Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991470 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, |
Контактна особа: |
Дякевич Ангеліна Йосипівна 380412550106 posveta@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:36 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:36 |
Очікувана вартість: | 8 366 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей).
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів згідно акту приймання-передачі наданих послуг, упродовж 10 днів після підписання акту приймання-передачі послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 13:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 13:09 |
ТД_МРТ 24.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000070 ● ae647056315c4fd48c0213404073a890
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 21:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2024 №3
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 12.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2024 № 3
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2023-11-15-008212-a 15.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:19:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-15-008212-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 14:38:22
Про надання інформації
Розглянувши Ваш запит на пояснення, повідомляємо наступне.
Щодо визначення технічних, якісних та кількісних характеристик, очікуваної вартості предмету закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
На підставі листа від медичного директора О.О. Аврамця, який відповідно до своїх посадових обов’язків здійснює керівництво закладом охорони здоров'я з медичних питань, №1243 від 09 листопада 2023 року було зазначено потребу в закупівлі послуг магнітно-резонансної томографії на 2024 рік для потреб Замовника, даний лист також містить чіткі характеристики предмету закупівлі (лист додається). Також, дана потреба була досліджена комісією по удосконаленню системи планування, закупівлі, обліку та контролю за використанням лікарських засобів, медичних виробів, послуг, господарського та медичного обладнання в КНП «Житомирський онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 08.11.2023 року (протокол засідання даної комісії додається), по тексту протоколу також зазначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, сфери використання та практичних рекомендацій лікарів для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я населення,.
Очікувана вартість предмета закупівлі була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом МЕРіТУ № 275 від 18.02.2020, а саме методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами з використанням Інтернет - ресурсу та прозоро маркету (який знаходиться у відкритому доступі), проведенням ринкових консультацій (комерційні пропозиції - додаються), а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України - https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/).
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Замовником була оприлюднена інформація на власному веб сайті (підтвердження за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/).
Додатки:
1. Копія листа Медичного директора від 09 листопада 2023 року №1243
2. Протокол № 23 від 08.11.2023 р.
3. Копія листа медичного директора з поліклінічної роботи
4. Комерційні пропозиції
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 14:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" |
7 582 550,00
UAH з ПДВ
|
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради |
6 678 088,00
UAH з ПДВ
|
6 678 088,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР АСКЛЕПІЙ ПЛЮС" #36004607 |
Переможець |
6 600 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 09:27
|
Договір МРТ 2024.pdf | укладений |
04 грудня 2023 09:26
|