Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo)
Очікувана вартість
1 190 000,00 UAH
UA-2023-11-16-013233-a 54911cff018a430bbe710172878fead2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Гноєвий

+0665547285 tender.stru@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Сєвєродонецьке тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05457253
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ШОСЕ БУДІВЕЛЬНИКІВ, будинок 27
Контактна особа: Андрій Гноєвий
+0665547285
tender.stru@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр-т. Олександра Поля, буд. 98-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2023
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Тендерна документація

16 листопада 2023 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2023 15:22
Обгрунтування від 16.11.2023 року.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-19-000038 ● 12a471902a6e4a9c8f3ced2354aa80d9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 10:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.01.2024 № 4
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-11-16-013233-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 09:57:51

запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури «ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-013233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro Замовником в обґрунтуванні вказано, що закупівля проводиться у відповідності до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Надайте документи, що підтверджують нагальність потреби у здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 19:13:38

Про надання відповіді на запит

Комунальне підприємство «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» (далі – КП
«СТрУ»/Підприємство/Замовник) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель
на підставі частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року
№ 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) надає пояснення (інформацію) по моніторингу
процедури публічної закупівлі: «ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та
інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo)» (інформацію
опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-013233-a,
номер моніторингу в електронній системі закупівель: UA-M-2024-01-19-000038).
Обґрунтування виду закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного
каталогу та відповідне підтвердження полягає у наступному.
Так, Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного
стану в Україні» (зі змінами), в Україні з 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року введено
воєнний стан, строк дії якого черговий раз продовжено Указом Президента України від
06.11.2023 № 734/2023 на 90 діб (станом на дату проведення закупівлі).
Статтею 4 зазначеного Указу передбачено Кабінету Міністрів України невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму
воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних
із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 12 1 Закону України «Про правовий режим
воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або
окремих її місцевостях: визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель
із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для
забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад
визначає Закон України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 3 7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про
публічні закупівлі» передбачено установити, що на період дії правового режиму воєнного
стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом,
визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників
від воєнних загроз.
На підставі зазначених положень Закону України «Про публічні закупівлі», Кабінет
Міністрів України своєю Постановою від 12.10.2022 року за № 1178 затвердив особливості
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі –
замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування встановлюють Особливості.
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і
послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис.
гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.
гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися
шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або
електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні
закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання
замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або
електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Так, на адресу Підприємства 14.11.2023 року супровідним листом Сєвєродонецької
міської військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області від 27.10.2023

року № 1610/1ВА спрямовано клопотання Одеської обласної організації професійної спілки
атестованих працівників органів внутрішніх справ України від 04.10.2023 року № 285 з
проханнями забезпечити управління поліції особливого призначення № ХХХ Національної
поліції України квадрокоптерами DJI Mavic 3 Fly More Combo у кількості 10 (десять) штук,
для виконання поставлених завдань особовим складом.
Оскільки КП «СТрУ» є учасником Програми шефської допомоги військовим частинам
на 2023 рік (в новій редакції), затвердженої Розпорядженням начальника Сєвєродонецької
міської військової адміністрації № 91 ВА від 28.04.2023 року, клопотання Одеської обласної
організації професійної спілки атестованих працівників органів внутрішніх справ України
від 04.10.2023 року № 285 листом Сєвєродонецької міської військової адміністрації від
27.10.2023 року № 1610/1ВА було передано до виконання Підприємству та запропоновано у
найкоротший термін здійснити процедуру закупівлі необхідних технічних засобів.
Попередньо, з метою швидкого та оперативного реагування на невідкладні потреби
військових частин, інших збройних формувань, та здійснення закупівлі запитуваних товарів
Розпорядженням начальника Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 27.10.2023
року № 698ВА «Про збільшення статутного капіталу та затвердження Статуту комунального
підприємства «Сєвєродонецьке тролейбусне управління» в новій редакції», статутний
капітал Підприємства збільшено на суму, необхідну для реалізації Програми шефської
допомоги військовим частинам на 2023 рік.
Враховуючи нагальність потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням
об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення
закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, Підприємством
була проведена зазначена закупівля – «ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні
та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo)», з
обов’язковим дотриманням принципів, визначених у статті 5 Закону України «Про публічні
закупівлі».
Також необхідно зазначити, що процедура закупівлі шляхом проведення відкритих
торгів, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» і положень
Особливостей, триває певний часовий період, а закупівля у визначені законодавством строки
товару, в якому є нагальна потреба, може негативно впливати на оперативну обстановку в
зоні відповідальності підрозділів управління поліції особливого призначення № ХХХ
Національної поліції України, для забезпечення якого квадрокоптерами DJI Mavic 3 Fly More
Combo звернулась Одеська обласна організація професійної спілки атестованих працівників
органів внутрішніх справ України, що підтверджується її клопотанням від 04.10.2023 року №
285, листом Сєвєродонецької міської військової адміністрації від 27.10.2023 року №
1610/1ВА, Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій
України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться
(велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами) і окремо
аналітичним дослідженням щодобових офіційних зведень Генерального штабу Збройних
Сил України.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо, що вони
визначені на підставі клопотання Одеської обласної організації професійної спілки
атестованих працівників органів внутрішніх справ України від 04.10.2023 року № 285 та
відповідно було сформовано потребу замовника з урахуванням вимог законодавства.
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то з цього приводу
зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні
закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства
України від 18.02.2020 року № 275, було затверджено Примірну методику визначення
очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Примірна методика).
Відповідно до абз. 7 п. 2 Примірної методики очікувана вартість – розрахункова
вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про
включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших
податків і зборів.

Вартість закупівлі розраховано на підставі комерційних пропозицій постачальників та
наявності запитуваних товарів на ринку.
Також, до даної відповіді додаються документи, що підтверджують нагальність
потреби у здійсненні закупівлі без використання електронної системи закупівель (в
зазначених документах інформацію про підрозділ, який є кінцевим отримувачем
Квадрокоптерів DJI Mavic 3 Fly More Combo було знеособлено, як того вимагає Наказ
Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 року № 73 «Про організацію
взаємодії між Збройними Силами України, іншими складовими сил оборони та
представниками засобів масової інформації на час дії правового режиму воєнного стану»,
який прийнято відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про
введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-
IX, Закону України «Про правовий режим воєнного стану», «Про інформацію», яким
затверджено Перелік інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності
противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно
вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного
стану.).
Додатки:
1. Клопотання Одеської обласної організації професійної спілки атестованих
працівників органів внутрішніх справ України від 04.10.2023 року № 285.
2. Супровідний лист Сєвєродонецької міської військової адміністрації
Сєвєродонецького району Луганської області від 27.10.2023 року № 1610/1ВА.
3. Обґрунтування уповноваженої особи КП «СТрУ» від 16.11.2023 року.
4. Комерційна пропозиція фізичної особи-підприємця Мельничук Ірини Миколаївни.
5. Комерційна пропозиція фізичної особи-підприємця Врублевського Євгена
Петровича.
6. Комерційна пропозиція фізичної особи-підприємця Гонта Дмитра Вікторовича.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа – підприємець Врублевський Євген Петрович
#3221009975
Переможець 1 190 000,00
UAH
16 листопада 2023 15:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 10:04
Платіжка № 11304 від 16.11.2023 по UA-2023-11-16-013233-a.pdf укладений
24 січня 2024 09:56
Обгрунтування від 16.11.2023 року.pdf укладений
16 листопада 2023 15:33
Договір від 16.11.2023 року.pdf укладений
16 листопада 2023 15:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo 10 штуки 119 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 190 000,00
UAH