Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014252 |
Вебсайт: | https://new.bukoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194 А |
Контактна особа: |
Катерина Язилець +380372576668 ukb@bukoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 13:48 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 13:48 |
Очікувана вартість: | 64 966 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 324 831,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 324831 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс у порядку визначеному Постановою КМУ від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами) на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підряника/Генпідрядника. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж одного місяця з дня надходження коштів на рахунок (але в будь-якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника/Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи у порядку визначеному Постановою КМУ від 27 грудня 2001 р. № 1764 (зі змінами) протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 16:26 |
Тендерна документація.docx | |
15 листопада 2023 16:26 |
Договір закупівлі робіт за бюджетні кошти.docx | |
15 листопада 2023 16:26 |
Додаток_2_Кваліфікаційні_документи.doc | |
15 листопада 2023 16:26 |
Технічне завдання.xls |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000076 ● 7f9069875dc64ea6b1d9167fe3725f56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 10:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 11
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2024 № 11.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-15-014825-a 15.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 16:27:14
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-014825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів тощо), експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 17:07:04
Про надання пояснень
Розглянувши запит про надання пояснень від 21.02.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-014825-a) , Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Надайте інформацію та відповідні документи (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів тощо), експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закон України «Про публічні закупівлі» та постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) не передбачає отримання комерційних пропозицій від підрядних організацій при оголошені відкритих торгів з особливостями, адже це суперечить принципам публічних закупівель. Зважаючи на те, що предметом закупівлі «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області» (далі–Об’єкт) є роботи, вимога щодо надання комерційних пропозицій від підрядних організацій не відповідає вимогам законодавства. В той же час відповідальні особи Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області мають можливість ознайомитися з тендерними пропозиціями завантаженими в систему Прозоро в установленому порядку.
Також, додатково інформуємо, що договірна ціна, яка вказана у запиті не є частиною проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 5.2 Настанови з визначення вартості будівництва Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Таким чином, вимога щодо надання договірної ціни в складі кошторисної частини проектної документації не відповідає вимогам законодавства. Крім того, на етапі визначення очікуваної вартості закупівлі, договірна ціна у Замовника відсутня. Договірна ціна є у складі тендерної пропозиції учасника, яка завантажена в документах переможця закупівлі у встановленому законодавством порядку.
Будівництво об'єкта архітектури, а саме нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт, виконують відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, який визначає в тому числі Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI (із змінами), Закон України «Про архітектурну діяльність» (із змінами), тощо.
Варто зауважити, що замовником коригування проектно-кошторисної документації по Об’єкту виступала Новодністровська міська рада. Відповідно до рішення від 11.11.2021 №252 (додається) та листа від 03.11.2023 №1278 (додається) Новодністровської міської ради Департаменту передано пакет документів з коригованою документацією. Пунктом 5.3.3 Договору на коригування документації зазначено, що Замовник зобов’язаний: «використовувати документацію, одержану від Виконавця, лише для цілей, встановлених Договором, не передавати документацію іншим особам і не розголошувати дані, що містяться у ній, без згоди Виконавця». Департамент чітко усвідомлює необхідність здійснення перевірок та забезпечення надання інформації контролюючим органам, однак не для публічної демонстрації, що може порушувати права автора. Тому на виконання вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Департаментом надіслано лист (додається) до генерального проектувальника для отримання згоди, щоб здійснити публікацію кошторисної частини проектної документації у загальний доступ в систему Прозоро. Від проектувальника надійшла відповідь (додається), в якій зазначено, що в проектувальника немає юридичних підстав на надання права здійснити публікацію кошторисної частини документації по Об’єкту у загальний доступ в систему Прозоро. Крім того, належно оформлена кошторисна документація опублікована у загальний доступ може підлягти несанкціонованому використанню з боку недобросовісних конкурентів.
Відносини, що виникають під час створення і використання об'єктів архітектури як об'єктів авторського права, регулюються Цивільним кодексом України, Законом України "Про авторське право і суміжні права", Законом «Про архітектурну діяльність» та іншими законодавчими актами України. Будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, території (частини територій) адміністративно-територіальних одиниць і населених пунктів є об'єктами архітектурної діяльності (ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV; далі — Закон № 687). Саме під час архітектурної діяльності й створюють об'єкти архітектури. Твори архітектури, містобудування і садово-паркового мистецтва, а також плани, креслення, пластичні твори, ілюстрації, карти та ескізи, що стосуються архітектури, є об´єктами авторського права в галузі архітектури (ст. 29 Закону № 687). Твори архітектури зараховує до об´єктів авторського права й частина 1 статті 433 Цивільного кодексу України (ЦКУ). Обов'язкові умови договорів щодо розпорядження майновими правами на об'єкт архітектури як об'єкт авторського права визначають ЦКУ та Закон "Про авторське право і суміжні права". Договори на виконання проектних робіт замовники укладають та виконують за Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою КМУ від 01.08.2005 № 668.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту, яка пройшла експертизу в установленому порядку (експертний звіт №44801 від 23.10.2023 (додається)).
Відповідно до пункту 5.1. Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва замовником надано договірну ціну у складі договору №42 від 07.12.2023 завантаженого до закупівлі, яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Як наслідок, договірна ціна у складі договору завантаженому до закупівлі розрахована відповідно до тендерної пропозиції та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Мінекономіки наказом від 18.02.2020 № 275 затверджено Примірну методику розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика), відповідно до якої передбачено визначення очікуваної вартості окремо для товарів та послуг та окремо для робіт.
Відповідно до Методики, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)). Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Мінекономіки після прийняття Кошторисних норм рекомендовано замовникам при визначенні предмета закупівлі робіт керуватися саме цим документом. (Лист Мінекономіки «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» від 29.11.2021 № 3304-04/56247-06 та лист Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21).
Підсумовуючи, Департаментом виконано законні вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувану вартість розраховано при належному опрацюванні документів не порушуючи чинного законодавства. Документи наведені в додатках дають можливість здійснення законної перевірки. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах, повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 12 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», службові особи органів державного фінансового контролю зобов'язані суворо додержувати Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом. За невиконання або неналежне виконання службовими особами органів державного фінансового контролю своїх обов'язків вони притягаються до дисциплінарної та кримінальної відповідальності відповідно до чинного законодавства.
Питання 2. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631 і від 11.10.2016 № 710» Департаментом створено застосунок на електронній платформі «Zakupivli.pro» за рахунок якого всі закупівлі публікуються на сторінці Департаменту, інформацію розміщено з урахуванням вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (посилання - https://bukoda.gov.ua/chernivecka-oda/structure/departament-kapitalnogo-budivnictva-mistobuduvannya-ta-arhitekturi/zakupivli-departament-kapitalnogo-budivnictva).
Зважаючи на триваючий воєнний стан в Україні, вважаємо за необхідне, обгрунтувати походження джерела фінансування даного Об’єкту. Об’єкт включено до Переліку об’єктів соціального призначення Новодністровської та Сокирянської міських територіальних громад Дністровського району Чернівецької області фінансування яких здійснюється згідно з Титулом «Уточнення проекту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання «Дністровської ГАЕС.Коригування.» на 2023 рік (зі змінами). Цей перелік затверджений головою Чернівецької обласної державної адміністрації (начальником обласної військової адміністрації) та погоджений генеральним директором ПрАТ «Укргідроенерго» на підставі пропозицій, поданих Новодністровською та Сокирянською міськими радами.
Таким чином, основним джерелом фінансування даного об’єкту не є державний чи місцевий бюджет по своїй структурі наповнення, а кошти ПрАТ «Укргідроенерго», які надходять в область згідно договірних відносин (історична довідка надається). Відповідно до договору кошти, які направляються на об’єкти соціальної сфери є цільовими і не підлягають перерозподілу на інші статті витрат.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 16:51:00
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-014825-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції подають інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2).
Додатком №2 визначено, що учасниками на Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3.
Відповідно до додатку №3 в складі пропозиції учасниками надається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (станом не раніше місячної давнини від дати розкриття). У випадку застосування при виконанні робіт недороговартісного обладнання (наприклад: дриль електрична, лебідки ручні та важільні, пістолет монтажний, пилка дискова електрична, шуруповерт, тощо) при умові, що таке обладнання не зазначене у складі довідки, Учасник повинен додатково завантажити довідку в довільній формі про підтвердження наявності у підприємства такого обладнання в достатній кількості.
Технічним завданням до тендерної документації по об'єкту передбачений вид робіт та витрат «Установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт», що передбачає застосування при виконанні робіт зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих.
Водночас надана в складі пропозиції ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" інформація не містить даних про наявність в учасника зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів та розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів при виконанні робіт учасником буде використовуватись бадді місткістю 2 м. куб. Натомість в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, вказано про наявність бадді БП-1,0.
Тобто ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" в складі пропозиції не надано підтвердження наявності у нього для виконання робіт зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих та бадді місткістю 2 м. куб.
Надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" вимог тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:52:02
Про надання пояснень
Розглянувши запит про надання пояснень від 22.02.2024, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-014825-a) , Департамент капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації завантажує пояснення та документальне підтвердження.
Пояснення на запит по об’єкту:
ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області»
Відповідно до пункту 23 Особливостей та частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Департаментом капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації) (далі – Департамент) розглянуто запит щодо надання пояснень та повідомляємо про наступне.
Питання 1. Відповідно до вимог п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції подають інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2).
Додатком №2 визначено, що учасниками на Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям надається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 3.
Відповідно до додатку №3 в складі пропозиції учасниками надається довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт (станом не раніше місячної давнини від дати розкриття). У випадку застосування при виконанні робіт недороговартісного обладнання (наприклад: дриль електрична, лебідки ручні та важільні, пістолет монтажний, пилка дискова електрична, шуруповерт, тощо) при умові, що таке обладнання не зазначене у складі довідки, Учасник повинен додатково завантажити довідку в довільній формі про підтвердження наявності у підприємства такого обладнання в достатній кількості.
Технічним завданням до тендерної документації по об'єкту передбачений вид робіт та витрат «Установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для інших оздоблювальних робіт», що передбачає застосування при виконанні робіт зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих.
Водночас надана в складі пропозиції ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" інформація не містить даних про наявність в учасника зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів та розрахунку вартості експлуатації машин та механізмів при виконанні робіт учасником буде використовуватись бадді місткістю 2 м. куб. Натомість в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, вказано про наявність бадді БП-1,0.
Тобто ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" в складі пропозиції не надано підтвердження наявності у нього для виконання робіт зовнішніх інвентарних риштувань трубчастих та бадді місткістю 2 м. куб.
Надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" вимог тендерної документації.
Департамент у своїй діяльності керується нормами чинного законодавства, дотримується принципів здійснення державних закупівель. Тендерна документація Замовника розроблена з врахуванням чинних норм Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), крім того Департамент об’єктивно здійснює розгляд пропозицій Учасників дотримуючись при цьому всіх вимог тендерної документації та положень законодавства.
Настанова з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі — Настанова)) визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Відповідно при перевірці поданих Учасником закупівлі документів по об’єкту «Реконструкція існуючого спортивного двадцяти п’яти метрового басейну в КУ «Новодністровська ДЮСШ» м. Новодністровськ Чернівецької області» виявлено те, що у тендерній пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною ціною, вказана позиція яка вимагає наявності в ТОВ «Будторгінвест» риштування відповідного виду. Однак, у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також в довідці щодо інформації недороговартісного обладнання, яке буде застосовуватися при виконанні робіт (що по своїй суті не містять вичерпного переліку) позиція риштування не включена, в той же час позиції нема і в підсумковій відомості ресурсів, що може свідчити про безоплатне використання учасником даного обладнання або через наявність його у власності.
Враховуючи той факт, що Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 181 від 24.12.2015, замовником робіт яких є наша установа, а також відповідно до п.42 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зважаючи на укладені з Департаментом договори на реалізацію проєктів будівництва соціальної сфери, а також наявність у підрядника досвіду виконання робіт щодо будівництва багатоповерхових житлових комплексів, з метою правомірного застосування вимог законодавства (у тому числі пункту 44 Особливостей), уповноважена особа звернулася до директора Департаменту (доповідна записка додається) з проханням організувати отримання інформації від відповідальних осіб зі здійснення технічного нагляду, щодо наявності в учасника риштування з ремонту фасаду.
Як відповідь, від провідних інженерів виробничо – технічного відділу Департаменту отримано доповідну записку (додається) в якій вказано, що при реалізації проєктів будівництва, де було необхідне використання риштування, ТОВ «Будторгінвест» використовує власне риштування в достатній кількості (довідка надана Департаменту капітального будівництва містобудування та архітектури ОДА-правонаступник Департамент капітального будівництва ОДА (ОВА)).
У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт майже всі позиції є «власними» учасника торгів ТОВ «Будторгінвест». При здійсненні моніторингу відповідальними особами Держаудитслужби не враховано, що перелік машин, механізмів та обладнання є невичерпним, адже в разі потреби, Учасник гарантує забезпечити наявність необхідних додатково машин, механізмів та обладнання (див. примітку у довідці). Пилка дискова електрична, дриль електрична, баддя - це обладнання, що є на балансі практично у кожної підрядної організації, задля виконання основних будівельних операцій. Діяльність компанії триває десятиліття та за цей час лише за договорами укладеними з бюджетними організаціями за період існування Prozorro реалізовано об’єктів загальною вартістю більше 852 000 000 грн. Відповідно довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказано наявність Баддя БП-1,0 без визначення об’єму. Враховуючи вищевикладене, виникають питання, чому перевіряючими порівнюється модель БП-1,0 не з іншою моделлю, а з місткістю, що не відповідає жодним нормам. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до примітки 8 додатку 8 тендерної документації відповідальність за достовірність наданої учасником в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі інформації та документів, несе безпосередньо учасник та його посадові (службові особи).
Одночасно варто зазначити, що організація будівельного виробництва полягає у спрямуванні організаційних, технічних, технологічних рішень та інших заходів на забезпечення комплексної безпеки будівництва, реалізацію проектних рішень з дотриманням вимог законодавства та нормативних документів. Це вимагає, щоб будівельні роботи виконувалися на підставі відповідного проекту виконання робіт (далі — ПВР), який слугуватиме одним із основних робочих проектів на будмайданчику. Це вимагає, щоб будівельні роботи виконувалися на підставі відповідного ПВР, який слугуватиме одним із основних робочих проектів на будмайданчику. Перелік ПВР, необхідних для будівництва об’єкта, та ступінь їх деталізації встановлюється з урахуванням обсягів робіт, їх складності та ступеня механізації, розподілу обов’язків між виконавцями, поетапних змін виробничих умов, категорії складності об’єкта будівництва, категорії відповідальності окремих конструкцій тощо. Також під час розробки ПВР до уваги беруться характеристики матеріалів і конструкцій, задіяних будівельних машин, обладнання, технічних засобів та умови виконання робіт. Таким чином, при належній організації будівельного процесу використовуючи подану в тендерній пропозиції Баддю БП-1,0 можна забезпечити виконання всього спектру необхідних робіт, навіть не застосовуючи додатково залучене обладнання, що передбачається пропозицією Учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, очевидно, що питання надані у запиті демонструють недосконале володіння законодавством у будівельній сфері або свідоме його нівелювання. Складається враження, що завданням перевіряючих є бажання встановити порушення будь-яким шляхом у резонансній закупівлі. Департамент чітко усвідомлює суспільне незадоволення щодо організації проведення будівельних робіт на об’єктах спортивної інфраструктури у період військового стану, однак в черговий раз просимо врахувати, що реалізація проекту передбачена не за кошти державного чи місцевого бюджету по своїй структурі наповнення, а кошти виділені розпорядженням обласної військової адміністрації, згідно договірних зобов’язань з ПрАТ «Укргідроенерго» (про джерело надходження інформація надавалася у першому запиті на пояснення), предметом договору яких є дольове фінансування з поліпшення основних фондів об’єктів соціального призначення Новодністровської та Сокирянської міських рад Дністровського району Чернівецької області. Тобто, кошти, які виділені на даний Об’єкт є цільовими і не підлягають перерозподілу на інші статті витрат.
Також, реалізація даного проекту надасть нові робочі місця виконавцем будівельно – монтажних робіт та сприятиме сплаті відрахувань відповідно до системи оподаткування підрядної організації, що в свою чергу є підтримкою економіки України та сприятиме відсічі агресору. Тому просимо об’єктивно здійснити моніторинг закупівлі з дотриманням норм законодавства та моралі.
Слава Україні!
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" |
57 737 335,20
UAH з ПДВ
|
54 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія" Укрбудсервіс" |
59 715 067,64
UAH з ПДВ
|
54 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" #04854874 |
Переможець |
54 499 990,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:49
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 16:13
|
Договір 42.pdf | укладений |
07 грудня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 42 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |