Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44054694 |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., Арцизький р-н, місто Арциз, вул.Соборна, будинок 44Л |
Контактна особа: |
Світлана Кєлєш +380977513053 osvita.amr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 313 287,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 566,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000111 ● 973b1aa88aac4464871146acef71edad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2023-11-14-014398-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 15:17:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Виконання проектних робіт та проведення експертизи проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-014398-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 09:40:30
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація),UA-2023-11-14-014398-a
Закупівля «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) здійснена за програмою на виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів.
Загальна сума коштів із закупівлі передбачена програмою на виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів 1 000 000,00 грн. Також було здійснено фінансування з місцевого бюджету 364 540,00 грн. Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості.
Послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт – 16 773,00 грн. Розробка проектно-кошторисної документації - 25 000,00 грн. Проведення експертизи – 9 480,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 313 287,00 грн з ПДВ.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість проекту закупівлі визначена зведеним кошторисним розрахунком, Експертним звітом (позитивний) № 28/1343-09/23 від 28.09.223 року та наказом Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради № 261/АГ від 12.10.2023 року «Про затвердження зведено-кошторисної документації на проведення ремонту».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 10:43:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-014398-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Моніторингом встановлено, що відповідно до повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю Відділом освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) 05.12.2023 року додатковою угодою № 1 внесено зміни до договору від 01.12.2023 № 8-К.
Таким чином, поясніть, чи укладалась між Замовником та ПП «ВАСОЛЬБУДСТРОЙ» додаткова угода № 1 до договору від 01.12.2023 № 8-К, якщо так, прошу надати до пояснення її скан-копію?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 12:09:36
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація),UA-2023-11-14-014398-a
По закупівлі: Ремонт споруд цивільного захисту «Капітальний ремонт укриття Задунаївського ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради», за адресою: вул. Шкільна, 102, с. Задунаївка, Болградський район, Одеська область (за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), не було укладено та підписано жодної додаткової угоди. Завантажені файли 05.12.2023 року є додатками (вказано у примітках до змін) до Договору № 8-Т.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.01.2024 р., у зв'язку з виявленням порушень у сфері публічних закупівель, були здійснені заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов'язань за Договором № 8-К від «01» грудня 2023 року. Договір розірвано шляхом укладання Додаткової угоди про розірвання.
2024-01-30 14:56:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2024-02-02 14:22:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" |
1 310 927,78
UAH з ПДВ
|
1 310 927,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВАСОЛЬБУДСТРОЙ" #41402352 |
Переможець |
1 310 927,78
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 14:52
|
26_Протокол прийняття рішення УО.pdf | укладений |
30 січня 2024 14:51
|
Додаткова угода № 1.pdf | укладений |
30 січня 2024 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:30
|
Зведений кошторис, акт.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:27
|
Відомість ресурсів.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:27
|
Локальний кошторис.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 09:32
|
Договір № 8-К.pdf | укладений |
01 грудня 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 8-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 грудня 2023 — 31 травня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 310 927,78
UAH (в тому числі ПДВ 218 487,96 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Державної аудиторської служби України Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.01.2024 р., у зв'язку з виявленням порушень у сфері публічних закупівель, були здійснені заходи щодо усунення порушень шляхом припинення зобов'язань за Договором № 8-К від «01» грудня 2023 року. Договір розірвано шляхом укладання Додаткової угоди про розірвання. |