Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом
Очікувана вартість
54 923,84 UAH
UA-2023-11-15-016436-a ● 603e78dd2452460c8299c749ee39ef23
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43326090 |
Вебсайт: | http://kucozo-pav.klasna.com |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А |
Контактна особа: |
Тетяна Дудник +380501923661 tender.otdel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2023 11:44 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2023 11:44 |
Очікувана вартість: | 54 923,84 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 274,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 метри квадратні
Ленолеум 3м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44112230-9 — Лінолеум
1 штуки
Плінтус 2,5м в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
13 штуки
Внутрішній кут для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
6 штуки
Зовнішній кут для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
14 штуки
З'єднувач плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
3 штуки
Заглушки для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 штуки
Сварка для швів лінолеума тип А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
2 штуки
Скотч двосторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
3 штуки
Клей "Шалена липучка" 3кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
3 штуки
Поріг 0,9м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Озерна,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 17:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 17:41 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-15-016436-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОСТЕНКО ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2700600136
Дата подання: 04 грудня 2023 23:31
Вимога на незаконні дії Замовника
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом».
Протоколом № 111 від 29 листопада 2023, уповноваженою особою Комунальноъ установи «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради було дискваліфікавано Фізичну особу-підприємеця Костенка Євгена Вікторовича по процедурі закупівлі «Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали.»
Фізична особа-підприємець Костенко Євгеній Вікторович не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав: вважаю дану вимогу виконаною, так як даний товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Костенко Є. В. не порушив умови тендерної документації. Окрім цього, нами було викононао вимогу щодо марки товару, так як замовником було вказано лише ліноліоум та його параметри, а ФОП Костенко Є. В. було вказано конткретну маркуту, прописані харектеристики та надані відповідні сертифікати..
Проте замовник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Костенко Є. В. на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Костенко Є. В., рішення не є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Костенко Є. В. з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом № 111 від 29 листопада 2023, уповноваженою особою Комунальноъ установи «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради було дискваліфікавано Фізичну особу-підприємеця Костенка Євгена Вікторовича по процедурі закупівлі «Придбання будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали.»
Фізична особа-підприємець Костенко Євгеній Вікторович не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав: вважаю дану вимогу виконаною, так як даний товар не сертифікується, було надано поясненння щодо даного товару, тобто інший докумеент. Таким чином, ФОП Костенко Є. В. не порушив умови тендерної документації. Окрім цього, нами було викононао вимогу щодо марки товару, так як замовником було вказано лише ліноліоум та його параметри, а ФОП Костенко Є. В. було вказано конткретну маркуту, прописані харектеристики та надані відповідні сертифікати..
Проте замовник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Костенко Є. В. з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 11 серпня 2023 р., Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Костенко Є. В. на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Костенко Є. В., рішення не є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув пропозицію ФОП Костенко Є. В. з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2023 15:25
Вимогу вже вирішено замовником
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОСТЕНКО ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ |
36 320,00
UAH з ПДВ
|
36 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
43 900,00
UAH з ПДВ
|
40 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" |
46 233,60
UAH з ПДВ
|
41 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОСТЕНКО ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ #2700600136 |
Відхилено |
36 320,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 09:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2023 13:16
|
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2785108612 |
Переможець |
40 999,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 листопада 2023 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 15:49
|
Договір № 441-вт.pdf | укладений |
06 грудня 2023 15:47
|