Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво каналізаційних мереж на вул. Яремчука, вул. Івасюка, вул. Березівська с.Угринів Угринівської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
12 536 605,20 UAH
UA-2023-11-16-015884-a ● 00d448e3d5a74d368e7b327cfc9c7551
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
Код ЄДРПОУ: | 44098925 |
Вебсайт: | https://3k1e5.weblium.site/ |
Місцезнаходження: | 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77 |
Контактна особа: |
Ірина Павлюк +380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 15:47 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 15:47 |
Очікувана вартість: | 12 536 605,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 683,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво каналізаційних мереж на вул. Яремчука, вул. Івасюка, вул. Березівська с.Угринів Угринівської територіальної громади Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 14:23 |
Тендерна документація_Нова редакція.doc | |
20 листопада 2023 14:23 |
Оголошення_про проведення тендерної закупівлю_Нова редакція.doc | |
20 листопада 2023 14:23 |
Додаток 6_Проєкт договору_Нова редакція.doc | |
20 листопада 2023 14:23 |
Додаток 5_Відомість обсягів робіт_Нова редакція.xls | |
20 листопада 2023 14:23 |
Протокольне рішення.PDF |
20 листопада 2023 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2023 14:23 |
Тендерна документація_Нова редакція.doc
|
|||
20 листопада 2023 14:23 |
Оголошення_про проведення тендерної закупівлю_Нова редакція.doc
|
|||
20 листопада 2023 14:23 |
Додаток 6_Проєкт договору_Нова редакція.doc
|
|||
20 листопада 2023 14:23 |
Додаток 5_Відомість обсягів робіт_Нова редакція.xls
|
|||
20 листопада 2023 14:23 |
Протокольне рішення.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 17 листопада 2023 11:31
Дата відповіді: 20 листопада 2023 11:22
Для підтвердження інформації про наявність працівників Замовник вимагає надати документи, підтверджуючі трудовий статус (копію трудової книжки, оригінал цивільно-правової угоди) на всіх осіб, вказаних у довідці як працівників відповідної кваліфікації. Просимо уточнити: 1) чи можна підтвердити факт наявності працівників шляхом надання скан-копій з оригіналів відповідних наказів на прийняття цих працівників, оскільки де-які трудові книжки можуть бути видані на руки працівникам на їх прохання, наприклад, для замовлення певних адміністративних послуг? 2) якщо ні, і Замовник приймає виключно трудові книжки - то чи можна надати копію першої сторінки та сторінки із записом на відповідному підприємстві, оскільки в повному обсязі на всіх працівників - дуже великий обсяг інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження трудового статусу осіб, як працівників відповідної кваліфікації Учасник може надати копії трудових книжок першої сторінки та сторінки із записом на відповідному підприємстві. У разі відсутності трудових книжок чи цивільно-правових угод Учасникам не заборонено надати лист-пояснення.
Уточнення вимог по договору
Дата подання: 17 листопада 2023 12:07
Дата відповіді: 20 листопада 2023 11:29
Шановний Замовнику, відповідно до вимог ТД ви вимагаєте, в тому числі, завантаження проекту договору про закупівлю з усіма додатками до договору. При цьому, додатками є:
Додаток №1 – Договірна ціна на 2023-2024 р.р.
Додаток №2 – Календарний графік виконання робіт на 2023-2024 р.р.
Додаток №3 – План фінансування робіт на 2023-2024 р.р.
Додаток №4 – Договірна ціна на 2023 р.
Додаток №5 – Календарний графік виконання робіт на 2023 р.
Додаток №6 – План фінансування робіт на 2023 р.
Додаток №7 – Лист довільної форми на погодження страхової компанії.
Додаток №8 – Гарантійний лист на матеріальні ресурси, що будуть придбані для виконання робіт.
Щоб це зробити, потрібно щонайменше розуміти, яке фінансування ви пропонуєте. Загалом, графік фінансування готується Замовником, залежно від наявності бюджетних призначень. При цьому, договір, що буде підписуватись, НЕ повинен відрізнятись від пропозиції переможця. Якщо ви залишаєте учасникам право самостійно визначити фінансування в розрізі 23-24 років, чи впевнені ви, що виконаєте такі зобов'язання? Додатки було б доцільніше погоджувати в момент підписання Договору, з врахуванням результатів аукціону, з врахуванням відомих зараз тільки вам призначень в розрізі років. Просимо внести зміни в тендерну документацію та не вимагати від учасників такої кількості додатків на етапі подання пропозиції, які потім потрібно буде міняти. Або щонайменше повідомити розмір фінансування в розрізі років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником буде враховано, якщо від вас буде надане пояснення, щодо того чи іншого додатку до договору.
Уточнення умов договору
Дата подання: 17 листопада 2023 12:12
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:15
В проєкті договору Замовник зазначає, що Виконавець може НА СВІЙ РОЗСУД прийняти зобов’язання протягом 10 (десяти) днів з дати підписання цього Договору здійснити ДОБРОВІЛЬНЕ страхування ризиків при виконанні робіт за цим Договором. При цьому, в тому ж проєкті договору зазначено, що Виконавцем (Учасником) завантажується лист довільної форми (що є Додатком №7 до даного договору) у систему «Prozorro» для погодження із Замовником вибору страхової компанії та умови страхування. На свій розсуд та добровільно - означає, що це право, а не обов'язок Виконавця. При цьому, учасник зобов'язаний вже на етапі подання пропозиції погоджувати з Вами страхову компанію. Так страхування є правом чи обов'язком Виконавця? просимо внести зміни в тендерну документацію в цій частині та чітко встановити вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасником завантажується лист довільної форми, що є Додатком №7 до договору у якому Учасник у разі перемоги у тендері, зобов’язується при рішенні укладання добровільного страхування погодити із Замовником вибір страхової компанії та умов договору страхування, при укладенні договору страхування для отримання страхового відшкодування.
Технічні вимоги
Дата подання: 17 листопада 2023 17:32
Дата відповіді: 20 листопада 2023 12:34
Шановний Замовнику! Відповідно до умов Вашої ТД, вид договірної ціни - динамічна. Водночас в ТЗ ви вимагаєте: "У складі тендерної пропозиції Учасник має врахувати кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (згідно Настанови п.4.40) та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (згідно Настанови п.4.41) та надати розрахунки до цих витрати". Зазначена вимога не узгоджується з чинними кошторисними нормами, оскільки згідно з нормами пункту 5.31 Настанови №281 за динамічної договірної ціни у ціні пропозиції учасника (договірній ціні) кошти на покриття ризиків не враховуються. Просимо привести вимоги ТД у відповідність до чинних кошторисних норм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації будуть внесені зміни.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 21 листопада 2023 12:52
Дата відповіді: 23 листопада 2023 09:14
Просимо:
1) уточнити клас наслідків
2) відносно ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ:
2.1 п .11 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1 м у мокрих ґрунтах (36 колодязів) = 40,66м3. У пп.12-16 збірні залізобетонні елементи колодязів становлять 24,52м3 . Які конструктивні залізобетонні елементи колодязя включені в дану розцінку на (40,66-24,52) =16,14м3?
2.2 п.19 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5м у мокрих ґрунтах (13 колодязів) = 32,57 м3. У пп.20-24 збірні залізобетонні елементи колодязів становлять 25,31 м3 . Які конструктивні залізобетонні елементи колодязя включені в дану розцінку на (32,57-25,31) =7,26 м3
2.3 п. 43,44 не враховують ущільнення щебня.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо вам, що даний об'єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС 2. Відносно відомості обсягів робіт: п .11 : Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1 м у мокрих ґрунтах (36 колодязів) = 40,66м3.
Об'єм збірних залізобетонних елементів складає - 23,44 м куб.
Об'єм бетону на лоток складає - 17,22 м куб.
п.19 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5м у мокрих ґрунтах (13 колодязів) = 32,57 м3.
Об"єм збірних залізобетонних елементів складає - 24,25 м куб.
Обєм бетону на лоток складає - 8,32 м куб.
Об'єм збірних залізобетонних елементів складає - 23,44 м куб.
Об'єм бетону на лоток складає - 17,22 м куб.
п.19 Улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів діаметром 1,5м у мокрих ґрунтах (13 колодязів) = 32,57 м3.
Об"єм збірних залізобетонних елементів складає - 24,25 м куб.
Обєм бетону на лоток складає - 8,32 м куб.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-16-015884-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 08 грудня 2023 17:14
Дата подання: 08 грудня 2023 17:14
Скарга на допущені порушення процедури закупівлі, прийняті рішення та бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій; в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 3 п. 59 Особливостей.
Детальний опис обставин скарги міститься у файлах, що додаються.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2023 18:08
рішення від 12.12.2023 № 19923.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2023 18:07
інформація про резолютивну частину рішення від 19.12.2023 № 20475.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2023 13:15
рішення від 19.12.2023 № 20475.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2023 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовник скасовує своє рішення від 04.12.2023 р. №90.5 про визначення ТОВ "Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення" переможцем за процедурою закупівлі. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-16-015884-а.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення |
8 630 914,00
UAH з ПДВ
|
8 630 914,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ" |
9 361 452,62
UAH з ПДВ
|
9 361 452,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
11 761 656,00
UAH з ПДВ
|
9 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
11 379 389,09
UAH з ПДВ
|
10 797 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТАБУД" САВЯК |
11 524 660,00
UAH з ПДВ
|
11 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення #38162044 |
Рішення скасоване |
8 630 914,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 14:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 20:45
|
ТОВ Івано-Франківська компанія водопостачання і водовідведення #38162044 |
Очікує рішення |
8 630 914,00
UAH з ПДВ
|
09 січня 2024 14:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 січня 2024 12:04 |
Кінець періоду оскарження: | 21 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 09 лютого 2024 13:42 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, а також неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
10 січня 2024 12:04
|
Електронний підпис |
10 січня 2024 12:01
|
Протокольне рішення.PDF |
Скарги:
Номер скарги: UA-2023-11-16-015884-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КУЛЕВ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37409577
Дата подання: 19 січня 2024 17:24
Дата подання: 19 січня 2024 17:24
Скарга щодо дій, бездіяльності та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 4 п. 59 Особливостей
Детальний опис обставин скарги міститься у файлах, що додаються.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 січня 2024 18:08
рішення від 23.01.2024 № 1373.pdf
Дата публікації: 23 січня 2024 18:08
Інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 30.01.2024 № 161.pdf
Дата публікації: 31 січня 2024 11:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2281.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 14:51
рішення від 06.02.2024 № 2281.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 13:38