Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
94 080 710,13 UAH
UA-2023-11-16-015197-a e033bbe4ba394f67a7f1042454cecbf9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Пархомець

+380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Руслана Пархомець
+380412404706
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2023 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 94 080 710,13 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 940 807,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 470 403,55 (Чотириста сімдесят тисяч чотириста три гривнi 55 копійок).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 470403.55 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11601, Україна, Житомирська область, м. Малин, вул. Степана Бандери, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 16:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 470 403,55 (Чотириста сімдесят тисяч чотириста три гривнi 55 копійок).

Сума забезпечення: 470403.55 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Вимоги до документу: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 470 403,55 (Чотириста сімдесят тисяч чотириста три гривнi 55 копійок) *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Вимоги до документу: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. У підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату). Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України.
23 листопада 2023 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 18:13
Тендерна документація (від 23.11.2023).pdf
23 листопада 2023 18:13
Перелік змін від 23.11.2023.pdf
16 листопада 2023 16:17
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
23 листопада 2023 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2023 16:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2023 18:13
Тендерна документація (від 23.11.2023).pdf
16 листопада 2023 16:56
Тендерна документація.pdf
16 листопада 2023 16:17
Тендерна документація.pdf
23 листопада 2023 18:13
Перелік змін від 23.11.2023.pdf
16 листопада 2023 16:17
Додаток №3 до тендерної документації.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000088 ● 1b86b64e7aeb486d938b3bfb8c2ee834
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 23:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25. UA-2023-11-16-015197-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-13 13:49:54

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-16 13:06:20

Відповідь на запит

1. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
2. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_29_КЕ_2023_від_03_02_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-14 17:14:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів, встановлення яких передбачено Додатком 3 до тендерної документації.
2. Тендерною документацією Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені наявність працівників: Майстер (не менше 1) та Електромонтажник з кабельних мереж (не менше 1). Проте, довідка про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, як і пропозиція ТОВ АртХаус у цілому не містить підтвердження наявності в учасника наступних працівників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-19 17:17:53

Відповідь на запит

1. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ.
Виходячи з вищевикладеного, умови щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у даній закупівлі не застосовуються.
2. Твердження органу моніторингу щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «АртХаус» підтвердження наявності зазначених у запиті працівників не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Відповідно до наданої Довідки про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, Учасником ТОВ «АртХаус» повідомляється про наявність працівників Алімова М. О. за посадою «Електромонтажник з кабельних мереж» (пункт 32 Довідки) та Опанасюка В. С. за посадою «Майстер» (пункт 37 Довідки). На підтвердження наявності правовідносин з даними особами, Учасником надано Наказ № 15-Р від 27.09.2023 про прийняття на роботу Алімова М. О. на посаду електромонтажника з кабельних мереж та Наказ № 11-ОД від 01.08.2023 про переведення Опанасюка В. С. на посаду майстра.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) за ідентифікатором UA-2023-11-16-015197-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимоги пункту 13-1 Порядку № 861; за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Щодо твердження органу моніторингу про порушення Замовником вимоги пункту 13-1 Порядку № 861 при складанні тендерної документації, вважаємо за необхідне повторно зазначити наступне. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. У п.6.4 Фінансової Угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком ратифікована Верховною Радою України Законом від 14 липня 2021 року № 1645-IX (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1645-20#Text ) зазначається: (a) Позичальник зобов'язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель. При цьому, Фінансова Угода не містить жодної згадки про локалізацію чи якісь інші національні преференції. Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ. Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції. " Також, пункт 3.7.9 Посібника Банку з питань закупівель (https://www.eib.org/attachments/strategies/guide_to_procurement_en.pdf) чітко забороняє будь-які національні преференції/локалізації у разі закупівлі робіт, а для країн-кандидатів в ЄС (як Україна) і навіть у разі закупівлі товарів. Окрім того, відповідно до п. 3 Порядку № 861, його дія не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Отже, відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, норми щодо локалізації , передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ та Порядком №861, НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ, тому твердження огану моніторингу щодо порушень зазначених у висновку є безпідставними. Водночас, варто зазначити, що жодної відповідальності за недотримання умов Порядку № 861 чинним законодавством, у тому числі і нормами ст.164-14 КУпАП, - НЕ передбачено. Відповідно, до Уповноваженої особи за проведення даної закупівлі не можуть бути застосовані будь-які санкції у цій частині у звʼязку з відсутністю для цього відповідного правового механізму. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавсвтвом, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та переглянути висновок за результатом моніторингу даної закупівлі і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель про які зазначено у висновку.

2024-02-27 17:12:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ АртХаус 92 296 575,30
UAH з ПДВ
92 296 575,30
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 грудня 2023 15:21
Електронний підпис
22 грудня 2023 15:19
БГ виконання
19 грудня 2023 09:36
Електронний підпис
18 грудня 2023 10:13
Електронний підпис
18 грудня 2023 10:12
Довідка ТОВ
18 грудня 2023 10:12
Довідка Герасимчук В.В.
18 грудня 2023 10:12
Витяг МВС ел підпис
18 грудня 2023 10:12
Витяг МВС
15 грудня 2023 10:48
Електронний підпис
15 грудня 2023 10:47
БГ уточнена
15 грудня 2023 10:47
Наказ Гудкова
15 грудня 2023 10:47
ДУ до договору оренди
29 листопада 2023 17:26
Електронний підпис
29 листопада 2023 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2023 17:25
Статут.pdf
29 листопада 2023 17:25
Працівники накази.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 4.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 3.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 2.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 1.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис ДЦ з розрахунками.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис Підсумкова вр 3.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (7) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 9.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (6) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (5) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (4) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (4) до аналог договору _ 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (3) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
Фінансова спроможність.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (3) до аналог договору _ 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
Субпідряд дозвільні док.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (2) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
Субпідряд довідка.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (2) до аналог договору _ 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (1) до аналог договору _ 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
КБ (1) до аналог договору _ 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
Календарний графік.pdf
29 листопада 2023 17:25
Працівники довідка.pdf
29 листопада 2023 17:25
ПДВ витяг.pdf
29 листопада 2023 17:25
Паспорт директора.pdf
29 листопада 2023 17:25
Дозвільні документи.pdf
29 листопада 2023 17:25
Пакт згоди проф чесність.pdf
29 листопада 2023 17:25
Обладнання договори оренди.pdf
29 листопада 2023 17:25
Лист-Згода_09.02.2023.pdf
29 листопада 2023 17:25
Відгук Договір 31.pdf
29 листопада 2023 17:25
Лист гарантія довкілля.pdf
29 листопада 2023 17:25
Відгук Договір 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис Підсумкова вр 2.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис Підсумкова вр 1.pdf
29 листопада 2023 17:25
Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 8.pdf
29 листопада 2023 17:25
Аналог договір _ 31_ ДУ.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 7.pdf
29 листопада 2023 17:25
Аналог договір _ 12.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 6.pdf
29 листопада 2023 17:25
Аналог договір _ 31 ДУ.pdf
29 листопада 2023 17:25
Кошторис локальний 5.pdf
29 листопада 2023 17:25
3831_АРТХАУС_Гарантія_29_11_2023.rar
29 листопада 2023 17:25
743.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АртХаус

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

БГ виконання

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 92 296 575,30
UAH з ПДВ
15 грудня 2023 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 17:08

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У абз. 8 п. 3 наданої Учасником банківської гарантії № 3831/23-ТГ від 29.11.2023 вбачається невідповідність Формі забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. Відповідно, Учасником не дотримано вимог п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 2. У поданій Учасником Тендерній (ціновій) пропозиції за вих. № 11-17/15 від 17.11.2023, а саме у п. 3 відсутня інформація щодо факсу підприємства, зазначення якої передбачена умовами даного пункту. Окрім того, текст п. 11 форми Тендерної (ціновій) пропозиції не відповідає тексту даного пункту за встановленою Додатком № 1 до тендерної документації формою. 3. У складі пропозиції Учасником надається Довідка за вих. № 11-17/1 від 17.11.2023, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, у стовпчику 4 якої зазначається, що орієнтовна вартість робіт субпідрядної організації складає 2 875 217,52 грн у відсотках – 3,14% до ціни тендерної пропозиції. Однак, за результатом перевірки даного розрахунку, встановлено, що 3,14% до ціни тендерної пропозиції становить 2 898 112,46 грн. Таким чином, вбачається наявність невідповідності у поданій Учасником інформації. 4. На підтвердження права користування Спеціальним вантажним – спеціальним автокраном більше 20Т-С про наявність якого зазначається у п. 9 Розділу 2. «Орендована техніка» Довідки про наявність обладнання за вих. № 11-17/6 від 17.11.2023 Учасником надається Договір № 11-23/01 оренди транспортних засобів від 01.11.2023 укладений між Учасником та ПП «АМТ-Механізація». Оскільки орендодавець за вказаним договором не є власником згаданого автокрану, Учасником також надано Договір № 2 оренди спецтехніки від 04.01.2023 укладений між ПП «АМТ-Механізація» та ТОВ «АМТ-Резерв» (власником техніки), терміном дії до 31.12.2025. Однак, відповідно до умов Договору № 2 від 04.01.2023, строк його дії встановлено до 31.12.2023. Таким чином, вказані документи не підтверджують право користування Учасником даною технікою протягом всього терміну виконання робіт за предметом закупівлі. 5. У п. 2 довідки № 11-17/11 від 17.11.2023 про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається про наявність працівника Гудкової Л. Г. за посадою бухгалтер. В підтвердження наявності даного працівника, Учасником подано Наказ № 31-К від 07.04.2013 про прийняття на роботу Гудкової Л. Г. на посаду бухгалтера на період декретної відпустки Петраківської О. В.. Водночас, згідно ст. 17 та 18 Закону України «Про відпустки», загальна тривалість декретної відпустки (відпустка у зв'язку з вагітністю та пологами, відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) не може перевищувати сумарно 126 календарних днів (140 календарних днів - у разі народження двох і більше дітей та у разі ускладнення пологів) та до досягнення дитиною трирічного віку відповідно. Враховуючи дату видачі згаданого Наказу, станом на дату подання тендерної пропозиції даний документ не може слугувати підтвердженням наявності вказаного працівника, оскільки термін працевлаштування за даним Наказом вже сплив. Відповідно, Учасником не було підтверджено інформацію про наявність трудових відносин працівника Гудкової Л. Г. за посадою бухгалтер, про наявність якої зазначено у Довідці № 11-17/11 від 17.11.2023, чим не дотримано вимог пп. 5.2.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 6. Відповідно до умов пп. 5.2.1. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, учасниками надається довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. В свою чергу, надана Учасником Довідка № 11-17/11 від 17.11.2023 про наявність працівників не містить інформації щодо освіти та розряду наявних працівників. Окрім того, згідно графи «Посада/спеціальність, розряд» форми довідки Додатку № 6 до тендерної документації, учасникам необхідно зазначити, зокрема, інформацію щодо розряду зазначених працівників. Таким чином, вбачається наявність невідповідності пп. 5.2.1. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 6 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2023 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
92 296 575,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2024 20:18
Додаткова угода_5 від 22.07.2024 до Договору_1878-23.pdf зміни до договору
22 липня 2024 20:17
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 16:07
Додаткова угода № 4 від 29.05.2024.pdf зміни до договору
29 травня 2024 16:04
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2024 15:59
Додаткова угода № 3 від 28.05.2024.pdf зміни до договору
29 травня 2024 15:58
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2024 14:59
Протокол УО № 86 про виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 14:47
Договір_1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023.pdf зміни до договору
23 квітня 2024 14:47
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2024 13:01
Додаткова угода_2 від 09.04.2024.pdf зміни до договору
10 квітня 2024 12:59
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2024 11:24
Додаткова угода_1 від 03.01.2024.pdf зміни до договору
05 січня 2024 11:17
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 12:44
Договір_1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023.pdf укладений
03 січня 2024 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.4.22. розділу 4. Договору "ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН" в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.4 розділу 3 "ДОГОВІРНА ЦІНА" в новій редакції. Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток № 3 "План фінансування виконаних робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку з виявленням технічної помилки допущеної під час оприлюднення Договору № 1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023 укладеного за результатом проведення Закупівлі, що полягає у розміщенні невідповідних Додатків № 1 та № 4 до Договору, існує необхідність у повторній публікації на веб-порталі Уповноваженого органу договору № 1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023 з правильними Додатками.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до розділу 20. "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 3 "План фінансування виконаних робіт" до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до розділу 20 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1878-23 ZH05A_01_W
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML