Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вільхівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396667 |
Вебсайт: | https://vilh.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62431, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, с.Вільхівка, вул.Центральна, 1 |
Контактна особа: |
Катерина Романенко +380577478007 katya.rom_uo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2023 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 13:25 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2023 13:25 |
Очікувана вартість: | 1 110 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за фактично поставлений Товар, який зазначений у видатковій накладній, та відповідає Специфікації, здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, але не пізніше 31 грудня 2023 року, з дня підписання і скріплення печатками Сторін акту приймання-передачі та видаткової накладної, та по мірі надходження грошових коштів з сільського бюджету на розрахунковий рахунок Замовника після реєстрації фінансових зобов’язань в Державній казначейській службі України, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2023 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2023 13:26 |
Тендерна документація за Особливостями (Дрова паливні).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-12-000032 ● 68b46b7eea834dd495eaf28e3e4adf74
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-11-14-008500-a
14.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 11:20:56
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті», за кодом ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина, очікуваною вартістю 1 110 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-14-008500-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм авідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 18:53:35
На виконання Запиту Управління Північного офісу держаудитслужби в Чернігівській області від 23 січня 2024 року щодо закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03410000-7 - Деревина, очікуваною вартістю 1 110 000,00 грн, надання пояснення
23.01.2024 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Відповідь:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення на підставі документу - кошторис на 2023 рік, затвердженого розпорядженням Вільхівської сільської військової адміністрації Харківського району Харківської області №71 від 23.12.2022 року (зі змінами) (додається).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 №275, а саме: на підставі інформації щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах мережі Інтернет, в електронній системі «Prozorro» по аналогічних закупівлях, а також відповідно до розмірів видатків бюджету на зазначений товар.
До ціни товару включена вартість товару, закупованого постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.
При цьому розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін у вільному доступі, в електронній системі «Prozorro» по аналогічних закупівлях, які відбулися в регіоні Харківської області, а саме закупівлі: UA-2023-09-11-006984-a UA-2023-11-07-012661-a, UA-2023-09-21-001018-a, UA-2023-10-24-015992-a, де ціна за один куб. метр коливалася від 2200,00 грн. до 2700,00 грн. Але, так як закупівля даного товару здійснюється для вжиття заходів щодо підтримки населення пільгових категорій Вільхівської сільської територіальної громади щодо забезпечення деревиною паливною для обігріву, в зв’язку з чим технічними вимогами (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що доставка товару здійснюється транспортними засобами постачальника під кожне домоволодіння, яких налічується 148 згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. А це додаткові витрати на паливно-мастильні матеріали та на послуги з навантаження/розвантаження товару, тому очікувана вартість закупівлі визначена з розрахунку 2500,00 грн за один куб. метр.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником здійснювалось на підставі виконання Програми соціального захисту населення «ТУРБОТА» Вільхівської сільської ради на 2022-2024 роки, мета якої є підтримка населення пільгових категорій, а саме: особи похилого віку, мати-одиночки, інваліди 1 групи та інші.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформульовано у відповідності
до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги», згідно діючих стандартів та викладені в Додатку№2 до тендерної документації.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Вільхівської сільської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі «Дрова паливні твердих порід, колоті» за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03410000-7 Деревина (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 03413000-8 Паливна деревина), відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://vilh.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-14-23-05-28-07-2021/
Додатки:
- кошторис на 2023 рік
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець СИЧОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
967 920,00
UAH з ПДВ
|
967 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОРОБЙОВА ЛЮБОВ ПЕТРІВНА" |
1 049 616,00
UAH з ПДВ
|
1 044 066,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець НАБОЙЧЕНКО ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА |
1 101 120,00
UAH з ПДВ
|
1 049 394,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець СИЧОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #3317115495 |
Переможець |
967 920,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 11:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2023 12:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 22:53
|
Протокол щодо повідомл. про невикон. своїх зобовяз. постачальником.pdf | укладений |
26 січня 2024 22:52
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 18:33
|
Договір 57Д від 08.12.2023р..pdf | укладений |
08 грудня 2023 18:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дрова паливні твердих порід, колоті | 444 | метри кубічні |
2 180,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 грудня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з завершенням бюджетного 2023 року, закінченням терміну дії Договору, необхідністю відображення в електронній системі закупівель інформації про стан закупівлі, здійснені платежі та іншої інформації, враховуючи обставини неможливості укладання та підписання додаткової угоди до Договору про зменшення суми закупівлі та дострокового розірвання Договору, в зв’язку з невиконанням ФОП Сичовим А.А. своїх зобов’язань згідно Договору, вважати вірною суму Договору 0,00 грн та Договір достроково розірваним. |