Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25891336 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Українська, 50 |
Контактна особа: |
Заєць Галина Олександрівна 380996115973 zaiets.ho@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:37 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2023 14:37 |
Очікувана вартість: | 1 735 534,72 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 678,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 8 676,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8676 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі 1 (одного) відсотка вiд цiни Договору. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: 69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 50, або Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформляється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою публікації Міжнародної торгової палати № 758 2010 року (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника та відповідними пунктами цього Договору; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за цим договором закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії цього договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 ОСОБЛИВОСТЕЙ; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором підряду, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих Послуг впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування предмету цього Договору на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 14:46 |
Оголошення ТН НУ,80 ЯН,3.doc | |
14 листопада 2023 14:46 |
Проект НУ, 80 ЯН,3_part2.zip | |
14 листопада 2023 14:46 |
Кошторис НУ,80 ЯН,3.zip | |
14 листопада 2023 14:46 |
Проект НУ, 80 ЯН,3_part1.zip | |
14 листопада 2023 14:46 |
ТД ТН НУ,80 ЯН,3.docx | |
14 листопада 2023 14:46 |
Проект Договору ТН НУ,80 ЯН,3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000037 ● 54c6e33182e64ee28e487972f8b6f327
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-14-011131-a, 14.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:26:04
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-14-011131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «Інтелект консалт груп» якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації, в частині надання:
- цивільно-правового договору з інженером з технічного нагляду Карловим Олександром Володимировичем, який буде задіяний учасником під час виконання договору та/або іншого документу, який підтверджує наявність правовідносин учасника з відповідним працівником, зазначеними у Довідці від 21 листопада 2023 року №21-11/8т. Оскільки наданий цивільно-правовий договір від 15 листопада 2022 року №01/11-22 ЦПХ укладений ТОВ «Інтелект консалт груп» з Карловим Олександром Володимировичем діє до 31 грудня 2023 року, тоді як строк надання послуг по 02 листопада 2025 року (підпункт 1.3. пункту 1 договору від 12 грудня 2023 року №524-235 укладеного Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області з ТОВ «Інтелект консалт груп»);
- документів, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним договором, а саме: СС2 і більше (підпункт 2 розділу «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку 1 тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-22 13:44:08
Пояснення по моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
У відповідь на Ваш запит від 21.02.2024 по наданню інформації щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляю про таке:
1. Предмет закупівлі робіт «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вулиці Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Цей об’єкт є об’єктом класу наслідків (відповідальності) – СС2 (середні) наслідки.
Ціль – здійснення технічного нагляду за виконанням робіт на Об’єкті у відповідності із Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903 (із змінами), вимог ДСТУ, ДБН та нормативів, інших нормативно-правових актів, які діють у галузі будівництва та інших вимог діючого законодавства України.
Мета – забезпечення здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та вимог будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами, та вартістю робіт, виконаних під час капітального ремонту житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя.
Обсяг та види послуг:
Технічний нагляд повинні здійснювати сертифіковані інженери з технічного нагляду, які мають право виконувати роботи (надавати послуги), що є предметом закупівлі.
Склад та обсяги - визначенні затвердженою проектною документацією по об’єкту, яка оприлюднена Замовником в оголошенні процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-14-011131-a.
Видатки на ці роботи передбачені за рахунок коштів Державного бюджету України (фонду ліквідації наслідків збройної агресії), КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» та затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії».
Щодо визначення очікуваної вартості повідомляю про таке:
Обсяг витрат на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» Замовник розрахував відповідно до діючих кошторисних норм з визначення вартості будівництва, виходячи з встановлених Настановою відсотків, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), та в межах розміру коштів, передбачених на технічний нагляд згідно кошторисної вартості затвердженого проєкту.
Очікувана вартість розрахована від підсумку глав 1-9 договірної ціни, який не перевищує підсумок глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Окрім цього, Замовником дотримано вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині максимальної економії і ефективності використання державних коштів.
Згідно пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Відтак, відповідальною
особою Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області щодо оприлюднення вищезазначеної інформації, 16.11.2023 розміщено на власному веб-сайті таку інформацію. Посилання на сторінку https://zp.restoration.gov.ua/diialnist/7230/58031.html.
2. Учасником ТОВ «ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП» виконано вимоги тендерної документації Замовника, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», шляхом завантаження до електронної системи цивільно-правового договору з інженером з технічного нагляду Карловим Олександром Володимировичем. Під час визначення переможця 29 листопада 2023 року договір від 15.11.2022 № 01/11-22 ЦПХ був чинний, що не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. До закінчення строку дії договору від 15.11.2022 № 01/11-22 ЦПХ Замовник звернувся до ТОВ «ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП» щодо підтвердження наявності правовідносин з Олександром Володимировичем (договір від 05.01.2024 № 01/01-24 ЦПХ додається).
3. Інформація щодо документального підтвердження класу наслідків СС2 і більше по аналогічному договору від 01.10.2021 № 1/10/2021 взято з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-23 15:20:57
запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-14-011131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 17:33:51
Пояснення по моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
У відповідь на Ваш запит від 23.02.2024 по наданню інформацію щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляю про таке:
1. Відповідно до частини 6.6 Розділу VI тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця торгів надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в тендерній документації. Виконання зобов’язань за договором забезпечується банківською гарантією у розмірі 1 (одного) відсотка від ціни Договору.
Учасник-переможець закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю - банківську гарантію від 05.12.2023 № 36741 (договір укладено 12.12.2023 № 524-23Б), розмір якої становить 5 490,00 грн (1 відсоток від вартості договору)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по висновку про результати моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a «Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по вул. Незалежної України, 80/вул. Якова Новицького, 3 з відновленням несучих конструкцій після потрапляння боєприпасів в м. Запоріжжя» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Керуючись нормами другого абзацу частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаю аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-11-14-011131-a від 29.02.2024 (далі – Висновок) в частині неоприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і як наслідок зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень). Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження відповідності Учасника встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надається Довідка про виконання учасником аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), за формою, наведеною у таблиці 2. Поряд з цим, аналогічним вважається договір, укладений у період з 2019 року по 2023 рік, предметом якого є надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об’єктів цивільної інфраструктури (будівель), при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Крім цього, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта за аналогічним(и) договором(ами) (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкту до експлуатації тощо). На виконання вищезазначених вимог Учасником ТОВ «Інтелект Консалт Груп» у складі тендерної пропозиції завантажено до електронної системи Довідку про виконання ним аналогічного договору на надання послуг з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва об’єктів цивільної інфраструктури (будівель) від 21 листопада 2023 року №21-11/9т (окремим файлом у форматі pdf), а також скан-копію аналогічного договору від 01 жовтня 2021 року №1/10/2021, укладеного Учасником з ТОВ БК Олімпік», разом з СЕРТИФІКАТОМ № ІУ122230406906 готовності об’єкта до експлуатації (одним файлом у форматі pdf: де 1-11 сторінки - це вищезазначений договір з усіма додатками, а 12-14 сторінки – це вищезазначений СЕРТИФІКАТ), як то вимагалося Замовником у складі тендерної документації. Отже, підстави для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зазначених в останньому абзаці частини першої Розділу ІІ Висновку, відсутні. І взагалі, невідповідностей у складі тендерних пропозицій, Замовником не виявлено. Учасник забезпечив виконання всіх вимог, які зазначені Замовником у складі тендерної документації. Слід зазначити, що при проведенні моніторингу закупівлі робіт за UA-2023-11-14-011131-a, крім документального підтвердження Учасником у складі тендерної пропозиції класу наслідків об’єкта за аналогічним договором, а саме СС2 і більше, уповноваженою особою додатково надана інформація щодо документального підтвердження класу наслідків СС2 і більше по аналогічному договору від 01.10.2021 № 1/10/2021, взятої з Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Підсумовуючи сказане, у Замовника відсутні факти порушення законодавства у сфері публічних закупівель і як наслідок відсутні й зобов’язання щодо усунення порушення (порушень). Додаток: на 14 арк. в 1 прим. у форматі pdf.
2024-03-01 12:08:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Постанови №1178)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-11-14-011131-a |
Дата публікації: | 13 березня 2024 |
Документи:
13 березня 2024 10:39
|
Електронний підпис |
13 березня 2024 10:39
|
позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 листопада 2023 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП |
1 232 229,65
UAH з ПДВ
|
549 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІК ФОРТІС" |
1 388 400,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
1 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ" |
1 544 625,90
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ КАТРАС |
1 709 399,39
UAH з ПДВ
|
1 709 399,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД" |
1 725 888,00
UAH з ПДВ
|
1 725 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕЛЕКТ КОНСАЛТ ГРУП #36589234 |
Переможець |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 14:42
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 листопада 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:18
|
повід ду 2 524-23 Б.doc | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:18
|
2 ду 524-23Б.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 16:05
|
повід ду 1 524-23 Б.doc | зміни до договору |
02 січня 2024 16:05
|
ду 1 524-23 Б.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2023 14:18
|
Банківська гарантія.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:18
|
Договір 524-23Б.pdf | укладений |
13 грудня 2023 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2023 року № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та витягу з Плану фінансування у 2023 році за рахунок фонду ліквідації наслідків збройної агресії за бюджетною програмою 3111360 «Будівництво та відновлення об`єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд», затвердженого 14.08.2023 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку 7 «Календарний графік фінансування» до договору № 524-23Б від 12.12.2023 року і викласти його у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 524-23Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 ДУ/524-23Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2024 року № 247 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та витягу з Плану фінансування у 2024 році за рахунок фонду ліквідації наслідків збройної агресії за бюджетною програмою 3111360 «Будівництво та відновлення об`єктів інфраструктури, житлового та громадського призначення, громадських будинків та споруд», затвердженого 04.04.2024 року, по Службі відновлення та розвитку інфраструктури у Запорізькій області, внести зміни до Додатку 7 «Календарний графік фінансування» до договору № 524-23Б від 12.12.2023 року і викласти його у редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода укладається і підписується у 3 примірниках, що мають однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | 524-23Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/524-23Б |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |