Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (НК 024:2019 код: 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран)
Очікувана вартість
382 000,00 UAH
UA-2023-11-16-006291-a ● cde952f265f043289c55539dffc2ed46
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003540 |
Вебсайт: | https://3lik.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90 |
Контактна особа: |
Тамара Савіна +805772250720 khml3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:54 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:54 |
Очікувана вартість: | 382 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Для забезпечення виконання зобов’язань, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, учасник торгів надає забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, забезпеченої 100% грошовим покриттям, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Учасник самостійно вирішує, до якої фінансової установи необхідно звернутися за банківською гарантією. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 з урахуванням Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11400,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (НК 024:2019 код: 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран)
ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (НК 024:2019 код: 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
171 штуки
ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відео обладнання (НК 024:2019 код: 40979 – Медична рентгенівська плівка, екран)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, Харків, пр.Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін до 60 банківських днів з дати отримання Товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 11:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 3 .docx | |
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 1.docx | |
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 2 .docx | |
16 листопада 2023 11:42 |
ТД .doc | |
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 4 .docx |
16 листопада 2023 11:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 3 .docx
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 1.docx
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 2 .docx
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
ТД .doc
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 5 проект договору.docx
|
|||
16 листопада 2023 11:42 |
Додаток 4 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-16-006291-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Єремеєв Максим Валерійович", Код ЄДРПОУ:3323009777
Дата подання: 30 листопада 2023 19:04
Оскарження
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись з протоколом №107 від 28.11.2023 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" вважаємо, що рішення про відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим та неправомірним.
Згідно з протоколом «За результатами розгляду встановлено, що відповідно до Додатку №4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Замовником встановлено обов'язкові технічні, якісні характеристики плівки флюорографічної медичної, зокрема, плівка флюорографічна медична повинна мати наступні значення: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 0С +4...+25.
Поряд із цим, учасником ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" у складі пропозиції надано сертифікат якості "Плівка флюорографічна медична Лізоформ", відповідно до якого запропоновані показники товару дорівнюють: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 10-21 оС.
Так само, відповідно до інструкції з використання "Плівка флюорографічна медична Лізоформ", що надана у складі пропозиції запропоновані учасником показники товару дорівнюють: середній градіент - 2,1-2,4 та температура зберігання - 10-25 оС.
Крім того, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" учасник у складі пропозиції повинен був надати звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. Однак, за результатами розгляду документів наданих у складі пропозиції учасником ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" встановлено, що всупереч вимогам встановленим у тендерній документації, учасником не надано звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. "
1. Щодо вимоги про середній градіент - не менше 2,2, то зазначені показники в Сертифікаті якості на Плівку становлять від 2,1 до 2,4, що в середньому становить 2,25 , як вимагалось Замовником, а тому якість зображення буде відповідати вимогам Замовника. Тож, нами запропонований еквівалент, який відповідає за своїми медико-технічними вимогами до Плівки, що встановлений Замовником.
2. Щодо вимоги про температуру зберігання 10-25 оС замість заданої Замовником 0С +4...+25 - не є значним показником і зважаючи на те, що пропозиція учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович є більш економічно вигідною на 43 тисячі, ніж у наступного учасника, а максимальна економія бюджетних коштів є одним з основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
3. Щодо вимоги про не надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора, то зазначена вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно Закону України «Про екологічний аудит» висновок екологічного аудиту - професійна оцінка об’єкта екологічного аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологічного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит. При цьому, екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Згідно ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Враховуючи викладене, публічна закупівля в цілому не відноситься до випадків проведення обов’язкового екологічного аудиту, а відтак відсутня передбачена законом необхідність (обов’язковість) для потенційного учасника процедури закупівель мати звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. Щодо добровільного екологічного аудиту, то добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту (ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит»). При цьому, згідно ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит», яка визначає об’єкти екологічного аудиту, екологічний аудит може проводитися щодо підприємств, установ та організацій, їх філій та представництв чи об’єднань, окремих виробництв, інших господарських об’єктів у цілому або щодо окремих видів їх діяльності. Враховуючи викладене, приймаючи до уваги основні принципи екологічного аудиту, необхідність чи доцільність проведення добровільного екологічного аудиту повинна визначатися з урахуванням конкретного об’єкту такого екологічного аудиту та обґрунтованості вибору саме такого об’єкту. Не викликає сумнівів вибір для цілей проведення екологічного аудиту об’єктів, які становлять підвищену екологічну небезпеку. В той же час, предмет даної закупівлі, тобто сам товар, що закуповується - рентгенплівка, а так само вид діяльності, яку повинен здійснити учасник за результатами здійснення даної закупівлі, тобто поставка такого товару, жодним чином не відносяться до об’єктів чи видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, про що учасником у складі тендерної пропозиції була надана довідка про екологічний аудит, однак замовник це не прийняв до уваги.
Отже, дана вимога абсолютно невиправдана для цілей здійснення даної закупівлі, та носить суто штучний характер з метою встановлення наперед кола потенційних учасників. Зайвим підтвердженням штучного характеру даної вимоги є те, що в даному випадку Замовника зовсім не цікавить ані конкретний об’єкт екологічного аудиту (тобто, звіт можна надати відносно будь-чого – підприємства в цілому, окремого виробництва, окремого виду діяльності, тощо (при цьому навіть не зрозуміло, чи відносно виробника товару, чи відносно самого учасника)), ані період проведення екологічного аудиту (тобто, звіт можна надати хоч десятирічної давності). Очевидно, що потенційний учасник, який може запропонувати товар за предметом закупівлі, але не має звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора, при тому, що для поставки предмету закупівлі він і не зобов’язаний їх мати, - просто не встигне пройти будь-який екологічний аудит протягом 9 днів, тобто з дати опублікування оголошення до кінцевого строку подання пропозицій, оскільки організаційно це неможливо.
Отже, дана вимога є абсолютно невиправданою, зайвою для цілей даної процедури, носить характер штучної умови, направленої на визначення наперед обмеженого кола потенційних учасників, порушує добросовісну конкуренцію серед учасників, призводить до дискримінації учасників, а також говорить про корупційну схему в даному тендері.
У той час, як у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ", якого визнали переможцем, не надано було всіх необхідних документів, а саме: інформація у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника; копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; копію установчого договору у разі його укладання, або лист в довільній формі про те, що установчий договір не укладався;
учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару, про що учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі. Однак це не завадило замовнику признати цього учасника переможцем!
У зв'язку з цим просимо переглянути Ваше рішення про визначення переможцем учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ", тендерна пропозиція якого не є найбільш економічно вигідною у даній закупівлі. Зважаючи на таке, просимо скасувати явно неправомірні рішення про відхилення нашої пропозиції та про визначення "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" переможцем процедури закупівлі, та завершити дану процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з протоколом «За результатами розгляду встановлено, що відповідно до Додатку №4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Замовником встановлено обов'язкові технічні, якісні характеристики плівки флюорографічної медичної, зокрема, плівка флюорографічна медична повинна мати наступні значення: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 0С +4...+25.
Поряд із цим, учасником ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" у складі пропозиції надано сертифікат якості "Плівка флюорографічна медична Лізоформ", відповідно до якого запропоновані показники товару дорівнюють: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 10-21 оС.
Так само, відповідно до інструкції з використання "Плівка флюорографічна медична Лізоформ", що надана у складі пропозиції запропоновані учасником показники товару дорівнюють: середній градіент - 2,1-2,4 та температура зберігання - 10-25 оС.
Крім того, відповідно до Додатку №4 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" учасник у складі пропозиції повинен був надати звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. Однак, за результатами розгляду документів наданих у складі пропозиції учасником ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" встановлено, що всупереч вимогам встановленим у тендерній документації, учасником не надано звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. "
1. Щодо вимоги про середній градіент - не менше 2,2, то зазначені показники в Сертифікаті якості на Плівку становлять від 2,1 до 2,4, що в середньому становить 2,25 , як вимагалось Замовником, а тому якість зображення буде відповідати вимогам Замовника. Тож, нами запропонований еквівалент, який відповідає за своїми медико-технічними вимогами до Плівки, що встановлений Замовником.
2. Щодо вимоги про температуру зберігання 10-25 оС замість заданої Замовником 0С +4...+25 - не є значним показником і зважаючи на те, що пропозиція учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович є більш економічно вигідною на 43 тисячі, ніж у наступного учасника, а максимальна економія бюджетних коштів є одним з основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
3. Щодо вимоги про не надання звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора, то зазначена вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно Закону України «Про екологічний аудит» висновок екологічного аудиту - професійна оцінка об’єкта екологічного аудиту, виконана екологічним аудитором, яка ґрунтується на доказах екологічного аудиту та є головною складовою звіту про екологічний аудит. При цьому, екологічний аудит - це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об’єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об’єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту. Згідно ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит» екологічний аудит в Україні може бути добровільним чи обов’язковим. Обов’язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування щодо об’єктів або видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках: банкрутство; приватизація, передача в концесію об’єктів підвищеної екологічної небезпеки, крім визначених законом випадків; передача або придбання в державну чи комунальну власність; передача у довгострокову оренду об’єктів державної або комунальної власності; створення на основі об’єктів державної та комунальної власності спільних підприємств; екологічне страхування об’єктів; завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону; в інших випадках, передбачених законом. Враховуючи викладене, публічна закупівля в цілому не відноситься до випадків проведення обов’язкового екологічного аудиту, а відтак відсутня передбачена законом необхідність (обов’язковість) для потенційного учасника процедури закупівель мати звіт про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора. Щодо добровільного екологічного аудиту, то добровільний екологічний аудит здійснюється стосовно будь-яких об’єктів екологічного аудиту на замовлення заінтересованого суб’єкта за згодою керівника чи власника об’єкта екологічного аудиту (ст. 12 Закону України «Про екологічний аудит»). При цьому, згідно ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит», яка визначає об’єкти екологічного аудиту, екологічний аудит може проводитися щодо підприємств, установ та організацій, їх філій та представництв чи об’єднань, окремих виробництв, інших господарських об’єктів у цілому або щодо окремих видів їх діяльності. Враховуючи викладене, приймаючи до уваги основні принципи екологічного аудиту, необхідність чи доцільність проведення добровільного екологічного аудиту повинна визначатися з урахуванням конкретного об’єкту такого екологічного аудиту та обґрунтованості вибору саме такого об’єкту. Не викликає сумнівів вибір для цілей проведення екологічного аудиту об’єктів, які становлять підвищену екологічну небезпеку. В той же час, предмет даної закупівлі, тобто сам товар, що закуповується - рентгенплівка, а так само вид діяльності, яку повинен здійснити учасник за результатами здійснення даної закупівлі, тобто поставка такого товару, жодним чином не відносяться до об’єктів чи видів діяльності, які становлять підвищену екологічну небезпеку, про що учасником у складі тендерної пропозиції була надана довідка про екологічний аудит, однак замовник це не прийняв до уваги.
Отже, дана вимога абсолютно невиправдана для цілей здійснення даної закупівлі, та носить суто штучний характер з метою встановлення наперед кола потенційних учасників. Зайвим підтвердженням штучного характеру даної вимоги є те, що в даному випадку Замовника зовсім не цікавить ані конкретний об’єкт екологічного аудиту (тобто, звіт можна надати відносно будь-чого – підприємства в цілому, окремого виробництва, окремого виду діяльності, тощо (при цьому навіть не зрозуміло, чи відносно виробника товару, чи відносно самого учасника)), ані період проведення екологічного аудиту (тобто, звіт можна надати хоч десятирічної давності). Очевидно, що потенційний учасник, який може запропонувати товар за предметом закупівлі, але не має звіту про екологічний аудит та висновок екологічного аудитора, при тому, що для поставки предмету закупівлі він і не зобов’язаний їх мати, - просто не встигне пройти будь-який екологічний аудит протягом 9 днів, тобто з дати опублікування оголошення до кінцевого строку подання пропозицій, оскільки організаційно це неможливо.
Отже, дана вимога є абсолютно невиправданою, зайвою для цілей даної процедури, носить характер штучної умови, направленої на визначення наперед обмеженого кола потенційних учасників, порушує добросовісну конкуренцію серед учасників, призводить до дискримінації учасників, а також говорить про корупційну схему в даному тендері.
У той час, як у складі тендерної пропозиції учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ", якого визнали переможцем, не надано було всіх необхідних документів, а саме: інформація у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника; копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; копію установчого договору у разі його укладання, або лист в довільній формі про те, що установчий договір не укладався;
учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару, про що учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі. Однак це не завадило замовнику признати цього учасника переможцем!
У зв'язку з цим просимо переглянути Ваше рішення про визначення переможцем учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ", тендерна пропозиція якого не є найбільш економічно вигідною у даній закупівлі. Зважаючи на таке, просимо скасувати явно неправомірні рішення про відхилення нашої пропозиції та про визначення "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" переможцем процедури закупівлі, та завершити дану процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням принципів публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2023 09:31
Добрий день. Шановний Учаснику.
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушень від 30.11.2023 року №UA-2023-11-16-006291-a.c1. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (далі - Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, на виконання абзацу 2 пункту 46 Особливостей Замовник зазначає, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання зазначених норм чинного законодавства, замовником у тендерній документації встановлені необхідні технічні характеристики та допустимі значення плівки флюорографічної медичної, а саме: плівка флюорографічна медична повинна мати наступні значення: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 0С +4...+25.
Поряд із цим, відповідно до документів наданих у складі тендерної пропозиції, ці показники товару запропонованого учасником складають не менше 2,1-2,4 та температура зберігання – +10..+25 0С.
Зазначені обставини свідчать про те, та не заперечуються у вимозі про усунення порушень від 30.11.2023 року №UA-2023-11-16-006291-a.c1, що тендерна пропозиція ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43.
Таким чином, Замовник не просто мав право, а й був зобов’язаний відповідно до вимог чинного законодавства України відхилити тендерну пропозицію учасника.
Так само, учасником під час подання тендерних пропозиції не дотримано вимоги про надання у складі пропозиції звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора.
Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43.
Таким чином, Замовник не просто мав право, а й був зобов’язаний відповідно до вимог чинного законодавства України відхилити тендерну пропозицію учасника.
Посилання та твердження учасника про те, що вимога про надання звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора не є обов’язковими та дискримінаційними також є необґрунтованими, оскільки зазначені вимоги Замовником були встановлені у тендерній документації відповідно до вимог чинного законодавства України та не оскаржені учасниками.
Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" було проведено замовником в межах компетенції, у спосіб визначений нормами чинного законодавства України, із дотриманням принципів публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушень від 30.11.2023 року №UA-2023-11-16-006291-a.c1. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (далі - Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, на виконання абзацу 2 пункту 46 Особливостей Замовник зазначає, що відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання зазначених норм чинного законодавства, замовником у тендерній документації встановлені необхідні технічні характеристики та допустимі значення плівки флюорографічної медичної, а саме: плівка флюорографічна медична повинна мати наступні значення: середній градіент - не менше 2,2 та температура зберігання - 0С +4...+25.
Поряд із цим, відповідно до документів наданих у складі тендерної пропозиції, ці показники товару запропонованого учасником складають не менше 2,1-2,4 та температура зберігання – +10..+25 0С.
Зазначені обставини свідчать про те, та не заперечуються у вимозі про усунення порушень від 30.11.2023 року №UA-2023-11-16-006291-a.c1, що тендерна пропозиція ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43.
Таким чином, Замовник не просто мав право, а й був зобов’язаний відповідно до вимог чинного законодавства України відхилити тендерну пропозицію учасника.
Так само, учасником під час подання тендерних пропозиції не дотримано вимоги про надання у складі пропозиції звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора.
Відповідно до пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43.
Таким чином, Замовник не просто мав право, а й був зобов’язаний відповідно до вимог чинного законодавства України відхилити тендерну пропозицію учасника.
Посилання та твердження учасника про те, що вимога про надання звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора не є обов’язковими та дискримінаційними також є необґрунтованими, оскільки зазначені вимоги Замовником були встановлені у тендерній документації відповідно до вимог чинного законодавства України та не оскаржені учасниками.
Враховуючи вищевикладене, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" було проведено замовником в межах компетенції, у спосіб визначений нормами чинного законодавства України, із дотриманням принципів публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2023-11-16-006291-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Єремеєв Максим Валерійович", Код ЄДРПОУ:3323009777
Дата подання: 04 грудня 2023 17:10
Оскарження
Повідомляємо про дискримінацію учасників в даному тендері. Замовником було відхилено більш економічно вигідну пропозицію ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" за не надання певних документів та невідповідність технічних, якісних характеристик. Однак просимо звернути вашу увагу, щодо невідповідності документації іншого учасника, про які ми вже вказували в попередній вимозі, а саме ненадання певних документів: інформація у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника; копію статуту або лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, з метою доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до умов Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; копію установчого договору у разі його укладання, або лист в довільній формі про те, що установчий договір не укладався;
учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару, про що учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі. Проте замовник не звернув на це увагу.
В зв'язку з цим просимо відхилити учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" та скасувати закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
учасник-переможець повинен забезпечити всі необхідні дії, які залежать від нього, як від нового постачальника, для виконання своєчасної поставки товару, про що учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист в довільній формі. Проте замовник не звернув на це увагу.
В зв'язку з цим просимо відхилити учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" та скасувати закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 грудня 2023 08:37
Доброго дня. Шановний Учаснику.
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушень від 04.12.2023 року № UA-2023-11-16-006291-a.c2 За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (далі - Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, на виконання вимог абзацу 2 пункту 46 Особливостей Замовником надано вичерпну інформацію про відхилення пропозиції учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович".
Додатково повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасник ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" надав Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому чітко вказана група єдиного податку, що підтверджує систему оподаткування учасника та вказує на відсутність реєстрації учасника як платника ПДВ.
Так само, у складі пропозиції учасником ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" надано документи, що підтверджують реєстрацію учасника як фізичної особи-підприємця.
Таким чином, як фізична особа-підприємець учасник не має установчого договору.
Враховуючи вищевикладене, наявні у складі пропозиції ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" документи дають змогу та право Замовнику вважати пропозицію учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Підсумовуючи, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" було проведено замовником в межах компетенції, у спосіб визначений нормами чинного законодавства України, із дотриманням принципів публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником розглянуто Вашу вимогу про усунення порушень від 04.12.2023 року № UA-2023-11-16-006291-a.c2 За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (далі - Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, на виконання вимог абзацу 2 пункту 46 Особливостей Замовником надано вичерпну інформацію про відхилення пропозиції учасника ФОП "Єремеєв Максим Валерійович".
Додатково повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасник ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" надав Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому чітко вказана група єдиного податку, що підтверджує систему оподаткування учасника та вказує на відсутність реєстрації учасника як платника ПДВ.
Так само, у складі пропозиції учасником ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" надано документи, що підтверджують реєстрацію учасника як фізичної особи-підприємця.
Таким чином, як фізична особа-підприємець учасник не має установчого договору.
Враховуючи вищевикладене, наявні у складі пропозиції ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" документи дають змогу та право Замовнику вважати пропозицію учасника такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Підсумовуючи, розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" було проведено замовником в межах компетенції, у спосіб визначений нормами чинного законодавства України, із дотриманням принципів публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" |
315 297,00
UAH з ПДВ
|
315 297,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" |
358 900,00
UAH з ПДВ
|
358 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Єремеєв Максим Валерійович" #3323009777 |
Відхилено |
315 297,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 12:19
|
ФОП "ХАМІДОВ ОЛЕКСАНДР ЯРОСЛАВОВИЧ" #3709907414 |
Переможець |
358 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 11:20
|
протокол виправлення помилки.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 10:49
|
Договір.pdf | укладений |
05 грудня 2023 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол про виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |