцензію) на виконання висотних робіт.
У нас питання , чи потрібно завантажувати дозвіл (ліцензію) ?
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі! Тендерною документацією визначено, що працівники виконавця, які надаватимуть послуги очищення покрівлі даху та ливне стоків від снігу та бурульок повинні мати при собі підтверджуючі документи про проходження навчання і мають посвідчення (свідоцтво) про проходження навчання на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів, або верхолазних робіт з використанням спеціальних страхувальних засобів або інший документ, який дає право виконувати вищезазначені роботи на висоті. При цьому, відповідальність за безпечне здійснення вказаних робіт несе Виконавець.
В свою чергу, завантаження свідоцтва (ліцензії) про навчання і перевірку знань працівників, які надаватимуть послуги висотних робіт не вимагається Замовником у тендерній документації.
В свою чергу, завантаження свідоцтва (ліцензії) про навчання і перевірку знань працівників, які надаватимуть послуги висотних робіт не вимагається Замовником у тендерній документації.
щодо контактів
Дата подання: 17 листопада 2023 15:05
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:10
Добрий день !
Шановний Замовнику , скажіть будь ласка , чи може Учасник провести аудит об'єкту для правильного розрахунку цінової пропозиції ? До кого можна звернутися ?
Писали на ел.адресу та дзвонили за вказаним номером у тендерній документації- не відповідають.
Укажіть будь ласка , контактну особу , яка б могла допомогти нам
Заздалегіть дякуємо !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: закупівлі здійснюються за принципами, визначеними Законом, в тому числі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною 3 Закону передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Дотримуючись вищезазначених принципів здійснення публічних закупівель, повідомляємо, що вся необхідна інформація однаково для всіх учасників, зазначена в тендерній документації.
У тендерній документації визначено уповноважену особу здійснювати зв’язок з учасниками Шпильову Тетяну Володимирівну - завідувача сектору публічних закупівель управління розпорядження державним майном ДСА України, E-mail: shpylova@court.gov.ua, тел. (044) 277-76-96.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме: закупівлі здійснюються за принципами, визначеними Законом, в тому числі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною 3 Закону передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Дотримуючись вищезазначених принципів здійснення публічних закупівель, повідомляємо, що вся необхідна інформація однаково для всіх учасників, зазначена в тендерній документації.
У тендерній документації визначено уповноважену особу здійснювати зв’язок з учасниками Шпильову Тетяну Володимирівну - завідувача сектору публічних закупівель управління розпорядження державним майном ДСА України, E-mail: shpylova@court.gov.ua, тел. (044) 277-76-96.
уточнення щодо сертифікатів відповідності та гігієнічних висновків
Дата подання: 20 листопада 2023 11:52
Дата відповіді: 22 листопада 2023 09:05
Добрий день Замовнику!
Ви вказали в Додатку 2 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в пункті 6, що
Виконавець повинен забезпечити відповідність витратних матеріалів їх технічним умовам, стандартам, їх обов’язкову державну сертифікацію в Україні, а також дотримуватися терміну їх зберігання. Матеріали і засоби повинні мати сертифікати відповідності та гігієнічні висновки (в разі, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації на території України).
Уточніть будь ласка чи потрібно завантажувати сертифікати відповідності та гігієнічні висновки при поданні тендерної пропозиції ?
Дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник закупівлі! Тендерною документацією визначено, що Виконавець повинен забезпечити відповідність витратних матеріалів їх технічним умовам, стандартам, їх обов’язкову державну сертифікацію в Україні, а також дотримуватися терміну їх зберігання. Матеріали і засоби повинні мати сертифікати відповідності та гігієнічні висновки (в разі, якщо вони підлягають обов’язковій сертифікації на території України).
В свою чергу, завантаження сертифікатів відповідності та гігієнічних висновків не вимагається Замовником у тендерній документації.
В свою чергу, завантаження сертифікатів відповідності та гігієнічних висновків не вимагається Замовником у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2023 16:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" |
1 109 998,00
UAH з ПДВ
|
1 109 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
1 172 476,80
UAH з ПДВ
|
1 159 085,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
1 225 276,50
UAH з ПДВ
|
1 163 304,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
1 282 838,92
UAH з ПДВ
|
1 282 838,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" #40075836 |
Переможець |
1 109 998,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 16:32
|
Договір № 89-23 від 12.12.2023.pdf | укладений |
13 грудня 2023 16:32
|