Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей "Європейський" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 24559947 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця Монастирська,36 |
Контактна особа: |
Ульянченко Валентина Іванівна +380536172810 ulyanchenko.v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 13:46 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:56 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 12:56 |
Очікувана вартість: | 34 256 429,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 171 282,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 15-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 13:25 |
246_СД_ИВР.rtf | |
20 листопада 2023 11:10 |
Додаток 2 до ТД ТЗ 20.11.2023.docx | |
20 листопада 2023 11:10 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії Укриття.docx | |
20 листопада 2023 11:10 |
протокол з переліком змін.docx | |
15 листопада 2023 13:42 |
скан 64-08-23 (3).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 7 (2).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 7 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 6 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 5 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 4 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 3 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 2 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 1 (1).pdf | |
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx | |
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії Укриття.docx | |
15 листопада 2023 13:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc |
20 листопада 2023 13:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2023 13:25 |
246_СД_ИВР.rtf
|
||||||
20 листопада 2023 11:10 |
Додаток 2 до ТД ТЗ 20.11.2023.docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:10 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії Укриття.docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:10 |
протокол з переліком змін.docx
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
скан 64-08-23 (3).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 7 (2).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 7 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 6 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 5 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 4 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 3 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 2 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТОМ 1 (1).pdf
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 2 до ТД Технічне завдання.docx
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії Укриття.docx
|
||||||
15 листопада 2023 13:42 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1.Надання аналогічного договору предметом якого є виконання робіт з нового будівництва , реконструкції чи капітального ремонту споруд чи будівель ,але не буде міститися слів Вимога про сховища або споруди цивільного захисту ,укладених у період з 2020 року по 2022 рік та напротязі 2023 року ;
2. За можливістю надання аналогічного договору предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту сховища або споруди цивільного захисту(найпростішого укриття), укладеного у період військового стану 2022- 2023 років.
Вимоги про усунення порушення
Неправомірне визначення Переможцем
ТОВ " Українська Альтернатива "
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника № 4 від 04.12.2023р. ТОВ "Українська Альтернатива" #38526244 визначено Переможцем процедури закупівлі. Вважаємо вказане рішення Замовника поспішним та таким, що не відповідає діючому законодавству України з наступних причин.
1. Відповідно до п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Також згідно зазначеного вище пункту Тендерної документації Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій : «Інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню (Додаток 2 до тендерної документації), яка повинна бути підтверджена наступними документами, які учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією»
Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника Переможцем процедури врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,67 год. Однак згідно Указу Президента України від 06.11.2023 № 734/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб, тобто до 14 лютого 2024 року. У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 173,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2080 години). При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення. І як результат вказані дії призводять до усунення конкуренції. Зазначене не тільки не відповідає нормам, визначеним в Настанові, а й є порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції»
2. Згідно наданого Учасником Локального кошторису 2-1-1 «загальнобудівельні роботи» Розділ «Стіни і перегородки» п.336 Установлення дрібних конструкцій [підвіконників, зливів, парапетів та ін.] масою до 0,5 т (парапетних плит) – 4 шт. –Учасником НЕ ВРАХОВАНА вартість ПАРАПЕТУ.
3. Роздiл 5. «Покрівля»
3.1. п. 35 «Теплоізоляція покриттів -ухилоутворюючий шар 20...60 мм» -77 м2 – Учасником НЕ ВРАХОВАНА вартість утеплювача.
Все вищезазначене не відповідає вимогам Тендерної документації (технічній специфікації) Замовника.
Виходячи з вищевикладеного, недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни, локальних кошторисів у документах тендерної пропозиції Учасника, які передбачені пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатком 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення невідповідностей учасника призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо розглянути вказану вимогу, переглянути своє рішення щодо визнання Переможця.
Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ 24559947
ПРОТОКОЛ
08.12.2023 року
Лубни
№ 5
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд Вимоги (скарги) учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41131482 , рівень відношення 8f88e43dadf0ffbfecb94d572a2de00, щодо Неправомірного визначення Переможцем
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника № 4 від 04.12.2023р «Про визнання Учасника переможцем Закупівлі»: ТОВ "Українська Альтернатива",
код ЄДРПОУ 38526244, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-008949-a.
2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною:Будівельні роботи по об’єкту «Нове будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-III ступенів №6 Лубенської міської ради Полтавської області, за адресою: Полтавська область, м.Лубни, вул.Монастирська, 34», 45210000-2 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності /відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей.
ВИРІШИЛА:
1.Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувалася відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 44 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 44 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Відповідно до норм пункту 44 Особливостей та умов тендерної документаціїнеобхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 44 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене Постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів, в тому числі віднесено:
— Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
— Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
— Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування.
Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 44 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн.
Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 44 Особливостей.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо абзацу чотирнадцятого пункту 44 Особливостей, відповідно до якої відсутні підстави для відмови Учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
2.Після детального розгляд тендерної пропозиції учасника (Підсумкова відомість ресурсів) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА":
Стосовно першого пункту вимоги зазначаю наступне :
Технічним завданням передбачено, до вид Договірної ціни є Динамічним.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва "Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору".
п.6.3 Заробітна плата в складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі нормативних трудовитрат, фізичних обсягів виконаних робіт та вартості людино-години, що відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів, розрахованої та погодженої в договірній ціні. Уточнення рівня середньомісячної заробітної плати здійснюється на умовах, передбачених договором.
Тобто, при виконанні розрахунків за обсяги виконаних робіт вартість людино-години, буде уточнюватись і залежить від норми тривалості робочого часу на момент підписання Актів виконаних робіт. До 14 лютого 2024 року це буде 173,33 грн, після 14 лютого 2024 року - згідно нових Указів Президента України. Норма тривалості робочого часу може зменшуватись, що призведе до подорожчання вартості однієї людино-години, і може збільшуватись, що призведе до здешевшання вартості людино -години. Для цього Замовником і визначено вид договірної ціни - Динамічна. Відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Стосовно другого пункту вимоги зазначаю наступне :
Техзавданням у п.33 передбачено "Установлення дрібних конструкцій [підвіконників, зливів, парапетів та ін.] масою до 0,5 т (парапетних плит)" в кількості 4 шт, що відповідає п.33 Локального кошторису 02-01-01 учасника.
В Підсумковій відомості ресурсів, яку надав замовник п. 444 передбачено матеріал "Плити парапетні для громадських будівель 1200х500", що відповідає Підсумокій відомості ресурсів п. 442, що надав Учасник.
Учасником дотримано вимогу ТД щодо врахування робіт з установки Парапетів та включено вартість парапетів до Підсумкової відомості ресурсів. Відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Стосовно третього пункту вимоги зазначаю наступне:
Техзавданням у п.33 передбачено "Теплоiзоляцiя покриттiв - ухилоутворюючий шар 20...60мм" площею 77 м2, що відповідає п. 35 Локального кошторису 02-01-01 "Теплоiзоляцiя покриттiв - ухилоутворюючий шар 20...60мм" що надав Учасник. Учасником дотривано вимогу Технічного завдання.
Проектом та Підсумковою відомістю ресурсів передбачено улаштування ухилоутворюючого шару з настунних матеріалів:
- Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 (160, 1200х 600х 60.) -28 м2;
- Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 50/ 60) - 17 шт;
- Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 40/ 50) -17 шт;
- Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 30/ 40.) - 17 шт;
- Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 20/ 30) - 17 шт.
Підсумоковою відомістю ресурсів, що надав учасник передбачено наступні матеріали:
- п. 242 - Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 (160, 1200х 600х 60.) -28 м2;
- п. 275 - Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 50/ 60) - 17 шт;
- п. 292 - Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 40/ 50) - 17 шт;
- п. 318 - Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 30/ 40) - 17 шт;
- п. 358 - Плити теплоізоляційні з мінеральної вати на синтетичному зв"язуючому Izovat 160 Inc (160 Inc, 600х1200х 20/ 30) - 17 шт.
Учасником дотримано вимогу Технічного завдання щодо виконання робіт та включення вартості матеріалів по утепленню до загальної вартості робіт.
Відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Рішення щодо визнання Переможця залишається незмінним.
Уповноважена особа
Ліцей «Європейський» ЛМР (найменування замовника) ___________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Не зважаючи на всі нижчеперелічені порушення, Замовник визначив Учасника ТОВ " Українська Альтернатива " переможцем процедури закупівлі, чим порушив основний принцип здійснення публічних закупівель, що закріплений в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» це об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
І. Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, йому необхідно у складі пропозиції надати копії трудових книжок (витягів із трудових книжок) або копії наказів про призначення на посаду, або інших документів, які підтверджують наявність трудових чи цивільно-правових правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учасником в порушення вищезазначеного не надано жодних підтверджуючих документів, про наявність трудових чи цивільно-правових правовідносин Учасника з наступними працівниками: Семибаламута Артема Юрійовича, Шамрай Олександра Володимировича, Барга Золтана Золтановича, Найдьон Валерія Валерійовича, Білоцерківець Дмитра Євгенійовича, Семибаламута Юрія Петровича, Біланович Ігоря Олександровича.
ІІ. Відповідно до Додатку № 1 Тендерної документації Учасник має надати: оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Учасником надана Довідка Файл «доки» стор. 5-6 , в якій зазначено 16 орендованих машин та механізмів в кількості 1 штука (окрім, молотка відбійного пневматичного), що відповідно до наданого Учасником відомості ресурсів та технічного завдання Замовника не є достатнім для виконання робіт в повному обсязі. Так, згідно наданої ТОВ " Українська Альтернатива " довідки вих. № 3 від 24.11.2023р. останній для виконання робіт з Нового будівництва найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 Лубенської міської ради Полтавської області, за адресою :Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34 очікуваною вартістю 34 256 429,00 UAH планує використати 16 РІЗНОВИДІІВ орендованого обладнання, машин та механізмів, а саме:
1. Бензогенератор ел. струму «Кентавр» ЛБГ 505 екр;
2. Зварювальний інвертор «Дніпро –М» ММА (МОS) № 2500;
3. Компресор «Аврора»;
4. Бетононасос «Estromat» 14м3;
5. Віброплита «TREMIKS MV92»;
6. Вуглова шліф машина « SPARKI» ф 230мм;
7. Перфаратор DWT BH-1500 BMC;
8.КАМАЗ вантажний самоскид 55111 реєстраційний номер ВІ0713АК;
9.Кран GROVE CMK3050 реєстраційний номер 11057 ВІ;
10 Різак газовий в комплекті РП 1;
11 Екскаватор- навантажувач JCB3CX SITIMASTER реєстраційний номер 01611 ВІ;
12 Міні- навантажувач BOBCATS250 реєстраційний номер 22913ВІ;
13 Кран переносний ВП 1 ПІОНЕР;
14 Молоток відбійний пневматичний МО-3;
15 Агрегат фарбувальний безвоздушний Graco Merkur 48:1;
16 Бетономішалка FORTE EW7150
Однак, згідно наданої Учасником Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, останній планує використати 77 різновидів обладнання, машин та механізмів.
1. БульдозерИ, потужність 79 кВт [108 к.с.];
2. ЕкскаваторИ одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,5 м3
3. ТракторИ на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]
4. КранИ на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10 т
5. БульдозерИ, потужність 59 кВт [80 к.с.]
6. АвтогрейдерИ середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]
7. КоткИ дорожні самохідні грунтові, маса 19 т
8. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
9. КоткИ дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т
10. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т
11. Машини поливально-мийні, місткість 6000 л
12. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 2,2 м3/хв
13. Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т
14. Крани на гусеничному ходу,вантажопідйомність до 16 т
15. Асфальтоукладальники універсальні,продуктивність 600 т/год
16. Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25м3
17. Екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу, місткість ковша 0,65 м3
18. Прес-ножиці комбіновані
19. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т
20. Розчинозмішувачі пересувні, місткість 250 л
21. Автогрейдери середнього типу, потужність121 кВт [165 к.с.]
22. Компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв
23. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т
24. Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7ат], продуктивність 5 м3/хв
25. Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт
26. Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т
27. Перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
28. Бульдозери, потужність 96 кВт [130 к.с.]
29. Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
30. Електростанції пересувні, потужність 4 кВт
31. Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм,
32. потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції)
33. Машини свердлильні електричні
34. Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування,
вантажопідйомність 10 т
35. Верстат трубозгинальний гідравлічний
36. Котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т
37. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т
38. Електростанції пересувні, потужність 10 кВт
39. Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1
МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100кгс/см2]
40. Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів
будівель, продуктивність 500 м3/год
41. Автогудронатори, місткість 7000 л
42. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т
43. Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг
44. Автогудронатори, місткість 3500 л
45. Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму] (працює від пересувної електростанції)
46. Бітумозаправники, місткість 4 т
47. Прес листозгинальний
48. Верстати свердлильні
49. Прес гідравлічний з електроприводом
50. Прес кривошипний простої дії
51. Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій,
потужність 1 кВт
52. Котли бітумні пересувні, місткість 400 л
53. Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т
54. Машини мозаїчно-шліфувальні
55. Перфоратор електромагнітний
56. Вібратори поверхневі
57. Дрилі електричні
58. Перфоратори електричні
59. Вібратори глибинні
60. Трансформатори зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А
61.Пилосос промисловий
62. Вібратори для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного
63. Шуруповерти
64. Ножиці листові кривошипні [гільйотинні]
65.Насос гідравлічний ручний
66. Пилка дискова електрична
67. Машини шліфувальні електричні
68. Машини шліфувальні кутові
69. Пістолет монтажний
70. Бадді, місткість 2 м3
71. Трамбівки пневматичні при роботі від компресора
72. Пилка дискова електрична (працює від пересувної електростанції)
73. Апарат для газового зварювання і різання
74. Фарборозпилювачі ручні
75. Прес ручний
76. Пальник газопламеневий
77. Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність
1,5 кВт (працює від пересувної електростанції)
Таким чином, зазначена Учасником в довідці матеріально-технічна база аж ніяк не є достатньою для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією(як за кількістю так і за різновидом.)
Окрім того, згідно вимог пункту 1 Додатку № 1 на підтвердження наявності в учасника вказаного у довідці обладнання, що залучене за договором оренди, надання послуг, лізингу, тощо, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні договори, що підтверджують право користування. Так Учасником в складі тендерної пропозиції не надано відповідного договору оренди чи іншого документа, який би підтверджував право користування Бетономішалкою Forte EW7150 та агрегату фарбувального безвоздушного Graco Merkur 48:1, які зазначені Учасником в довідці вих. № 3 від 24.11.2023р. про наявність матеріально-технічної бази.
ІІІ. Пунктом 1 Розділу 3 ТД встановлено, що Учасники повинні надати заповнений проект договору, який наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. В порушення зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній заповнений проект договору. (Учасником не заповнені п. 3.1, п. 3.3.,п. 4.1., п.4.4., п. 10.2, а також інформація про Підрядника абзац 1 проекту договору).
ІV. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника : «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»» Так, в порушення вищезазначеної вимоги, Переможець надав наступні файл «Персональні дані» , файл «Ліцензія (перелік видів робіт)» та інші документи , що не містить ні підпису уповноваженої особи, ні прізвища, ініціалів та посади особи, ні відбитки печатки учасника, ні КЕПу! Зазначене згідно п. Розділу ТД не може бути віднесено до формальних помилок, адже формальною помилкою згідно умов ТД Замовника вважається «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис». До того ж Учасником був наданий лист згода з переліком формальних помилок №10 від 24.11.2023 року) (див. стор .236 файлу «доки»)
V. Згідно відповіді Замовника на попередню вимогу слідує, що згідно Настанови з визначення вартості будівництва "Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін НА РЕСУРСИ, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору".
п.1.2.,1.3. проекту договору, що є Додатком тендерної документації визначено наступне.
«1.2. Підрядник повинен виконати передбачені Договором роботи, якість яких відповідає умовам КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а також державних стандартів, будівельних норм і правил, інших нормативних документів, проектно-кошторисної документації і Договору.
1.3. Кількість та обсяги робіт повинні відповідати проектно-кошторисній документації.»
Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановлюється центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу та не є ціною на ресурс та не може бути встановлений на РОЗСУД УЧАСНИКА. Переможцем процедури врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,67 год. Замість діючої 173,33 годин. Таким чином, Замовник сам підтверджує, що не правомірно визначив Учасника переможцем.
Враховуючи вищевикладене, Замовник згідно п. 43 Особливостей повинен був надати 24 години на виправлення невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Враховуючи той факт, що організатор торгів не дослідив документи тендерної пропозиції та не виконав вимоги Закону, вимагаємо розглянути вказану вимогу та відмінити торги на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з відповідною заявою.
Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ 24559947
ПРОТОКОЛ
11.12.2023 року
Лубни
№ 6
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд Повторної Вимоги (скарги) учасника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 41131482 , рівень відношення b8f88e43dadf0ffbfecb94d572a2de00, щодо неправомірного визначення Переможцем
ТОВ " Українська Альтернатива " відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника № 4 від 04.12.2023р «Про визнання Учасника переможцем Закупівлі»:
ТОВ "Українська Альтернатива", код ЄДРПОУ 38526244,
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-15-008949-a.
ВИРІШИЛА:
Шановний Учаснику ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ», щиро вдячні Вам за турботу ,щодо прийняття об’єктивного та неупередженого рішення до визначення Переможця процедури закупівлі.
Будь ласка, перевіряйте інформацію перед публікацією вимоги у системі закупівель.
1. Відповідь на перше питання Вимоги (скарги) :
Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників : Учасником, якого визнанано Переможцем надано сканкопії наказів про призначення на посаду,про що свідчить файл «Наказ кадри 13(1) тендерної пропозиції.
2. Відповідь на друге питання Вимоги (скарги) :
Відповідно до п. 1 таблиці у додатку 1 до тендерної документації:
На підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати:
1) Оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника (далі - Довідка), а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми.
№
п/п Назва, тип, номерні знаки машини, механізму, устаткування, обладнання Власне,
орендоване чи
лізинг (у кого) або
залучається (в тому
числі надаються
роботи) (ким)*, залучене субпідрядником Кількість, шт. Строк експлуатації
1 2 4 5 6
1
На підтвердження наявності в учасника вказаного у довідці обладнання та механізмів, у складі пропозиції надаються документи, що підтверджують право власності або користування (договори купівлі-продажу, видаткові накладні, сальдово-оборотні відомості, інвентаризаційні описи, тощо). На підтвердження наявності в учасника вказаного у довідці обладнання, що залучене за договором оренди, надання послуг, лізингу, тощо, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні договори, що підтверджують право користування.
Тендерна документація не містить окремих вимог стосовно наявності в учасників торгів визначеного обладнання.
У складі тендерної пропозиції надано довідку №3 від 24.11.2023 року (файл: доки (1)), в якій зазначено потрібне учаснику ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» обладнання та механізмів та договір оренди №03/23 від 03.11.2023 року.
Бетономішалкою Forte EW7150 та агрегату фарбувального безвоздушного Graco Merkur 48:1 міститься у додатку №1 до договору №03/23 від 03.11.2023 року.
3.Відповідь на третє питання Вимоги (скарги) :
Тендерна документація не встановлювала окремих вимог стосовно обов’язкових пунктів проекту договору до заповнення.
4. Відповідь на четверте питання Вимоги (скарги) :
Тендерна пропозиція підписана кваліфікованим електронним підписом, а отже кожний документ підписаний кваліфікованим електронним підписом. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №18010-р/пк-пз від 09.11.2023 року.
5. Відповідь на п’яте питання Вимоги (скарги) :
Технічним завданням передбачено, до вид Договірної ціни є Динамічним.
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва "Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору".
п.6.3 Заробітна плата в складі прямих витрат при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт визначається на підставі нормативних трудовитрат, фізичних обсягів виконаних робіт та вартості людино-години, що відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні будівельних машин та механізмів, розрахованої та погодженої в договірній ціні. Уточнення рівня середньомісячної заробітної плати здійснюється на умовах, передбачених договором.
Тобто, при виконанні розрахунків за обсяги виконаних робіт вартість людино-години, буде уточнюватись і залежить від норми тривалості робочого часу на момент підписання Актів виконаних робіт. До 14 лютого 2024 року це буде 173,33 грн, після 14 лютого 2024 року - згідно нових Указу Президента України. Норма тривалості робочого часу може зменшуватись, що призведе до подорожчання вартості однієї людино-години, і може збільшуватись, що призведе до здешевшання вартості людино години. Для цього Замовником і визначено вид договірної ціни - Динамічна.
Відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Рішення щодо визнання Переможця залишається незмінним.
Уповноважена особа
Ліцей «Європейський» ЛМР (найменування замовника) ___________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-08-000026 ● 45a145d9a1b6492eaa3399123a5d3ae8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2024 14:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2024 № 1-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-11-15-008949-a, 15.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-08 14:21:38
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 34256429,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-15-008949-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- чому у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» відсутній заповнений проект договору, в той час як пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено: − Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме заповнений проект договору, що наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-10 17:05:37
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь:
1. На сайті Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області опублікована інформація про закупівлю (обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі).
Для переходу потрібно обрати Категорію «Прозорість управління» далі «Фінансова звітність».
http://schoolsuncity6.ho.ua/#
2. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: заповненим проектом договору, що наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано проєкт договору підряду №16 від 24.11.2023 року (файл: доки (1)), в якому на сторінках 242-251 міститься заповнений проект договору.
Варто зазначити, що тендерна документація не містила окремих вимог стосовно того, які саме розділи повинні заповнюватись, тому, вважаємо, що наданий договір є заповнений.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд висновків Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024р. 2.Про прийняття рішення про намір розірвання договору будівельного підряду №48 від 12.12.2023р. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розглянуто Висновки Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 р : Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 12.12.2023 № 48 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Під час розгляду другого питання порядку денного: 1.Адміністрація Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області розповіла про те, що на виконання рекомендацій Робочої групи «Прозорість і підзвітність» при Полтавській обласній військовій адміністрації (протокол засідання Робочої групи від 05 січня 2024 року №9) було надіслано 09.01.2024р. на електронну адресу листа з пропозицією до керівника ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» Віталія ЛИТВИНЕНКА по розірвання договору будівельного підряду по проєкту «Нове будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 Лубенської міської ради Полтавської області, за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34» шляхом підписання Додаткової угоди від 09.01.2024 р. № 2 до Договору будівельного підряду від 12.12.2023 р. № 48 . 2. На основі висновків Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.01.2024 р. повторно 18.01.2024р. надіслано пропозицію розірвати договір будівельного підряду по проєкту «Нове будівництво найпростішого укриття на території Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №6 Лубенської міської ради Полтавської області, за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34» шляхом підписання Додаткової угоди № 2 до Договору будівельного підряду від 12.12.2023 р. № 48. ВИРІШИЛА: Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 12.12.2023 № 48 . Запросити керівника ТОВ «УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА» Віталія ЛИТВИНЕНКА для підписання Додаткової угоди шляхом розірвання Договору будівельного підряду,що можливе виключно за згодою сторін відповідно за частиною 1 статті 651 ЦК.
2024-01-24 14:12:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-02-05 14:22:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" |
32 036 089,04
UAH з ПДВ
|
32 036 089,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
33 933 333,00
UAH з ПДВ
|
33 933 333,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" |
34 169 911,18
UAH з ПДВ
|
34 169 911,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА АЛЬТЕРНАТИВА" #38526244 |
Переможець |
32 036 089,04
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 13:20
|
додаткова угода.PDF | укладений |
01 лютого 2024 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 16:50
|
договір 48.PDF | укладений |
12 грудня 2023 16:49
|