Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території за адресою: вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв
Очікувана вартість
475 860,00 UAH
UA-2023-11-15-014905-a ● 9461df800f204d198845c0d647fa4b31
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05410576 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Інженерна, 1 |
Контактна особа: |
Шарий Максим Олександрович 380509828125 centender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 грудня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 15:32 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2023 15:32 |
Очікувана вартість: | 475 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району включають в себе послуги з охорони вказаної адміністративної будівлі, розташованої за адресою вул. Інженерна,1, м. Миколаїв, Миколаївська обл., 54001, а також послуги з охорони внутрішньої прибудинкової території та прилеглої території у радіусі 20 метрів від зовнішніх стін будівлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території за адресою: вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору та підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг (частини послуг) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 грудня 2023 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2023 16:20 |
Протокол внесення змін в тендерну документацію.docx | |
06 грудня 2023 16:19 |
Нова редакція ОХОРОНА Тендерна документація.docx | |
15 листопада 2023 16:30 |
ОХОРОНА Тендерна документація.docx |
06 грудня 2023 16:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 грудня 2023 16:20 |
Протокол внесення змін в тендерну документацію.docx
|
|||
06 грудня 2023 16:19 |
Нова редакція ОХОРОНА Тендерна документація.docx
|
|||
15 листопада 2023 16:30 |
ОХОРОНА Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Патання-вимога
Дата подання: 16 листопада 2023 11:34
Дата відповіді: 16 листопада 2023 12:08
Шановний Замовнику, у вашій тендерній документації вимагається: матеріально-технічна база для гаражування вказаної учасником автомобільної техніки та розміщення групи швидкого реагування: або гаражу, або бази, або приміщення (обов'язково вказується: їх кількість; місцезнаходження; власні чи знаходяться в оренді або користуванні, або інші підстави користування); Скановані копії діючих до кінця 2024 року документів, що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально-технічною базою для гаражування та обслуговування вказаної учасником техніки, розташованої на території м. Миколаєва.
Дана вимога є дискримінацією, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України,а не тільки в місті Миколаєві і Ви не маєте жодного права обмежувати коло учасників, встановивши вимогу щодо оренди або користування матеріально-технічною базою для гаражування та обслуговування вказаної учасником техніки, розташованої на території м. Миколаєва.
Ми вимагаємо прибрати дану вимогу з вашої документації, інакше ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету для захисту своїх прав, тим паче, що схожі позитивні рішення вже є і ви також можете з ними ознайомитись: ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-07-012605-a.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СБ ГРІЗЛІ" від 06 червня 2023 № UA-2023-06-07-012605-a.a1 щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Вказана Вами вимога обумовлена необхідністю оперативного надання послуг з охорони: час прибуття групи швидкого реагування учасника не повинен перевищувати 10 хвилин з моменту надходження виклику чи сигналу з об’єкту замовника, про що вказано вп.3) на стор. 10 тендерної документації. Обґрунтовано вважаю, що виїзд групи швидкого реагування з іншого міста України, наприклад із м. Одеси та прибуття на на об'єкт через 90, або більше хвилин з моменту надходження виклику чи сигналу з об’єкту замовника, не вирішить проблеми надання оперативної допомоги працівнику охорони на об'єкті. В цьому випадку характер послуг, що закуповуються, обумовлює встановлення вказаної Вами вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-15-014905-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СБ ГРІЗЛІ", Код ЄДРПОУ:41157579
Дата подання: 17 листопада 2023 15:33
Дата подання: 17 листопада 2023 15:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2023 17:02
рішення від 21.11.2023 № 18682.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 17:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.11.2023 № 19333.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2023 13:50
рішення від 30.11.2023 № 19333.pdf
Дата публікації: 05 грудня 2023 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі, внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2023 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" |
393 516,00
UAH з ПДВ
|
377 711,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" |
411 091,20
UAH з ПДВ
|
377 712,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП "МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСНА ВАРТА" #31043704 |
Переможець |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2024 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2024 14:43
|
ДУ 2 ДО ДОГ 429 ОХОРОНА.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2024 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:17
|
ДУ1 до дог. 429.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:47
|
дог429.pdf | укладений |
26 грудня 2023 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уточнили фактичні умови договору: договір діє з 01.01.2024 до 31.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 429 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду №2 та підписали Додаток №1 "Калькуляцію вартості послуг з охорони на 2024 рік" |
Номер договору про закупівлю: | 429 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |