Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Вебсайт: | https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0681645011 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 15:58 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 15:58 |
Очікувана вартість: | 23 538 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 694,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1.Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта 2.Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 117694 грн. (сто сімнадцять тисяч шістсот дев’яносто чотири грн.) 3. Умови при наданні забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії: - Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. - Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». 4. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. 5.Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню на рахунок замовника, що буде вказаний у вимозі замовника до банку. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Термін дії банківської гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції (90 календарних днів). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 117694 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
виконання будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт виконується на умовах післяоплати. Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, валютою платежу є гривня. Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 10 -ти робочих днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3). Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 2 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 4 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 5 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 6 ПРУ ДЗО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Оголошення ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 ПРУ ЗДО№20.rtf | |
14 листопада 2023 16:43 |
Тендерна документація ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 2 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 4 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 5 ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 6 ПРУ ДЗО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Оголошення ПРУ ЗДО№20.docx | |
14 листопада 2023 16:43 |
Додаток 3 ПРУ ЗДО№20.rtf | |
14 листопада 2023 16:43 |
Тендерна документація ПРУ ЗДО№20.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти .
Просимо внести зміни в проект і тендерну документацію, та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Враховуючи вищевказане, вимога щодо внесення змін до проектної документації є некоректною і не може бути задоволена.
В пункті 8.24 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення».
Відповідно до пункту 8.24, а також ДБН В.2.2-5:2023 повинні бути улаштовані АСЦО. На стадії розробки проекту АСЦО повинні бути передбачені.
В пункті 8.26 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) встановлюються тільки сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло.
Вимагаємо доповнити проект, передбачити АСЦО.
ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) втратив чинність 01.11.2023 року.
З 01.11.2023 року набрав чинності ДБН В.2.2-5:2023, який був затверджений Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України 10.08.2023 №702 і опублікований для ознайомлення.
Проект повинен був розроблятися згідно ДБН В 2.2-5-97 та враховувати ДБН В.2.2-5:2023.
Висновок Державної будівельної експертизи просимо опублікувати. Також цей висновок виданий з порушенням чинного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-16-000033 ● 658aacf899b247cc9ec38420d4bd380e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2024 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.02.2024 №13-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 16 лютого 2024 року № 13-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2023-11-14-015668-a від 14.11.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-22 15:55:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №20 Вінницької міської ради" по вул. О. Антонова,13-А в м. Вінниці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному вебсайті. Якщо так, то надайте посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до пункту 1.3 договору підряду від 12.12.2023 №12/12-23 склад та обсяги робіт, що виконуються підрядником, визначені проектною документацією, яка є невід’ємною частиною цього договору. Чому Вами не оприлюднено проектну документацію разом із договором підряду від 12.12.2023 №12/12-23?
4. Чи надав переможець процедури закупівлі ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» під час укладення договору про закупівлю документи, перелік яких наведений у підпункті 3.3 пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації? Якщо так, то надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-27 15:22:40
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із договором та відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:1350-2520-4933-5638.
Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8.
ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» під час укладення договору про закупівлю надав документи, перелік яких наведений у підпункті 3.3 пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації:
- право підпису підтверджено документом, який надано у складі пропозиції та пред’явлено при підписанні;
- перевірено ліцензію, що дає право виконання будівельних робіт (додається до відповіді на запит);
- щодо п.п. 3 – підписано разом із договором підряду. Враховуючи великий об’єм (275 сторінок), завантажити інформацію неможливо (додаємо фотопідтвердження);
- календарний графік виконання робіт оприлюднено з договором підряду.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-27 17:50:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №20 Вінницької міської ради" по вул. О. Антонова,13-А в м. Вінниці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-015668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до пункту 1.4. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «учасник у своїй пропозиції надає договірну ціну. Вид договірної ціни – тверда».
Крім того, відповідно до пункту 3.1. Додатку 5 «Договір підряду №___» тендерної документації: «Договірна ціна Робіт визначається на основі Кошторису, яка є невід'ємною частиною Договору, є твердою і складає _ …», а також, пунктом 4.1. цього додатку, окрім іншого, визначено, що підрядник виконує роботи та документацію щодо виконаних робіт у відповідність до вимог ДБН та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281).
Пунктом 5.31 Настанови №281 встановлено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів, зокрема, за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%.
Чи враховувалося Вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» та прийняття рішення про визначення його переможцем факт включення до розрахунку коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, що пропонуються, в пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425» у розмірі 2,09 %, в той час як відповідно до пункту 5.31 розділу Настанови № 281 зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, за твердої договірної ціни - у розмірі до 1,5%?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-29 15:48:17
відповідь на запит
Розглянувши Ваш запит, повідомляю наступне.
Здійснено заходи, направлені на дотримання вимог Настанови, шляхом укладання додаткової угоди про коригування договірної ціни в договорі (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконано зобов'язувальну частину висновку - оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору.
2024-03-08 12:50:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-03-11 10:36:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425" |
23 009 592,01
UAH з ПДВ
|
21 980 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРАНД БУД СОЮЗ" |
22 910 706,96
UAH з ПДВ
|
22 910 706,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-425" #01417392 |
Переможець |
21 980 600,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 18:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 14:52
|
додаткова №3 ПРУ ЗДО№20.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 12:36
|
додаткова №2 ПРУ ЗДО№20.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:00
|
додаткова №1 ПРУ ЗДО№20.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 18:06
|
договір ПРУ ЗДО№20.pdf | укладений |
12 грудня 2023 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі в бік зменшення, зміна плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12/12-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |