Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

світлодіодні світильники для зовнішнього освітлення
Очікувана вартість
1 340 800,00 UAH
UA-2023-11-15-006288-a 090e9243b76c4b97b4f2a976306b2281
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Тропець

+380502648375 gorsvet_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Контактна особа: Ольга Тропець
+380502648375
gorsvet_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 листопада 2023 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2023 11:08
Очікувана вартість: 1 340 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 704,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
світильник світлодіодний для зовнішнього освітлення 45 Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Героїв АТО 73 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення
100 штуки
Світильник світлодіодний для зовнішнього освітлення 120 Вт

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Героїв АТО 73 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2023
ДК 021:2015: 31527200-8 — Світильники зовнішнього освітлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 15 листопада 2023 11:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 листопада 2023 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2023 11:51
Тендерна документація.docx
15 листопада 2023 11:51
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коефіцієнт потужності не менше 0,99
Дата подання: 15 листопада 2023 12:50
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:40
Доброго дня, просимо змінити вимоги ТЗ згідно чинного законодавства. Згідно ПКМУ №992 від 15 жовтня 2012 р, допустимі значення коефіцієнта потужності для освітлювальних пристроїв для зовнішнього освітлення становлять: не менш яй 0,9. В той час, ви вимагаєте не менш 0,99. У всіх лідерів з виробництва блоков живлення для світлодіодних світильників цей показник є не менше 0,97. Наприклад, у відкритих джерелах можна подивитися характеристики драйверу MeanWell цей показник гарантований від 0,92 до 0,97. посилання на специфікацію: (https://www.meanwell.com/webapp/product/search.aspx?prod=ELG-150). Не менш видатний виробник "Іnventronics" при напрузі 220 має цей показник 0,96. ПОсилання на специфікацію: https://www.inventronics-co.com/wp-content/uploads/2019/10/DS_EAM-150SxxxSB_Rev.E.pdf Тож, просимо, або змінити цей показник на 0,97, або обгрунтувати яка причина завищення ЗАКОННОЇ норми 0,9 та надати приклади виробників драйверів, у специфікації котрих при нарпузі 220В цей параметр рівен 0,99
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
Стосовно Вашого питання - у Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2012 р. № 992 пункт 5. Мінімально допустимі значення коефіцієнта потужності становлять: 2) для освітлювальних пристроїв для зовнішнього освітлення потужністю більшою за 25 Вт - не менш як 0,9;
Тобто, даною постановою було встановлено МІНІМАЛЬНІ значення коефіцієнта потужності. Оскільки Ви задаєте таке професійне питання, то напевно знаєте, що коефіцієнт потужності прямо впливає на реальну споживану потужність електрообладнання - чим більше коефіцієнт наближається до «1» тим споживання електрики менше. Тому, з метою економії коштів громади Замовник намагається оптимізувати обладнання на найбільш енергоефективне.
Також радимо Вам ознайомитись із іншими виробниками драйверів, таким наприклад, як Philips, Osram, Vossloh-Schwabe і т.п., які мають вказані в технічному завданні параметри. Просимо їх також занести в Ваш перелік «видатних виробників».
Також просимо Вас вказати нормативні документи, де вказано, що Замовник має просити ВИКЛЮЧНО мінімальні показники на бажану продукцію, а не ті, які Він вважає за доцільне.

IP66
Дата подання: 15 листопада 2023 12:55
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:43
Ви виагаєте для першого типу світильників рівень захисту IP65, а для другого - IP66. Чому? Поясніть будь ласка, навіщо вам вуличні світильники із захистом IP66? Згідно нормативної документації, рівень захисту IP66 передбачає захист від потужних струменів води під тиском 100 кПа. Просимо змінити рівень захисту другого типу світильників на IP65, або пояснити, навіщо ви хочете подавати воду на світильники з тиском 100кПа
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку зі збійом в системі відповідь на друге питання вважати відповідю на третє питання, відповідно відповідь на третє питання вважати відповідю на друге питання.
Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
У Вашому запитанні Ви пропустили (згідно постанови) слово «Мінімально» допустимі значення індексу кольоропередачі світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять: для зовнішнього освітлення - 60;
Також просимо Вас вказати нормативні документи, де вказано, що Замовник має право просити ВИКЛЮЧНО мінімальні показники на бажану продукцію, а не ті, які Він вважає за доцільне.
Індекс кольоропередачі не менше 83
Дата подання: 15 листопада 2023 13:00
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:34
просимо змінити вимоги ТЗ згідно чинного законодавства. Згідно ПКМУ №992 від 15 жовтня 2012 р, допустимі значення індексу кольоропередачі світлодіодних світлотехнічних пристроїв та ламп становлять: для зовнішнього освітлення - 60; У першому типі світильників ви вимагаєте цей рівень не менше 72, у другому типі - не менше 83. У чому різниця? Згідно світлотехнічних норм, індекс кольоропередачі більше 80Ra необхідний там, де працюють з кольорами матеріалів - у стоматології або художній майстерні. ПРосимо примести цей показник до рівня "не менше 72", так як у першому типі світильників, або пояснити на основі яких нормативних документів ви вимагаєте рівень кольоропередачі 83Ra для освітлення вулиць
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
Стосовно Вашого питання - у технічному завданні до торгів вказано «Захист від проникнення пилу, твердих тіл і вологи IP не менше 65 та не менше 66». Радимо Вам ознайомитись із світильниками виробників, таким наприклад, як Philips, Osram, Schreder, Vossloh-Schwabe, Lug і т.п., які мають Ступінь захисту від проникнення пилу, твердих тіл і вологи для вуличних світильників IP66.
Кращій (вищій) ступінь захисту дозволить зменшити можливість потрапляння вологи, наприклад, при експлуатаційному обслуговуванні світильників, що зрештою призведе до більшого строку експлуатації світильників, а як наслідок економію коштів Громади.



ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019
Дата подання: 15 листопада 2023 13:02
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:46
ви вимагаєте "Підвередити акредитацію лабораторії що проводила випробування надати дійсний атестат про акредитацію відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 з додатками". Просимо надати пояснення, згідно із яким законом ви сформували вимогу що до надання таких атестатів, та котрі акредитовані саме за цим ДСТУ
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
Стосовно Вашого питання - просимо Вас ознайомитись із ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT). Даний ДСТУ підтверджує акредитацію випробувального центру проводити відповідні випробування. Замовник ВИМАГАЄ, щоб випробування параметрів, які вимагаються технічною специфікацією були виміряни виключно установами, які мають на це необхідно компетентність та відповідне обладнання. Це дасть змогу Замовнику придбати дійсно якісну продукцію, і не мати в подальшому проблем із гарантійною заміною, відповідність встановленим нормам, зменшенням вартості володіння обладнанням, що призведе до економії коштів Громади.
Надати на всі світильники файл з фотометричними даними в форматі ies або ldt
Дата подання: 15 листопада 2023 13:05
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:50
ви вимагаєте "Надати на всі світильники файл з фотометричними даними в форматі ies або ldt". Просимо пояснити, чі є у вас у штаті кваліфікований спеціаліст за світлотехнічною профессією, з відповідним атестатом, котрій може перевірити належність цих файлів, та чи є у наявності у вас лінцезійне програмне забезпечення, що дозволяє перевіряти фотометричні файли ies або ldt, і що це за програмне забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
Стосовно Вашого питання - Замовник не повинен надавати чи ознайомлювати, без встановлених чинним законодавством підстав, когось про свій штатний розклад, наявність працівників відповідної кваліфікації чи наявність програмного забезпечення. Також повідомляємо,
у відкритому доступі на офіційних сайтах таких виробників як - Philips, Osram, Schreder, Vossloh-Schwabe, Lug і т.п. Ви можете знайти фотометричні файли ies або ldt. Дана вимога жодним чином не може зменшувати коло потенційних учасників. У разі надання відповідних файлів Замовник, у разі необхідності, може звернутись до будь-яких осіб та організацій, які мають відповідного кваліфікованого спеціаліста за світлотехнічною професією, з відповідним атестатом, котрій може перевірити належність цих файлів, та у якого є у наявності ліцензійне програмне забезпечення, що дозволяє перевіряти фотометричні файли ies або ldt. Також просимо Вас вказати нормативні документи, де вказано, що Замовник не має права просити підтвердження високих якісних показників на бажану продукцію шляхом надання фотометричних файлів ies або ldt.
Розмір, та вага
Дата подання: 15 листопада 2023 13:08
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:53
Ви вимагаете "Розмір, не більше , мм (довжина*ширина*висота) 552*216*91", "Вага продукту не більше кг. 3.600" просимо пояснити, яким чином ви вимагаєте світильники що ЗНАЧНО менші та ЗНАЧНО легші від стандартних ЖКУ, на котрі розраховані УСІ ІСНУЮЧІ опори вуличного освітлення? Чому ви обмежуєте коло постачальників?
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
Стосовно Вашого питання - У відкритому доступі на офіційних сайтах таких виробників як - Philips, Osram, Schreder, Vossloh-Schwabe, Lug і т.п. Ви можете знайти продукцію, яка відповідає даному кретерію. Яким чином Учасник встановив, що дані світильники будут замінювати саме світильники ЖКУ?
Звертаючись до відкритих джерел, наприлад: https://www.optimaltd.com.ua/ua/catalog/natrievye-svetilniki-dnat-000000059/ulichnye-svetilniki-zhku-000000065/natrievyy-ulichnyy-svetilnik-zhku-70vt-optima-08957.html Вага світильника ЖКУ70Вт - Вага 1,5кг.
Просимо Вас не спотворювати інформацію, або краще ознайомитись із технічними характеристиками світильників різних виробників.
Також просимо Вас вказати нормативні документи, де вказано, що Замовник не має права просити бажані показники на бажану продукцію, які Він вважає за доцільне.
Розмір, та вага до другого типу світильників
Дата подання: 15 листопада 2023 13:11
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:54
Ви вимагаете "Розмір, не більше , мм (довжина*ширина*висота) 365*135*85", "Вага продукту не більше кг. 1,500" просимо пояснити, яким чином ви вимагаєте світильники що ЗНАЧНО менші та ЗНАЧНО легші від стандартних ЖКУ, на котрі розраховані УСІ ІСНУЮЧІ опори вуличного освітлення? Чому ви обмежуєте коло постачальників? просимо видалити всі параметри що привязані до певного виробника, в іншому випадку ми подамо скаргу до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник!
У відкритому доступі на офіційних сайтах таких виробників як - Philips, Osram, Schreder, Vossloh-Schwabe, Lug і т.п. Ви можете знайти продукцію, яка відповідає даному кретерію. Яким чином Учасник встановив, що дані світильники будут замінювати саме світильники ЖКУ?
Звертаючись до відкритих джерел, наприлад: https://www.optimaltd.com.ua/ua/catalog/natrievye-svetilniki-dnat-000000059/ulichnye-svetilniki-zhku-000000065/natrievyy-ulichnyy-svetilnik-zhku-70vt-optima-08957.html Вага світильника ЖКУ70Вт - Вага 1,5кг.
Просимо Вас не спотворювати інформацію, або краще ознайомитись із технічними характеристиками світильників різних виробників.
Також просимо Вас вказати нормативні документи, де вказано, що Замовник не має права просити бажані показники на бажану продукцію, які Він вважає за доцільне.
Замовник жодним чином не обмежує Вашого права подати скаргу до АМКУ і готовий відстоювати свою позицію усіма аргументами у рамках правового поля.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 17 листопада 2023 16:12
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:12
Згідно із ТД, розділ "ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", пунтк "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. Тобто, при неподанні документів: на всі світильники файл з фотометричними даними в форматі ies або ldt - це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції? Будь ласка надайте обґрунтовану відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, потенційний Учасник.
Стосовно Вашого питання - так, дійсно в тендерній документації є розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції і пунтк "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": в якому зазначено що відсутність документів, що не передбачені законодавством для УЧАСНИКІВ - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення. І Замовник не вимагає надання таких документів, а вимога щодо надання файлу з фотометричними даними в форматі ies або ldt є вимогою до наявності даних файлів не в Учасника, а до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, і у випадку непопадання Учасником зазначених файлів його пропозиція буде відхилена.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-11-15-006288-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕКОЛАЙТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38098435
Дата подання: 17 листопада 2023 18:25
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, що до вимог Замовника
Скаржник надав перелік технічних вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, шляхом підлаштування під певного постачальника. Перелічені вимоги суперечать чинному Законодавству та Державним нормам України.
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 21.11.2023 №18669.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 16:19

Документи подані скаржником

17 листопада 2023 18:17
Тендерна документація.docx
17 листопада 2023 18:17
скарга.pdf
17 листопада 2023 18:27
Платіж.pdf

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2023 16:19
Рішення від 21.11.2023 №18669.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000025 ● e22de3440909403db8412e652c900c4e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 11:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.01.2024 № 8

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

8 UA-2023-11-15-006288-a 15.11.2023 ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 11:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА" 1 337 400,00
UAH з ПДВ
1 337 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 листопада 2023 12:42
Електронний підпис
30 листопада 2023 12:42
Статут ТОВ ТЕХ ЮА (4).pdf.p7s
30 листопада 2023 12:42
Довідка.zip.p7s
30 листопада 2023 12:42
Довідка (1).zip.p7s
30 листопада 2023 12:42
20231130123847.pdf.p7s
30 листопада 2023 12:42
Статут ТОВ ТЕХ ЮА (4).pdf
30 листопада 2023 12:42
Довідка.zip
30 листопада 2023 12:42
Довідка (1).zip
30 листопада 2023 12:42
Витяг-1821871-Солдатов-2023-11-30.pdf.p7s
30 листопада 2023 12:42
Витяг-1821871-Солдатов-2023-11-30.pdf
30 листопада 2023 12:42
20231130123847.pdf
29 листопада 2023 14:07
Електронний підпис
29 листопада 2023 14:07
техопис.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
Договір видаткова.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
scan (10).pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
6.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
5.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
4.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
3.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:07
2.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:06
1.pdf.p7s
29 листопада 2023 14:06
техопис.pdf
29 листопада 2023 14:06
Договір видаткова.pdf
29 листопада 2023 14:06
Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2023 14:06
scan (10).pdf
29 листопада 2023 14:06
6.pdf
29 листопада 2023 14:06
5.pdf
29 листопада 2023 14:06
4.pdf
29 листопада 2023 14:06
3.pdf
29 листопада 2023 14:06
2.pdf
29 листопада 2023 14:06
1.pdf
23 листопада 2023 10:47
Електронний підпис
23 листопада 2023 10:47
Електронний підпис
23 листопада 2023 10:47
Лист банкрутство.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Декларація копія.pdf
23 листопада 2023 10:47
Протокол 120Вт КМУ 992.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Лист банкрутство.pdf
23 листопада 2023 10:47
Довідка.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
191105-01-ECO CLASS AREA SPD 840 45W_UKR (1).pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Паспорт код копія.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Досвід.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
протоколIP66_45W_SPD_LEDVO (1).pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист5.pdf
23 листопада 2023 10:47
Гар лист6.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
10.1-5927-2 120W.pdf
23 листопада 2023 10:47
Лист декларація техописи.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист2.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Інформ про відповідність.pdf
23 листопада 2023 10:47
Гар лист2.pdf
23 листопада 2023 10:47
Інформ про відповідність.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Лист декларація техописи.pdf
23 листопада 2023 10:47
ECO CLASS AREA SPD 120W 840 IP66 GY.ldt.p7s
23 листопада 2023 10:47
10.1-5927-2 120W.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист5.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Довідка аналог дог.pdf
23 листопада 2023 10:47
ECO-CLASS-AREA-840-45W-5400LM-GR.ies.p7s
23 листопада 2023 10:47
протоколIP66_45W_SPD_LEDVO (1).pdf
23 листопада 2023 10:47
Довідка аналог дог.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Лист на місце поставки.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Заповнена таблиця.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист1.pdf
23 листопада 2023 10:47
атестат з додатком.pdf
23 листопада 2023 10:47
Гар лист1.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
191105-01-ECO CLASS AREA SPD 840 45W_UKR (1).pdf
23 листопада 2023 10:47
Гар лист4.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
КП.pdf
23 листопада 2023 10:47
Довідка.pdf
23 листопада 2023 10:47
Статут ТОВ ТЕХ ЮА (4).pdf
23 листопада 2023 10:47
КП.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Статут ТОВ ТЕХ ЮА (4).pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Лист на місце поставки.pdf
23 листопада 2023 10:47
Досвід.pdf
23 листопада 2023 10:47
ECO CLASS AREA SPD 120W 840 IP66 GY.ldt
23 листопада 2023 10:47
Гар лист6.pdf
23 листопада 2023 10:47
Гар лист3.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Заповнена таблиця.pdf
23 листопада 2023 10:47
Паспорт код копія.pdf
23 листопада 2023 10:47
ECO-CLASS-AREA-840-45W-5400LM-GR.ies
23 листопада 2023 10:47
атестат з додатком.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист4.pdf
23 листопада 2023 10:47
Протокол 120Вт КМУ 992.pdf
23 листопада 2023 10:47
Декларація копія.pdf.p7s
23 листопада 2023 10:47
Гар лист3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА"
#43295361
Переможець 1 337 400,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2023 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 17:03

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2023-11-15-006288-a Шановний учасник ТОВ "ТЕХ ЮА" керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі -Особливості) повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. - перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника надано через електронну систему закупівель довідку № 9071/16-11 від 23.11.2023 р. про виконання Учасником аналогічного договору. На підтвердження зазначеної інформації в довідці надано копію аналогічного договору поставки № 11 від 05.04.2023 р. та видаткову накладну №12 від 07.04.2023 р. на світильники ДВО 40W 60*60 матова 4000К. Наданий аналогічний договір поставки № 11 від 05.04.2023 разом з видатковою накладною №12 від 07.04.2023р не належить до типу світильників вуличних. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” встановлювався кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - номер закупівлі в системі Prozorro (у разі наявності) Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник надає документи відповідно до пп. 1.2 – 1.3. 1.2. Аналогічний договір* з усіма його невід’ємними частинами та додатками (оформленими належним чином), зазначений в довідці згідно вимог п.2.1. 1.3. Документи, що підтверджують виконання наданого аналогічного договору*, який зазначений у довідці згідно вимог п.1.1., в повному обсязі (видаткові накладні або інші документи, на підставі яких здійснювались розрахунки за договором). *Під аналогічним договором розуміється договір поставки світильників вуличних світлодіодних. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель інформацію та документи на підтвердження виконання Учасником аналогічного договору згідно з Додатком 1 до тендерної документації, а саме для світильників вуличних світлодіодних. 2) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника відсутня довідка, про наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1.5. повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб). - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель довідку у довільній формі про наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 3) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника відсутній лист в довільній формі про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та умовами поставки товарів, що передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, а також відсутнє погодження з умовами проєкту договору про закупівлю, довідка про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та оригінал/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1. зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пп.1.1. тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - лист в довільній формі, про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та умовами поставки товарів, що передбачені у Додатку 2 до тендерної документації; - лист-згоду з умовами, що зазначені в проєкті договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації), який складається у довільній формі; - довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором - копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством; -оригінал/копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість або оригінал/копія витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку . - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель лист в довільній формі, про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі та умовами поставки товарів, що передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, лист-згоду з умовами, що зазначені в проєкті договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації), який складається у довільній формі, довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством та оригінал/копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 4) перелік виявлених невідповідностей: в складі пропозиції Учасника встановлена невідповідність, а саме: на підтвердження технічним вимогам, які містяться в Таблиці 1 в Додатку 2 до тендерної документації надано лист № 9071/10-11 від 23.11.2023 р. з інформацією про відповідність пропонованого товару для світильників світлодіодних для зовнішнього освітлення 45 Вт – 100 шт, та світильників світлодіодних для зовнішнього освітлення 120 Вт – 100 шт. В наданому листі зазначено, що світильники світлодіодні для зовнішнього освітлення 120 Вт – 100 шт мають спосіб кріплення: консольне на кронштейн. На підтвердження інформації зазначеної в листі надано технічний опис товару на світильники світлодіодні для зовнішнього освітлення 120 Вт – 100 шт, в якому зображено, що даний світильник, має можливість кріпитися на кронштейн, але в розділі «застосування та упаковка» зазначено тип монтажу: підвісний; монтаж: на стовп. - посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:- Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації п. 1.1.8. Учасник у складі тендерної пропозиції окрім копій документів, визначених цим додатком, повинен надати лист, створений Учасником, у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) на кожній заповненій сторінці листа (у разі створення паперового документу) або підписаний електронним цифровим підписом (у разі створення електронного документу) з інформацією про відповідність пропонованого товару технічним вимогам замовника та обов'язковим зазначенням всіх технічних характеристик світильників, визначених замовником в цьому додатку до тендерної документації, та технічних характеристик пропонованого учасником товару (рекомендовано застосування табличних форм викладення інформації, які дозволяють провести порівняння виставлених замовником вимог та характеристик пропонованого учасником товару) з обов’язковим зазначенням, де та в якому документі (паспорті, технічному описі або іншому документі, що надається Учасником на підтвердження параметрів/характеристик товару), підтверджується та чи інша характеристика. - перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель підтвердження, а саме лист від заводу- виробника з інформацією про спосіб кріплення для світильників світлодіодних для зовнішнього освітлення 120 Вт – 100 шт.

Документи

30 листопада 2023 10:12
Довідка НАЗК
30 листопада 2023 10:11
Електронний підпис
30 листопада 2023 10:09
протокол № 5 від 30.11.2023.pdf
23 листопада 2023 11:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2023 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ЮА"
#43295361
1 337 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2023 10:12
Довідка НАЗК
30 листопада 2023 10:11
Електронний підпис
30 листопада 2023 10:09
протокол № 5 від 30.11.2023.pdf
23 листопада 2023 11:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2024 08:54
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2024 13:21
Дод.угода № 2 до Договору № 250 від 08.12.2023.pdf зміни до договору
11 січня 2024 13:16
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 09:25
Дод.угода №1 до договору №250.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 09:23
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 14:26
Договір № 250.pdf укладений
08 грудня 2023 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №250
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: №250
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2023 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 1 601 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 266 996,00 UAH)