Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А4, папір офісний А3
Очікувана вартість
176 000,00 UAH
UA-2023-11-16-004810-a ● a1f4f6f330904acd9a58f87aaaed5acb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 08571363 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 94 |
Контактна особа: |
Савічев Артем Анатолійович +380577073488 tender.nuczu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:14 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:14 |
Очікувана вартість: | 176 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 пачка
Папір офісний А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61023, Україна, Харківська область, ХАРКІВ, ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКА, будинок 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів від дня отримання Товару Покупцем | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 11:44 |
ТД Папір.doc | |
20 листопада 2023 11:44 |
№312 Зміни (Папір).docx | |
20 листопада 2023 11:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Папір).docx | |
16 листопада 2023 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 11:06 |
ТД Папір.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-16-004810-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 20 листопада 2023 10:55
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-11-16-004810-a на закупівлю «Папір офісний А4, папір офісний А» де Замовником виступає НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-11-16-004810-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-11-16-004810-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2023 11:47
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. До тендерної документації були внесені зміни відповідно до вищезазначених Вами вимог та документація була затрверджена у новій редакції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
121 704,00
UAH з ПДВ
|
115 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
115 872,00
UAH з ПДВ
|
115 872,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
115 824,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 14:17
|
Договір №643.pdf | укладений |
08 грудня 2023 14:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір офісний А4 | 600 | пачка |
144,78
UAH з ПДВ
|
Папір офісний А3 | 100 | пачка |
289,56
UAH з ПДВ
|