Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Пархомець +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 94 080 710,13 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 940 807,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 470 403,55 (Чотириста сімдесят тисяч чотириста три гривнi 55 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 470403.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2023 18:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2023 18:13 |
Тендерна документація (від 23.11.2023).pdf | |
23 листопада 2023 18:13 |
Перелік змін від 23.11.2023.pdf | |
16 листопада 2023 16:17 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf |
23 листопада 2023 18:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 листопада 2023 18:13 |
Тендерна документація (від 23.11.2023).pdf
|
||||
23 листопада 2023 18:13 |
Перелік змін від 23.11.2023.pdf
|
||||
16 листопада 2023 16:17 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000088 ● 1b86b64e7aeb486d938b3bfb8c2ee834
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 23:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
25. UA-2023-11-16-015197-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 13:49:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 13:06:20
Відповідь на запит
1. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
2. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_29_КЕ_2023_від_03_02_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 17:14:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ««Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-015197-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів, встановлення яких передбачено Додатком 3 до тендерної документації.
2. Тендерною документацією Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені наявність працівників: Майстер (не менше 1) та Електромонтажник з кабельних мереж (не менше 1). Проте, довідка про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, як і пропозиція ТОВ АртХаус у цілому не містить підтвердження наявності в учасника наступних працівників.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 17:17:53
Відповідь на запит
1. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ.
Виходячи з вищевикладеного, умови щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у даній закупівлі не застосовуються.
2. Твердження органу моніторингу щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «АртХаус» підтвердження наявності зазначених у запиті працівників не відповідає дійсності з огляду на наступне.
Відповідно до наданої Довідки про наявність працівників від 15.12.2023 № 12-15/3, Учасником ТОВ «АртХаус» повідомляється про наявність працівників Алімова М. О. за посадою «Електромонтажник з кабельних мереж» (пункт 32 Довідки) та Опанасюка В. С. за посадою «Майстер» (пункт 37 Довідки). На підтвердження наявності правовідносин з даними особами, Учасником надано Наказ № 15-Р від 27.09.2023 про прийняття на роботу Алімова М. О. на посаду електромонтажника з кабельних мереж та Наказ № 11-ОД від 01.08.2023 про переведення Опанасюка В. С. на посаду майстра.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись із висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби України за результатом моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Малинського ліцею №2 Малинської міської ради за адресою: вул. Степана Бандери, 5 м. Малин, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) за ідентифікатором UA-2023-11-16-015197-a, яким при здійсненні моніторингу за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимоги пункту 13-1 Порядку № 861; за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Щодо твердження органу моніторингу про порушення Замовником вимоги пункту 13-1 Порядку № 861 при складанні тендерної документації, вважаємо за необхідне повторно зазначити наступне. Закупівля за даним предметом здійснювалась згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) з урахуванням додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Відповідно до абз. 9 п. 3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. У п.6.4 Фінансової Угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком ратифікована Верховною Радою України Законом від 14 липня 2021 року № 1645-IX (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1645-20#Text ) зазначається: (a) Позичальник зобов'язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель. При цьому, Фінансова Угода не містить жодної згадки про локалізацію чи якісь інші національні преференції. Як передбачається п. 5.2 Посібника «Національні процедури закупівель (для Субпроєктів всіх Пулів ПВУ)», критерії оцінки визначаються з урахування специфіки проекту. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути спрямована на визначенні найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та базуватись на критерії найнижчої ціни серед відповідних тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ. Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції. " Також, пункт 3.7.9 Посібника Банку з питань закупівель (https://www.eib.org/attachments/strategies/guide_to_procurement_en.pdf) чітко забороняє будь-які національні преференції/локалізації у разі закупівлі робіт, а для країн-кандидатів в ЄС (як Україна) і навіть у разі закупівлі товарів. Окрім того, відповідно до п. 3 Порядку № 861, його дія не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. Отже, відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, норми щодо локалізації , передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ та Порядком №861, НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ, тому твердження огану моніторингу щодо порушень зазначених у висновку є безпідставними. Водночас, варто зазначити, що жодної відповідальності за недотримання умов Порядку № 861 чинним законодавством, у тому числі і нормами ст.164-14 КУпАП, - НЕ передбачено. Відповідно, до Уповноваженої особи за проведення даної закупівлі не можуть бути застосовані будь-які санкції у цій частині у звʼязку з відсутністю для цього відповідного правового механізму. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавсвтвом, а також просимо Північно-східний офіс Держаудитслужби України прийняти дані аргументовані заперечення та переглянути висновок за результатом моніторингу даної закупівлі і визнати відсутність порушень законодавства у сфері публічних закупівель про які зазначено у висновку.
2024-02-27 17:12:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
92 296 575,30
UAH з ПДВ
|
92 296 575,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
92 296 575,30
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2023 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2024 20:18
|
Додаткова угода_5 від 22.07.2024 до Договору_1878-23.pdf | зміни до договору |
22 липня 2024 20:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 16:07
|
Додаткова угода № 4 від 29.05.2024.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 15:59
|
Додаткова угода № 3 від 28.05.2024.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:59
|
Протокол УО № 86 про виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:47
|
Договір_1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 13:01
|
Додаткова угода_2 від 09.04.2024.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 11:24
|
Додаткова угода_1 від 03.01.2024.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:44
|
Договір_1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023.pdf | укладений |
03 січня 2024 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 4.4.22. розділу 4. Договору "ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН" в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти пункт 3.4 розділу 3 "ДОГОВІРНА ЦІНА" в новій редакції. Додаток № 2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток № 3 "План фінансування виконаних робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з виявленням технічної помилки допущеної під час оприлюднення Договору № 1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023 укладеного за результатом проведення Закупівлі, що полягає у розміщенні невідповідних Додатків № 1 та № 4 до Договору, існує необхідність у повторній публікації на веб-порталі Уповноваженого органу договору № 1878-23 ZH05A_01_W від 29.12.2023 з правильними Додатками. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до розділу 20. "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток № 3 "План фінансування виконаних робіт" до Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни до розділу 20 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору та викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1878-23 ZH05A_01_W |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |