Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протикулевий шолом 2-го класу захисту
Очікувана вартість
210 000 000,00 UAH
UA-2023-11-16-010642-a 4990a000e2a8494fa50e2dca7df9da24
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головиріна Світлана Василівна

380951262390 y.steblianko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: військова частина 2276 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323534
Вебсайт: http://ngu.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Сумська обл.,
Контактна особа: Головиріна Світлана Василівна
380951262390
y.steblianko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2023 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2023 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2023 11:00
Очікувана вартість: 210 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 6300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 комплект
Протикулевий шолом 2-го класу захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Безготівковий переказ коштів на небюджетний рахунок, відкритий Виконавцем в органах Державної казначейської служби України, шляхом здійснення Замовником попередньої оплати в розмірі до 70% ціни Контракту, згідно з виставленим рахунком (з позначкою попередня оплата) на строк не більш як 5 (п’ять) місяців з моменту здійснення разового платежу попередньої оплати, але не пізніше 31.03.2024, згідно пункту 54 «Порядку планування, формування, особливості розміщення, коригування оборонних закупівель, здійснення контролю та звітування про їх виконання, а також оприлюднення інформації про оборонні закупівлі» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2021 № 363 та пунктів 1, 2 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (далі – Постанова КМУ № 1070); Аванс 10 Календарні 70
Поставка товару Безготівковий переказ коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця шляхом остаточного розрахунку за поставлені Товари у розмірі, що становить до 30% ціни Контракту, протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8835:2019. В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 30 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту. Пiсляоплата 7 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції»

Сума забезпечення: 6300000 UAH
Форма підтвердження: документ
16 листопада 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2023 14:14
Оголощення Шоломи.docx
16 листопада 2023 14:14
Додаток 4 (Забезпечення тендерної пропозиції ).doc
16 листопада 2023 14:14
Додаток 3 (Проєкт ДК).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

колір зовнішньої поверхні виробу
Дата подання: 20 листопада 2023 14:04
Дата відповіді: 21 листопада 2023 11:25
В оголошенні про проведення закупівлі шоломів та в специфікації на шоломи не вказано колір виробу. Просимо уточнити колір зовнішньої поверхні виробу.
Відповідь: Доброго дня. Надаємо Вам посилання на роз'яснення маскувального малюнку G 0822.

https://drive.google.com/file/d/1IEBOMc9WhWAEGcjLtjsvLP67HgkaxXRW/view
Банківська гарантія
Дата подання: 21 листопада 2023 13:34
На Прозорро та у ТД відрізняються категорії бенефіціара (на Прозорро - замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони, у ТД - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади), тому просимо визначити, яку з них треба зазначити у банківській гарантії.
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2023 10:57
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
25 листопада 2023 10:58
Електронний підпис
25 листопада 2023 10:57
Протокол_109_25.11.23_відміна каски.pdf