Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Юлія Сторожук +380976468443 yuliastorojuk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 357 568,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 575,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-31-000013 ● 938a4836ca904f0bae405644a8d74eac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2024 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.01.2024 № 21
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.01.2024 № 21.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-11-15-010145-a, 15.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-02 09:06:32
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-11-15-010145-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 15:42:38
Пояснення та інформація у відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах проведення моніторингу
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради від 17 січня 2023 року № 12-од,
в зв’язку із отриманням запиту Замовнику на пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «Фармацевтична продукція - лікарські засоби різні, національний перелік та загальний перелік (9 найменувань)» за ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція» (id закупівлі UA-2023-11-15-010145-a), отриманого 2 лютого 2024 р. об 09:06 та виходячи із змісту:
«Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-11-15-010145-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність..»,
надаємо відповідні пояснення та інформацію через електронну систему закупівель.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в службовій записці ініціатора закупівлі (сканкопія додається).
На підставі отриманих цінових пропозицій Замовником було здійснено розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі «Фармацевтична продукція - лікарські засоби різні, національний перелік та загальний перелік (9 найменувань)» за ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція» (id закупівлі UA-2023-11-15-010145-a)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено наступним чином:
№ з/п Цінові пропозиції
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОДОРОЖНИК ВОЛИНЬ» 1 357 184,00 грн.
2 Фірма «ВОЛИНЬФАРМ» у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 324 644,02 грн.
3 ТОВ Медичний центр «М.Т.К.» 1 390 876,22 грн.
Середнє значення 1 357 568,08 грн.
Сканкопії комерційних пропозицій додаються.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі «Фармацевтична продукція - лікарські засоби різні, національний перелік та загальний перелік (9 найменувань)» за ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція» (id закупівлі UA-2023-11-15-010145-a) в сумі 1 357 568,08 грн.
Щодо другого питання, а саме щодо публікації на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Офіційний веб-сайт комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради - https://rocemd.org.ua/ Даний сайт знаходиться на етапі наповнення інформації.
За наступним посиланням можна переглянути інформацію щодо закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція - лікарські засоби різні, національний перелік та загальний перелік (9 найменувань)» за ДК 021:2015 — 33600000-6 Фармацевтична продукція» (id закупівлі UA-2023-11-15-010145-a): https://rocemd.org.ua/public_procurement/vidkryti-torhy/farmatsevtychna-produktsiia-likarski-zasoby-rizni-natsionalnyy-perelik-ta-zahalnyy-perelik-9-naymenuvan/
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником було ретельно проаналізовано висновок за результатами проведеного моніторингу. Умова, що Проект договору не є остаточним та може бути скоригований під час його укладання за взаємною згодою сторін відповідно до чинного законодавства включається Замовником в тендерну документацію лише з метою конкретизації / деталізації вимог договору за наявності такої необхідності, але жодним чином не несе змісту зміни умов цього договору. Коригування проекту договору стосується лише випадків необхідності конкретизації / деталізації тих чи інших вимог, таким чином, щоб не змінювалися предмет закупівлі, істотні умови договору, термін поставки товару, термін дії договору. З метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в майбутньому, мною, начальником відділу правового забезпечення було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо дотримання норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під час формування тендерної документації та здійснення закупівель, а також дотримання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 р. під час розміщення інформації про публічні закупівлі. Уповноваженою особою враховано в роботі всі зауваження, викладені в висновку за результатами проведеного моніторингу та внесено зміни до тендерної документації закупівлі, яка проходить на даний момент (id закупівлі UA-2024-02-19-007761-a) Також Замовником розглядається можливість направлення уповноваженої особи на навчання щодо здійснення закупівель.
2024-02-26 15:10:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082, пунктів 3 та 24 Особливостей №1178)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0053/2024пр |
Дата публікації: | 22 березня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0053/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 09 квітня 2024 |
Документи:
10 квітня 2024 15:15
|
Електронний підпис |
22 березня 2024 12:07
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" |
1 324 619,09
UAH з ПДВ
|
1 324 619,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
1 324 619,09
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 12:22
|
Д.у. №1 до Договору №177 від 04.12.2023 р..PDF | зміни до договору |
05 лютого 2024 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 15:20
|
Договір № 177 від 04.12.2023 р..PDF | укладений |
04 грудня 2023 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ВЕРАПАМІЛ р-ин д/ін. 2,5 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Verapamil) | 1500 | ампула |
6,43
UAH з ПДВ
|
НАТРІЮ АДЕНОЗИНТРИФОСФАТ р-н д/ін. 10 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Adenosintriphosphoric acid) | 70 | ампула |
7,64
UAH з ПДВ
|
АСКОРБІНОВА КИСЛОТА р-ин д/ін. 50 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Ascorbic acid (vit C)) | 1500 | ампула |
5,27
UAH з ПДВ
|
КЕЙВЕР р-ин д/ін. 50 мг/2 мл по 2 мл в амп. (MNN Dexketoprofen) | 9000 | ампула |
42,66
UAH з ПДВ
|
ДИМЕДРОЛ р-ин д/ін. 10 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Diphenhydramine) | 38000 | ампула |
6,50
UAH з ПДВ
|
ДИБАЗОЛ р-ин д/ін. 10 мг/мл по 5 мл в амп. (MNN АТС код: C04AX, синонімічне найменування: Bendazol*) | 10000 | ампула |
16,70
UAH з ПДВ
|
КЕТОРОЛАК р-ин д/ін. 30 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Ketorolac) | 5000 | ампула |
24,79
UAH з ПДВ
|
РЕОСОРБІЛАКТ р-ин д/інф. по 200 мл у фл. (MNN Electrolytes in combination with other drugs) | 500 | Флакон |
183,80
UAH з ПДВ
|
ПАПАВЕРИН р-ин д/ін. 20 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Papaverine) | 25000 | ампула |
11,71
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп.5. п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди викласти п.3.2. Договору в наступній редакції: "3.2.Ціна цього Договору становить 1316269,09 грн. (Один мільйон триста шістнадцять тисяч двісті шістдесят дев"ять грн. 09 коп.) з ПДВ." Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ВЕРАПАМІЛ р-ин д/ін. 2,5 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Verapamil) | 1500 | ампула |
6,43
UAH з ПДВ
|
НАТРІЮ АДЕНОЗИНТРИФОСФАТ р-н д/ін. 10 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Adenosintriphosphoric acid) | 70 | ампула |
7,64
UAH з ПДВ
|
АСКОРБІНОВА КИСЛОТА р-ин д/ін. 50 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Ascorbic acid (vit C)) | 1500 | ампула |
5,27
UAH з ПДВ
|
КЕЙВЕР р-ин д/ін. 50 мг/2 мл по 2 мл в амп. (MNN Dexketoprofen) | 9000 | ампула |
42,66
UAH з ПДВ
|
ДИМЕДРОЛ р-ин д/ін. 10 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Diphenhydramine) | 38000 | ампула |
6,50
UAH з ПДВ
|
ДИБАЗОЛ р-ин д/ін. 10 мг/мл по 5 мл в амп. (MNN АТС код: C04AX, синонімічне найменування: Bendazol*) | 10000 | ампула |
16,70
UAH з ПДВ
|
КЕТОРОЛАК р-ин д/ін. 30 мг/мл по 1 мл в амп. (MNN Ketorolac) | 5000 | ампула |
24,79
UAH з ПДВ
|
РЕОСОРБІЛАКТ р-ин д/інф. по 200 мл у фл. (MNN Electrolytes in combination with other drugs) | 500 | флакон |
167,10
UAH з ПДВ
|
ПАПАВЕРИН р-ин д/ін. 20 мг/мл по 2 мл в амп. (MNN Papaverine) | 25000 | ампула |
11,71
UAH з ПДВ
|