Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 37795085 |
Місцезнаходження: | 76026, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Гетьмана Мазепи, 162а |
Контактна особа: |
Перепічка Євген Ярославович 380342782384 aso407723@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 301 623,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 508,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону становить 35000,00 (тридцять п’ять тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону – банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія з грошовим покриттям надається учасником у вигляді електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах тендерної гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Відомості Замовника для отримання банківської гарантії: КП «Міська ритуальна служба», вул. Гетьмана Мазепи,162а, м. Івано-Франківськ, 76026, на р/р UA813204780000026005924863580 в філія «Укргазбанк», МФО 320478, код ЄДРПОУ - 37795085. Умови електронної банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких умов, в якій буде посилання на одну з підстав, визначених частиною третьою статті 25 Закону. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Разом із банківською гарантією учасником надаються копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 4 (технічні умови ).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 2 (вимоги п. 47 Особливостей, затвердж. Постановою 1178).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
ТД благоустрій проїздів між секторами.docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 1 (док. підтвердження ст. 16).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
15 листопада 2023 15:36 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000015 ● 51cc19e4131042828ce9ce08e436afe5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 16:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 8-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.01.2024 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2023-11-15-012925-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 09:53:36
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-012925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1). Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним підприємством «Міська ритуальна служба» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2). Відповідно до п. 5.1. договору про закупівлю послуг від 29.11.2023 № 245 (далі – Договір) строк надання послуг: з дати укладення договору до 31.12.2023 р.
Відповідно до п. 16.1. Договору цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2023р., але в будь-якому разі до повного закінчення надання послуг і проведення остаточних розрахунків між Сторонами, або до розірвання його однією із Сторін.
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним договором та інформацію щодо продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань (за наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 13:15:54
Відповідь на запит відповідно до моніторингу UA-M-2024-01-22-000015
У відповідь на ваш запит відповідно до моніторингу UA-M-2024-01-22-000015 закупівлі «Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади» UA-2023-11-15-012925-a повідомляємо наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікувана вартість предмету закупівлі здійсненна на основі кошторисної документації виготовленої Управлінням капітального будівництва Івано-Франківської міської ради на підставі угоди №220 від 19.10.2023 року з предметом «розробка робочого проекту на основі дефектного акту по об’єкту «Послуги з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади».
2. Роботи за даним договором виконано, що підтверджується актом від 31.12.2023 року між КП «Міська ритуальна служба» та ТОВ «Івано-Франківськатодор» (також акт погоджений інженером з технічного нагляду). Додаткова угода до даного договору не укладалась.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 14:14:34
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з благоустрою проїздів між секторами на міському кладовищі в с. Чукалівка Івано-Франківської міської територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-012925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1). Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за договором про закупівлю послуг від 29.11.2023 № 245 в частині здійснення розрахунків за надані послуги.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 11:36:31
Відповідь на запит
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що відповідно до договору №245 від 29.11.2023 року виконання договірних зобов'язань в частині здійснення розрахунків не здійснювалося. Для пояснення долучаємо документальне підтвердженя, а саме акт звіряння
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
3 067 794,00
UAH з ПДВ
|
3 067 794,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" #37952574 |
Переможець |
3 067 794,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 13:31
|
Договір благоустрій проїздів.pdf | укладений |
29 листопада 2023 13:30
|