Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42489785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 68 |
Контактна особа: |
Вікторія Дмитрівна +380977916155 igcb-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 019 031,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 095,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, у відповідності до статті 23 Бюджетного кодексу України, та при наявності фактичного фінансування. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 15:50 |
Додаток 5 до тендерної документації (Згода на обробку).docx | |
14 листопада 2023 15:50 |
Додаток 4 до тендерної документації (Тендерна пропозиція).docx | |
14 листопада 2023 15:50 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт Договору).doc | |
14 листопада 2023 15:50 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
14 листопада 2023 15:50 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
14 листопада 2023 15:50 |
Тендерна документація за Особливостями (Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-26-000071 ● a7a2daca22384960b49e0a665e5ad409
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2024 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.01.2024 № 10-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 26.01.2024 № 10-3
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-14-013805-a, 14.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-31 15:28:44
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-013805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 14:59:49
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a)
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 31.01.2024 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Робочою групою, створеною замовником із залученням фахівців з технічного нагляду було здійснено обстеження об’єкту та визначення переліку робіт та матеріалів для проведення поточного ремонту, на підставі чого фахівцем було розроблено дефектний акт та зведений кошторисний розрахунок з використанням Програмного комплексу АВК – 5 (3.8.3) – збірника ціноутворення у будівництві, сума якого склала 1 142 028,50 грн.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості даної закупівлі:
Рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 06 вересня 2023 року № 570 затверджено виділення коштів місцевого бюджету на закупівлю послуг за вищезазначеним предметом у сумі 1 142 028,50 грн.
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту визначається на підставі державних будівельних норм, цін та тарифів, відповідно до дефектних актів з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, замовником додатково були надіслані надавачам вищезазначених послуг / потенційним учасникам процедури закупівлі запити на отримання комерційних пропозицій.
У відповідь було отримано наступні 3 комерційні пропозиції:
1. ПП «СГРАДАТА» за вих. № 217 від 01.11.2023 на суму 1 020 000 грн.
2. ПП «РОДНІК» за вих. № 82-1/23 від 03.11.2023 на суму 1 014 000 грн.
3. ТОВ «ВІО-СТРОЙБУД» за вих. № 127 від 06.11.2023 на суму 1 023 093 грн.
Відповідно отриманих 3-х комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі, очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована як середньоарифметичне значення і склала 1 019 031 грн.
Додатково надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), на виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://izmailcml.org.ua/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85-37/
Додаток:
1. Комерційна пропозиція ПП «СГРАДАТА» за вих. № 217 від 01.11.2023 - на 1аркуші.
2. Комерційна пропозиція ПП «РОДНІК» за вих. № 82-1/23 від 03.11.2023 - на 1аркуші.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «ВІО-СТРОЙБУД» за вих. № 127 від 06.11.2023 - на 1 аркуші.
- Пояснення щодо моніторингу до закупівлі Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення - UA-2023-11-14-013805-a.pdf
- КП - ПП _СГРАДАТА_ за вих. _ 217 від 01.11.2023.pdf
- КП - ПП _РОДНІК_ за вих. _ 82-123 від 03.11.2023.pdf
- КП - ТОВ _ВІО-СТРОЙБУД_ за вих. _ 127 від 06.11.2023.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 15:10:27
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-14-013805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником договір про закупівлю від 04.12.2023 № 251 оприлюднено в електронній системі закупівель у термін, що перевищує три робочих дні (28.12.2023) з дня його укладення?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 12:20:44
Пояснення щодо моніторингу до закупівлі «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a)
На виконання запиту ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 13.02.2024 в рамках проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт шляхів евакуації (вхідної групи) будівлі поліклініки дорослого населення комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня» по вул. Клушина, 6 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (UA-2023-11-14-013805-a), Комунальне некомерційне підприємство Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня», код за ЄДРПОУ 42489785, юридична адреса: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльський район, проспект Незалежності, 68 надає наступне пояснення через електронну систему закупівель.
Договір від 04.12.2023 року № 251 Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель у термін, що не перевищує три робочих дні з дня його укладення, а саме: завантажено в ЦБД Рrozorro - 04.12.2023 року об 11:48, опубліковано в ЦБД Рrozorro - 04.12.2023 року об 11:50.
Додаток:
1. Скріншот з електронної системи закупівель - на 2 аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Роднік |
1 010 002,37
UAH з ПДВ
|
1 010 002,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Роднік #30323216 |
Переможець |
1 010 002,37
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:20
|
Додаткова угода _ 2 до Договору _ 251.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 12:05
|
Додаткова угода _ 1 до Договору _ 251.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:04
|
Договір _ 251.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни відповідно Додаткової угоди № 1 від 26.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку із затримкою фінансування витрат замовника, керуючись п.п. 4 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії Договору по «29» лютого 2024 року. 2. Пункт 9.1. Договору викласти у новій редакції: «… 9.1. Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 29.02.2024 року включно, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання фінансових зобов'язань.» |
Номер договору про закупівлю: | 251 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |