Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об′єкту:
«Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429, смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
5 211 286,80 UAH
UA-2023-11-16-016792-a ● c15f8d08eb294de0b73cdd564f11cce7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:25 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2023 14:25 |
Очікувана вартість: | 5 211 286,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 056,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 26 056,44 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерна пропозиція Учасника відхиляється Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей, у випадку якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26056.44 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення про те, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктно-кошторисної документації по об′єкту: «Реконструкція багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 429, смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця зазначений у цьому Договорі, на підставі рахунку та Акту здачі-приймання виконаних робіт оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін після отримання Замовником бюджетних призначень, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 17:13 |
ТД ПКД Реконст. багатокв. житл. буд. вул. Центральная 429.docx | |
16 листопада 2023 17:13 |
Додаток № 4 Проєкт Договору (Центральна, 429).docx | |
16 листопада 2023 17:13 |
Додаток № 3 Завдання на проектування.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
досвід
Дата подання: 17 листопада 2023 08:39
Дата відповіді: 17 листопада 2023 16:30
Шановний Замовнику, надайте уточнення, щодо досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов документації: "Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 4 169 029,44 грн. ." Чи буде вважатися виконанням даних вимог надання учасником декількох договорів, загальна вартість яких сумарно буде не менше 4 169 029,44 грн.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 4 169 029,44 грн. Вказану суму можна підтвердити одним договором або декількома.
Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 4 169 029,44 грн. Вказану суму можна підтвердити одним договором або декількома.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-16-016792-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ", Код ЄДРПОУ:38376988
Дата подання: 01 грудня 2023 18:42
не надання 24 години на виправлення помилок
Шановний Замовнику, вами була, відхилена пропозиція ТОВ «ТЕРРА ПРОДЕКШН», з наступних причин;
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2023 15:55
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до Оголошення про проведення закупівлі, оприлюденого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також згідно Розділу 1 тендерної документації, Додатку 8 до тендерної документації встановлено термін виконання робіт – до 29.02.2024 р. Згідно п. 3.6 Розділу 3 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Формою документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації встановлено інформаційну довідку довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, а також додатки до неї, одним з яких є копія Календарного плану виконання робіт. Надавши Календарний план виконання робіт, в якому зазначено строки виконання робіт, які не узгоджуються з вимогами Оголошення та тендерної документації, учасник порушив технічні вимоги закупівлі, відповідно до яких визначено термін виконання робіт - до 29.02.2024 р. Відповідно до п. 43 Особливостей така не відповідність не підлягає виправленню, оскільки стосується інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Замовник не має законної можливості оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2023-11-16-016792-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ", Код ЄДРПОУ:38376988
Дата подання: 01 грудня 2023 18:44
не надання 24 години на виправлення помилок
Шановний Замовнику, вами була, відхилена пропозиція ТОВ «ТЕРРА ПРОДЕКШН», з наступних причин;
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Розгорнути
Згорнути
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: в наданому Учасником Календарному плані від 29.11.2023р. Вих. № 100 зазначено, в графі 3 цього плану строк виконання робіт по 04.2024 є більшим ніж зазначений у п.1.11 тендерної документації та не відповідає частині 3.6 Розділу 3 та Додатку № 9 тендерної документації Замовника, а саме строк виконання робі по 29.02.2024. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Вважаємо такі дії Замовника не правомірними з наступних причин;
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості) передбачена можливість для замовника, у разі виявлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю інформації та/або документів, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тобто пропозиція учасника відхиляється, якщо останній взагалі не завантажив інформацію та/або документи про забезпечення або технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані. Недоліки та помилки, наприклад, помилки в тексті, виправляються протягом 24 годин.
Тобто Особливостями передбачено, що невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить описані невідповідності в технічній частині, замовник зобов’язаний надати 24 години на їх виправлення.
У разі, коли учасник не виправив протягом 24 годин виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі відхиляється.
Окрім того нагадуємо!!!! Календарний план був додатком не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, а до ДОВІДКИ, що не є технічною вимогою з огляду Замовника. Доречи Учасник повністю погодився та надав Гарантійного листа на погодження з усіма пунктами ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ.
Вимогою тендерної документації було саме;
«Надати «Документальне підтвердження відповідності робіт тендерній документації надається у вигляді сканованої копії інформаційної довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору.
Додатками до цієї довідки є:
- копія Календарного плану виконання робіт (далі – Календарний план), за формою, що наведена у Додатку 9 до цієї тендерної документації;»
Тобто Календарний план, є додатком до довідки а не до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ, окрім того, виправлення такої ТЕХНІЧНОЇ ПОМИЛКИ, не призводить до зміни предмета закупівлі та Замовник зобов’язаний був надати 24 години на ії виправлення, що він не зробив та не правомірно відхилив пропозицію Замовника ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ». Вважаємо, що такі дії Замовника містять ознаки корупційних правопорушень.
Враховуючи вище зазначене, просимо відмінити Замовника своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ», та повернути Учасника до кваліфікації.
Учасник «ТЕРРА ПРОДЖЕКТ» залишає за собою право на подачу скарги до Постійно діючої адміністративноїа колегіїя Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Сподіваємось на Ваше порозуміння та подальшу співпрацю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2023 15:55
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до Оголошення про проведення закупівлі, оприлюденого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також згідно Розділу 1 тендерної документації, Додатку 8 до тендерної документації встановлено термін виконання робіт – до 29.02.2024 р. Згідно п. 3.6 Розділу 3 тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)" встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Формою документального підтвердження відповідності робіт тендерній документації встановлено інформаційну довідку довідки стосовно можливості виконання робіт у відповідності до вимог тендерної документації, а також додатки до неї, одним з яких є копія Календарного плану виконання робіт. Надавши Календарний план виконання робіт, в якому зазначено строки виконання робіт, які не узгоджуються з вимогами Оголошення та тендерної документації, учасник порушив технічні вимоги закупівлі, відповідно до яких визначено термін виконання робіт - до 29.02.2024 р. Відповідно до п. 43 Особливостей така не відповідність не підлягає виправленню, оскільки стосується інформації про технічні характеристики предмета закупівлі. Замовник не має законної можливості оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" |
3 993 750,00
UAH з ПДВ
|
2 773 943,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ІНТЕК" |
4 117 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" #38376988 |
Відхилено |
2 773 943,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 16:38
|
|
ПП "ІНТЕК" #31660495 |
Переможець |
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 13:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 грудня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2024 13:02
|
ДУ № 4 від 29.11.2024.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2024 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 12:51
|
ДУ № 3 від 08.10.2024.pdf | зміни до договору |
08 жовтня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2024 09:30
|
ДУ № 2 від 13.09.2024.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2024 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2024 16:50
|
ДУ № 1 від 29.02.2024.pdf | зміни до договору |
04 березня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:05
|
Договір № 621-23 від 21.12.2023р.pdf | укладений |
22 грудня 2023 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4.4, п.15.1 Договору Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 2 до Договору - Календарний план виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 621-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з уточненням вихідних даних для розроблення проектної документації, відповідно п.15.1 Договору, Сторони погодились доповнити Додаток № 1 до Договору завданням на проєктування (зміна № 1) від 09.08.2024. 2. Відповідно до п. 15.1 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору та викласти п. 2.1 Договору в новій редакції: «2.1. Виконавець гарантує та відповідає за якість, належність і відповідність Робіт Державним будівельним нормам та стандартам на розробку і оформлення проектної документації, умовам цього Договору, та вимогам відповідних законів і інших нормативних документів, що стосуються Робіт, які виконуються за цим Договором, в тому числі, але не виключно: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», ДСТУ 9243.4:2023 «Система проєктної документації для будівництва. Основні вимоги до проєктної документації», Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (в тому числі Порядку здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси в будівництві, затверджено Наказом служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області від 28.02.2024 № 12 «Порядок здійснення аналізу поточних цін на матеріальні ресурси в будівництві», пп. 4.1; 4.9 Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво), а також безкоштовне усунення недоліків (у разі їх виявлення) протягом гарантійного зобов’язання». 3. Відповідно до листа Виконавця від 28.08.2024 № 2808 та до п. 4.4, п.15.1 Договору Сторони домовились внести зміни в Додаток № 2 до Договору та Календарний план виконання робіт викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 621-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4.4, п.15.1 Договору Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 2 до Договору - Календарний план виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 621-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.4. Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 2 799 979,00 грн (Два мільйони сімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок) без ПДВ згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 986, відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2024 рік по бюджетній програмі КПКВК 3111370. 2. Відповідно до п.3.2, п. 3.3 та п. 15.1 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму: 21,00 грн (двадцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ, та викласти п. 3.1. у такій редакції: «3.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором становить: 2 799 979,00 грн (Два мільйони сімсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 00 копійок), без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 621-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |