Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вантажний автомобіль TOYOTA HILUX 2.4 D-4D 6 M/T BUSINESS
Очікувана вартість
2 821 380,00 UAH
UA-2023-11-16-017588-a ● 04dd51e819bc47d5aca30d5e13859ce6
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0515 |
Код ЄДРПОУ: | 22990919 |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Електриків, 33 |
Контактна особа: |
Олександр Голоднюк +380444286269 tender@damba.org.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 18:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 821 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 106,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Вантажний автомобіль TOYOTA HILUX 2.4 D-4D 6 M/T BUSINESS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 18:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 18:37 |
Додаток 2 до Оголошення.docx | |
16 листопада 2023 18:37 |
Додаток 1 до Оголошення.docx | |
16 листопада 2023 18:37 |
Оголошення.docx | |
16 листопада 2023 18:37 |
Додаток 4 до Оголошення.docx | |
16 листопада 2023 18:37 |
Додаток 3 до Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проєкт договору
Дата подання: 22 листопада 2023 11:31
Дата відповіді: 23 листопада 2023 19:10
Шановний замовник, ми як потенційний учасник висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з наступним. Вами оголошений тендер на закупівлю код ДК 021:2015: 34130000-7 “Мототранспортні вантажні засоби” (вантажний автомобіль TOYOTA HILUX 2.4 D-4D 6 M/T BUSINESS) – 2 одиниці.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації та проєктом договору, який є невідємною її частиною, враховуючи господарську діяльність, яка ведеться всіма суб’єктами в умовах офіційно визнаного в країні форс-мажору, а також враховуючи повідомлання офіційного сайту Державної прикордонної служби України (посилання https://dpsu.gov.ua/ua/news/Na-kordoni-z-boku-Polshchi-uskladneno-ruh-dlya-vantazhivok-cherez-strayk-polskih-pereviznikiv/) щодо блокування проїзду вантажівок через польсько-український кордон та порушення логістичних шляхів, звертаємось до Вас щодо можливості переглянути умови проекту договору та внести відповідні зміни, враховуючи реалії сьогодення.
А саме:
1) Розділ 2 Проекту договору – передбачає умови якості та гарантії товару, абзац 2 пункту 2.9 містить норму, що якщо для усунення недоліку потрібна поставка запчастин з-за кордону, Сторони погоджуються, що термін усунення недоліків визначається датою поставки запчастин в Україну плюс 5 (п’ять) робочих днів. Просимо розглянути можливість та подовжити даний строк до 14 (чотирнадцять) робочих днів.
2) Розділ 2 Проекту договору – передбачає умови якості та гарантії товару, пункти 2.10 та 2.11 містять норми: 2.10. При виявленні недоліку Товару (неякісний Товар), який робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (Постачальника), після його усунення проявляється знову з незалежних від Замовника причин і при цьому він взагалі не може бути усунутий, його усунення потребує великих витрат праці й часу в період гарантійного строку, Замовник має право вимагати від Постачальника заміну Товару на аналогічний, або повернення вартості Товару.
2.11. Під час гарантійної заміни дефектного Товару на новий належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не проводиться.
Зазначені вимоги, враховуючи особливості товару, який закуповується замовником, потребує відкоригування, адже автомобіль – це транспортний засіб, який потребує реєстрації та обліку у відповідних органах, просимо пункти 2.10 та 2.11 замінити на:
«2.10 В разі, якщо Товар виявиться дефектним, або втратить свої технічні характеристики, обумовлені в технічній документації до закінчення гарантійного строку, Продавець за свій рахунок зобов’язується усувати дефекти, поломки, несправності Товару».
3) До розділу 3 Ціна договору Проекту договору просимо додати пункт 3.3:
«3.3. Ціна цього Договору не може бути змінена, крім випадків, передбачених чинним законодавством України та цим Договором.»
4) Розділ 4 Проекту договору – передбачає порядок здійснення оплати, пункт 4.1 містить норму, що оплата Замовником Товару, зазначеного в Додатку 1 до Договору, проводиться безготівковим платежем протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами акту приймання – передачі Товару на підставі рахунку на оплату товару та підписаної Сторонами видаткової накладної. Звертаємось до замовника, переглянути даний пункт, оскільки враховуючи складність ведення господарської діяльності в умовах війни, оплата товару протягом 20 днів для підприємств є вимогою досить суворою, оскілки суб’єкти господарювання змушені «заморожувати» свої кошти при викупі авто майже на місяць. Просимо розглянути можливість зменшити строк оплати товару до «протягом 5 робочих днів».
5) Розділ 5 Проекту договору – передбачає умови поставки товару, просимо до пункту 5.1 додати норму:
5.1.Постачальник має право змінити строки поставки Товару за наявності об’єктивних причин, в тому числі, але не виключно, у разі зміни строків виробництва виробником Товару, у разі зміни строків поставки імпортером Товару, за наявності змін щодо митного, податкового та іншого законодавства України. Про відповідні зміни строку поставки Сторони укладають додаткову угоду.
Також, відповідно до пункту 5.3 просимо додати адресу самовивозу товару, а саме : с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева 56.
6) Розділ 7 Відповідальність сторін – передбачає умови відповідальності сторін, просимо пункт 7.5 видалити з проекту договору. Відповідальність сторін по договірним зобов’язанням передбачена вимогами цивільного та господарського законодавства України. Постачальник в жодному разі не планує відмовлятись від виконання договору, але ми всі працюємо в умовах офіційно визнаного в країні форс-мажору, що значно ускладнює процес ведення господарської діяльності.
7) Розділ 8 Обставини непереборної сили – передбачає умови праці у разі виникнення обставин непереборної сили, просимо до поняття обставин непереборної сили в пункті 8.1 Проекту договору додати поняття «випадок» та відповідно додати пункт 8.1.1, а саме: «п.8.1.1 Під випадком у цьому Договорі розуміються будь-які обставини, які не вважаються непереборною силою за цим Договором і які безпосередньо не обумовлені діями Сторін та не пов'язані із ними причинним зв'язком, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі чи бажанню Сторін, і які не можна за умови вжиття звичайних для цього заходів передбачити та не можна при всій турботливості та обачності відвернути (уникнути). Сторона, яка потрапила під дію випадку має обов’язково підтвердити наявність обставин випадку в письмовому вигляді (лист виробника (офіційного представництва/імпортера в Україні) товару, акт засвідчення про випадок та ін. документи).»
Шановний замовник, ми сподіваємось на розуміння з Вашої сторони та відкоригуваня проекту договору, що дозволить не ускладнювати відносини між сторонами контракту. Зі свого боку також варто наголосити, що ми є офіційним представником виробника товару на території України, активним учасником ринку тендерних закупівель, ми є максимально відповідальним постачальником на ринку транспортних засобів, але звертаємось до Вас до паритетності несення відповідальності щодо контрактних зобов’язань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добри вечір Шановний Учасник! У зв'язку з тим, що на даному етапі неможливо внести зміни, ваші пропозиції в подальшому будуть враховані та буде прийнято відповідне рішення.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 листопада 2023 13:53 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі га приведення його до вимог нормативно-правових документів у сфері закупівель призвело до порушення, яке неможливо усунути чи виправити на даному етапі Закупівлі. |
Документи:
25 листопада 2023 13:56
|
Електронний підпис |
25 листопада 2023 13:53
|
68_3_СЗ.pdf |