Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Вебсайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49038, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ірина Юрчишина +380931126230 yurchishinatim@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 3 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 16:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 16:43 |
Тендерна документація.docx | |
15 листопада 2023 16:43 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000009 ● 3df0bce7ff46442b93d26d93dbfcd8f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 14:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 №3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-15-015367-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 16:15:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу комплектувальних виробів для ремонту невиробничого обладнання: джерело безперебійного живлення для світлофорних об‘єктів з монтажем згідно до ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-11-15-015367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 16:33:31
Роз'яснення
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено відповідно до
п. 2 Розділу ІІІ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням обставин, про які замовнику було відомо на момент визначення очікуваної вартості.
Копія протоколу уповноваженої особи додається.
Технічні і якісні характеристики сформовані на підставі потреб замовника, відповідно до ДСТУ EN ІЕС 62040-1:2020 «Національний стандарт України системи безперебійного живлення», ДСТУ EN ІЕС 62040-2:2019, ДСТУ EN 55024:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017.
Враховуючи положення Постанови № 710 від 11 жовтня 2016 року, публікація запитуваної інформації має здійснюватись на власному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів. Повідомляємо, що КП "Транспортна інфраструктура міста" ДМР відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України не є головним розпорядником бюджетних коштів. Також підприємство не має власного веб-сайту.
Договір виконано у повному обсязі та повністю сплачено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-24 16:57:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу комплектувальних виробів для ремонту невиробничого обладнання: джерело безперебійного живлення для світлофорних об‘єктів з монтажем згідно до ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-11-15-015367-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Чи підтверджено ТОВ Торгово-промислова компанія «МКС» вимогу замовника визначену в частині 2 Додатку 4 тендерної документації, щодо підтвердження досвіду пусконаладки контролерів типу ДКД – 16, ДКД – 32, ДКД – 40, ДКД – 48, ДКД – 56, ДКД – 64. а саме надання листа – підтвердження від виробника контролерів даного типу або договіру щодо виконання пусконаладки контролерів типу ДКД – 32, ДКД – 56, ДКД – 64, де обов’язково мають бути зазначені виробник, марка та модель ДКД.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана інформація щодо пусконаладки контролерів типу ДКД – 32, ДКД – 56, ДКД – 64.
2. Яким чином ТОВ Торгово-промислова компанія «МКС» підтверджено вимогу замовника визначену в частині 2 Додатку 4 тендерної документації, а саме надання копії Звіту про рух грошових коштів (форма № 3) за останній звітний період або складеної в довільній формі довідки із зазначенням конкретних норм законодавчих актів, якими його звільнено від складання, витребуваних даною тендерною документацією вказаних звітів/балансів/документів.
Надати посилання на назву файлу тендерної пропозиції учасника де вказана зазначена інформація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 15:19:41
Роз'яснення
Роз'яснення у вкладенні
Надання інформації про усунення порушення замовником
До уповноваженої особи застосовано матеріальну відповідальність та позбавлено премії за січень 2024 року.
2024-02-01 17:19:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торгово-промислова компанія "МКС" |
3 049 200,00
UAH з ПДВ
|
3 049 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торгово-промислова компанія "МКС" #43256364 |
Переможець |
3 049 200,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 13:41
|
Договір 340 від 29.11.2023.pdf | укладений |
29 листопада 2023 13:37
|