Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКИЙ ПАЛАЦ КУЛЬТУРИ ІМЕНІ ШАБЕЛЬНИКА ОЛЕКСІЯ АНДРІЙОВИЧА |
Код ЄДРПОУ: | 03002136 |
Місцезнаходження: | 13306, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, площа Мистецька, буд. 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Крапівіна +380979118835 5039433@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:32 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:32 |
Очікувана вартість: | 11 386 094,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 860,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість виконаних робіт на підставі документів, зазначених у п. 3.2.1. Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня надходження коштів (відповідного бюджетного призначення) на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 17:24 |
ТД вікна 2 зі змінами.docm | |
21 листопада 2023 17:24 |
Перелік змін вікна.docx | |
15 листопада 2023 20:02 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx |
21 листопада 2023 17:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 17:24 |
ТД вікна 2 зі змінами.docm
|
|||
21 листопада 2023 17:24 |
Перелік змін вікна.docx
|
|||
15 листопада 2023 20:02 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимога про скасування рішення уповноваженої особи оформлене Протоколом № 11 від 29.11.2023 року
Предмет закупівлі: Капітальний ремонт частин будівлі (заміна аварійних віконних блоків) міського Палацу культури імені Шабельника Олексія Андрійовича в м. Бердичеві, площа Мистецька, 1. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-017171-a
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 11 від 29.11.2023 року найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію ПП «Компанія РОС» було відхилено з наступних обґрунтувань:
Згідно з доводам уповноваженої особи, учасником ПП «Компанія РОС» в складі пропозиції не надано інформації щодо наявності в штаті інженера з проектно-кошторисної роботи та диплома інженера з проектно кошторисної роботи, розрахунку загальновиробничих витрат по підприємству за попередній період та розрахунку розміру кошторисної заробітної плати.
Але уповноваженою особою при прийманні рішення, щодо дискваліфікації ПП «Компанія РОС» не дотримано вимог законодавства України зокрема встановлених ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі по тексту – Особливості).
По-перше: Відповідно до пункту 43 Особливостей 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 44 Особливостей 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
В порушення вимог пункту 43, 44 Особливостей уповноваженою особою Замовника не надано ПП «Компанія РОС» 24 години на усунення виявлених недоліків.
По-друге: Згідно пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації:
- Договірна ціна надається у форматі Інформаційної Моделі Договірної ціни (*IMD) у програмному комплексі АВК-5 та у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)».
Учасник має право надати розрахунки договірної ціни в форматі еквівалентного програмного забезпечення, гарантуючи при цьому можливість повноцінної конвертації файлів (без втрати даних) в існуюче програмне забезпечення Замовника, і що така конвертація не призведе до додаткових витрат. З технічної точки зору такі електронні розрахунки будуть вважатися Замовником як рівнозначні.
До ціни тендерної пропозиції (локальних кошторисів з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 з урахуванням змін, у тому числі:
- договірна ціна (договірна ціна є твердою) на правах зведеного кошторисного розрахунку;
- локальні кошториси з розрахунком договірної ціни (Локальні кошториси додатково мають бути завірені відповідальним виконавцем окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (копію діючого сертифікату якого необхідно надати в складі тендерної пропозиції));
- підсумкова відомість ресурсів до пропозиції по локальному кошторису.
Замовником надано перелік документів, що має бути наданий учасником. Учасником надано Договірну ціну з розрахунками згідно вищезазначеного переліку та розрахунок договірної ціни в інформаційній моделі.
По-третє: Уповноваженою особою не взято до уваги, що учасником ПП «Компанія РОС» в Довідці № 15 зазначено інформацію про Інженер-проектувальника в кошторисній частині та надано його сертифікат.
З урахуванням вищевикладеного Замовник має скасувати прийняте рішення оформлене протоколом № 11 від 29.11.2023 року та прийняти нове рішення у відповідності до вимог чинного законодавства України .
Відповідно до абз.2 п.46 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості) повідомляємо наступне.
Вашу тендерну пропозицію було відхилено відповідно до пп.2 та пп.5 п.6 розділу 3 Тендерної документації; відповідно до пп.2.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації та відповідно до пп.2.2 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Наразі, підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «КОМПАНІЯ РОС» та не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції є те, що тендерна пропозиція учасника, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації і виправлення невідповідностей призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Разом з тим, оскільки наявні підстави для відхилення і в частині підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі.
Відтак, замовником у протоколі від 29.11.2023 року №11 зазначено підстави щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «КОМПАНІЯ РОС» із зазначенням аргументації.
Принагідно інформуємо, що наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції, визначені згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 з урахуванням змін та пунктом 43 Особливостей, що підтверджується і правовою позицією рішень Органу оскарження, зокрема Рішенням від 26.04.2022 № 4068-р/пк-пз.
Дякуємо за участь.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000030 ● c035994ef9ea4ffba33e62ccbe9a1ac7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12.UA-2023-11-15-017171-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 09:25:17
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту частин будівлі (заміна аварійних віконних блоків) міського Палацу культури імені Шабельника Олексія Андрійовича в м. Бердичів, площа Мистецька, 1. Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-15-017171-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 10:50:04
Пояснення на звернення від 16.02.2024р.
Відповідно до Вашого запиту від 16.02.2024 року надаємо наступну інформацію.
1. Щодо інформації на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
- Проектно-кошторисна документація
- Експертний звіт № 06-0352/01-23 від 07.11.2023 року
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://berdychiv-rada.gov.ua/wp-content/uploads/2023/11/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96-%D0%B2%D1%96%D0%B4-16.11.2023.pdf
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
9 811 121,00
UAH з ПДВ
|
9 811 121,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
10 317 134,00
UAH з ПДВ
|
10 317 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
10 957 770,00
UAH з ПДВ
|
10 957 770,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" #36104970 |
Відхилено |
9 811 121,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 17:40
|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
10 317 134,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 16:50
|
scanlite1.pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2024 14:43
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
26 липня 2024 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:47
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ №1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:35
|
ПРОТОКОЛ №15.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 15:27
|
Договір підряду № 1.pdf | укладений |
12 грудня 2023 15:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частин будівлі (заміна аварійних віконних блоків) міського Палацу культури імені Шабельника Олексія Андрійовича в м. Бердичеві, площа Мистецька, 1. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | роботи |
10 317 134,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (виправлення технічної помилки) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частин будівлі (заміна аварійних віконних блоків) міського Палацу культури імені Шабельника Олексія Андрійовича в м. Бердичеві, площа Мистецька, 1. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) | 1 | робота |
10 317 134,00
UAH з ПДВ
|