Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153146 |
Місцезнаходження: | 64250, Україна , Харківська обл., смт. Донець, вул. Стадіонна, 9 |
Контактна особа: |
Сергій Демченко +380675775883 serhii.demchenko@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 838 243,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення та у додатку 8.1 до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | по факту поставки протягом 30 календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 09:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 09:35 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
16 листопада 2023 09:35 |
15.08.(наказ №601) ДОГОВІР стандарт відтермінування більше 1 млн + БГ.docx | |
16 листопада 2023 09:35 |
ШГВ23Т-489 ТД.docx | |
16 листопада 2023 09:35 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx | |
16 листопада 2023 09:35 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-27-000007 ● 301820d9923b4d2d8865354d97e6d0a3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 лютого 2024 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.02.2024 № 9-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 27.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
27.02.2024 №9-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-16-001558-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 15:10:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ШГВ23Т-489 34310000-3 Двигуни та їх частини (Двигуни та їх частини в асортименті (частини систем живлення)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-001558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-01 12:07:03
Щодо надання пояснень згідно запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ КРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по процедурі ШГВ23Т-489 34310000-3 Двигуни та їх частини (Двигуни та їх частини в асортименті (частини систем живлення)) повідомляю наступне:
Відповідь:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Параметри закупівлі визначені відповідно до потреб, визначених Замовником (Транспортним відділом ГПУ «Шебелинкагазвидобування»).
Обрані технічні та якісні характеристики запасних частин предмету закупівлі відповідають вимогам та стандартам до транспортних засобів які експлуатуються на підприємстві.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявної потреби для забезпечення проведення ремонтів автотранспорту для його безперебійної та безаварійної роботи який задіяний в виробничих процесах роботи підприємства, саме з такими технічними та якісними характеристиками.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням діючого законодавства.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо визначення його очікуваної вартості.
Відповідно до проведеного моніторингу було отримано 3 комерційні пропозиції.
Очікувана вартість була розрахована як середнє значення серед отриманих пропозицій.
Комерційні пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні пропозиції додаються. (Додаток 1).
Додаток: комерційні пропозиції та розрахунок - на 8 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-07 12:15:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ШГВ23Т-489 34310000-3 Двигуни та їх частини (Двигуни та їх частини в асортименті (частини систем живлення)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-001558-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Чому Договір поставки від 01.01.2024 №23Т-489 відрізняється від проєкту Договору, а саме відсутній додаток №3 до Договору «Технічні характеристики товару»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-12 13:48:49
Щодо надання пояснень згідно запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ КРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ по процедурі ШГВ23Т-489 34310000-3 Двигуни та їх частини (Двигуни та їх частини в асортименті (частини систем живлення)) повідомляю наступне:
В процесі укладання договору по закупівлі ШГВ23Т-489 34310000-3 Двигуни та їх частини (Двигуни та їх частини в асортименті (частини систем живлення)) з’ясувалося, що в Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, завантаженою Учасником, не містяться додаткові параметри до предмета закупівлі. Дані найменування викладені у Додатку №1 «Специфікація №» 1, тому потреби виносити їх в окремий додаток не було.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Радзієвський Іван Петрович" |
1 690 966,80
UAH з ПДВ
|
1 690 966,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Радзієвський Іван Петрович" #2783008272 |
Переможець |
1 690 966,80
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:34
|
Договір №23Т-489 від 01.01.2024 р. з ФОП РАДЗІЄВСЬКИЙ І.П..pdf | укладений |
01 січня 2024 11:33
|