Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
21 731 499,00 UAH
UA-2023-11-15-000679-a ● 8d4c1f50e4eb452181e5d24bc51e2157
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Микитін Максим Валерійович 380442986921 MIKITIN-MV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2023 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 11:22 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 21 731 499,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 217 314,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог п. 4.10 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.1. до тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 651000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог п. 4.11 Розділу І тендерної документації та Додатку 6.2. до тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
90910000-9 Послуги з прибирання
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-10-30-006396-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (90910000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 січня 2026
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Акт приймання-передачі послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2023 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_Перелік_змін-1.pdf | |
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_ТД-зм-1.docx | |
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_Додаток_2_Перелік інформації-зм-1.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_4_Проєкт договору.docx |
17 листопада 2023 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_Перелік_змін-1.pdf
|
|||
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_ТД-зм-1.docx
|
|||
17 листопада 2023 15:34 |
23-3230_Додаток_2_Перелік інформації-зм-1.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_1_Технічні характеристики.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx
|
|||
15 листопада 2023 09:04 |
23-3230_Додаток_4_Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 16 листопада 2023 11:12
Дата відповіді: 17 листопада 2023 15:16
Шановний Замовнику! В закупівлі встановлений такий критерій, як наявність фінансової спроможності, на підтвердження якого, згідно документації, необхідно додати
- балансу станом на 31 грудня 2020/2021/2022/2023 року (на вибір Учасника); - звіту про фінансові результати за 2020/2021/2022/2023 рік (на вибір Учасника).
Але для звітності станом на 31 грудня 2023 не настав термін подання. Чи можливо на підтвердження цього критерію надати звітність станом на 30 вересня 2023року?
Заздалегідь дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше питання повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації.
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 19 листопада 2023 14:48
Дата відповіді: 22 листопада 2023 16:16
Добрий день, детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «інформації Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 1.1. до тендерної документації встановлено вимогу – • рушники паперові тип складання ZZ: розмір листа Д x Ш (см): 23х23см +/- 1см; колір – білий; кількість шарів – не менше двох; системи Н3; прозоре тиснення; не менше 200 листів у пачці; сировина – 100% целюлоза;
• рушники паперові рулонні на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина листка не менше (см) - 21,8; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листка не менше (см) – 13,1; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; ширина листка (см) – не менше 9; довжина листка не менше (см) - 9; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2 ;
• рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%».
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність у встановленні потреби у закупівлі товарів саме з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Адже встановлення даної дискримінаційної вимоги, із зазначенням саме тих технічних, якісних та кількісних характеристик, встановлених Замовником - є порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначенням саме таких технічних характеристик Ви суто звужує коло потенційних учасників. І ні на одному сайті виробника чи офіційного представника не може бути зазначено саме такі технічні характеристики, як Ви вимагаєте у своєму технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації та Гарантійному листі (Додаток 1.1. до тендерної документації).
Як для прикладу візьмемо «рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%». Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла? Чому Ви не обираєте мило, яке буде відповідати санітарним нормам? Встановлення саме такого вмісту рідкого мила суттєво обмежує коло учасників, адже у офіційних виробників, які виготовляються свою продукцію, може і не писатися склад саме цитрату срібла. Та хочемо звернути увагу, що виробники випускають рідке мило, за своїми технічними характеристиками є якісним і про вміст цитрату срібла там мова взагалі не йде.
Що ж стосується рушників і туалетного паперу, то Вами встановлено конкретний розмір, тиснення, ущільнення і матеріал. Дані технічні характеристики є дискримінаційними та такими, що суто обмежують коло учасників. Адже ні один офіційний виробник чи офіційний представник не надають таку детальну характеристику, як Вами зазначено в Додатку 1 та Додатку 1.1. Якщо ви хочете отримати якісний матеріал, то чому б не вказати розмір диспенсера і учасники вже самі будуть підбирати товар саме по розміру диспенсера? В даній ситуації Ви встановлюєте конкретний розмір і конкретні технічні характеристики, які відповідають якомусь одному найменуванню товару і, можливо, навіть, аналогів немає.
Та ще раз акцентуємо Вашу увагу, на тому, що на сайтах офіційних виробників чи представників виробників не існує такого детального розпису товару, як Ви вимагаєте.
Виходячи із вищесказаного, для усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо надати узагальнені показники щодо тої чи іншої продукції.
Довідково інформуємо, відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне: Інформуємо, що вказані в ТД технічні характеристики товарів для здійснення прибирання зазначені в параметрах в межах допустимого. На ринку багато виробників, які проізводять ці товари.
Щодо Вашого запитання «Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла?» повідомляємо, що мило саме з такими параметрами найбільше підходить для використання в теперішній час, а саме війна, епідемія COVID-19. Гліцерин чинить зволожувальну дію, захищає шкіру від зневоднення, а тому вважається універсальним догляданим компонентом. Примітне, що гліцеринове мило дозволене для використання у разі захворюваннях та пошкодженнях шкіри, а срібло- є основою для переважної більшості препаратів з антибактеріальними, противірусними та протигрибковими властивостями.
Замовником закупівлі проводяться відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, це все відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо Вашу увагу на аналогічну процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-18-002004-a, що була проведена з аналогічними вимогами до технічних та якісних характеристик товарів, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог тендерної документації, на яких Ви наголошуєте!
Щодо Вашого запитання «Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла?» повідомляємо, що мило саме з такими параметрами найбільше підходить для використання в теперішній час, а саме війна, епідемія COVID-19. Гліцерин чинить зволожувальну дію, захищає шкіру від зневоднення, а тому вважається універсальним догляданим компонентом. Примітне, що гліцеринове мило дозволене для використання у разі захворюваннях та пошкодженнях шкіри, а срібло- є основою для переважної більшості препаратів з антибактеріальними, противірусними та протигрибковими властивостями.
Замовником закупівлі проводяться відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, це все відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо Вашу увагу на аналогічну процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-18-002004-a, що була проведена з аналогічними вимогами до технічних та якісних характеристик товарів, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог тендерної документації, на яких Ви наголошуєте!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-15-000679-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 19 листопада 2023 22:14
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Добрий день, детально ознайомившись із вимогами тендерної документації, було встановлено невідповідність: «інформації Додатку 1 до тендерної документації та Додатку 1.1. до тендерної документації встановлено вимогу – • рушники паперові тип складання ZZ: розмір листа Д x Ш (см): 23х23см +/- 1см; колір – білий; кількість шарів – не менше двох; системи Н3; прозоре тиснення; не менше 200 листів у пачці; сировина – 100% целюлоза;
• рушники паперові рулонні на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина листка не менше (см) - 21,8; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листка не менше (см) – 13,1; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; ширина листка (см) – не менше 9; довжина листка не менше (см) - 9; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2 ;
• рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%».
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність у встановленні потреби у закупівлі товарів саме з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Адже встановлення даної дискримінаційної вимоги, із зазначенням саме тих технічних, якісних та кількісних характеристик, встановлених Замовником - є порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначенням саме таких технічних характеристик Ви суто звужує коло потенційних учасників. І ні на одному сайті виробника чи офіційного представника не може бути зазначено саме такі технічні характеристики, як Ви вимагаєте у своєму технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації та Гарантійному листі (Додаток 1.1. до тендерної документації).
Як для прикладу візьмемо «рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%». Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла? Чому Ви не обираєте мило, яке буде відповідати санітарним нормам? Встановлення саме такого вмісту рідкого мила суттєво обмежує коло учасників, адже у офіційних виробників, які виготовляються свою продукцію, може і не писатися склад саме цитрату срібла. Та хочемо звернути увагу, що виробники випускають рідке мило, за своїми технічними характеристиками є якісним і про вміст цитрату срібла там мова взагалі не йде.
Що ж стосується рушників і туалетного паперу, то Вами встановлено конкретний розмір, тиснення, ущільнення і матеріал. Дані технічні характеристики є дискримінаційними та такими, що суто обмежують коло учасників. Адже ні один офіційний виробник чи офіційний представник не надають таку детальну характеристику, як Вами зазначено в Додатку 1 та Додатку 1.1. Якщо ви хочете отримати якісний матеріал, то чому б не вказати розмір диспенсера і учасники вже самі будуть підбирати товар саме по розміру диспенсера? В даній ситуації Ви встановлюєте конкретний розмір і конкретні технічні характеристики, які відповідають якомусь одному найменуванню товару і, можливо, навіть, аналогів немає.
Та ще раз акцентуємо Вашу увагу, на тому, що на сайтах офіційних виробників чи представників виробників не існує такого детального розпису товару, як Ви вимагаєте.
Виходячи із вищесказаного, для усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо надати узагальнені показники щодо тої чи іншої продукції.
Довідково інформуємо, відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
• рушники паперові рулонні на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; ширина листка не менше (см) - 21,8; діаметр рулону не більше 15 см; кількість відривів не менше 80 арк.; довжина листка не менше (см) – 13,1; сировина – целюлоза;
• туалетний папір рулонний стандарт на гільзі: колір – білий; кількість шарів – не менше двох; прозоре тиснення; кількість відривів не менше 180 арк.; ширина листка (см) – не менше 9; довжина листка не менше (см) - 9; діаметр рулону не більше 15см; сировина - 100% целюлоза; щільність не менше 2х18 г/м2 ;
• рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%».
Обгрунтуйте, будь ласка, необхідність у встановленні потреби у закупівлі товарів саме з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками.
Адже встановлення даної дискримінаційної вимоги, із зазначенням саме тих технічних, якісних та кількісних характеристик, встановлених Замовником - є порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначенням саме таких технічних характеристик Ви суто звужує коло потенційних учасників. І ні на одному сайті виробника чи офіційного представника не може бути зазначено саме такі технічні характеристики, як Ви вимагаєте у своєму технічному завданні (Додаток 1 до тендерної документації та Гарантійному листі (Додаток 1.1. до тендерної документації).
Як для прикладу візьмемо «рідке мило: колір – білий; вміст гліцерину в межах 3%-4,5%; вміст цитрату срібла в межах 0,2-0,25%». Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла? Чому Ви не обираєте мило, яке буде відповідати санітарним нормам? Встановлення саме такого вмісту рідкого мила суттєво обмежує коло учасників, адже у офіційних виробників, які виготовляються свою продукцію, може і не писатися склад саме цитрату срібла. Та хочемо звернути увагу, що виробники випускають рідке мило, за своїми технічними характеристиками є якісним і про вміст цитрату срібла там мова взагалі не йде.
Що ж стосується рушників і туалетного паперу, то Вами встановлено конкретний розмір, тиснення, ущільнення і матеріал. Дані технічні характеристики є дискримінаційними та такими, що суто обмежують коло учасників. Адже ні один офіційний виробник чи офіційний представник не надають таку детальну характеристику, як Вами зазначено в Додатку 1 та Додатку 1.1. Якщо ви хочете отримати якісний матеріал, то чому б не вказати розмір диспенсера і учасники вже самі будуть підбирати товар саме по розміру диспенсера? В даній ситуації Ви встановлюєте конкретний розмір і конкретні технічні характеристики, які відповідають якомусь одному найменуванню товару і, можливо, навіть, аналогів немає.
Та ще раз акцентуємо Вашу увагу, на тому, що на сайтах офіційних виробників чи представників виробників не існує такого детального розпису товару, як Ви вимагаєте.
Виходячи із вищесказаного, для усунення дискримінаційних вимог, вимагаємо надати узагальнені показники щодо тої чи іншої продукції.
Довідково інформуємо, відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2023 16:17
Шановний потенційний учасник! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне: Інформуємо, що вказані в ТД технічні характеристики товарів для здійснення прибирання зазначені в параметрах в межах допустимого. На ринку багато виробників, які проізводять ці товари.
Щодо Вашого запитання «Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла?» повідомляємо, що мило саме з такими параметрами найбільше підходить для використання в теперішній час, а саме війна, епідемія COVID-19. Гліцерин чинить зволожувальну дію, захищає шкіру від зневоднення, а тому вважається універсальним догляданим компонентом. Примітне, що гліцеринове мило дозволене для використання у разі захворюваннях та пошкодженнях шкіри, а срібло- є основою для переважної більшості препаратів з антибактеріальними, противірусними та протигрибковими властивостями.
Замовником закупівлі проводяться відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, це все відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо Вашу увагу на аналогічну процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-18-002004-a, що була проведена з аналогічними вимогами до технічних та якісних характеристик товарів, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог тендерної документації, на яких Ви наголошуєте!
Щодо Вашого запитання «Чому в рідкому милі повинні бути саме гліцерин та цитрат срібла?» повідомляємо, що мило саме з такими параметрами найбільше підходить для використання в теперішній час, а саме війна, епідемія COVID-19. Гліцерин чинить зволожувальну дію, захищає шкіру від зневоднення, а тому вважається універсальним догляданим компонентом. Примітне, що гліцеринове мило дозволене для використання у разі захворюваннях та пошкодженнях шкіри, а срібло- є основою для переважної більшості препаратів з антибактеріальними, противірусними та протигрибковими властивостями.
Замовником закупівлі проводяться відповідно до п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, це все відповідає вимогам тендерної документації.
Окремо звертаємо Вашу увагу на аналогічну процедури https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-18-002004-a, що була проведена з аналогічними вимогами до технічних та якісних характеристик товарів, що свідчить про відсутність дискримінаційних вимог тендерної документації, на яких Ви наголошуєте!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" |
13 038 900,00
UAH
|
13 038 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
14 483 649,84
UAH
|
14 483 649,84
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІР Сервіс" |
14 911 610,40
UAH
|
14 911 610,40
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "І Н В А Й Т" |
19 830 687,00
UAH
|
19 613 372,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЄВРОПОБУТСЕРВІС" |
20 200 000,00
UAH
|
19 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС" #44727747 |
Відхилено |
13 038 900,00
UAH
|
15 грудня 2023 11:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 11:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Переможець |
14 483 649,84
UAH
|
22 грудня 2023 08:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 09:54
|
Договір 4600008891 від 04 01 2024р.pdf | укладений |
05 січня 2024 09:53
|