Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали – 9 найменувань
Очікувана вартість
670 000,00 UAH
UA-2023-11-14-013221-a ● 79710e248dc441ca8d65fa5721260f85
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Вебсайт: | http://ocemdmk.dn.ua |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 |
Контактна особа: |
Наталія Задорожня +380985088476 tenderocemd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Найменування та кількість товару визначені у тендерній документації та додатках до неї, що додаються. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів у розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Маска ларингіальна силіконова одноразова, 4,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 45036 — Маска ларінгеальна, одноразового використання
29 штуки
Мішок дихальний типу АМБУ багаторазового використання (для дітей) в комплектації з маскою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 17591 — Ручний апарат багаторазового застосування штучного вентилювання легенів
29 штуки
Мішок дихальний типу АМБУ багаторазового використання (для новонароджених або неонатальна) в комплектації з маскою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 17591 — Ручний апарат багаторазового застосування штучного вентилювання легенів
45 штуки
Пояс для іммобілізації тазу (шина для іммобілізації тазу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33141760-5 — Шини
НК 024:2023: 63273 — Шина першої допомоги, що формується
25 штуки
Надгортанний повітропровід розмір 4,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 42424 — Повітропровід ротоглотковий одноразового використання
500 штуки
Серветки марлеві медичні стерильні, 16см х 14см, 4 шари № 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33141118-0 — Медичні серветки
НК 024:2023: 48134 — Серветка марлева ткана стерильна
100 штуки
Ковдра ізотермічна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 10416 — Рятувальна ковдра
60 штуки
Підгузки для дорослих розмір L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 11239 — Підгузок для дорослих
60 штуки
Підгузки для дорослих розмір ХL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
НК 024:2023: 11239 — Підгузок для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття та відповідного пред’явлення Постачальником видаткової накладної, рахунка в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десять) календарних днів з дати прийняття Товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 22:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 22:13 |
Тендерна документація-зміни.pdf | |
21 листопада 2023 22:13 |
Перелік змін.pdf | |
14 листопада 2023 15:35 |
Тендерна документація.pdf | |
14 листопада 2023 15:35 |
Проєкт договору.pdf |
21 листопада 2023 22:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 листопада 2023 22:13 |
Тендерна документація-зміни.pdf
|
|||
21 листопада 2023 22:13 |
Перелік змін.pdf
|
|||
14 листопада 2023 15:35 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
14 листопада 2023 15:35 |
Проєкт договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Формат документів
Дата подання: 15 листопада 2023 14:46
Дата відповіді: 17 листопада 2023 11:16
Доброго дня. Будь ласка дозавантажте документи до тендеру у форматі , який можливо редагувати .docx.
Формат документів ,які ви завантажили не можливо редагувати та заповнювати форми, згідно вимог.
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 24 Постанови № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначену інформацію, з боку замовника виконанні вимоги щодо оголошення про проведення процедури відкритих торгів та завантажено тендерну документацію. Після оголошення процедури закупівлі відкритих торгів, в учасників є сім днів на підготовку та подання тендерних пропозицій.
З огляду на зазначену інформацію, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 24 Постанови № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначену інформацію, з боку замовника виконанні вимоги щодо оголошення про проведення процедури відкритих торгів та завантажено тендерну документацію. Після оголошення процедури закупівлі відкритих торгів, в учасників є сім днів на підготовку та подання тендерних пропозицій.
З огляду на зазначену інформацію, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Формат документів
Дата подання: 17 листопада 2023 12:03
Дата відповіді: 20 листопада 2023 13:52
Доброго дня. Завантажив документи у форматі pdf ви зробили не можливим подання тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації.
Документи у форматі pdf мають низьку якість, що робить не можливим перетворення його у формат docx.
У попередньому тендері UA-2023-08-09-011446-a , від 09.08.2023 16:49 вами були завантажені документи у форматі docx.
Тому наполегливо прошу на завантажені документів у пригодному для обробки форматі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 24 Постанови № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначену інформацію, з боку замовника виконанні вимоги щодо оголошення про проведення процедури відкритих торгів та завантажено тендерну документацію. Після оголошення процедури закупівлі відкритих торгів, в учасників є сім днів на підготовку та подання тендерних пропозицій.
З огляду на зазначену інформацію, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Відповідно до пункту 54 Постанови № 1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 24 Постанови № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Враховуючи зазначену інформацію, з боку замовника виконанні вимоги щодо оголошення про проведення процедури відкритих торгів та завантажено тендерну документацію. Після оголошення процедури закупівлі відкритих торгів, в учасників є сім днів на підготовку та подання тендерних пропозицій.
З огляду на зазначену інформацію, відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі.
Дякуємо за розуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" |
669 996,40
UAH з ПДВ
|
669 996,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" #43703861 |
Переможець |
669 996,40
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 14:03
|
Договір.pdf | укладений |
04 грудня 2023 14:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Маска ларингіальна силіконова одноразова, 4,0 | 30 | штуки |
655,00
UAH з ПДВ
|
Мішок дихальний типу АМБУ багаторазового використання (для дітей) в комплектації з маскою | 29 | штуки |
3 842,00
UAH з ПДВ
|
Мішок дихальний типу АМБУ багаторазового використання (для новонароджених або неонатальна) в комплектації з маскою | 29 | штуки |
3 842,00
UAH з ПДВ
|
Пояс для іммобілізації тазу (шина для іммобілізації тазу) | 45 | штуки |
7 589,00
UAH з ПДВ
|
Надгортанний повітропровід розмір 4,0 | 25 | штуки |
2 525,00
UAH з ПДВ
|
Серветки марлеві медичні стерильні, 16см х 14см, 4 шари № 5 | 500 | штуки |
16,25
UAH з ПДВ
|
Ковдра ізотермічна | 100 | штуки |
107,00
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих розмір L | 60 | штуки |
32,75
UAH з ПДВ
|
Підгузки для дорослих розмір ХL | 60 | штуки |
34,84
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до змісту Додаткової угоди № 1 від 28.12.2023 року. Сума договору після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Згідно умов договору та з урахуванням даної додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |