Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44169896 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Мозолевського Б., будинок 2 |
Контактна особа: |
Наталія Дмитрівна ЯКОВЕНКО +380501942458 264802_44169896@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
14 листопада 2023 22:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 22:28 |
Обгрунтування_укриття_протокол 281-1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000013 ● 8d0ab7b37f25456dbc11d2186059eb28
- Статус: завершено ● Дата: 28 жовтня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 №2-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 12.01.2024 №2-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-11-14-017658-a 14.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 18:35:19
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-017658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СОТИЙ ДІМ» (код 45136175), з яким укладений договір від 06.11.2023 №224/2023 без використання електронної системи закупівель?
4. Просимо надати інформацію про стан виконання договору про закупівлю з копіями підтверджуючих документів.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 20:42:42
Відділ з питань цивільного захисту Херсонської міської ради надає пояснення до запиту згідно моніторингу (UA-M-2024-01-15-000013) на закупівлю ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м.Херсон ). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-017658-a).
1. З метою проведення закупівлі та до моменту її оголошення/опублікування було розроблено проектно-кошторисну документацію (кошторисної частини) та виконано експертну оцінку проектно-кошторисної документації (кошторисної частини). Очікувана вартість послуг розрахована згідно проектно-кошторисної документації та об’єму необхідних поточних ремонтних послуг найпростішого укриття для колективного захисту населення. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі розробленої, спеціалізованою організацією проектно-кошторисною документації, та яка отримала позитивну експертну оцінку.
2. Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами) введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, який триває до теперішнього часу.
Пунктом 3-7 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз (згідно із Законом України “Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” № 2526-ІХ від 16.08.2022 р.).
Станом на момент оприлюднення закупівлі, питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг врегульовано Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Відповідно до пп.4 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією» (зі змінами) Херсонська міська територіальна громада визнана з 01.05.2023 територією активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси. Станом на дату укладання договору інформація про завершення бойових дій відсутня.
Враховуючи вищевикладене, зважаючи на складну безпекову ситуацію на території громади, відповідно до пункту 2.1 рішення № 8 Ради оборони Херсонської області від 12.10.2023 введеним в дію розпорядженням начальника Херсонської обласної військової адміністрації від 13.10.2023 р. № 650 «Про введення в дію рішення № 8 Ради оборони Херсонської області від 12.10.2023 року» замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, оскільки відсутність укриттів несе загрозу життю і здоров’ю цивільних людей.
Також, протоколом позачергового засідання Херсонської міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 17.03.2023 № 2/0, відділу з питань цивільного захисту Херсонської міської з метою нарощування в особливий період фонду захисних споруд цивільного захисту доручено укладати договори з поточного ремонту сховищ та найпростіших укриттів із розробкою відповідної технічної документації та отриманням її експертного висновку (звіту) для збереження життя та здоров’я населення.
3. У зв’язку із вищезазначеними обставинами та зважаючи на те, що територія Херсонської міської територіальної громади постійно зазнає масованих та неконтрольованих обстрілів країни-агресора, значна кількість суб’єктів господарювання не відновлює свою роботу на території Громади. З метою виконання вищезазначених рішень Ради, місцевою владою приймаються рішення в інтересах захисту життя й здоров’я населення міста Херсон та укладаються відповідні договори на закупівлю робіт та послуг. Зважаючи на безпекову ситуацію у місті та стислі терміни щодо облаштування комплексів для укриття цивільного населення, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СОТИЙ ДІМ» (код ЄДРПОУ 45136175), виявило повну готовність виконання послуг з дотриманням вимог передбачених проектно-кошторисною документацією «Послуги з поточного ремонту найпростішого укриття для колективного захисту населення за адресою: м. Херсон», з яким в подальшому укладений договір від 06.11.2023 №224/2023 без використання електронної системи закупівель.
4. Відповідно до умов зазначеного вище договору послуги з почного ремонту укриття розпочаті вчасно та виконані повністю. Інженер з технагляду, відповідальний за об’єкт поточного ремонту, здійснив перевірку та прийняв виконані роботи. Оплати проведені відповідно фактично виконаних об’ємів робіт. На даний час найпростіше укриття для колективного захисту населення використовується за призначенням.
- Дефектний_акт.pdf
- Л_кошториси.pdf
- П_відомість.pdf
- Пояснювальна.pdf
- ЗКР.pdf
- Екс_висновок.pdf
- ТЕБ_НС_2.pdf
- Розпорядження ОВА 650.pdf
- Платіжне_доручення 308461632.pdf
- Платіжне_доручення 318634426.pdf
- Платіжне_доручення 320007090.pdf
- Акт №1 Пугачова 4_.pdf
- Акт №2 Пугачова 4_.pdf
- Акт №3 Пугачова 4 (1)_.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СОТИЙ ДІМ» #45136175 |
Переможець |
1 094 751,00
UAH
|
14 листопада 2023 22:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 224_2023 від 06.11.23_П.pdf | укладений |
14 листопада 2023 22:29
|