Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км
Очікувана вартість
27 858 056,00 UAH
UA-2023-11-16-011009-a feb5a784a67047d5a655dd60d913559b
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Парадюк

+380673270399 0673271706@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул.Винниченка, будинок 63
Контактна особа: Ігор Парадюк
+380673270399
0673271706@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2023 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2023 00:00
Початок аукціону: 27 листопада 2023 15:57
Початок аукціону: 27 листопада 2023 15:57
Очікувана вартість: 27 858 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 278 580,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2024
ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 16 листопада 2023 14:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 листопада 2023 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2023 10:22
Додаток № 2 Технічна специфікація (із змінами).rtf
22 листопада 2023 10:22
Зміни що вносяться.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 5 н.р..docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 4 н.р..docx
16 листопада 2023 14:25
ТД Луцький 659,4.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 6 u_3_СД_ПМ експл Луцький район.xls
22 листопада 2023 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2023 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2023 10:22
Додаток № 2 Технічна специфікація (із змінами).rtf
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 2 Технічна специфікація.rtf
22 листопада 2023 10:22
Зміни що вносяться.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 5 н.р..docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 2.1 місце надання послуг.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 4 н.р..docx
16 листопада 2023 14:25
ТД Луцький 659,4.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 1 Кваліфікаційні критерії.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 3 ПРОЄКТ.ДОГОВОРУ Експл.2023.docx
16 листопада 2023 14:25
Додаток № 6 u_3_СД_ПМ експл Луцький район.xls

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-23-000005 • 59e9458628d44d7fa4b87fc60cc3fc35
Автор звернення: Наливайська
Дата створення звернення: 2023-11-23 14:30
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000069 ● 3d123ab18e15462ca32346e9f2d61489
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 23:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
20. UA-2023-11-16-011009-a 16.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-05 17:03:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км» (ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-011009-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-07 12:38:28

Пояснення Замовника

На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км» (ДК 021:2015: 63712200-5 — Послуги з експлуатації автомобільних доріг) інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-16-011009-a державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію.
Питання 1
Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Щодо питання 1 повідомляємо наступне:
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг включають комплекс видів робіт згідно ДСТУ 8747:2017 «Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 3587-22 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Послуги з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт складена відповідно до вимог «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої наказом 753 від 07.10.2022 Міністерства інфраструктури України. Інвесторська кошторисна документація на Об’єкт затверджена наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» від 14.11.2023 № 86-од.
Очікувана вартість розраховано відповідно кошторисної документації на об’єкт «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Луцького району Волинської області, протяжністю 659,4 км».
Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, затвердженого наказом начальника Волинської обласної військової адміністрації від 23.03.2023 № 92.
Питання 2
Щодо питання 2 повідомляємо наступне:
У замовника немає власного веб-сайту, тому надаємо посилання на сайт головного розпорядника бюджетних коштів, де розміщено запитувану інформацію: https://voladm.gov.ua/article/obgruntuvannya-provedennya-vidkritih-torgiv-zakupivli-ua-2023-11-16-011009-a/.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 16 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" 27 022 313,62
UAH з ПДВ
27 022 313,62
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РОСТРАНС" 27 857 532,79
UAH з ПДВ
27 857 532,79
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 грудня 2023 15:03
Електронний підпис
24 листопада 2023 18:19
Електронний підпис
24 листопада 2023 18:17
2_ДЦ_ДЦ.xls
24 листопада 2023 18:17
Договірна ціна.pdf
24 листопада 2023 18:16
Відомості про учасника.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка санкції.pdf
24 листопада 2023 18:16
Ліцензія_оригінал.pdf
24 листопада 2023 18:16
Протокол_зб.pdf
24 листопада 2023 18:16
Наказ_директор.pdf
24 листопада 2023 18:16
Дозволи Держпраці.pdf
24 листопада 2023 18:16
Інформація щодо статті 17.pdf
24 листопада 2023 18:16
Декларація_охорона праці.pdf
24 листопада 2023 18:16
Виписка з протоколу.pdf
24 листопада 2023 18:16
Витяг з ЄДР.pdf
24 листопада 2023 18:16
Гарантійний лист_вартість.pdf
24 листопада 2023 18:16
Відомості_статистики_042023.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка субпідрядник.pdf
24 листопада 2023 18:16
Статут з описом.pdf
24 листопада 2023 18:16
Сертифікат ВДБ 37001.pdf
24 листопада 2023 18:16
Протокол правочин.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка п.47 Особливостей.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір суборенди АБЗ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Свідоцтва ТЗ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір_майданчик.pdf
24 листопада 2023 18:16
Копія договору_лабораторія.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір_лабораторія.pdf
24 листопада 2023 18:16
Лист-відгук 15-е_05-12.22.pdf
24 листопада 2023 18:16
Транспортна схема.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про техніку.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка-пояснення техніка.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір Буковель.pdf
24 листопада 2023 18:16
Посвідчення_протокол_ОП.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2023 18:16
НАКАЗИ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір 251122-В.pdf
24 листопада 2023 18:16
Атестат_Волиньдорресурс.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір_атестація_ВДРР.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка_майданчик.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір_атестація_ВДБ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Картка ОЗ-6.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про МТБ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір оренди офісне_.pdf
24 листопада 2023 18:16
Акти виконаних робіт.pdf
24 листопада 2023 18:16
Відгук досвід ПБС.pdf
24 листопада 2023 18:16
Атестат виробництва_ВДБ_2023.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про досвід.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про наявність АБЗ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Лист-гарантія МТБ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Лист підтвердження ПБС.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір оренди АБЗ.pdf
24 листопада 2023 18:16
ЦПУ.pdf
24 листопада 2023 18:16
Витяг з ДЗК.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір ВДІ техніка.pdf
24 листопада 2023 18:16
Дозвіл на викиди.pdf
24 листопада 2023 18:16
Довідка про лабораторію.pdf
24 листопада 2023 18:16
Дипломи.pdf
24 листопада 2023 18:16
Свідоцтво_лабораторія.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір суборенди.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір поставки.pdf
24 листопада 2023 18:16
Договір_ПБС.pdf

Конфіденційні документи

24 листопада 2023 18:16
Звіт_аудит_14001_45001.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація, котру містять дані документи становить комерційну цінність та складає конфіденційну інформацію, що обґрунтовано визначено про таку конфіденційність як для органу сертифікації відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Частина 1, так і ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД».

Публічні документи

18 грудня 2023 15:07
Електронний підпис
10 грудня 2023 01:16
Електронний підпис
10 грудня 2023 01:14
10.Довідка.zip
10 грудня 2023 01:14
9.Довідка.zip
10 грудня 2023 01:14
8.Несудимість.zip
10 грудня 2023 01:14
5.Ространс.pdf
10 грудня 2023 01:14
3.Дозвільні документи.zip
10 грудня 2023 01:14
1.Установчі.zip
08 грудня 2023 01:46
Електронний підпис
08 грудня 2023 01:44
Усунення недоліків.zip.p7s
26 листопада 2023 20:10
Електронний підпис
26 листопада 2023 20:10
Електронний підпис
26 листопада 2023 20:03
33.ISO..pdf
26 листопада 2023 20:03
49.2.4 акти .zip
26 листопада 2023 20:03
50.Довідка про базу.pdf
26 листопада 2023 20:03
32.скан сертифікатів 37001.pdf
26 листопада 2023 20:03
49.3.Відгук.pdf
26 листопада 2023 20:03
11.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
26 листопада 2023 20:03
48.Довідка аналогічні.pdf
26 листопада 2023 20:03
16.1.Фін звітність 2020.pdf
26 листопада 2023 20:03
54.Довідка про МТБ.pdf
26 листопада 2023 20:03
6.1.Накази працівники.zip
26 листопада 2023 20:03
58.Технічні.pdf
26 листопада 2023 20:03
5.Договір і ліцензія АВК.pdf
26 листопада 2023 20:03
10.Паспорт АБЗ.zip
26 листопада 2023 20:03
49.2.2 акти.zip
26 листопада 2023 20:03
43.4.ЦПД.rar
26 листопада 2023 20:03
61.Транспортна схема.pdf
26 листопада 2023 20:03
31.Звіт 45011.pdf
26 листопада 2023 20:03
15.Антикорупція програма.pdf
26 листопада 2023 20:03
59.Проект договору.pdf
26 листопада 2023 20:03
34.Санепідемстанція.jpg
26 листопада 2023 20:03
47.лист підтвердж лисогор.pdf
26 листопада 2023 20:03
30.ЗВИТ 9001_14001.pdf
26 листопада 2023 20:03
60.Розрахунки.zip
26 листопада 2023 20:03
44.5.Люба Сертифікат.jpg
26 листопада 2023 20:03
16.2.Фінансова звітність 2021.pdf
26 листопада 2023 20:03
42.Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2023 20:03
28.Довідка про учасника.pdf
26 листопада 2023 20:03
63.Довідка з переліком ДРП.pdf
26 листопада 2023 20:03
56.2..лист підтвердж лисогор.pdf
26 листопада 2023 20:03
3.Дозвільні документи.zip
26 листопада 2023 20:03
16.3.баланс 2022 квитанція.PDF
26 листопада 2023 20:03
53.лист підтвердж лисогор.pdf
26 листопада 2023 20:03
11.1.Дозвіл на викиди.pdf
26 листопада 2023 20:03
1.Установчі.zip
26 листопада 2023 20:03
56.1.лист підтвердж лисогор.pdf
26 листопада 2023 20:03
62.Перелік доріг.pdf
26 листопада 2023 20:03
27.Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2023 20:03
4.1.ISO.zip
26 листопада 2023 20:03
56.3.Лист на підтвердж ТБС 2.pdf
26 листопада 2023 20:03
49.2 акти 2.zip
26 листопада 2023 20:03
49.2.3 акти.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП "РОСТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
#43196316
Відхилено 27 022 313,62
UAH з ПДВ
04 грудня 2023 13:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2023 16:00
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 27 857 532,79
UAH з ПДВ
08 грудня 2023 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 14:01

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо в п. 17 зазначено спеціальний вантажний автокран більше 20 т DEMAG АC435 додано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА 169226, а відповідно до додатку 1 до договору №2004/Б вантажний автокран DEMAG АC435 свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХО 605229; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки від 22.112023 р. № 22/11-20-з про перелік дорожньо-ремонтних пунктів вказано Луцький район, с. Жидичин, вул. Данила Галицького, 71, що є недостатньо для надання послуг по предмету закупівлі відповідно до П Г.1-218-118:2005; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг від 22.11.2023 №22/11-05-з в п. 9 зазначено Хилюк Михайло Олегович відповідно до наказу №19/22 К від 10.06.2023 про прийняття на роботу в п. 8 вказано прийняти на роботу Хилюка Михайла Олеговича підстава: заява Шевцова А.С.; Відповідно п. 1.4. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації – «Для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з надання ремонту автомобільних доріг загального користування Учасником надається довідка за формою згідно Таблиці 1.4. ( Додаток № 1), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має бути виданий замовниками не раніше дати оголошення закупівлі та містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником». Учасником надано в складі пропозиції – Договір № 22 від 23.11.2022 р., Замовником за вказаним договором є – Служба автомобільних доріг в Івано-Франківській області, Підрядником – ТОВ «ПБС». Також учасником надано в складі пропозиції – Договір № 251122-В від 25.11.2022 р., за яким ТОВ «ПБС» є – Генпідрядником, а ТОВ «Волиньдорбуд» – Субпідрядником. В тендерній пропозиції міститься відгук від Генпідрядника № 22/11-02-к. Учасником не виконана вимога тендерної документації в частині надання відгуку замовником, тендерна пропозиція не містить відгуку виданого Замовником, як того вимагає тендерна документація; Відповідно п. 5.8 Договору № 22 від 23.11.2022 р. – «5.8. Підрядник залучає до надання послуг тих Субпідрядників, які передбачалися тендерною пропозицією та зазначені в Переліку субпідрядних організацій (далі - Перелік).». Згідно тендерної пропозиції ТОВ «ПБС» на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-08-011755-a) не передбачено використання субпідряжників. Відповідно п. 5.8.1 Договору № 22 від 23.11.2022 р. – «5.8.1. Підрядник може залучити інші субпідрядні організації, які не передбачені Переліком до надання послуг за письмовим погодженням із Замовником у порядку, встановленому чинним законодавством і цим Договором.». Тендерна пропозиція учасника не містить письмового підтвердження від замовника, що до погодження учасника, як субпідрядника за Договором № 22 від 23.11.2022 р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Відповідно до п. 1.2 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, в межах Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км відстань від пунктами до місця надання послуг має бути відповідно до П Г.1-218-118:2005 для підтвердження наявність дорожньо-ремонтних пунктів Учасник надає: у разі, якщо дорожньо-ремонтні пункти є власними надаються витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, у разі, якщо дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких майданчиків. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на весь мтрок надання послуг. Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Відповідно до п. 1.4 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати Для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з надання ремонту автомобільних доріг загального користування Учасником надається довідка за формою згідно Таблиці 1.4. ( Додаток № 1), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання); - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3). - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має бути виданий замовниками не раніше дати оголошенн язакупівлі та містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником.. Аналогічним буде вважатись договір на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг державного та місцевого значення, укладений протягом останніх 3-ох років Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення. будь-якої категорії. по наступним видами послуг (робіт) з експлуатаційного утримання: 1. Дорожній одяг та/або Аварійні роботи: а) Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття; б) Профілювання щебеневих/ гравійних доріг автогрейдером; в) Ліквідація вибоїн щебеневих покриттів; г) Очисщення доріг від снігу; д) Розподілення протиожеледних матеріалів 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію щодо наявності техніки та обладнання з підтверджуючими документами; Уточнену довідку з підтверджуючими документами щодо достатньої кількості дорожньо-ремонтних пунктів для надання послуг по предмету закупівлі; Уточнену інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) з підтверджуючими документами Позитивний лист відгук від Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області по предмету закупівлі UA-2022-11-08-011755-a та письмове підтвердження від замовника, що до погодження учасника, як субпідрядника за Договором № 22 від 23.11.2022 р

Документи

04 грудня 2023 13:33
Електронний підпис
30 листопада 2023 14:40
Електронний підпис
27 листопада 2023 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 17 вказано автогрейдер SDLG G9165 свідоцтво про реєстрацію машини серія ЕЕ № 2277781, а в свідоцтві доданим Учасником зазначено серія ЕЕ № 227781; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 2 вказано тип Вантажний самоскид/автомобіль бортовий, а відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 283039 в графі тип вказано спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 3 вказано тип Вантажний самоскид/автомобіль бортовий, а відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 283038 в графі тип вказано спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 4 вказано тип спеціалізований вантажний водоцестерна (поливально мийна), а відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 459390 в графі тип вказано спеціалізований вантажний – спеціалізований водо цистерна - С; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 5 вказано тип Вантажна цистерна (автогудрогатор), а відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХН 255084 в графі тип вказано спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна автогудрогатор; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно інформації про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо від 23.11.2023 №20/04/2023-15 в п. 23 вказано Навісне обладнання для мобільного колісного трактора К702М відвал у складі тендерної пропозиції відсутня документ, що посвідчує право власності (обліку); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки від 23.11.2023 р. № 20/04/2023-133 про перелік дорожньо-ремонтних пунктів вказано Луцький район, с. Голошів, вул. Промислова, 11, що є недостатньо для надання послуг по предмету закупівлі відповідно до П Г.1-218-118:2005; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні до надання послуг від 23.11.2023 р. № 20/04/2023-10 відсутня інформація про Інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні до надання послуг від 23.11.2023 р. № 20/04/2023-10 в п. 15 вказано Федорчук Вадим Васильович – Дорожній робітник, а відповідно до наказу від 20.11.2017 р. №52-К про прийняття на роботу різноробочий; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні до надання послуг від 23.11.2023 р. № 20/04/2023-10 в п. 20 вказано Сидорчук Сергій Калинович – Дорожній робітник, а відповідно до наказу від 01.03.2018 р. РО000000003 - 0000000028 про прийняття на роботу різноробочий; У складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть задіяні до надання послуг від 23.11.2023 р. № 20/04/2023-10 в п. 20 вказано Сидорчук Євген Миколайович – Дорожній робітник, а відповідно до наказу від 22.03.2018 р. РО000000005 - 0000000030 про прийняття на роботу різноробочий 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.1 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку); Відповідно до п. 1.2 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі з переліком дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків), які будуть задіяні під час зимового утримання, в межах Луцького району Волинської області протяжністю 659,4 км відстань від пунктами до місця надання послуг має бути відповідно до П Г.1-218-118:2005 для підтвердження наявність дорожньо-ремонтних пунктів Учасник надає: у разі, якщо дорожньо-ремонтні пункти є власними надаються витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, у разі, якщо дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди/лізингу тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками) та акти приймання-передачі, який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких майданчиків. Договір оренди, або інший договір на підставі якого надано право користування, має бути чинним на весь мтрок надання послуг; Відповідно до п. 1.3 додатку 1 до Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою наведеною в Таблиці 1.3. (Додаток № 1). Учасник повинен підтвердити наявність ключового персоналу відповідно до Таблиці 1.3: До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації– 1 особа; Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції– 1 особа; Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції– 1 особа; Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт– 1 особа; Інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства) – 1 особа. Також учасник повинен мати дорожніх робітників у кількості достатньої для виконання робіт, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати уточнену інформацію про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо з підтверджуючими документами (свідоцтвами) про право власності, взяття на облік; Уточнену довідку з підтверджуючими документами щодо достатньої кількості дорожньо-ремонтних пунктів для надання послуг по предмету закупівлі; Уточнену інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) з підтверджуючими документами

Документи

08 грудня 2023 14:21
Довідка НАЗК
08 грудня 2023 14:20
Електронний підпис
08 грудня 2023 14:19
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2023 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
27 857 532,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 грудня 2023 14:21
Довідка НАЗК
08 грудня 2023 14:20
Електронний підпис
08 грудня 2023 14:19
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2024 16:19
ДУ № 02 до Договору № 39-е_05-07_23.pdf зміни до договору
28 березня 2024 16:18
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 11:21
ДУ №01 до Договору № 39-е_05-07_23.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 11:21
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 08:49
Договір №39-е_05-07_23 від 18.12.2023.PDF укладений
19 грудня 2023 08:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в орієнтовний план фінансування
Номер договору про закупівлю: 39-е/05-07/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до до 30.04.2025 року Зміни в орієнтовний план фінансування Зміни в Календарний графік надання послуг Зміни в банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 39-е/05-07/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML