Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 14309787 |
Вебсайт: | http://vostgok.com.ua |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
Контактна особа: |
БАСАРАБ Микола Миколайович +380997400870 basarab@vostgok.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2023 09:58 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:16 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:16 |
Очікувана вартість: | 2 765 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 654,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 09:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 09:53 |
499 ОС - Додаток 5 Проект договору.docx | |
16 листопада 2023 09:53 |
499 ОС - ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000116 ● c58d97ee8ede4629b0a57e33bc945f8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 18:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-11-16-002152-a 16.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 12:25:36
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:04:40
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 12.01.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-01-11-000116)
На Ваш запит від 12.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення автомобільним транспортом шлаку гранульованого)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-16-002152-a), розпочатого згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 № 4, повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені, виходячи з виробничої програми підприємства та зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації. Потреба у послугах пов’язана з необхідністю забезпечення шахт підприємства гідрозакладальною сумішшю для заповнення порожнин в гірничих виробках.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі виконано відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: на підставі закупівельних цін минулих закупівель з урахуванням індексу інфляції (згідно з договором від 21.08.2023 № 436/11/270 ВО вартість перевезення шлаку за аналогічним маршрутом складала 546,00 грн. за 1 тону, індекс інфляції за період вересень-жовтень 2023 року – 1,005×1,008=1,013, очікувана вартість з урахуванням індексу інфляції: 546,00×1,013×5000 т = 2 765 490,00 грн.).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті ДП "СхідГЗК" за посиланням: https://vostgok.com.ua/node/1658.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 15:22:26
Запит про надання пояснень
Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
Моніторингом установлено, що Договір оренди транспортного засобу від 29.07.19 з Горшковою І. В. на оренду ТЗ MAN TGX 18.400 ВА 2118 ВК та SCHMITZ SKI 24 ВА 5396 ХР , Договір оренди транспортного засобу від 29.07.19 з Коваленко С.М. на оренду ТЗ MAN TGA 18.440 АР 6650 ЕВ та KEMPF АР 3370 ХО, Договір оренди транспортного засобу від 29.07.19 з Простаковим О.О. на оренду ТЗ MAN TGX 18.440 АХ 6979 ЕМ, MAN TGX 18.440 АХ 6991 ЕН, MAN TGX 18.440 АХ 6992 ЕН, SCHWARZMULLER STM-KSR АХ 1424 ХО, SCHMITZ SKI 24 АХ 1428 ХО, KOGEL KS24 АХ 1421 ХО, Договір оренди транспортного засобу від 01.10.2023 з Мудрій Я. В. на оренду ТЗ MAN TGX 18.400 ВА 8701 ЕК без нотаріального посвідчення.
Яким чином Замовник перевіряв відповідність тендерної пропозиції учасника на відповідність п. 2 Додатку 1 до ТД в частині підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-30 16:10:23
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 25.01.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-01-11-000116)
На Ваш запит від 25.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення автомобільним транспортом шлаку гранульованого)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-16-002152-a), розпочатого згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 № 4, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Додатка № 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" Учасник має надати інформацію (у довільній формі) щодо наявного транспорту (перелік транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 20 т), необхідного для надання послуг за предметом закупівлі, а також сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні при перевезенні (не менше 12 одиниць). В разі використання орендованої техніки, Учасник надає скановані документи (договір з додатками та додатковими угодами) на право користування з наданням сканкопій свідоцтв про реєстрацію орендованих транспортних засобів.
На виконання зазначеної вимоги учасником – ТОВ ТК "ТК ПАРТНЕР КР" надано, зокрема, договори найму (оренди) транспортних засобів: від 13.09.2022 з гр. Слоквенко О.В. (оренда 4 транспортних засобів – автомобілів вантажних та причепів), від 29.07.2019 з гр. Слоквенко Н.О. (оренда 15 транспортних засобів – автомобілів вантажних та причепів), від 29.07.2019 з гр. Бондаренко П.П. (оренда 2 транспортних засобів – автомобіля вантажного та причепа), від 10.08.2023 з гр. Слоквенко Н.О. (оренда автомобіля вантажного), посвідчені нотаріально, тобто загалом вимога щодо наявності не менше 12 одиниць транспортних засобів була виконана Учасником, тому договори оренди транспортних засобів, не посвідчені нотаріально від 29.07.2019 з гр. Простаков О.О., від 01.10.2023 з гр. Мудрій Я.В., від 29.07.2019 з гр. Коваленко С.М., від 29.07.2019 з гр. Горшкова І.В., не брались до уваги.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:59:48
Запит про надання пояснень
Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовженно строк дії договору від 07.12.2023 № 613/11/499ВО та зобов’язань щодо виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-29 16:00:27
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ
на запит Держаудитслужби України від 25.01.2024
у межах проведення моніторингу закупівель
(UA-M-2024-01-11-000116)
На Ваш запит від 25.01.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом "Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів, код ДК 021:2015-6018 (Перевезення автомобільним транспортом шлаку гранульованого)" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-16-002152-a), розпочатого згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 11.01.2024 № 4, повідомляємо наступне.
Термін дії договору від 07.12.2023 № 613/11/499 ВО було подовжено на підставі п. 12.3 Договору, яким передбачено, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат "Замовника", за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 не визначають, яка саме форма документального підтвердження об’єктивних обставин має бути використана замовником, адже вона залежить від обставин, через які доводиться продовжувати строк дії договору про закупівлю та/або строк виконання зобов’язань.
Так, згідно з інформацією, отриманою від виконавця послуг – ТОВ "ТК ПАРТНЕР КР", процес перевезення вантажу у передбачених договором обсягах неможливо виконати через затримку переміщення, навантаження, відпуску транспортного засобу вантажовідправником – ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг", що не могло бути передбачено сторонами. Враховуючи зазначені об’єктивні обставини, повідомлені виконавцем послуг листом вих. від 22.12.2023 № 94 (копія додається), Замовником було прийнято протокольне рішення про продовження терміну дії договору до 28.02.2024, про що сторони уклали додаткову угоду від 27.12.2023 № 1 до договору від 07.12.2023 № 613/11/499 ВО. Протокол наради від 22.12.2023 з розгляду питання продовження терміну дії договору від 07.12.2023 № 613/11/499 ВО було оприлюднено в ЕСЗ разом з додатковою угодою № 1 від 27.12.2023 (копія додається).
Додатки: 1) лист ТОВ "ТК ПАРТНЕР КР" вих. від 22.12.2023 № 94 на 1 арк. в 1 прим.
2) Протокол наради від 22.12.2023 на 1 арк. в 1 прим.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання пункту 3 частини ІІ Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-16-002152-a від 16.11.2023 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Для усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку, Замовником вжито заходів шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме: шляхом укладення сторонами Угоди про розірвання від 07.02.2024 до Договору від 07.12.2023 № 613/11/499 ВО. Додаток: копія Угоди про розірвання від 07.02.2024 до Договору від 07.12.2023 № 613/11/499 ВО на 1 арк. в 1 прим.
2024-02-07 11:49:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2024-02-07 12:28:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТК ПАРТНЕР КР" |
2 705 000,00
UAH з ПДВ
|
2 512 345,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРТЕМП" |
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНСНАФТА" |
2 658 500,00
UAH з ПДВ
|
2 545 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТК ПАРТНЕР КР" #43091033 |
Переможець |
2 512 345,10
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 16:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 11:43
|
Угода про розірвання | укладений |
07 лютого 2024 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:14
|
ПРОТОКОЛ від 22.12.23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:13
|
Допугода _1 від 27.12.23 на подовження.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 13:56
|
Договір | укладений |
07 грудня 2023 13:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перевезення автомобільним транспортом шлаку гранульованого | 1 | послуга |
2 512 200,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з тим, що не в повному обсязі виконані зобов’язання, Сторони домовилися подовжити термін дії договору на надання послуг до 28.02.2024 за умови, що таке подовження не призведе до збільшення суми (ціни) Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 613/11/499 ВО |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Перевезення автомобільним транспортом шлаку гранульованого | 1 |
2 512 200,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 28 лютого 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 407 444,97
UAH (в тому числі ПДВ 234 574,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 654 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди укласти угоду про розірвання Договору № 613/11/499ВО від 07.12.2023 |