Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Заєць Галина Олександрівна 380996115973 zaiets.ho@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 15:11 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 755 563,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 778,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 8 776,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8776 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі 1 (одного) відсотка вiд цiни Договору. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою публікації Міжнародної торгової палати №758 2010 року (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника та відповідними пунктами цього Договору; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за цим договором закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії цього договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих Послуг впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування предмету цього Договору на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.z02 | |
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.z01 | |
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.zip | |
20 листопада 2023 13:58 |
НР Проект Договору ТН НУ 67.docx | |
20 листопада 2023 13:58 |
НР ТД ТН НУ 67.docx | |
20 листопада 2023 13:58 |
НР Оголошення ТН НУ, 67.doc | |
14 листопада 2023 15:11 |
Робочий проект НУ 67_ч.1.zip | |
14 листопада 2023 15:11 |
Кошторисна частина НУ 67.zip | |
14 листопада 2023 15:11 |
Робочий проект НУ 67_ч.2.zip |
20 листопада 2023 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.z02
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.z01
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
Робочий проект Нез. Укр 67_ч.3.zip
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
НР Проект Договору ТН НУ 67.docx
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
НР ТД ТН НУ 67.docx
|
|||
20 листопада 2023 13:58 |
НР Оголошення ТН НУ, 67.doc
|
|||
14 листопада 2023 15:11 |
Робочий проект НУ 67_ч.1.zip
|
|||
14 листопада 2023 15:11 |
Кошторисна частина НУ 67.zip
|
|||
14 листопада 2023 15:11 |
Робочий проект НУ 67_ч.2.zip
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000049 ● 87d8dcf6cdb8462b90cd62c8ede60314
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2024 № 29
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2023-11-14-012172-a, 14.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 11:57:54
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-11-14-012172-a, яка проведена Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна умова міститься в частині 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати документальне підтвердження виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 та частини 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини 6.6 Розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця торгів в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей №1178. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 відсоток від вартості договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати до моніторингу документальне підтвердження надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору згідно умов тендерної документації з долученням відповідних підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 13:40:14
Пояснення по моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-012172-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
У відповідь на Ваш запит від 20.02.2024 по наданню інформації щодо обґрунтованого розрахунку розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляю про таке:
1. Предмет закупівлі робіт «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вулиці Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Цей об’єкт є об’єктом класу наслідків (відповідальності) – СС2 (середні) наслідки.
Ціль – здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на Об’єкті у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903 (із змінами), вимог ДСТУ, ДБН та нормативів, інших нормативно-правових актів, які діють у галузі будівництва та інших вимог діючого законодавства України.
Мета – забезпечення здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами, та вартістю робіт, виконаних під час капітального ремонту житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя.
Обсяг та види послуг:
Технічний нагляд повинні здійснювати сертифіковані інженери з технічного нагляду, які мають право виконувати роботи (надавати послуги), що є предметом закупівлі.
Склад та обсяги - визначенні затвердженою проектною документацією по об’єкту, яка оприлюднена Замовником в оголошенні процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-14-012172-a.
Видатки на ці роботи передбачені за рахунок коштів Державного бюджету України (фонду ліквідації наслідків збройної агресії), КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» та затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
Щодо визначення очікуваної вартості повідомляю про таке:
Обсяг витрат на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» Замовник розрахував відповідно до діючих кошторисних норм з визначення вартості будівництва, виходячи з встановлених Настановою відсотків, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), та в межах розміру коштів, передбачених на технічний нагляд згідно кошторисної вартості затвердженого проєкту.
Очікувана вартість розрахована від підсумку глав 1-9 договірної ціни, який не перевищує підсумок глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Окрім цього, Замовником дотримано вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії і ефективності використання державних коштів.
2. Згідно пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Відтак, відповідальною
особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області щодо оприлюднення вищезазначеної інформації, 13.11.2023 розміщено на власному веб-сайті таку інформацію. Посилання на сторінку обґрунтування https://zp.restoration.gov.ua/diialnist/7230/58030.html.
3. Відповідно до норм пункту 17 Особливостей здійснення публічних товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, (далі – ОСОБЛИВОСТІ) та вимог частини 6.3 розділу VI тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав документи, що підтверджують право підпису договору про закупівлю шляхом завантаження відповідних документів до електронної системи 04.12.2023: лист-довідка про уповноважену особу від 04.12.2023 № 49/2, який містить інформацію, що єдиною уповноваженою особою на представництво інтересів учасника під час проведення закупівлі, підписання документів пропозиції, договору за результатами закупівлі, а також вчинення юридичних дій від імені учасника є директор Мільто Олександр Анатолійович , наказ про призначення директора від 06.07.2023 № 17-К, рішення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» від 06.07.2023 про призначення директора.
4. Відповідно до частини 6.6 Розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця торгів надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі 1 (одного) відсотка від ціни Договору.
Учасник-переможець закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю - банківську гарантію від 11.12.2023 № 36826 (договір укладено 12.12.2023 № 252-23Б), розмір якої становить 8864,40 грн (1 відсоток від вартості договору).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по висновку про результати моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-012172-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (далі – Висновок). Керуючись нормами статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю інформацію по Висновку. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, (далі – Особливості) Замовник має право з власної ініціативи вносити зміни до тендерної документації. В протокольному рішенні від 20 листопада 2023 року № 2 уповноваженою особою прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю робіт: «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) та про оприлюднення внесених змін до тендерної документації в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дати затвердження рішення про їх внесення. Уповноваженою особою були внесені зміни до: оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями; проєкту договору про надання послуг зі здійснення технічного нагляду, які розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції. Зміни, що вносилися до тендерної документації, викладені в окремому документі – ПЕРЕЛІК ЗМІН, що вноситься до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ НА ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ: «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 67 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), як то передбачено пунктом 54 Особливостей. Проте, уповноваженою особою помилково не завантажений разом з новою редакцією тендерної документації вищезазначений ПЕРЕЛІК ЗМІН (що додається). Зазначене порушення буде враховано уповноваженою особою у подальшому при формуванні тендерної документації. Стосовно вимоги Замовником щодо надання переможцем відкритих торгів з особливостями довідки з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником) повідомляю про таке. Подати заяву на отримання послуги заявник (в даному випадку – Учасник) може особисто з використанням відкритого ключа КЕП, або через законного представника, електронною поштою чи заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list, або за допомогою застосунку «Дія». Посилання на сторінку Національного агентства з питань запобігання корупції, яке вказано в п. 1 Розділу ІІ Висновку, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/nazk-vidkrylo-dostup-do-reyestru-osibyaki-vchynyly-koruptsijni-ta-pov-yazani-z-koruptsiyeyupravoporushennya-iz-vrahuvannyam-bezpekovyh-aspektiv-golovanazk/, вказує на помилку (скрін сторінки додається). Отже, довідка з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником) не знаходиться у вільному публічному доступі (щодо підтвердження відсутності підстави за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей), чим пояснюється законна підстава Замовника щодо вимоги про надання переможцем відкритих торгів з особливостями довідки з Єдиного державного осіб, що вчинили корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення (щодо керівника/фізичної особи, яка є учасником). Додаток: на 1 арк. в 1 прим.; скрін сторінки на 1 арк. в 1 прим.
2024-03-12 10:29:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178)
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
1 403 352,00
UAH з ПДВ
|
886 440,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
1 562 451,53
UAH з ПДВ
|
887 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КАТРАС |
1 664 027,04
UAH з ПДВ
|
887 481,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН |
1 520 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІК ФОРТІС" |
1 745 112,00
UAH з ПДВ
|
1 745 112,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" #41978844 |
Переможець |
886 440,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2023 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 грудня 2023 12:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 листопада 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 13:10
|
повід ду 2 525-23 Б.doc | зміни до договору |
24 квітня 2024 13:09
|
2 525-23Б.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 16:13
|
повід ду 1 525-23 Б.doc | зміни до договору |
02 січня 2024 16:13
|
ду 1 525-23 Б.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:12
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:12
|
Договір 525-23Б.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2023 року № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та витягу з Плану фінансування у 2023 році за рахунок фонду ліквідації наслідків збройної агресії за бюджетною програмою 3111360 «Будівництво та відновлення об`єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд», затвердженого 14.08.2023 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку 7 «Календарний графік фінансування» до договору № 525-23Б від 12.12.2023 року і викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 525-23Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 ДУ/525-23 Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2024 року № 247 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та витягу з Плану фінансування у 2024 році за рахунок фонду ліквідації наслідків збройної агресії за бюджетною програмою 3111360 «Будівництво та відновлення об`єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд», затвердженого 04.04.2024 року по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку 7 «Календарний графік фінансування» до договору № 525-23Б від 12.12.2023 року і викласти його у редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода укладається і підписується у 3 примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 525-23Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/525-23Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |