Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧЕРНІГІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2» ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 14233274 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Грушевського Михайла, будинок 168б |
Контактна особа: |
Анастасія Пустовойт +380462660499 chgb2_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 12:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 12:50 |
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2.docx | |
15 листопада 2023 12:50 |
Тендерна документація 2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-12-000029 ● 811222e940064d90b4ed1716a33be325
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.12.2023 № 63-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-11-15-007826-a 15.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-15 14:16:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 код 16918 - Автоматичний периметр, НК 024:2023 код 36386 - Рефрактометр офтальмологічний автоматичний, НК 024:2023 код 48064 - Біометр оптичний для низькокогерентної рефлектометрії)», очікуваною вартістю 4 530 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-007826-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору закупівлі товару від 07.12.2023 № 1091 та чи дотримано постачальником товару ТОВ «Медична компанія «Медікус» умови абзацу четвертого пункту 5.1 договору (у разі поставки товару), яким передбачено, що Постачальник зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію (видаткову накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару) при кожній поставці товару. У разі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з надання підтверджуючих документів)?
3. Також, просимо пояснити розбіжності у частині інформації щодо виробників товару в наданих ТОВ «Медична компанія «Медікус» деклараціях відповідності, що підтверджують введення в обіг медичних виробів та наданих Учасником гарантійних листів (листи від 23.11.2023 № 223, від 23.11.2023 № 224, від 23.11.2023 № 225) щодо можливості поставки товару, оскільки відповідно до інформації, зазначеної у деклараціях про відповідність медичних виробів вказано таких виробників товару: OCULUS Optikgerate GmbH, Німеччина; TOPCON Corporation, Японія; Antoni Carles, S.A.,Іспанія; VISA imaging S.r.l., Італія, проте, гарантійні листи щодо можливості поставки товару, надані від ТОВ «Медична компанія «Медікус», як офіційно уповноваженого представника компаній виробників лише від виробників: OCULUS Optikgerate GmbH, Німеччина; TOPCON Corporation, Японія, VISA imaging S.r.l., Італія?
4. З яких причин ТОВ «Медична компанія «Медікус» не надано оригінал листа виробника Antoni Carles, S.A.,Іспанія (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником Antoni Carles, S.A.,Іспанія, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені тендерною документацією Замовника та пропозицією ТОВ «Медична компанія «Медікус» (вимога Замовника згідно пункту п’ятого «Загальні вимоги» додатку 3 до тендерної документації)?
5. У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику ТОВ «Медична компанія «Медікус» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-20 16:43:08
Відповідь
Комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська міська лікарня №2» Чернігівської міської ради, на запит про надання пояснень Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України, який оприлюднено в електронній системі закупівель 2023-12-15 о 14:16 за предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 код 16918 - Автоматичний периметр, НК 024:2023 код 36386 - Рефрактометр офтальмологічний автоматичний, НК 024:2023 код 48064 - Біометр оптичний для низькокогерентної рефлектометрії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-15-007826-a) надає наступні пояснення.
1. Відповідно до пункту 14 Особливостей та статті 4 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Для забезпечення діяльності нашої лікарні в умовах воєнного стану, виникла необхідність у закупівлі офтальмологічного обладнання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наших потреб та запланованих поточних завдань. Нами здійснено аналіз ринку під час якого використовувалася, зокрема, загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту обладнання, яка міститься у відкритих джерелах. Тендерна документація сформована відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості здійснення публічних закупівель), у тому числі і медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Так, з урахуванням медичної практики лікарні, мети застосування обладнання, що закуповується, а також вищевказаних вимог законодавства у сфері публічних закупівель, нами сформовано медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містять детальний опис товару, у тому числі його технічні та якісні характеристики, а також вимоги щодо його технічних і функціональних характеристик. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було проведено моніторинг цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації щодо ціни товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro") та комерційних пропозицій. Таким чином, враховуючи наявну потребу була запланована та проведена закупівля на «ДК 021:2015 - 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (НК 024:2023 код 16918 - Автоматичний периметр, НК 024:2023 код 36386 - Рефрактометр офтальмологічний автоматичний, НК 024:2023 код 48064 - Біометр оптичний для низькокогерентної рефлектометрії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-15-007826-a).
2. Постачальником товару ТОВ «Медична компанія «Медікус» дотримано умови абзацу четвертого пункту 5.1 договору (у разі поставки товару), яким передбачено, що Постачальник зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію (видаткову накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару) при кожній поставці товару.
Стан виконання договору закупівлі товару від 07.12.2023 № 1091 - поставка товару здійснена. Оплата по договору у стадії виконання зобов’язань, а саме в процесі обробки в УДКСУ в м. Чернігів.
3., 4. У відповідності до змісту вимог тендерної документації (додаток 1 та додаток 3 «Медико-технічна специфікація») кількість товару у закупівлі – це 3 (три) товари:
«№1 Система вимірювання та аналізу для дослідження поля зору НК 024:2023 код 16918 - Автоматичний периметр - комплект 1 (один) ; №2 Автоматичний керато-рефрактометр НК 024:2023 код 36386 - Рефрактометр офтальмологічний автоматичний - комплект 1 (один); №3 Офтальмологічна система біометрії та топографії НК 024:2023 код 48064 - Біометр оптичний для низькокогерентної рефлектометрії - комплект 1 (один)».
№ п/п Предмет закупівлі Од. виміру Кількість
1 Система вимірювання та аналізу для дослідження поля зору
НК 024:2023 код 16918 - Автоматичний периметр комплект 1
2 Автоматичний керато-рефрактометр
НК 024:2023 код 36386 - Рефрактометр офтальмологічний автоматичний комплект 1
3 Офтальмологічна система біометрії та топографії
НК 024:2023 код 48064 - Біометр оптичний для низькокогерентної рефлектометрії комплект 1
Кожен товар повинен постачатися у кількості 1 (один) комплект. Комплект (комплектація) кожного товару зазначена у розділі «Медико-технічні вимоги» (далі - МТВ) додатку №3 тендерної документації.
Отже, предметом закупівлі є три товари, кожен з яких повинен бути у певній комплектації.
Відповідно до п.5 додатку №3 «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.»
Таким чином, вимога Замовника у тендерній документації мала на меті отримати гарантійні листи на сам товар, в розумінні його уже повної комплектації відповідно до МТВ.
Ми як Замовник не розглядаємо складові комплекту предмету закупівлі як окремі товари, що вимагають гарантійних листів, тому у тендерній документації відсутня вимога надати учасниками окремих гарантійних листів про підтвердження кількості та термінів поставки всіх складових комплекту.
Гарантійні листи на поставку самого товару (який має певну комплектацію) також гарантує поставку і складових комплекту цього ж товару, що є логічним і невід’ємним.
Такі гарантійні листи на всі товари від всіх виробників, їх кількість та терміни поставки Учасник ТОВ «Медична компанія «Медікус» надав, а підтвердження комплектації кожного товару підтвердив шляхом надання відповідної заповненої таблиці.
Вимогу Замовника надати гарантійні листи на сам товар, його кількість та термін поставки ТОВ «Медична компанія «Медікус» виконало у повному обсязі.
Щодо надання Декларації про відповідність № А.CARLES-2/25.10.23 від 25 жовтня 2023 року на одну із складових комплекту (стіл офтальмологічний) виробництва Antoni Carles, S.A.,Іспанія та сканкопію довіреності виданої виробником (Antoni Carles, S.A.) довіреності від 03.03.2023 року, повідомляємо наступне.
З цими документами ми ознайомилися під час проведення оцінки відповідності документів тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника.
За результатами такої оцінки було визначено, що ці документи не відносяться до необхідних документів, які вимагав Замовник у тендерній документації, оскільки вони стосуються характеристики одного компоненту зі складу комплектації товару, а не товару як предмету закупівлі в цілому, та надані учасником додатково, на власний розсуд.
Відповідно до абзацу 3 п. 8. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації відкритих торгів у цій закупівлі (ідентифікатор UA-2023-11-15-007826-a) Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
5.У сукупності з нашою відповіддю на питання №3 та №4, повідомляємо, що документи щодо відповідності на одну із складових одного з комплектів, які є предметом закупівлі (стіл офтальмологічний) виробництва Antoni Carles, S.A.,Іспанія та сканкопія довіреності виданої виробником (Antoni Carles, S.A.) від 03.03.2023 року, Декларація про відповідність № А.CARLES-2/25.10.23 від 25 жовтня 2023 року надані учасником ТОВ «Медична компанія «Медікус» додатково з власної ініціативи, такі документи не входили до переліку вимог тендерної документації, тому нами не розглядалися, а отже не було підстав вимагати від учасника ТОВ «Медична компанія «Медікус» усунення недоліків, оскільки це не було недоліком.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважену особу Анастасію ПУСТОВОЙТ, з огляду на встановлені порушення, у подальшому зобов’язано здійснювати заходи, направлені на недопущення встановленого порушення, більш детально відстежувати та опрацьовувати зміни законодавчої бази у сфері публічних закупівель.
2024-01-01 11:39:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Медична компанія "Медікус" |
4 458 904,00
UAH з ПДВ
|
4 458 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Медична компанія "Медікус" #21584181 |
Переможець |
4 458 904,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 21:08
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 13:50
|
1091.pdf | укладений |
08 грудня 2023 13:49
|