Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
138 500,00 UAH
UA-2023-11-14-015369-a 44f57f1b4bf34341bf481bc143f01dc6
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медвідь Дар'я Артурівна

380445159170 yuristdaria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2023

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02064116
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, будинок 32-Б
Контактна особа: Медвідь Дар'я Артурівна
380445159170
yuristdaria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


1 Якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
2 Гарантійний лист від Учасника наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.
3 Лист-погодження Учасника з умовами проекту Договору про закупівлю, що міститься в Додатку 3 до Оголошення
4 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- Повне найменування;
- Юридична адреса;
- Поштова або фактична адреса;
- Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- Індивідуальний податковий номер
- Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО);
- Тел./факс;
- E-mail;
- Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
5 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
6 Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту:
“Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Примітка:
*У разі застосовування зазначеної санкції Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
7. Учасник надає довідку у довільній формі щодо досвіду роботи з бюджетними організаціями.
8. Учасник надає лист про відповідність товару до технічного опису .
9. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
10. Строк гарантії на Товар - не менше гарантійного строку заводу-виробника. Постачальник надає заповнені та пропечатані гарантійні талони.
11. Наявність авторизованих гарантійних та післягарантійних сервісних центрів у м. Києві є обов’язковою вимогою про що Учасник надає довідку (зазначаються контакти, адреси, умови) у довільній формі.
12. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля.
Учасник гарантує надання, на вимогу Замовника (при необхідності), завірених копій документів які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії Технічних умов сертифікатів відповідності; паспортів якості (заводських посвідчень); технічних паспортів (етикеток) з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю), санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків, декларацій про відповідність, свідоцтв про визнання та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду).
13. Всі довідки та документи, що надає учасник у складі цінової пропозиції на електронні закупівлі, при завантаженні на електронний майданчик повинні відображатися в окремому файлі у форматі «pdf», містити на початку назви документу номер пункту згідно оголошення.
Приклад:
1.1 Назва документа.pdf.

14.Для визначення Замовником переможця, кожному з Учасників необхідно надати на момент проведення аукціону скановані копії наступних документів:
14.1. Копію довідки ЄДРПОУ.
14.2. Копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи за наявністю.
14.3. Копію свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість або довідка про платника єдиного податку.
14.4. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по-батькові (повністю), телефон для контактів).
- короткий опис діяльності підприємства.
14.5. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів:
- Витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка).
15. У складі Цінової пропозиції надається
15.1. Цінова пропозиція. (додаток 1)
15.2. Лист підтвердження про те, що предмет легально завезений або виготовлений на територі України.
15.3. Гарантійний лист підтвердження про те, що товар легально завезено (або виготовлено в Україні) на територію України в якому зазначається виробник та імпортер.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
БФП лазерний, монохромний, А4, 20 000 ст./міс., 23 ст./хв., USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Червоної Калини (Маяковського), 32-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2023  —  24 листопада 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
Принтер лазерний, монохромний, А4, 5 000 ст./міс., 18 ст./хв., USB + 2 картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, проспект Червоної Калини (Маяковського), 32-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 листопада 2023  —  24 листопада 2023
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

14 листопада 2023 16:33
Договір проєкт .doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Ємність касети від 0 до 250 арк
Гарантійний термін від 12 до 36 місяць
Iнтерфейс підключення USB Можливі значення:
  • Так
  • Друк із USB-накопичувача Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Швидкість друку, стор./хв. від 18 до 18
    Додаткові картриджі від 2 до 2 шт
    Автоматичний двосторонній друк Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Iнтерфейс мережевого підключення Можливі значення:
  • немає
  • Бренд Можливі значення:
  • XEROX
  • HP
  • CANON
  • Максимальний формат паперу Можливі значення:
  • A4
  • Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць від 5000 до 5000
    Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Можливі значення:
  • Ні
  • Панель керування Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Тип друку Можливі значення:
  • монохромний
  • Технологія друку Можливі значення:
  • лазерна
  • Wi-Fi Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Ємність лотку для подачі паперу від 150 до 150 арк
    Друк з мобільних пристроїв Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Швидкість друку, стор./хв. від 22 до 22
    Ємність лотку для подачі паперу від 0 до 150 арк
    Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць від 20000 до 20000
    Гарантійний термін від 12 до 36 місяць
    Максимальний формат паперу Можливі значення:
  • A4
  • Бренд Можливі значення:
  • CANON
  • HP
  • PANTUM
  • XEROX
  • Місткість АПД від 0 до 0 арк
    Iнтерфейс підключення USB Можливі значення:
  • Так
  • Iнтерфейс мережевого підключення Можливі значення:
  • немає
  • Wi-Fi Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Додаткові картриджі від 0 до 0 шт
    Технологія друку Можливі значення:
  • лазерна
  • Тип друку Можливі значення:
  • монохромний
  • Друк з мобільних пристроїв Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) Можливі значення:
  • Ні
  • Факс Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Автоматичний двосторонній друк Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Ємність касети від 0 до 150 арк
    Панель керування Можливі значення:
  • Так
  • Тип сканера Можливі значення:
  • планшетний
  • Друк із USB-накопичувача Можливі значення:
  • Ні
  • Так
  • Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 17 листопада 2023 16:38
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: помилка в запиті
    Документи:
    17 листопада 2023 16:45
    Електронний підпис
    17 листопада 2023 16:44
    Протокольне рішення 4-В.docx